Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:
1. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas vecākais referents
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai tiesību zinātnē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- vēlama izpratne vai pieredze finanšu tirgus jautājumos
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama iniciatīva un augsta atbildības sajūta
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar:
- normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi finanšu tirgus politikas jomā
- valsts atbalsta programmu finanšu tirgus darbībai izstrādi, saskaņošanu un uzraudzību
- valsts īpašumā esošo finanšu tirgus institūciju darbības un tālākas attīstības jautājumiem
2. Budžeta departamenta direktora vietnieks - Valsts budžeta politikas nodaļas vadītājs
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas atbild par valsts budžeta plānošanu un analīzi, izstrādā valsts budžeta politiku, nodrošina rezultātu un rezultatīvo rādītāju sistēmas ieviešanu
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai finanšu jomā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze kolektīva vadīšanā
- prasme plānot, noteikt prioritātes un nodrošināt uzdevumu izpildi
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par Tavā kompetencē esošiem jautājumiem
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- plānot un vadīt nodaļas darbu, nodrošinot tai noteikto uzdevumu izpildi, tai skaitā:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, kas saistīti ar valsts budžeta politikas realizāciju
- izstrādāt valsts budžeta plānošanu un analīzi reglamentējošos normatīvos aktus
- izstrādāt rezultātu un rezultatīvo rādītāju sistēmas pilnveidošanas principus
- savas kompetences jautājumos pārstāvēt Finanšu ministriju attiecībās ar citām fiziskajām un juridiskajām personām, nevalstiskajām organizācijām un starptautiskajām organizācijām un citām tiešās un pastarpinātās valsts pārvaldes institūcijām
3. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vadītāja vietnieks
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību, veic ES fondu uzraudzības un ziņošanas sistēmas pārraudzību, kā arī izstrādā priekšlikumus ES fondu apguves efektivitātes uzlabošanai
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmām
- pieredze darbā ar audita un pārbaužu jautājumiem un metodisko materiālu sagatavošanā
- pieredze ārējo audita misiju darbības koordinēšanā
- vēlama pieredze sadarbībā ar Eiropas Komisijas institūcijām
- vēlama pieredze struktūrvienības darba plānošanā un personāla jautājumu risināšanā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties nodaļas darba organizēšanā un plānošanā
- izstrādāt, aktualizēt un pilnveidot metodikas, vadlīnijas un skaidrojošos dokumentus organizēt šo dokumentu saskaņošanas procesu, tai skaitā ar Eiropas Komisiju
- koordinēt ārējo auditoru misijas
- uzraudzīt un ieviest audita ieteikumus
- pilnveidot ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmas
4. Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Eiropas Sociālā fonda plānošanas nodaļas vecākais referents uz noteiktu laiku
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas kā Eiropas Savienības fondu vadošās iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu plānošanā un vadības sistēmas izveidē, t.sk. Eiropas Savienības fondu plānošanas dokumentu un to grozījumu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu ieviešanas un drošas finanšu vadības principiem atbilstošas Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas izveidi un ieviešanu, vadošās iestādes kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādi, virzību un saskaņošanu
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- vēlama pieredze darbā ar ES fondu ieviešanu vai zināšanas šajā jomā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes
- datora lietotāja līmeņa prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties Eiropas Sociālā fonda plānošanas dokumentu izstrādē
- koordinēt Eiropas Sociālā fonda līdzfinansēto aktivitāšu nodarbinātības un sociālās iekļaušanas jomā plānošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (BMC) izsludina konkursu uz zinātnisko asistentu, pētnieku un vadošo pētnieku akadēmiskiem amatiem
Atklātā konkursa pretendents ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas personīgi iesniedz BMC Personāla daļā Rātsupītes ielā 1, Rīgā, šādus dokumentus :
· iesniegumu BMC direktoram par piedalīšanos konkursā
· dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (kopijas apliecina pretendenta iepriekšējā darba vietā vai BMC personāla daļā, salīdzinot tās ar pretendenta uzrādītajiem dokumentu oriģināliem)
· akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājumu (curriculum vitae), kurā norādīta pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēla pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju
· pases kopiju un fotogrāfiju
Pretendents Personāla daļā var iepazīties ar kvalifikācijas prasībām attiecīgajam amatam un citiem nosacījumiem.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa un Tukuma reģionālā nodaļa izsludina konkursus uz vakantajiem valsts civildienesta ierēdņu amatiem - Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļas - Zemgales pabalstu daļas inspektors (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1) un Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektors (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Tilta ielā 1 1/1) Tukuma reģionālās nodaļas - Pensiju un pabalstu daļas inspektors (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Tukumā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvās vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā
- valsts valodas prasme augstākajā līmeni, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā ari konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā “Sludinājumi” -> “Darba piedāvājumi” -> Pieteikums konkursam), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz amata konkursiem Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajā nodaļā iesniegt: VSAA Rīgas Zemgales reģionālajā nodaļā Mārupes ielā l, Rīgā, LV-1021 (ar norādi “Konkursam “), e-pasts: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651, fakss 667600639
Dokumentus pieteikumam uz amata konkursu Tukuma reģionālajā nodaļā iesniegt:
VSAA Tukuma reģionālajā nodaļā Raudas ielā 12a, Tukumā, LV-3101 (ar norādi “Konkursam”. Tālr. uzziņām 63107307 vai 63107306 , fakss 63122306, e-pasts: tukums@vsaa.lv.
