Amatu
konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrijas viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir izstrādāt valsts un pašvaldību budžetu kārtējam gadam. Tāpat valsts finanšu vadošā iestāde atbild par valsts finanšu politikas izstrādi, tās koordinēšanu un īstenošanu.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Audita un revīzijas departamenta Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības sistēmu auditu nodaļas auditors (uz noteiktu laiku)
Audita un revīzijas departaments ir struktūrvienība, kuras darbības mērķis ir sniegt neatkarīgu un objektīvu vērtējumu un konsultācijas par iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti, izstrādāt un īstenot politiku iekšējā audita jomā, nodrošināt Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības revīzijas iestādes funkciju izpildi, sniedzot neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbību.
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
− augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs (vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu, vadībzinību vai jurisprudences specialitātē)
− teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
− pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālās prasmes nozarei atbilstošā jomā vismaz vienu gadu
− pieredze darbā vai zināšanas par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļu administrēšanu, Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana Eiropas Savienības fondu jomā
− labas praktiskas un teorētiskas zināšanas grāmatvedībā, auditā vai finanšu analīzē un kontrolē
− teicamas datorprasmes (MS Office)
− labas komunikācijas un sadarbības prasmes
− prasme argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski
− atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim veikt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās.
2. Audita un revīzijas departamenta Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības politikas plānošanas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
− augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs (vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu, vadībzinību vai jurisprudences specialitātē)
− teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
− pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālās prasmes nozarei atbilstošā jomā vismaz divi gadi
− labas praktiskas un teorētiskas zināšanas grāmatvedībā, auditā, projektu vadībā vai finanšu analīzē un kontrolē
− Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze pieredze darbā vai zināšanas par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļu administrēšanu, Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana Eiropas Savienības fondu jomā
− teicamas datorprasmes (MS Office)
− labas komunikācijas un sadarbības prasmes
− prasme argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski
− atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus pamatpienākumus:
− veikt ES fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda revīzijas iestādes funkciju izpildi:
- sagatavot, regulāri aktualizēt un iesniegt Eiropas Komisijai vienoto revīzijas stratēģiju
- veikt Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un revīzijas iestādē izveidotās Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstības novērtējumu
- piedalīties Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmu auditu veikšanā
- piedalīties Eiropas Savienības fondu sertificēto izdevumu revīziju un noslēguma maksājuma revīziju veikšanā
- izvērtēt saņemtos ministriju vai iestāžu iekšējā audita struktūrvienību veikto sistēmu auditu ziņojumus
- sagatavot gada kontroles ziņojumu saskaņā ar Eiropas Komisijas regulu 1083/2006 un 1828/2006 prasībām iesniegšanai Eiropas Komisijai
- sagatavot noslēguma kontroles ziņojumu
- sagatavot ikgadējo kopsavilkumu par Eiropas Savienības fondu ietvaros veiktajiem vadības un kontroles sistēmas auditiem, sertificēto izdevumu revīzijām iesniegšanai Eiropas Komisijai
- veikt Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības finanšu instrumentu kontrolē iesaistīto ministriju un iestāžu iekšējā audita struktūrvienību atbilstības un kvalitātes novērtējumu
− lai nodrošinātu ministriju un iestāžu sadarbību Eiropas Kopienas finanšu interešu aizsardzības jautājumos:
- sagatavot iesniegšanai Eiropas Komisijā ziņojumu atbilstoši Līguma par Eiropas Savienības darbību 325.panta prasībām
- izskatīt no OLAF saņemto informāciju un iesniegt Eiropas Kopienas finanšu interešu aizsardzības koordinācijas padomei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
− karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
− darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
− un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās
plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā,
LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu
informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - EIROPAS SAVIENĪBAS TIESAS DEPARTAMENTA DIREKTORS
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- maģistra grāds tiesību zinātnēs ar specializāciju Eiropas Savienības vai starptautiskajās tiesībās
- vēlama pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes iestādē
- vēlama pieredze darbā Eiropas Savienības institūcijās, strādājot ar juridiskajiem jautājumiem
- vismaz trīs gadu darba pieredze Eiropas Savienības tiesību jomā
- ļoti labas franču un angļu valodas zināšanas un vēlamas vēl kādas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- ļoti augsta atbildības sajūta, izcilas komunikācijas un viedokļa prezentēšanas spējas un analītiskā domāšana
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt Latvijas Republikas pārstāvību Eiropas Savienības Tiesā un Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesā
- koordinēt un kontrolēt Eiropas Savienības tiesību pārņemšanu valsts pārvaldē
- koordinēt un kontrolēt Latvijas Republikas viedokļa sagatavošanu pirms pārkāpuma procedūras stadijā
- koordinēt Latvijas nostājas sagatavošanu saskaņā ar Līgumu par Eiropa Savienības darbību ierosināto pārkāpuma procedūru ietvaros
- vadīt, plānot un koordinēt departamenta darbu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu
ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.
