• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 25.01.2011., Nr. 13 https://www.vestnesis.lv/ta/id/224791

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

25.01.2011., Nr. 13

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Amatu konkursi

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kas šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

1. Fiskālās politikas departamenta Tautsaimniecības un fiskālās pārvaldības nodaļas vecākais referents

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros veido un vada politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā līmenī, kā arī nodrošina saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev  jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas/finanšu nozarē vai vadības zinībās

- vismaz 3 gadu darba pieredze bilancspējīga grāmatveža un/vai finanšu analītiķa vai citā pielīdzināmā amatā

- izpratne un praktiska pieredze konsolidācijas veikšanā (savstarpēju darījumu izslēgšana, u. c.)

- labas praktiskas iemaņas prognožu un budžetu izstrādē, prezentāciju sagatavošanā

- izpratne par valsts budžeta sagatavošanas principiem un/vai to regulējošo normatīvo bāzi tiks vērtēta kā priekšrocība

- prasme analizēt finanšu informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes un rast jaunus risinājumus par Tavā kompetencē esošiem jautājumiem

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas krievu valodas zināšanas

- teicamas MS Office programmas zināšanas (īpaši Windows Excel un PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt un metodiski vadīt vispārējās valdības bilances aprēķināšanas uzraudzību, atbilstoši Eiropas Savienībā piemērotajai vienotajai metodoloģijai

- izstrādāt un regulāri aktualizēt vispārējās valdības budžeta izpildes novērtējumu

- izstrādāt dažādu termiņu prognozes, atbilstoši starptautisko sadarbības partneru noteiktajam formātam, nodrošināt atbilstošu ziņojumu un atskaišu sagatavošanu

- piedalīties ar valsts fiskālo politiku saistīto stratēģisko dokumentu sagatavošanā, u. c.

2. Finanšu tirgus politikas departamenta Regulējuma un politikas koordinācijas nodaļas vecākais eksperts uz noteiktu laiku

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai

Mūsu piedāvātajam amatam Tev būs nepieciešamas šādas prasības:

- augstākā izglītība ekonomikā un/vai finansēs

- iepriekšēja darba pieredze finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju

- labas MS Office lietotāja prasmes

- analītiskā domāšana, prasme argumentēt savu viedokli

- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama spēja nodrošināt sekmīgu koordināciju, viedokļu apmaiņu un vienotas pozīcijas formulēšanu starp vairākām institūcijām

- laba laika plānošana, augsta atbildības sajūta un precizitāte

- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās

- spēja strādāt komandā, komunikabilitāte un laba stresa noturība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Latvijas Republikas nostājas un interešu definēšanu par iniciatīvām, kas saistītas ar Eiropas Savienības līmeņa finanšu tirgus jautājumiem, to sagatavošanas un apspriešanas procesā.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr.67095611 vai 67083845.

 

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -NORMATĪVO AKTU KVALITĀTES NODROŠINĀŠANAS NODAĻAS JURISKONSULTS (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- labas zināšanas tiesību teorijā, konstitucionālajās tiesībās un administratīvajās tiesībās

- labas zināšanas normatīvo aktu un citu tiesību aktu projektu izstrādes un virzības jautājumos (normatīvo aktu izstrādes juridiskās tehnikas, Ministru kabinetā izskatāmo dokumentu tehniskās sagatavošanas un virzības pārzināšana)

- darba pieredze normatīvo aktu un citu tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā, kā arī tiesību aktu projektu izvērtēšanā

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- augsta atbildības sajūta

- labas komunikācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

Veicamie pienākumi:

- gatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem

- izstrādāt tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un citu dokumentu projektus nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- analizēt informāciju ārējo normatīvo aktu kvalitātes un pieejamības jomā, kā arī sagatavot priekšlikumus konstatēto problēmu risinājumiem

- sniedz metodoloģisku palīdzību ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē Tieslietu ministrijas struktūrvienībām un citām institūcijām

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa izsludina konkursu uz Pensiju daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

-prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Sludinājumi" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus iesniegt: ADRESE: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļa, Baldones iela 2, Rīga, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas inspektora amatu"), e-pasts: kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās (vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientiem)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

-spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Sludinājumi" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus iesniegt: ADRESE:VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa, Baldones iela 2, Rīga, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"). Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108, e-pasts: kurzeme@vsaa.lv

 

Amatu konkursu rezultāti

Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodala paziņo, ka Labklājības ministrijas Iekšējā audita nodaļas auditores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2011.gada 17.janvārī iecelta KATRĪNA SPRUČA.

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Norēķinu departamenta Klīringa daļas vecākās ekspertes ierēdņa amatā 19.01.2011. iecelta Līga Petroviča.

2011.gada 17.janvārī Finanšu ministrijas Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļas vecākās referentes amatā iecelta Diāna KALAČINSKA.

2011.gada 17.janvārī Finanšu ministrijas Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku iecelta Liāna ULMANE.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!