RĪGAS JURIDISKĀ AUGSTSKOLA izsludina vakanci uz profesora vietu ekonomikā mikroekonomikas apakšnozarē
Prasības pretendentiem:
- ekonomikas zinātņu doktora grāds
- specializācija starptautiskā finanšu uzņēmējdarbībā
- starptautiska pieredze akadēmiskā darbā
- pieredze starptautisku projektu vadīšanā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- ieteicamas citu svešvalodu zināšanas (vācu, u.c.)
Galvenie pienākumi:
- mācību kursu izstrādāšana, lekciju lasīšana, studentu darbu pārraudzība
- cieša sadarbība ar RJA partnerinstitūcijām
- zinātniskās pētniecības darba veikšana
Pretendentus 15 dienu laikā pēc publikācijas laikrakstā lūdzam sūtīt CV ar motivācijas vēstuli un publikāciju sarakstu uz šādu adresi: Rīgas Juridiskā augstskola, Strēlnieku iela 4, k-2, Rīga, LV-1010.
Latvijas – Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas 2007.-2013.gadam Apvienotais tehniskais sekretariāts aicina darbā projekta vadītāju (darbinieka amats uz noteiktu laiku)
Latvijas–Lietuvas pārrobežu sadarbības programmu 2007.-2013.gadam (turpmāk – programma) ir izstrādājušas Latvijas un Lietuvas dalībvalstis un tās mērķis ir veicināt Latvijas un Lietuvas pierobežas teritoriju attīstību un sabiedrības integrāciju. Programmu finansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF) un tās kopējais budžets ir 75 miljoni eiro. Plašāka informācija par programmu ir pieejama programmas mājas lapā: www.latlit.eu.
Programma ir apstiprināta Eiropas Komisijā 2007.gada 17.decembrī ar lēmumu Nr. K (2007) 6295. Apvienotais tehniskais sekretariāts ir iestāde, kas Programmas ietvaros nodrošina tiešu sadarbību un atbalstu potenciālajiem projektu pieteicējiem, kā arī jau apstiprinātu projektu partneriem. Apvienotais tehniskais sekretariāts darbojas kā Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība (www.vraa.gov.lv). Sekretariātā strādā desmit darbinieki.
Programmas darba valoda ir angļu valoda.
Plašāka informācija par programmu ir pieejama programmas mājas lapā: www.latlit.eu.
Prasības kandidātam:
- ne mazāk kā 2 gadu praktiskā pieredze transnacionālo un/vai Eiropas Savienības pārrobežu sadarbības programmu/projektu vadībā;
- ļoti labas lietuviešu un angļu valodas zināšanas – mutvārdos un rakstos;
- augstākā izglītība (ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai sabiedrības vadības zinātnē);
- labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību;
- programmas/projektu vadības prasmes;
- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
- spēja strādāt multikulturālā vidē;
- analītiskās spējas;
- labas datora lietošanas prasmes;
- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem;
- zināšanas par Baltijas jūras reģiona politikām, pieredze sadarbības projektos/programmās tiks uzskatīta par priekšrocību;
- iepriekšēja pieredze darbā ar Eiropas Savienības ERAF finansētajām programmām/projektiem, INTERREG programmām/projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību;
- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā.
Plašāk par prasībām un pienākumiem skatīt sludinājumu: www.latlit.eu.
Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae angļu valodā, lūdzam sūtīt uz e-pastu antra.jansone@latlit.eu līdz 2010.gada 15.decembrim.
Amatu konkursu rezultāti
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Lauksaimniecības un mežsaimniecības daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku ar 2010.gada 22.novembri iecelta LIENE RUDZĪTE.