Amatu konkursi
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas
institūts izsludina konkursu uz šādiem
akadēmiskiem amatiem:
* datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), vajadzīga pētnieciskā darba pieredze grafu teorijas un vizuālās informācijas apstrādes nozarē;
* valodniecībā - vadošais pētnieks (1 vieta), vajadzīga pieredze datorlingvistikā un latgaliešu valodas tekstu pētniecībā;
* datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), vajadzīga pētnieciskā darba pieredze datorlingvistikā, kvantu skaitļošanā un loģikā;
* lauksaimniecības inženierzinātnē - pētnieks (1 vieta), vajadzīga vismaz 5 gadu pieredze pētniecības projektu vadīšanā ar IT pielietojumiem;
* socioloģijā - pētnieks (1 vieta), vajadzīga pētniecības pieredze sociālo tīklu modelēšanā, tīklu pielietojumos inovāciju un mārketinga procesu analīzēs;
* socioloģijā - zinātniskais asistents (1 vieta), vajadzīga vismaz 3 gadu darba pieredze socioloģijas metožu pielietošanā cilvēkresursu pārvaldībā un klientu-piegādātāju tīklu analīzē.
Katram amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi ir noteikti amata aprakstā un ar tiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.istabā, tālr. 67229213).
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinošā dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas.
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas nodaļas vadītāja vietnieks
Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas nodaļa ir struktūrvienība, kas veido, koordinē un uzlabo valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju saistībā ar budžeta stratēģijas jautājumiem, piedalās valsts budžeta politikas izstrādāšanā, kā arī veic nacionālā budžeta procesu integrāciju atbilstoši Eiropas Savienības prasībām.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, vadībzinībās vai jurisprudencē)
- pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tās darbības principiem
- tava pieredze darbā ar valsts budžeta sagatavošanas vai izpildes procesiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas analītiskās spējas, prasme loģiski un pamatoti izklāstīt viedokli
- izpratne par normatīvo aktu sagatavošanas principiem un LR tiesību aktu savstarpējo mijiedarbību
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu, ES finanšu palīdzības piešķiršanas mehānismiem
- teicamas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas Microsoft Office programmu un datortehnikas lietošanā (Excel, Word, PowerPoint)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- nodrošināt budžeta procesu reglamentējošās likumdošanas uzlabošanu un pilnveidošanu
- piedalīties finanšu metodoloģijas jautājumu izvērtēšanā saistībā ar ES prasībām
- strādāt pie budžeta procesu integrēšanas valsts kopējā attīstības stratēģijā
- piedalīties valsts budžeta likumprojekta un tā grozījumu paskaidrojumu sagatavošanā
- sadarboties ar ārvalstu un starptautiskajām organizācijām, piedalīties pieredzes apmaiņas pasākumos
- pārstāvēt struktūrvienību darba grupās un sanāksmēs, kas skar finanšu metodoloģijas jautājumus
- sniegt rakstiskās un mutiskās konsultācijas juridiskām un fiziskām personām savas kompetences ietvaros, sadarboties ar FM struktūrvienībām un citām iestādēm
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu juriskonsulta ierēdņa amatam Juridiskajā nodaļā
Galvenie pienākumi:
- izskatīt un sagatavot rakstveida atbilžu projektus uz saņemtajiem iesniegumiem
- sagatavot galvenā valsts notāra lēmumu projektus
- sagatavot un aktualizēt Uzņēmumu reģistra metodiskos norādījumus par Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu
- konsultēt Uzņēmumu reģistra nodarbinātos par Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu
- pārstāvēt Uzņēmumu reģistru tiesā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)
- labas zināšanas tiesību teorijā, administratīvajā un civilprocesā, administratīvajās un komerctiesībās, kā arī praktiska pieredze to pielietošanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas lietvedībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildība, precizitāte, labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Valmieras reģionālā nodaļa un Pierīgas nodaļa izsludina konkursu uz vakantajiem
Klientu apkalpošanas daļas inspektoru valsts civildienesta ierēdņa amatiem
(Valmieras reģionālā nodaļā - 1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Limbažos; Pierīgas nodaļā - 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Salaspilī)
Galvenie pienākumi
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentu, apstrādāt datus informācija sistēmās
- izvērtēt sametos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā
- valsts valodas prasme augtākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās (vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientiem)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
- spēja strādāt pastāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūs CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā WWW.VSAA.lv sadaļā „Sludinājumi” -> „ Darba piedāvājumi” -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas „Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptaujas anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz amata konkursu Valmieras reģionālā nodaļā iesniegt VSAA Valmieras reģionālā nodaļā Vaļņu ielā 13, Cēsīs, LV-4101 (ar norādi „Konkursam”) Tālr. Uzziņām 64107736, fakss 64127877, e-pasts: cesis@vsaa.lv.
Dokumentus pieteikumam uz amata konkursu Pierīgas nodaļā iesniegt VSAA CSAA Pierīgas nodaļā Šveices ielā 12, Siguldā, LV-2150 (ar norādi „Konkursam”). Tālr. uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss 67970110, e-pasts: sigulda@vsaa.lv.
Valsts valodas centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Valodas kontroles nodaļas vecākais inspektors Rīgas reģionā
(Rīgā un bijušā Rīgas rajona teritorijā izveidotajos novados) (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel) un biroja tehniku
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli, augsta atbildība, labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasme
- vēlamas priekšzināšanas juridiskos jautājumos
- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
– attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma pārraudzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām
– sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
– konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Motivēta pieteikuma vēstule, profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vvc.gov.lv sadaļā “Par VVC” → “Vakances” → “Pieteikums konkursam”) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Adrese: Valsts valodas centrs, K.Valdemāra ielā 37, Rīgā, LV-1011 (ar norādi “Konkursam uz vecākā inspektora amatu”). Tālr. uzziņām 67331814, fakss 67336038; e-pasts: diana.zvingule@vvc.gov.lv.
Valsts aģentūra „Maksātnespējas administrācija” izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu -
finansists/-e Finanšu departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
– augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā
– vismaz divu gadu darba pieredze finansista amatā
– specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
– zināšanas budžeta grāmatvedībā
– atbildības sajūta un labas komunikāciju spējas
– teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
– prasme strādāt grāmatvedības programmā „Horizonts”
– darba pieredze valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatītas par priekšrocību
Amata pienākumi:
– veikt debitoru, kreditoru uzskaiti
– veikt darba samaksas uzskaiti
– veikt Maksātnespējas administrācijas ilgtermiņa ieguldījumu uzskaiti
– veikt Maksātnespējas administrācijas krājumu uzskaiti
– veikt Maksātnespējas administrācijas avansa norēķinu uzskaiti
Mēs piedāvājam:
– interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
– profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija”, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: mna@mna.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts valodas centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts valodas centra Valodas kontroles nodaļas vecākā inspektora amatā Zemgales reģionā (Jelgavā, Jelgavas novadā, Ozolnieku novadā, Rundāles novadā, Tērvetes novadā, Vecumnieku novadā) ar 2010.gada 22.novembri iecelts Egons Brakšis.