• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2010. gada 10. novembra lēmums Nr. 1/20 "Grozījumi Metodikā maksas aprēķināšanai par publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu pārvadājumiem". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 16.11.2010., Nr. 182 https://www.vestnesis.lv/ta/id/221323

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas ziņojums

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas ziņojums par izmaksu aprēķināšanas un attiecināšanas metodikas ievērošanu elektronisko sakaru nozarē un paziņojums par elektronisko sakaru komersantiem, kuriem ir pienākums piemērot izmaksu aprēķināšanas un attiecināšanas metodiku

Vēl šajā numurā

16.11.2010., Nr. 182

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija

Veids: lēmums

Numurs: 1/20

Pieņemts: 10.11.2010.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr.1/20

Rīgā 2010.gada 10.novembrī (prot. Nr.41, 21.p.)

Grozījumi Metodikā maksas aprēķināšanai par publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu pārvadājumiem

Izdoti saskaņā ar Dzelzceļa likuma 12.panta pirmo daļu un likuma
“Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 25.panta pirmo daļu

1. Izdarīt Metodikā maksas aprēķināšanai par publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu pārvadājumiem, kas apstiprināta ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2006.gada 18.janvāra lēmumu Nr.17 (prot. Nr.4 (269), 3.p.) (Latvijas Vēstnesis, 2006, 16., 93., 202.nr; 2008, 28.nr) šādu grozījumu un papildināt ar 6.nodaļu šādā redakcijā:

“6. Noslēguma jautājumi

39. 2010.gadā nosakot infrastruktūras maksu nākamajam kalendārajam gadam dzelzceļa kopējās izmaksās aprēķina pēc šādas formulas:

I = Iuzt + Ikap + In, kur

I – dzelzceļa infrastruktūras kopējās izmaksas;

Iuzt – dzelzceļa infrastruktūras objektu uzturēšanas izmaksas un izmaksas, kas saistītas ar vilcienu kustības organizēšanu un dzelzceļa infrastruktūras pārvaldīšanu;

Ikap – dzelzceļa infrastruktūras izmaksas, kas saistītas ar kapitālieguldījumiem un tiek segtas no pārvaldītāja prognozētiem ieņēmumiem no dzelzceļa infrastruktūras izmantošanas pārvadājumiem;

In – nodevas un nodokļi, kurus pārvaldītājs maksā saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

40. 2011., 2012., un 2013.gadā nosakot infrastruktūras maksu nākamajam kalendārajam gadam dzelzceļa kopējās izmaksās aprēķina pēc šādas formulas:

I = Iuzt + Ikap + In + Ikor + Ikor2, kur

I – dzelzceļa infrastruktūras kopējās izmaksas;

Iuzt – dzelzceļa infrastruktūras objektu uzturēšanas izmaksas un izmaksas, kas saistītas ar vilcienu kustības organizēšanu un dzelzceļa infrastruktūras pārvaldīšanu;

Ikap – dzelzceļa infrastruktūras izmaksas, kas saistītas ar kapitālieguldījumiem un tiek segtas no pārvaldītāja prognozētiem ieņēmumiem no dzelzceļa infrastruktūras izmantošanas pārvadājumiem;

In – nodevas un nodokļi, kurus pārvaldītājs maksā saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;

Ikor – izmaksu korekcija, kas saistīta ar iepriekšējo gadu prognožu novirzēm;

Ikor2 – 2010.gadā saskaņā ar Metodikas 21.1punktu aprēķinātās izmaksu korekcijas daļa, kas aprēķināta pēc šādas formulas:

Ikor2 = Ikor1 / 3, kur

Ikor22010.gadā saskaņā ar Metodikas 21.1punktu aprēķinātās izmaksu korekcijas daļa;

Ikor12010.gadā saskaņā ar Metodikas 21.1punktu aprēķinātā izmaksu korekcija.

41. Metodikas 9.punkts ir spēkā līdz 2010.gada 31.decembrim.”

2. Lēmums stājas spēkā nākamajā dienā pēc tā publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja V.Andrējeva

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!