• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par Mēmeles tilta rekonstrukciju Bauskā. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 3.03.1999., Nr. 60/61 https://www.vestnesis.lv/ta/id/22376

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Par Starptautisko migrācijas organizāciju un tās projektiem

Vēl šajā numurā

03.03.1999., Nr. 60/61

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Par Mēmeles tilta rekonstrukciju Bauskā

Eiropas Savienības (ES) PHARE programmas ietvaros beidzies konkurss "Par tiesībām veikt Mēmeles tilta rekonstrukciju Bauskā". Projektu kopīgi finansē ES un Latvijas Autoceļu direkcija. ES PHARE programmas ieguldījums ir 1 200 000 ekiju.

Konkursam tika iesniegti trīs piedāvājumi, no kuriem divi tika atzīti par tehniski atbilstošiem konkursa nosacījumiem. Finansiāli izdevīgāko piedāvājumu iesniedza Latvijas būvfirmu koalīcija, kuru veidoja SIA "Tilts", SIA "Viadukts", kā arī divi mazāki partneri — SIA "Avesta" un SIA "M.A.—TAKA". Pēc tehnisko detaļu precizēšanas konkursa komisija pieņēma lēmumu uzaicināt uz līguma parakstīšanas sarunām iepriekšminēto koalīciju. Kopējā projekta realizācijas summa, ieskaitot nodokļu maksājumus, tuvojas 3 miljoniem ekiju jeb 2,1 miljonam latu. Būvdarbus paredzēts uzsākt šā gada martā un pabeigt 2000.gada vidū. Paredzēts nomainīt tilta laiduma konstrukcijas, saglabājot laidumu shēmu un garumus, bet palielinot tā aprēķina slodzes līdz eirokoda slodzēm un paplašinot brauktuvi līdz četrām kustības joslām, paredzot arī elektrisko apgaismojumu abās tilta malās. Būvniecības tehnoloģija atļaus veikt tilta kapitālo rekonstrukciju un paplašināšanu, saglabājot satiksmes kustību, kas ir ļoti svarīgi tādam starptautiskas nozīmes ceļam kā "VIA Baltica". Celtniecības laikā tiks ierobežota tikai ļoti smagu satiksmes līdzekļu kustība.

ES atbalsts Latvijas transporta sistēmas sakārtošanai ir saistīts ar Latvijas prioritāro transporta tīkla elementu integrāciju kopējā transeiropas transporta tīklā. PHARE programmas ietvaros paredzēts finansiāls atbalsts arī vairāku citu svarīgu projektu īstenošanai — Gaujas tilta rekonstrukcijai Carnikavā, satiksmes drošības situācijas uzlabošanai Iecavā un Bauskā, kā arī ceļa posmu Iecava–Bauska rekonstrukcijai. Visi šie projekti ir daļa no starptautiski apstiprinātās "VIA Baltica" piecu gadu attīstības programmas, kuras mērķis ir sekmēt Baltijas valstu ceļu infrastruktūras kvalitātes uzlabošanu atbilstoši ES prasībām. Autoceļu nozares projektos kopējie ES PHARE programmas ieguldījumi 1999.—2000.gadā sasniegs aptuveni 8 miljonus ekiju.

Latvijas Autoceļu direkcijas

Informācijas sektora vadītāja

Daiga Mežapuķe

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!