Amatu konkursi
Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz šādām pētnieku amata vietām:Komparatīvistikas institūtā - literatūrzinātnes nozarē, 2 vietas - cittautu literatūras vēstures un salīdzināmās literatūras apakšnozarēs
Sociālo pētījumu institūtā - ekonomikas nozarē, 1 vieta
Baltkrievijas - Latvijas zinātniski inovatīvā centra stiprināšanas tehnoloģiju jomā - fizikas nozarē, 2 vietas.
Uz šādu vadošā pētnieka amata vietu:
Sociālo pētījumu institūtā - ekonomikas nozarē, 1 vieta.
Amata pretendentam viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz DU Administratīvajā daļā Vienības ielā 13 - 227, Daugavpilī, LV-5401, iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti.
Tālr. 65425651.
Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūts izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vietām šādās nozarēs:
koksnes zinātne, ķīmija un tehnoloģija - zinātniskais asistents (12 vietas)
Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājuma apraksts (CV)
- zinātniskos grādus un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- 5 pēdējo gadu publicēto zinātnisko darbu saraksts
- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūtā sekretariātā Rīgā, Dzērbenes ielā 27, slēgtā aploksnē ar norādi „Amatu konkursam“.
Tālr. uzziņām 67553063, e-pasts: koks@edi.lv.
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrijas viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir izstrādāt valsts un pašvaldību budžetu kārtējam gadam. Tāpat valsts finanšu vadošā iestāde atbild par valsts finanšu politikas izstrādi, tās koordinēšanu un īstenošanu.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas juriskonsults uz noteiktu laiku
Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts resursu politikas izstrādi, ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu tiesiskuma papildpārbaudi, Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas kompetencē esošajos jautājumos.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
* augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
* teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas krievu un angļu valodu zināšanas
* pieredze valsts pārvaldes iestādē un profesionālās iemaņas specialitātei atbilstošos amatos ne mazāk kā 3 gadus
* Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu
* izpratne par valsts resursu politiku un tās tendencēm
* profesionālā darba pieredze valsts resursu (finanšu līdzekļi, nekustamais īpašums) politikas dokumentu izstrādē un ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
* teicamas MS Office programmas zināšanas
* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
* sagatavot atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtajiem politikas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem un tiesību aktu projektiem valsts resursu (t.sk. nekustamie īpašumi, publiskā privātā partnerība, publiskais iepirkums) politikas jomā
* izstrādāt politikas dokumentus, informatīvos ziņojumus un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos
2. Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamenta Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas darbības stratēģisko plānošanu un resora budžeta plānošanu, ministrijas personāla vadības politikas izstrādi un īstenošanu.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
* akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā
* darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas finanšu plānošanā tiks uzskatītas par priekšrocību
* Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
* prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
* piedalīties ministrijas darbības stratēģijas izstrādē
* piedalīties budžeta programmu politikas un darbības rezultātu un rezultatīvo rādītāju izstrādē un novērtēšanā
* piedalīties resora budžeta plānošanā, budžeta izpildes analīzē un budžeta projekta sagatavošanā
3. Audita un revīzijas departamenta Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības sistēmu auditu nodaļas vecākais auditors (uz noteiktu laiku)
Audita un revīzijas departaments ir struktūrvienība, kuras darbības mērķis ir sniegt neatkarīgu un objektīvu vērtējumu un konsultācijas par iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti, izstrādāt un īstenot politiku iekšējā audita jomā, nodrošināt Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības revīzijas iestādes funkciju izpildi, sniedzot neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbību.
