• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 12.01.2011., Nr. 6 https://www.vestnesis.lv/ta/id/224148

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

12.01.2011., Nr. 6

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz

Tiesu un zemesgrāmatu departamenta Zemesgrāmatu informācijas sistēmas nodaļas

vecākā referenta amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats)

Darba apraksts:

· uzraudzīt valsts vienotās datorizētās zemesgrāmatas reģistrācijas sistēmas darbu

· veikt valsts vienotās datorizētās zemesgrāmatas datu atlasi un datu kvalitātes pārbaudes, analizēt to rezultātus un novērst iespējamās nepilnības sadarbībā ar zemesgrāmatu nodaļām, programmētājiem un citiem sadarbības partneriem

· konsultēt lietotājus darbam ar valsts vienotās datorizētās zemesgrāmatas reģistrācijas sistēmas programmām

· nodrošināt nepieciešamo izmaiņu testēšanu un ieviešanu valsts vienotās datorizētās zemesgrāmatas reģistrācijas sistēmas programmatūrā

Prasības pretendentiem/ - ēm:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju zinātnē

· vismaz divu gadu darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

· pieredze darbā ar datu bāžu vadības sistēmām (ORACLE)

· izpratne par valsts pārvaldes un tiesu sistēmu (vēlama iepriekšēja darba pieredze tiesu sistēmā)

· angļu valodas un krievu valodas zināšanas

· iniciatīva, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt patstāvīgi

Mēs piedāvājam:

· darbu profesionālā kolektīvā

· profesionālās izaugsmes iespējas

· labus darba apstākļus

· interesantu un atbildīgu darbu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV pēc Europass formas) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļā (Ūnijas ielā 8, k-9, 2.stāvā, Rīgā, LV-1084) vai nosūtīt uz e-pastu Ieva.Jekabsone@ta.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67063854 vai 67063852.



VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes

Transporta daļas galvenā speciālista darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- B kategorijas vadītāja apliecība, prasme transportlīdzekļa vadīšanā

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes

- prasme strādāt paaugstinātās intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar datoru

- vēlama pieredze transportlīdzekļu ekspluatācijas jomā vai ar transportlīdzekļiem saistītu jautājumu administrēšanā

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt tehnisko atbalstu VID struktūrvienībām autotransporta nodrošināšanas jomā, risināt nestandarta situācijas apgādes jomā

- sniegt VID ierēdņiem un darbiniekiem metodisku palīdzību autotransporta ekspluatācijas jautājumos atbilstoši kompetencei

- apkopot informāciju un sagatavot dažāda veida pārskatus par VID lietošanā esošiem transportlīdzekļiem

- veikt autotransporta ekspluatācijas datu bāzes uzturēšanu, datu analīzi un apkopošanu

- uzskaitīt un kontrolēt nobraukumu un degvielas patēriņu, izsniegt transportlīdzekļu vadītājiem degvielas norēķinu dokumentus un veikt to operatīvo uzskaiti

- veikt savlaicīgu un precīzu VID struktūrvienību pieteikto dienesta braucienu izpildi, pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, kas saistītas ar darbinieku operatīvu nogādāšanu objektos

- koordinēt transportlīdzekļu vadītāju darbību, kontrolēt uzdevumu izpildi un darba kvalitāti

Darba vieta: Katrīnas iela 5a, Rīga.

Mēs gaidām Jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP TD vakanto amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016827, fakss 67028704.



VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Valsts ieņēmumu dienesta Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļas

galvenā speciālista ierēdņa amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- pieredze informācijas sistēmu drošības jomā vismaz 2 gadi

- pieredze datu apstrādē un analīzē

- SQL valodas zināšanas un programmēšanas prasmes

- vēlamas angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”

Galvenie darba pienākumi:

- veikt informācijas sistēmu un datortīkla aprīkojuma žurnalēšanas datu analīzi

- izejot no datu analīzes rezultātiem sniegt drošības uzlabošanas priekšlikumus

- izskatīt un analizēt VID informācijas sistēmu drošības incidentus

Mēs gaidām Jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) ar iekļautu atsauksmju kontaktinformāciju

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID ISDPD galvenā speciālista amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)”.

