Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:
Nodokļu politikas departamenta Starptautisko nodokļu jautājumu nodaļas vadītāja vietnieks uz noteiktu laiku
Nodokļu politikas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu un nodevu politikas virzienu izstrādi, izstrādā un starpvalstu sarunās saskaņo starptautisko līgumu projektus nodokļu jomā, kā arī izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma organizāciju darbības jomā
Mūsu piedāvātajam amatam Tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze Eiropas Savienības dalībvalstu un citu valstu tiesiskā regulējuma pārzināšana nodokļu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu valodas zināšanas, vēlamas arī otras svešvalodas zināšanas
- praktiskā un/vai teorētiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un/vai valsts pārvaldē (ilgāka par gadu)
- pieredze kolektīva vadīšanā
- prasme plānot, noteikt prioritātes un nodrošināt uzdevumu izpildi
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par Tavā kompetencē esošiem jautājumiem
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim piedalīties nodaļas darba vadīšanā, plānošanā un nodaļas kompetences uzdevumu izpildes koordinēšanā un kontrolē, kā arī risināt ar nodaļas darbības sfēru saistītos jautājumus, tai skaitā:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektus, lai pilnveidotu ienākuma un kapitāla nodokļa uzlikšanas sistēmu
- saskaņot tiesību aktus ienākuma un kapitāla nodokļu jomā ar Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām
- piedalīties tiešo nodokļu jomu reglamentējošo Eiropas Savienības tiesību aktu projektu izvērtēšanā to sākotnējā izstrādes stadijā
- pārstāvēt ministriju Eiropas Savienības Padomes un Eiropas Komisijas darba grupu sēdēs attiecībā uz tiešo nodokļu jautājumiem
- savas kompetences jautājumos pārstāvēt ministriju citās valsts pārvaldes institūcijās un ministrijas pakļautībā un pārraudzībā esošajās valsts pārvaldes institūcijās, nevalstiskajās organizācijās un starptautiskajās organizācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Amatu konkursa rezultāti
Valsts sociālais apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālās nodaļas Pensiju un pabalstu daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2010.gada 15.novembrī iecelta INGA ENZELE.