Amatu konkursi
Fizikālās enerģētikas institūts izsludina atklātu konkursu uz vakantām akadēmiskā amata vietām šādās specialitātēs:cietvielu fizika - vadošais pētnieks - 1 vieta
elektroenerģētikā - pētnieks - 1 vieta
zinātniskais asistents - 2 vietas
energoelektronika - zinātniskais asistents - 3 vietas
enerģētika - zinātniskais asistents - 1 vieta
Iesniedzamie dokumenti:
- direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas
- publicēto zinātnisko darbu saraksts (par 2008. - 2010.g.)
- dzīves un darba gājuma apraksts (CV), kas atspoguļo zinātnisko, pedagoģisko un organizatorisko pieredzi
Konkursa dokumenti mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz Fizikālās enerģētikas institūtā Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 238. vai 236. istabā.
Tālrunis uzziņām 67558680 vai 67552011; e-pasts: fei@edi.lv.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākais (-ā) referents (-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā vai pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (Dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā: www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150. Informācija pa tālruni 67800308 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā: www.probacija.lv.
Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Informācijas analīzes un reģistrācijas nodaļas vecākais referents (ĀI reģ)
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā vai sabiedrības veselībā
- praktiskā darba pieredze statistikas vai informācijas analīzes jomā vismaz 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē
- pieredze plānošanas dokumentu, kā arī normatīvo aktu izstrādē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā
- vienas svešvalodas (angļu, krievu, vācu valodu u.c.) pārzināšana
- prasmes darbam ar datu bāzēm un informāciju avotiem
- iemaņas darbam ar statistikas metodēm un programmnodrošinājumiem
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes
Galvenie pienākumi:
- veikt ārstniecības iestāžu dokumentu pieņemšanu un reģistrāciju
- uzturēt un papildināt Ārstniecības iestāžu reģistru
- nodrošināt ārstniecības iestāžu reģistra publicējamās informācijas sagatavošanu
- piedalīties normatīvo aktu projektu izvērtēšanā un priekšlikumu sagatavošanā
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa norādīto e-pastu, 20 dienu laikā no publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Tālrunis uzziņām 67819675 vai 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, www.vi.gov.lv.
Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Informācijas analīzes un reģistrācijas nodaļas vecākais referents (ĀP un ĀPP reģ) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa augstākā izglītība vai augstākā izglītība
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes iestādē, statistikas nodaļā vai informācijas tehnoloģiju jomā vismaz 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē
- pieredze plānošanas dokumentu, kā arī normatīvo aktu izstrādē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā
- vienas svešvalodas (angļu, krievu, vācu valodu u.c.) pārzināšana
- prasmes darbam ar datu bāzēm un informāciju avotiem
- iemaņas darbam ar statistikas metodēm un programmnodrošinājumiem
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes
Galvenie pienākumi:
- veikt ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu iesniegto datu pieņemšanu un reģistrāciju
- uzturēt un papildināt Ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu reģistru
- apkopot datus par reģistrētajām un pārreģistrētajām ārstniecības personām, veikt - apkopoto datu analīzi, sagatavot pārskatus
- piedalīties normatīvo aktu projektu izvērtēšanā un priekšlikumu sagatavošanā
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa norādīto e-pastu, 20 dienu laikā no publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Tālrunis uzziņām 67819675 vai 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, www.vi.gov.lv.
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Norēķinu departamenta KLĪRINGA daļas vecākais/-ā eksperts/-e (1 vakance) uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- veikt izejošo un ienākušo valūtas maksājumu datu apstrādi
- pārbaudīt maksājumu pareizību un elektroniski akceptēt maksājumus
- veikt saraksti ar bankām par valūtas maksājumu rekvizītu precizēšanu
- veikt saņemto SWIFT ziņojumu izskatīšanu un to apstrādi
Prasības pretendentiem/ ēm:
- augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai datorzinībās, kas papildinātas ar grāmatvedības zināšanām
- zināšanas un darba pieredze norēķinu vai finanšu jomā
- datoriemaņas pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte, komunikabilitāte, atbildības sajūta
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377.
Papildu informācija pa tālr.67094277; www.kase.gov.lv.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- dokumentu apstrāde saistībā ar sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem, piemērojot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu kompetentajām institūcijām
- konsultēt klientus (gan fiziskas, gan juridiskas personas) par personu tiesībām saņemt valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumus un valsts sociālos pabalstus saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- teicamas valsts valodas zināšanas, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- labas iemaņas saskarsmē ar klientiem
- prasme strādāt ar MS Word, MS Excel
- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību
- LR un ES likumdošanas zināšanās sociālās apdrošināšanas jomā
prasme pielietot normatīvus aktus
Piedāvājam:
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- interesantu un atbildīgu darbu
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- darba vietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/69.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā „Sludinājumi” -->”Darba piedāvājumi”--> http://www.vsaa.lv/vsaa/content/vsaa/images/modules/items/item_file_9402_konkursa_pieteikums.doc
Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV, pieteikuma vēstules un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
ADRESE: VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļa, Citadeles ielā 7/69, Rīga (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 67095118, fakss 67027808, e-pasts: olga.korolova@vsaa.lv.
Rīgas dome izsludina sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Rīgas namu pārvaldnieks” valdes priekšsēdētāja un četru valdes locekļu amatu pretendentu konkursu
Pretendentiem izvirzītas šādas prasības:
* augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs, vadības zinības, inženierzinātnēs vai nekustamā īpašuma pārvaldīšanā)
* vismaz trīs gadu (valdes priekšsēdētājam) vai divu gadu (valdes locekļiem) darba pieredze vadošā amatā un vēlama pieredze namu pārvaldīšanas jomā
* valsts valodas un svešvalodu (vēlama angļu un krievu valoda) zināšanas
* augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas spējas un nevainojama reputācija
* prasmes darbā ar datoru (MS Office)
Amata pretendentiem līdz 16.11.2010. (ieskaitot) jāiesniedz Rīgas domes Personāla nodaļā (462. vai 464. kabinetā), Rātslaukumā 1, šādi dokumenti:
* darba grupai adresēts pieteikums (norādot amatu)
* dzīves apraksts (CV)
* izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālu)
* kapitālsabiedrības darbības programma trim gadiem (vismaz 3000 rakstu zīmes)
* vismaz divas rekomendācijas par atbilstību amatam.
Papildu informācija pa tālr. 67026373 vai 67026221.
Veselības norēķinu centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz noteiktu laiku - vecākais ekonomists Finanšu vadības departamenta Finanšu daļā
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot kopsavilkuma pārskatus par valsts budžeta līdzekļu izlietojumu ārstniecības iestādēs
- veikt pārskatu analīzi
- sagatavot maksājumu pieteikumus norēķiniem par centralizēti iepirkto medikamentu piegādi
- aprēķināt līgumsodus
- sagatavot ikdienas operatīvo naudas plūsmas pārskatus
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai vadībzinātnē
- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL)
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte
- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas principiem
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no Ls 442 (bruto)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi „Finanšu daļas vecākais ekonomists” sūtīt Veselības norēķinu centra Juridiskā departamenta Personāla daļai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, vai pa e-pastu: olita.auzina@vnc.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67043742, kā arī Veselības norēķinu centra mājas lapā: www.vnc.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Speciālās izglītības nodaļas vadītājas - valsts pedagoģiski medicīniskās komisijas vadītājas amatā 2010.gada 26.oktobrī ir iecelta ILUTA VILNĪTE.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā no 2010.gada 1.novembra iecelta MARINA ŽUKA.