Pārtikas un veterinārā dienesta Novērtēšanas un reģistrācijas centrs izsludina konkursu uz vakanto amatu (1 vakance uz noteiktu laiku) eksperts (uztura bagātinātāju, diētiskās pārtikas u.c. produktu novērtēšanā un atzīšanā)
Prasības pretendentiem (-ēm):
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība - prioritāte medicīnas, farmācijas, bioloģijas, pārtikas produktu tehnoloģijas, pārtikas zinību un ķīmijas jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
* Iepriekšēja pieredze darbā ar uztura bagātinātāju un diētiskas pārtikas dokumentāciju tiks uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi valsts pārvaldē
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt Pārtikas un veterinārā dienesta NOVĒRTĒŠANAS UN REĢISTRĀCIJAS CENTRAM uz e-pastu: nrc@pvd.gov.lv vai uz adresi: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
Papildu informācija pieejama pa tālruni 67095271.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles organizēšanas nodaļas vecākā muitas eksperta (kinologa) ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai muitas un/vai nodokļu administrēšanā, vai muitā
- vēlama pieredze muitas jomā VID struktūrvienībā ne mazāk kā divi gadi
- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē
- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- vēlama praktiska darba pieredze kinoloģiskajā darbā
- vēlams sertifikāts par kinologu kursiem
- B kategorijas vadītāja apliecība
- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei "Europass")
- vēlamas krievu valodas zināšanas B1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei "Europass")
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru
Galvenie pienākumi:
- atklāt un novērst tabakas izstrādājumu nelikumīgu pārvietošanu pāri LR robežai
- veikt fizisko personu, bagāžu, preču, kravu, pasta sūtījumu, telpu un transportlīdzekļu pārbaudes, izmantojot darba suni
- piedalīties darba suņu novērtēšanā, brāķēšanā un atsavināšanā
- nodrošināt darba suņa kvalitatīvu barošanu, kā arī uzturēšanu labā veselības un darba formā
- pastāvīgi sekot aktualitātēm darba suņa apmācībā un pielietošanā, kā arī veikt regulāras treniņnodarbības ar darba suni
- veikt kinologu un darba suņu kvalitatīvas darbības nodrošināšanai nepieciešamo līdzekļu plānošanu un iegādi
- sadarboties ar citu valstu kinoloģiskajiem dienestiem, apkopot un analizēt informāciju par citu valstu praksi un sniegt priekšlikumus par kinoloģijas darbības pilnveidošanu
Ierēdņa dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga.
MP Rīgas MKP daļas muitas kontroles punkti
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz VID MP Rīgas MKP vakanto kinologa amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67016915.
Valsts Vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (2 amata vietas) - Licenču daļas vecākais eksperts
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- izskatīt pieteikumus un sagatavot licences zemes dzīļu izmantošanai, derīgo izrakteņu atradņu pases, derīgo izrakteņu ieguves limitu un atzinumu derīgo izrakteņu ieguves projektu/shēmu saskaņošanai
- izskatīt fizisku, juridisku personu vai valsts institūciju sūdzības par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanas jautājumiem un sagatavot atbilžu projektus
- piedalīties semināros, konferencēs un darba grupās par vides aizsardzības un zemes dzīļu izmantošanas jautājumiem
- piedalīties atzinumu sagatavošanā par normatīvo aktu projektiem un to grozījumiem
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ģeoloģijā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, valsts pārvaldē, darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, ar norādi "Konkursam - vecākais eksperts" vai iesniegt personīgi Valsts vides dienestā 609. kabinetā
Kontaktinformācija pa tālr. 67084224, 67084208, fakss
67084212; e-pasts: vvd@vvd.gov.lv
Valsts aģentūra "Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra" izsludina konkursu uz vakanto juriskonsulta (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz vienu gadu darba pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- vismaz vienu gadu darba pieredze administratīvo aktu projektu izstrādē un analīzē
- darba pieredze kā valsts institūcijas pārstāvim tiesvedības procesos
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook Express)
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei
- darbu draudzīgā kolektīvā
Pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt valsts aģentūrā "Jaunatnes
starptautisko programmu aģentūra" 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā,
Teātra ielā 3, 3.stāvā (ar norādi "Konkursam"). Informācija pa
tālruni 67358065 vai 67358071.
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Informācijas tehnoloģiju un saimniecisko lietu nodaļas iepirkuma speciālista valsts amatpersonas amata vietu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (bakalaura vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība), vēlama sociālās zinātnēs
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (vismaz C1 līmenis)
- darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un iepirkuma komisijas darbības nodrošināšanā
- darba pieredze iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē
- izpratne par iestādes (140 darbinieku) darbības nodrošināšanai nepieciešamo materiāli-tehnisko bāzi un pakalpojumiem
- vēlama izpratne un interese par ugunsdrošības un darba drošības jautājumiem
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- uz klientu orientēta, ar pašiniciatīvu, precizitāti, atbildības sajūtu un labām komunikācijas spējām apveltīta personība
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi, kā arī komandā
Darba pienākumi:
- risināt iepirkumu organizatoriskos un saimnieciskos jautājumus
- plānot resursu iegādi un uzraudzīt iegādes atbilstību normatīvajiem aktiem, tai skaitā publisko iepirkumu dokumentu izstrāde (tehniskās specifikācijas, nolikumi, līguma projekti, u.c.)
- sagatavot pakalpojuma un piegāžu līgumus, kontrolēt saistību izpildi un pārstāvēt pasūtītāja intereses piegāžu un pakalpojumu sniegšanas procesos
- uzraudzīt resursu izmantošanas lietderību
- sadarbībā ar citām struktūrvienībām nodrošināt piegāžu vai pakalpojuma saņemšanu apliecinošus dokumentu apstrādi un samaksas veikšanu
- piedalīties iepirkumu komisijas darbā
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu
dokumentu kopijas sūtīt Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai
līdz 2011.gada 21.janvārim Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā,
LV-1919, uz e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv vai faksu
67357841.
Amatu konkursu rezultāti
Lauku atbalsta dienesta Dienvidkurzemes reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā 2011.gada 3.janvārī iecelts JĀNIS BAUMANIS.