Mūsu piedāvātajam amatam Tev būs nepieciešamās šādas prasības:
* augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs (vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu, vadībzinību vai jurisprudences specialitātē)
* pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālās prasmes nozarei atbilstošā jomā vismaz divi gadi
* labas praktiskas un teorētiskas zināšanas grāmatvedībā, auditā, projektu vadībā vai finanšu analīzē un kontrolē
* Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā vai zināšanas par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļu administrēšanu, Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana Eiropas Savienības fondu jomā
* teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
* teicamas datorprasmes (MS Office)
* labas komunikācijas un sadarbības prasmes
* prasme argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski
* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus pamatpienākumus:
* veikt 2007.–2013.gada plānošanas perioda Solidaritātes un migrācijas plūsmu pārvaldīšanas pamatprogrammas fondu vadības un kontroles sistēmas auditus fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un uzraudzīt auditu rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu
* veikt Eiropas Ekonomikas zonas divpusējā finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta vadības un kontroles sistēmas auditus un uzraudzīt auditu rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu
* veikt Latvijas – Šveices sadarbības programmas vadības un kontroles sistēmas auditus un uzraudzīt auditu rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu
* veikt 2004.–2006.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības Kohēzijas fonda (turpmāk – Kohēzijas fonds) projektu ietvaros iepriekš veikto auditu un pārbaužu rezultātu un to ietvaros izteikto ieteikumu ieviešanas gaitas izvērtēšanu;
* veikt Kohēzijas fonda projektu noslēguma izdevumu deklarāciju neatkarīgas pārbaudes
* sagatavot nosūtīšanai Eiropas Komisijai ziņojumu par veiktajām Kohēzijas fonda projektu noslēguma izdevumu deklarāciju pārbaudēm un atzinumu atbilstoši Padomes 1994.gada 16.maija Regulas Nr.1164/1994 par Kohēzijas fonda izveidi prasībām
* veikt Kohēzijas fonda projektu noslēguma izdevumu deklarāciju pārbaužu laikā izteikto ieteikumu ieviešanas uzraudzību un reizi pusgadā sagatavot informāciju par ieteikumu ieviešanas statusu iesniegšanai vadošajai iestādei un maksājumu iestādei
4. Audita un revīzijas departamenta Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības finanšu revīzijas nodaļas auditors (uz noteiktu laiku)
Mūsu piedāvātajam amatam Tev būs nepieciešamās šādas prasības:
* augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs (vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu, vadībzinību vai jurisprudences specialitātē);
* pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālās prasmes nozarei atbilstošā jomā vismaz divi gadi
* labas praktiskas un teorētiskas zināšanas grāmatvedībā, auditā, projektu vadībā vai finanšu analīzē un kontrolē
* Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā vai zināšanas par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļu administrēšanu, Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana Eiropas Savienības fondu jomā
* teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
* teicamas datorprasmes (MS Office)
* labas komunikācijas un sadarbības prasmes
* prasme argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski
* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus pamatpienākumus:
* veikt Eiropas Savienības fondu 2007.–2013.gada plānošanas periodam sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumurevīzijas saskaņā ar Vienoto revīzijas stratēģiju un nepieciešamības gadījumā papildu revīzijas
* veikt noslēguma maksājuma pieteikuma pamatotības izvērtējumu
* veikt 2004.-2006.gada plānošanas perioda un 2007.–2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu un citas ārvalstu finanšu palīdzības ietvaros konstatēto neatbilstību un to novēršanas gaitas izvērtēšanu
5. Audita un revīzijas departamenta Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības politikas plānošanas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
Mūsu piedāvātajam amatam Tev būs nepieciešamās šādas prasības:
* augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs (vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu, vadībzinību vai jurisprudences specialitātē)
* pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālās prasmes nozarei atbilstošā jomā vismaz divi gadi
* labas praktiskas un teorētiskas zināšanas grāmatvedībā, auditā, projektu vadībā vai finanšu analīzē un kontrolē
* Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze pieredze darbā vai zināšanas par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļu administrēšanu, Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana Eiropas Savienības fondu jomā
* teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
* teicamas datorprasmes (MS Office)
* labas komunikācijas un sadarbības prasmes
* prasme argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski
* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus pamatpienākumus:
* veikt ES fondu 2007.–2013.gada plānošanas perioda revīzijas iestādes funkciju izpildi
- sagatavot, regulāri aktualizēt un iesniegt Eiropas Komisijai vienoto revīzijas stratēģiju;