Tālr. uzziņām 67016827, fakss 67028704.



VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas

Maksājumu kontroles nodaļas vecāka muitas eksperta ierēdņa amatu

(1 vakance uz noteiktu laiku un 1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama viena gada darba pieredze maksājumu uzskaites un kontroles jomā

- vēlama pieredze darbā ar muitas informācijas sistēmām

- vēlamas angļu valodas zināšanas A2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- vēlamas krievu valodas zināšanas B1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar datoru

Galvenie pienākumi:

- uzskaitīt aprēķinātos un iemaksātos muitas iestāžu administrētos maksājumus

- kontrolēt maksājumu samaksu

- identificēt nodokļu maksātāju parādus un pārmaksas

- sagatavot informāciju parādu nodošanai piedziņai

- sagatavot lēmumus par muitas iestāžu administrēto maksājumu pārmaksas atmaksāšanu, kļūdaini ieskaitīto maksājumu pārskaitīšanu citā Valsts budžeta ieņēmumu kontā vai muitas iestāžu administrēto maksājumu pārmaksu novirzīšanu parādu segšanai

- sagatavot pārskatus par iekasētajiem muitas iestāžu administrētajiem maksājumiem, nodokļu parādu struktūru, parādniekiem valsts budžetā

Ierēdņa dienesta vieta: 11. Novembra krastmala 17, Rīga.

Mēs gaidām Jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID MP MUD MKN vakanto amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016827, fakss 67028704.



VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas

Muitas parāda piedziņas nodaļas galvenā jurista ierēdņa amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- vēlama juridiskā darba pieredze

- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- vēlamas krievu valodas zināšanas B1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar datoru

Galvenie pienākumi:

- veikt nokavēto muitas nodokļu un citu muitas iestāžu administrēto nodokļu maksājumu bezstrīdu piedziņu no iekšzemes un citu valstu nodokļu maksātājiem

- veikt lēmumu sagatavošanu un reģistrēšanu Centrālajā muitas informācijas sistēmā (turpmāk - CMIS) par muitas nodokļu un citu muitas iestāžu administrēto nodokļu samaksas atlikšanu

- veikt lēmumu sagatavošanu un reģistrēšanu CMIS par muitas nodokļu un citu muitas iestāžu administrēto nodokļu samaksas sadalīšanu termiņos un samaksas grafika izsniegšanu

- veikt lēmumu sagatavošanu par muitas nodokļa un tam līdzvērtīgu maksājumu izpildes atlikšanu

- muitas administrācijas interešu par muitas nodokļu un citu muitas iestāžu administrēto nodokļu parāda piedziņu pārstāvēšana tiesā

- veikt piedziņā saņemto nodokļu maksātāju pārbaudi Maksātnespējas reģistrā un laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”

- maksātnespējas procesa pieteikumu iesniegšana tiesā pēc juridiskās personas maksātnespējas procesa pazīmes konstatēšanas

- pieteikt par piedziņā saņemtajiem nodokļu maksātājiem Kreditoru prasījumus

- sūdzību gatavošana tiesai par maksātnespējas administratora neatzītajiem kreditora prasījumiem

- nodokļu un muitas administrācijas kā kreditora interešu pārstāvēšana kreditoru sapulcēs un tiesā

- sagatavot dokumentus saņemtajās piedziņas lietās par muitas nodokļu un citu muitas iestāžu administrēto nodokļu parādu un pārmaksu dzēšanu

Ierēdņa dienesta vieta: 11. Novembra krastmala 17, Rīga.

Mēs gaidām Jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID MP MUD MPPN galvenā jurista amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)”.

Tālr. uzziņām 67016827, fakss 67028704.



VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas

Fiziskās kontroles organizēšanas nodaļas vecākā muitas eksperta

ierēdņa amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā, vai augstākā akadēmiskā izglītība vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesības vai muitas un/vai nodokļu administrēšanā

- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- vēlamas krievu valodas zināšanas B1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- vēlama pieredze muitas jomā VID struktūrvienībā ne mazāk kā divi gadi

- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrāde

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar datoru

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Muitas noteikumu pārkāpumu atklāšanas, novēršanas un profilakses pasākumu veikšanu saistībā ar preču pārvietošanu pāri Eiropas Savienības muitas robežai

- veikt pasākumus muitas fiziskās kontroles organizēšanai:

- iekšējo normatīvo aktu aktualizēšana un izstrādāšana par kompetencē esošiem jautājumiem

- muitas kontroles punktu tehnoloģisko shēmu pilnveidošana

- organizēt un veikt pasākumus muitas noteikumu pārkāpumu atklāšanā un to veicinošu apstākļu novēršanā

- izmantojot visas muitas rīcībā esošās informācijas sistēmas apkopot, sistematizēt, analizēt, veikt riska novērtēšanu un sniegt informāciju par iespējamiem muitas noteikumu pārkāpumiem

Ierēdņa dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga.

Mēs gaidām Jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID MP MKOD FKON vakanto amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)”.

Tālr. uzziņām 67016827, fakss 67028704.



VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Inspekcijas daļas

vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu

(1 vakance uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze muitas darbības jomā VID struktūrvienībā ne mazāk kā divi gadi

- vēlama pieredze kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešanā un kvalitātes dokumentu izstrādē un ieviešanā

- vēlamas zināšanas risku pārvaldības jomā

- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- vēlamas krievu valodas zināšanas B2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar datoru

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- iegūt, sistematizēt un analizēt informāciju par muitas amatpersonu pārkāpumiem

- veikt darba organizācijas un iekšējās kārtības noteikumu ievērošanas pārbaudes

- veikt muitas lietās pieņemto normatīvo aktu izpildes pārbaudes

- izmeklēt disciplinārlietas, veikt dienesta pārbaudes par muitas amatpersonu pārkāpumiem

- veikt pasākumus korupcijas un interešu konflikta novēršanai muitas struktūrvienībās, kā arī sniegt priekšlikumus korupcijas un interešu konflikta novēršanas pasākumu īstenošanai muitas struktūrvienībās

- līdzdarboties kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešanā

- veikt neatbilstību, problēmu un korupcijas incidentu cēloņu novēršanu uzraudzību

- ziņot Daļas vadītājam par konstatētajiem muitas amatpersonu pārkāpumiem un sniegt priekšlikumus par veicamajiem pasākumiem iespējamo pārkāpumu novēršanai

- veikt citu institūciju pārbaudēm nepieciešamās informācijas iegūšanu un sagatavošanu

- uzraudzīt veikto iekšējo auditu un citu institūciju pārbaužu rezultātā sniegto rekomendāciju ieviešanu

- apkopot un uzturēt aktuālu informāciju par veikto iekšējo auditu un citu institūciju pārbaužu rezultātā sniegto rekomendāciju ieviešanu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes noteiktajā termiņā

Ierēdņa dienesta vieta: 11. Novembra krastmala 17, Rīga.

Mēs gaidām Jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID MP ID vecākā muitas eksperta amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)”.

Tālr. uzziņām 67016827, fakss 67028704.



Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas vadītājs

(darbs saistīts ar patērētāju kreditēšanas licencēšanu un patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzības organizēšanu un veikšanu finanšu pakalpojumu jomā)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (finanšu, ekonomiskā vai juridiskā)

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze vadošā amatā valsts iestādē vai finanšu pakalpojumu jomā, ne mazāka par vienu gadu

- praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību jomā, ne mazāka par trim gadiem;

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- zināšanas par finanšu pakalpojumus, patērētāju tiesības, komercpraksi, reklāmu un e-komerciju/informācijas sabiedrības pakalpojumus, valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- vēlama pieredze personālvadībā

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām prasībām un neatbilstību Valsts civildienesta ierēdņu disciplināratbildības likuma 11.panta 5.punktam, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi „Konkursam” Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, K.Valdemāra ielā 157, LV-1013, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 67388633.



Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas vecākais eksperts

(darbs saistīts ar patērētāju kreditēšanas licencēšanu un patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību finanšu pakalpojumu jomā, uzraudzības projektu izstrādi un tirgus pētījumu veikšanu patērētāju kreditēšanas un maksājumu pakalpojumu jomā, administratīvo aktu sagatavošanu)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (finanšu vai ekonomiskā)

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu jomā, ne mazāka par vienu gadu

- vēlama pieredze darbā valsts iestādē, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām prasībām un neatbilstību Valsts civildienesta ierēdņu disciplināratbildības likuma 11.panta 5.punktam, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi „Konkursam” Patērētāju tiesību aizsardzības centrā K. Valdemāra ielā 157, LV-1013, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 67388633.



Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas galvenais juriskonsults (2 vakances)

(darbs saistīts ar patērētāju kreditēšanas licencēšanu un patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību finanšu pakalpojumu jomā, uzraudzības projektu izstrādi un tirgus pētījumu veikšanu, administratīvo aktu sagatavošanu (1 vakance - attiecībā uz komercprakses, reklāmas un e-komercijas/informācijas sabiedrības pakalpojumu uzraudzību finanšu pakalpojumu jomā, 1 vakance - attiecībā uz patērētāju tiesību aizsardzību reglamentējošo normatīvo aktu (netaisnīgu līguma noteikumu regulējuma un citu normatīvo aktu) uzraudzību finanšu pakalpojumu jomā))

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze juriskonsulta/jurista amatā un ieteicams - valsts iestādē, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama darba pieredze finanšu pakalpojumu jomā

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām prasībām un neatbilstību Valsts civildienesta ierēdņu disciplināratbildības likuma 11.panta 5.punktam, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi „Konkursam” Patērētāju tiesību aizsardzības centrā K.Valdemāra ielā 157, LV-1013, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 67388633.



Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsults

(darbs saistīts ar patērētāju kreditēšanas licencēšanu un patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību finanšu pakalpojumu jomā, administratīvo aktu sagatavošanu)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, ne mazāka par vienu gadu

- vēlama praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jomā

- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām prasībām un neatbilstību Valsts civildienesta ierēdņu disciplināratbildības likuma 11.panta 5. punktam, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi „Konkursam” Patērētāju tiesību aizsardzības centrā K.Valdemāra ielā 157, LV-1013, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 67388633.



Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas vecākais inspektors

(darbs saistīts ar patērētāju kreditēšanas licencēšanu un patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību finanšu pakalpojumu jomā, administratīvo aktu sagatavošanu)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (ieteicams - finanšu vai ekonomiskā) izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu jomā, ne mazāka par vienu gadu

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām prasībām un neatbilstību Valsts civildienesta ierēdņu disciplināratbildības likuma 11.panta 5.punktam, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi „Konkursam” Patērētāju tiesību aizsardzības centrā K.Valdemāra ielā 157, LV-1013, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 67388633.



Amatu konkursu rezultāti

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas un juridisko lietu departamenta Eiropas lietu nodaļas juriskonsultes amatā 2011.gada 10.janvārī ir iecelta VIVITA BĒRZIŅA.



Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2011.gada 6.janvārī iecelta GUNTA GABRUSENOKA.



Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Zemgales reģionālās nodaļas Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2011.gada 11.janvārī iecelta LĪGA BIRZE-SPOĢE.



Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2011.gada 12.janvārī iecelta AGITA REMESE.



Precizējot iepriekš publicēto

„Latvijas Vēstnesī”2011.gada 11.janvārī 5.laidienā 28.lappusē Ekonomikas ministrijas publicētajā paziņojumā par amatu konkursu 1.teikums pareizi lasāms: LR Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Konkurences padomes locekļa amatu.

Atvainojamies par pieļauto neprecizitāti.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!