Amatu konkursi
Jelgavas novada pašvaldība Eiropas Sociālā fonda projekta
„Speciālistu piesaiste Jelgavas novada administratīvās kapacitātes paaugstināšanai”
ietvaros izsludina konkursu uz Jelgavas novada pašvaldības
Sociālā dienesta sociālā darbinieka darbam ar ģimeni un bērniem amatu
Speciālista darbības laiks projektā - no 2011.gada 3.janvāra līdz 2012.gada 30.septembrim.
Galvenie amata pienākumi:
1)profilakses darbs sociālo prasmju attīstīšanai vecākiem, lai stiprinātu ģimenes spēju risināt radušās grūtības un uzņemties atbildību
2)sociālās korekcijas un sociālās palīdzības programmas izstrāde nepilngadīgajiem likumpārkāpējiem un tās realizācija
3)sadarbības ar skolām koordinēšana
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajā darbā
- vismaz viena gada darba pieredze nozarē
- 12 mēnešu periodā pirms projekta darbību uzsākšanas pretendents nav bijis darba tiesiskajās attiecībās ar Jelgavas novada pašvaldības Sociālo dienestu
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām
- prasme strādāt komandā
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Pieteikumu konkursam uz Jelgavas novada pašvaldības Sociālā dienesta sociālā darbinieka darbam ar ģimeni un bērniem amatu, profesionālās dzīves aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Jelgavas novada pašvaldībai Pasta ielā 37, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi - konkursam uz sociālā darbinieka amatu) vai iesniegt personīgi Jelgavas novada pašvaldības Kancelejas personāla speciālistam 304.kabinetā, Pasta ielā 37, Jelgavā, iepriekš sazinoties pa tālruni 63012256 līdz 2010.gada 8.decembrim.
Ar konkursa nolikumu var iepazīties Jelgavas novada pašvaldības mājas lapā: www.jelgavasnovads.lv un pie Jelgavas novada pašvaldības Kancelejas personāla speciālista 304.kabinetā, Pasta ielā 37, Jelgavā, darba laikā, iepriekš sazinoties pa tālruni 63012256.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles vecākais (-ā) referents (-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- vadīt probācijas programmas
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (Dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā: www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021150 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Kvalitātes un risku vadības departamenta Kvalitātes sistēmu speciālistes ierēdnes amatā 22.11.2010. iecelta INESE ZEIMANE.
Finanšu ministrija paziņo, ka 2010.gada 14.septembrī laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” izsludinātais konkurss uz vakanto Nodokļu un muitas administrēšanas politikas departamenta direktora amatu noslēdzies bez rezultāta.