- veikt Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un revīzijas iestādē izveidotās Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstības novērtējumu
- piedalīties Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmu auditu veikšanā
- piedalīties Eiropas Savienības fondu sertificēto izdevumu revīziju un noslēguma maksājuma revīziju veikšanā
- izvērtēt saņemtos ministriju vai iestāžu iekšējā audita struktūrvienību veikto sistēmu auditu ziņojumus
- sagatavot gada kontroles ziņojumu saskaņā ar Eiropas Komisijas regulu 1083/2006 un 1828/2006 prasībām iesniegšanai Eiropas Komisijai
- sagatavot noslēguma kontroles ziņojumu
- sagatavot ikgadējo kopsavilkumu par Eiropas Savienības fondu ietvaros veiktajiem vadības un kontroles sistēmas auditiem, sertificēto izdevumu revīzijām iesniegšanai Eiropas Komisijai
- veikt Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības finanšu instrumentu kontrolē iesaistīto ministriju un iestāžu iekšējā audita struktūrvienību atbilstības un kvalitātes novērtējumu
* lai nodrošinātu ministriju un iestāžu sadarbību Eiropas Kopienas finanšu interešu aizsardzības jautājumos:
* sagatavot iesniegšanai Eiropas Komisijā ziņojumu atbilstoši Līguma par Eiropas Savienības darbību 325.panta prasībām
* izskatīt no OLAF saņemto informāciju un iesniegt Eiropas Kopienas finanšu interešu aizsardzības koordinācijas padomei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
* karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
* darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
* un galvenais – profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
Latvijas Republikas centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Sociālās statistikas departamenta
Darba samaksas statistikas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi: Aizņemto darbvietu, darbaspēka izmaksu un darba samaksas datu analīze, preses izlaidumu, informatīvo apskatu un informācijas pieprasījumu sagatavošana. Datu sagatavošana nosūtīšanai Eiropas statistikas birojam saskaņā ar ES prasībām. Datu kvalitātes ziņojumu un projektu ziņojumu sagatavošana. Apsekojumu pirmdatu un administratīvo datu apstrāde MS Access vidē.
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- analītiskās spējas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, Excel, Access)
- zināšanas darbam ar MS Access programmu administratīvo datu apstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas: www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi.
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: csb@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.
Valsts augu aizsardzības dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sēklu kontroles departamenta Sēklu sertifikācijas un šķirņu aizsardzības daļas referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
· augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežzinātnēs, bioloģijā un vides zinātnē
· darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
· zināšanas par sēklu aprites normatīvajiem aktiem
· angļu valodas zināšanas
· dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
· datora lietošanas prasmes
· spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
· B kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38; tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas
vecākā referenta amatu (2 vakances)
Darbs saistīts ar inovācijas veicināšanas, nozaru un uzņēmēju konkurētspējas un produktivitātes paaugstināšanas pasākumu izstrādi, ieviešanas koordinēšanu, efektivitātes novērtēšanu.
Prasības 1.vakancei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā)
- zināšanas par inovācijas un uzņēmumu konkurētspējas politiku
- zināšanas un pieredze par valsts atbalsta politiku
- zināšanas un pieredze finanšu analīzē un plānošanā
- analītiska domāšana un izpratne par Latvijas ekonomisko attīstību
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Prasības 2.vakancei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā)
- zināšanas par rūpniecības un uzņēmumu konkurētspējas politiku
- zināšanas un pieredze par valsts atbalsta politiku
- zināšanas un pieredze finanšu analīzē un plānošanā
- analītiska domāšana un izpratne par Latvijas ekonomisko attīstību
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu līdzfinansētiem instrumentiem, uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai
Motivācijas vēstule, apraksts (līdz 2 lp.) par inovācijas, produktivitāti un efektivitāti veicinošiem faktoriem un nepieciešamiem valsts atbalsta politikas uzlabojumiem šajās jomās un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882, e-pasts: pasts@em.gov.lv Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013129.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) -
Robežkontroles departamenta kontroles punkta „Rīga” inspektors/-re fitosanitārās un pārtikas nekaitīguma un nepārtikas preču drošuma jomā
Prasības pretendentiem (-ēm):
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
· augstākā izglītība medicīnā, pārtikas ķīmijā un ekspertīzē vai pārtikas tehnoloģijā, agronomijā vai bioloģijā (viena no minētajām izglītībām)
· datorprasme
· vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā
· autovadītāja apliecība B kategorija
Darba vieta Starptautiskā lidosta „Rīga” Ziemeļu ielā 16, Mārupes novadā, un Uriekstes ielā 16, Rīgā.
