• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 27.01.2011., Nr. 15 https://www.vestnesis.lv/ta/id/224964

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

27.01.2011., Nr. 15

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Amatu konkursi

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļa izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pensiju daļas vecākais inspektors (uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu un veikt pensijas lietu apstrādi

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā

- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un starptautiskiem līgumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7. pantam;

- pabeigtā augstākā izglītība

- teicamas valsts valodas zināšanas;

ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- vēlamas arī vācu valodas zināšanas

- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp LR un citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru - padziļinātas zināšanas MS Word, MS Excel

- prasme lietot normatīvos aktus

- spēja strādāt pastāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību;

- labas komunikācijas spējas, precizitāte

- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- interesantu un atbildīgu darbu

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- darba vietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/69

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Sludinājumi" -->"Darba piedāvājumi"--> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV, pieteikuma vēstules un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

ADRESE: VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļa, Citadeles ielā 7/69, Rīga (ar norādi "Konkursam uz vecākā inspektora amatu"). Tālr. uzziņām 67095102, fakss: 67027808, e-pasts: olga.korolova@vsaa.lv

 

Valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" izsludina konkursu uz vecākā eksperta ierēdņa amata vietu (uz ierēdņa prombūtnes laiku) Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Maksājumu kontroles nodaļā

Galvenie amata pienākumi

– veikt ES struktūrfondu finansējuma saņēmēju maksājumu pieprasījumu pārbaudes

– dokumentēt pārbaužu rezultātus, sagatavot ziņojumus un sniegt atzinumus par projektu īstenošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem

– analizēt problēmas ES struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanas procesā un sniegt priekšlikumus normatīvo aktu izstrādē un pilnveidošanā

Prasības pretendentiem

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs

– darba pieredze grāmatvedībā

– darba pieredze ES struktūrfondu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

– izpratne par uzņēmējdarbību un ar to saistītajiem LR tiesību aktiem.

– labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību

– vēlamas krievu valodas zināšanas

– prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

– augsta atbildība un precizitāte

– komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Piedāvājam

– interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

– profesionālās izaugsmes iespējas

– labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 17.februārim.

Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv

www.liaa.gov.lv

 

IZGLĪTĪBAS KVALITĀTES VALSTS DIENESTS

izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes vecākais referents (sabiedrisko attiecību jomā) 1 vakance

Galvenie amata pienākumi:

· izglītības kvalitātes valsts dienesta (turpmāk - Dienests) tēla veidošanas un atpazīstamības pasākumu īstenošana

· informācijas un informatīvo materiālu par Dienesta darbību un aktualitātēm sagatavošana plašsaziņas līdzekļiem un ievietošana Dienesta tīmekļa vietnē

· regulāra komunikācija ar sabiedrību, Dienesta viedokļa prezentēšana

· publisko semināru, konferenču u.tml. pasākumu organizēšana

· preses relīžu sagatavošana

· iestādes vadības informatīvais atbalsts

Prasības pretendentiem/-ēm:

· augstākā izglītība komunikācijas zinātnē vai augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām komunikācijas zinātnē

· izcilas latviešu valodas prasmes, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas un lietošanas prasme (gan mutvārdos, gan rakstveidā), kuras apliecina atbilstoši izglītības dokumenti

· labas prasmes tekstu sagatavošanā un komunikācijā

· labas prezentācijas prasmes

· labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

· vismaz 1 gada praktiskā pieredze sabiedrisko attiecību darbā

· izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus arī paaugstināta stresa apstākļos

Mēs piedāvājam:

· intensīvu un radošu darbu

· labus darba apstākļus

· iespēju iegūt pieredzi darbā valsts pārvaldē

Pieteikuma dokumentus: pieteikuma vēstuli - motivāciju, savu skatījumu par Dienesta komunikācijas un sabiedrisko attiecību attīstības programmu / koncepciju, kuras mērķis ir veidot auglīgas attiecības starp Dienestu un tā mērķauditorijām, CV, divas parakstītas rekomendācijas vēstules (norādot rekomendāciju sniedzēju kontaktus), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, piecpadsmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Sazināsimies ar otrās kārtas pretendentiem, kuru izglītība, kvalifikācija un prasmes atbilst šajā amata sludinājumā noteiktajam.

 

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Latgales muitas kontroles punktu daļas vecākā muitas uzrauga ierēdņa amatu (4 vakances uz noteiktu laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai muitas un/vai nodokļu administrēšanā, vai muitā

- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei "Europass")

- krievu valodas zināšanas C1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei "Europass")

- vēlamas citu valodu zināšanas B1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei "Europass")

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar datoru

- nevainojama reputācija

Galvenie pienākumi:

- veikt muitas dokumentu noformēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt riska novērtēšanu un riska objektu atlasi atbilstoši savai kompetencei

- veikt muitas fizisko kontroli

- atbilstoši muitas lietu normatīvo aktu prasībām izmantot darbā speciālos tehniskos līdzekļus, muitas nodrošinājumus, muitas zīmogus un spiedogus

- sastādīt administratīvā pārkāpuma protokolu

- veikt mantu apskati un izņemt mantas un dokumentus, kuri ir pārkāpuma priekšmets vai izdarīšanas rīks saskaņā ar LAPK 256.panta trešās daļas un 257.panta nosacījumiem

- veikt fizisko personu mutiski deklarēto preču noformēšanu

- veikt starptautisko autopārvadājumu atļauju reģistrāciju

- veikt elektronisko ziņojumu nosūtīšanu un NCTS sistēmā saņemtajiem pieprasījumiem par nenoslēgtajām tranzīta procedūrām

- veikt komersanta reģistrācijas un identifikācijas numura reģistrēšanu

Ierēdņa dienesta vieta: Grebņevas ciems, Malnavas pagasts, Kārsavas novads un Bozovas ciems, Malnavas pagasts, Kārsavas novads.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz VID MP Latgales MKP vakanto amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67016915.

