Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
1. Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamenta Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas darbības stratēģisko plānošanu un resora budžeta plānošanu, ministrijas personāla vadības politikas izstrādi un īstenošanu.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai finanšu jomā
- angļu valodas zināšanas
- darba pieredze valsts pārvaldē, zināšanas finanšu un attīstības plānošanā tiks uzskatītas par priekšrocību
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties ministrijas darbības stratēģijas izstrādē
- piedalīties budžeta programmu politikas un darbības rezultātu un rezultatīvo rādītāju izstrādē un novērtēšanā
- piedalīties resora budžeta plānošanā, budžeta izpildes analīzē un budžeta projekta sagatavošanā
2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļas vecākais referents (viena vakance uz nenoteiktu laiku, viena vakance uz noteiktu laiku)
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību, veic ES fondu uzraudzības un ziņošanas sistēmas pārraudzību, kā arī izstrādā priekšlikumus ES fondu apguves efektivitātes uzlabošanai.
Mūsu piedāvātajam amatam Tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- vēlama pieredze darbā vai zināšanas par finanšu instrumentiem (aizdevumu garantijām, riska kapitāla investīcijām, mikrokredītiem u. tml.)
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā vai zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu;
- MS Excel un MS PowerPoint pārzināšana
- labas analītiskās un komunikāciju spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā uzraudzību.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas nodaļas juriskonsults
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz 3 gadu pieredze jurista amatā
- zināšanas administratīvajās tiesībās
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma pārzināšana
- teicamas latviešu valodas, ļoti labas angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)
- prasme lietot datortehniku un biroja tehniku
- precizitāte, analītiskā domāšana, spēja koncentrēties
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi “Konkursam”), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457 vai 67078424; fakss 67078428.
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Izglītības, zinātnes un valsts iestāžu projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja (ierēdņa) amatu (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
– nodrošināt Eiropas Savienības (turpmāk – ES) struktūrfondu projektu īstenošanas uzraudzības procesus
– veikt projektu riska novērtējumu
– veikt grozījumus ar finansējuma saņēmēju noslēgtajos līgumos par projekta īstenošanu
– uzraudzīt projektu īstenošanas progresa dokumentu iesniegšanu
– veikt ES finansējuma saņēmēju iesniegto pārskatu pārbaudi
– veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
– sagatavot lēmumus par pārskata periodā apstiprināto attiecināmo izmaksu apjomu
– sagatavot pārbaudes aktus par veiktajām pārbaudēm projektu īstenošanas vietās
– konsultēt finansējuma saņēmējus
Prasības pretendentiem/-ēm:
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
– augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās vai vadību zinībās
– darba pieredze projektu vadībā vai kontroles jomā, darba pieredze ES vai citu starptautiski finansēto projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē tiks uzskatīta par priekšrocību
– vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
– darba pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
– vēlama darba pieredze vai zināšanas finanšu jautājumos, grāmatvedībā vai auditā
– zināšanas par Latvijas Republikas un ES normatīvajiem aktiem saistībā ar ES struktūrfondu projektu finansēšanu
– zināšanas publisko iepirkumu jomā
– teicamas latviešu valodas zināšanas
– vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas
– teicamas prasmes darbā ar Microsoft Office
Mēs piedāvājam:
– interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu
– profesionālās izaugsmes iespējas
– stabilitāti un labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus – motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot dokumentu oriģinālus) – nosūtīt vai iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā (Vaļņu iela 1, 5.stāvs, Rīga, LV-1050) divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Papildu informācija pa tālr. 67814338 vai mājas lapā: www.viaa.gov.lv.