Piedāvājam:
· interesantu un atbildīgu darbu
· iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi valsts pārvaldē
· mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
Priekšrocība tiks dota pretendentiem ar darba pieredzi Pārtikas un veterinārajā dienestā!
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (
http://www.pvd.gov.lv/lat/lab_izvelne/veidlapas/lai_piedaltos_konkurs_uz_vakan
vai, iesniedzot dokumentus, aizpildīt Personāla vadības daļā) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” sūtīt pa pastu vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā 510.kabinetā Rīgā, Peldu ielā 30, LV-1050. Tālr. informācijai 67027529, e-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļa atkārtoti izsludina konkursu uz vakantajiem
Pensiju daļas vecāko inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatiem (2 vakances uz ierēdņu prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu un veikt pensijas lietu apstrādi
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā
- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un starptautiskiem līgumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7.pantam
- pabeigtā augstākā izglītība
- teicamas valsts valodas zināšanas; ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- vēlamas arī vācu valodas zināšanas
- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp LR un citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (padziļinātas zināšanas MS Word, MS Excel)
- prasme lietot normatīvos aktus
- spēja strādāt pastāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas, precizitāte
- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- interesantu un atbildīgu darbu
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- darba vietu Rīgas centrā Citadeles ielā 7/69
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā „Sludinājumi” -> ”Darba piedāvājumi” ->
Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV, pieteikuma vēstules un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Adrese: VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļa, Citadeles ielā 7/69, Rīga (ar norādi “Konkursam uz vecākā inspektora amatu”). Tālr. uzziņām 67095102, fakss 67027808, e-pasts: olga.korolova@vsaa.lv.
Amata konkursa atsaukšana
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija atsauc 2010.gada 14.septembra laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” publicēto amata konkursa sludinājumu uz Finanšu departamenta Valsts budžeta plānošanas un budžeta izpildes analīzes nodaļas vecākā referenta amatu (viena vakance).
Amatu konkursu rezultāti
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Daugavpils reģionālās nodaļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2010.gada 1.novembrī iecelta ALĪNA KAZJUKEVIČA.
Finanšu ministrijā konkursa kārtībā 2010.gada 1.novembrī Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta juriskonsultes ierēdnes amatā iecelta ILZE ZIEMANE.
Finanšu ministrijā konkursa kārtībā 2010.gada 1.novembrī Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākās eksperte ierēdnes amatā uz noteiktu laiku iecelta ANTOŅINA VĪGRIEZE.
Finanšu ministrijā konkursa kārtībā 2010.gada 1.novembrī Budžeta departamenta Aizsardzības un tiesībsargājošo iestāžu finansēšanas nodaļas vecākās referentes amatā iecelta VITA GARĀ.
Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Būvniecības un mājokļu politikas departamenta Būvniecības uzraudzības nodaļas vecākā referenta amatā 2010.gada 26.okotobrī iecelts ANDRIĀNS JANKOVSKIS.
Veselības norēķinu centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Veselības norēķinu centra Finanšu vadības departamenta Finanšu daļas vecākās ekonomistes amatā 2010.gada 27.oktobrī iecelta AGNESE ZILBERTE.
Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Iekšējā audita nodaļas vadītājas amatā 2010.gada 25.okotobrī iecelta GUNA MICKĒVIČA.
Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Būvniecības departamenta Būvniecības politikas nodaļas vecākā referenta amatā 2010.gada 1.noemrbī iecelts ANDRIS MĀLNIEKS.