 

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Administratīvās prakses daļas galvenā jurista ierēdņa amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē, vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā, tiesību aktu piemērošanā

- latviešu valodas zināšanas C1 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei "Europass")

- angļu vai vācu valodas zināšanas B2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei "Europass")

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;

- labas prasmes darbā ar datoru

Galvenie pienākumi:

- sagatavot un nosūtīt izpildei lēmumprojektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu un izpildes nodrošināšanas līdzekļu piemērošanu, izpildot Eiropas Savienības dalībvalstu un citu valstu nodokļu administrāciju (kompetento iestāžu) piedziņas pieprasījumus

- sagatavot atteikumus par savstarpējo palīdzību prasījumu piedziņā

- izpildīt Eiropas Savienības dalībvalstu nodokļu administrāciju (kompetento iestāžu) pieprasījumus par dokumentu paziņošanu un informācijas sniegšanu

- sagatavot un nosūtīt palīdzības pieprasījumus par nodokļu, nodevu un obligāto maksājumu piedziņu, izpildes nodrošināšanas līdzekļu piemērošanu, informācijas sniegšanu un dokumentu paziņošanu Eiropas Savienības dalībvalstu un citu valstu nodokļu administrācijām (kompetentajām iestādēm)

- izskatīt sūdzības par VID struktūrvienību ierēdņu pieņemtajiem lēmumiem par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu un izpildes nodrošinājuma līdzekļu piemērošanu, VID amatpersonu rīcību piedziņas procesa ietvaros, nodokļu pārmaksu novirzīšanu parādu segšanai un kārtējo nodokļu maksājumu piedziņu, zaudējumu atlīdzināšanu, atļauju izmantot vispārējo galvojumu vai tiesību izmantot atbrīvojumu no vispārējā galvojuma kopējā/Kopienas tranzīta procedūrai, atļaujas izsniegšanu muitas deklarāciju iesniegšanai elektroniskā veidā, saistošo izziņu par tarifu (SIT) pieteikuma lietās, kā arī VID licencēšanas komisijas lēmumiem

- pārstāvēt VID intereses tiesās atbilstoši Daļas kompetencei

- sagatavot tiesā iesniedzamos dokumentus (paskaidrojumus, apelācijas sūdzības, kasācijas sūdzības, blakus sūdzības, tiesas izprasītos pierādījumus) atbilstoši Daļas kompetencei

Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz VID JPSIP APD galvenā jurista amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.

 

VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (tiesību zinātnēs, medicīnā, sabiedrības veselībā, sociālajās zinātnēs vai cita augstākā izglītība, kas atbilst Veselības ministrijas kompetencei)

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- zināšanas starptautiskās sadarbības jautājumos

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem

- vēlama pieredze darbā ar starptautiskās sadarbības jautājumiem

- teicamas angļu valodas zināšanas (brīvi runā, raksta, lasa), vēlamas franču un krievu valodas zināšanas;

- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku

- prasme kritiski analizēt situāciju un redzēt nozares attīstības perspektīvas, kā arī formulēt savu viedokli

- labas saskarsmes prasmes

- prasme sadarboties ar starptautiskiem ekspertiem

- pozitīva un analītiska domāšana, spēja apkopot liela apjoma informāciju un pieņemt lēmumus

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem

- precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- sadarbībā ar Veselības ministrijas struktūrvienībām izstrādāt nacionālo pozīciju un instrukciju projektus par Eiropas Savienības Padomes darba grupu un komiteju sanāksmju dienaskārtībā un Ministru padomes sanāksmju dienaskārtībā esošajiem jautājumiem, kuri ir Veselības ministrijas kompetencē

- sagatavot informatīvos ziņojumus, saskaņojot tos ar Veselības ministrijas struktūrvienībām par ES Veselības ministru neformālo sanāksmju dienaskārtībā esošajiem Ministrijas kompetences jautājumiem, kā arī iesniegt apstiprināšanai Ministru kabinetā un izskatīšanai Saeimas Eiropas lietu komisijā

- sadarbībā ar Veselības ministrijas struktūrvienībām un Latvijas Pastāvīgo pārstāvniecību Eiropas Savienībā nodrošināt Latvijas pozīcijas pārstāvēšanu Eiropas Savienības institūcijās

- pārstāvēt valsts intereses par Veselības ministrijas kompetencē esošajiem jautājumiem starptautiskajās organizācijās un institūcijās, nepieciešamības gadījumā sadarbībā ar Veselības ministrijas struktūrvienībām sagatavojot nacionālās pozīcijas un instrukcijas par attiecīgo organizāciju sanāksmju dienaskārtībā esošajiem jautājumiem, kuri ir Veselības ministrijas kompetencē

- koordinēt citu Ministriju izstrādāto nacionālo pozīciju projektu saskaņošanu ar Ministrijas struktūrvienībām, Vecāko amatpersonu Eiropas Savienības jautājumos sanāksmi, līdzatbildīgajām institūcijām, NVO un sociālajiem partneriem

- savas kompetences ietvaros veikt koncepciju un citu politikas plānošanas dokumentu, likuma projektu, līguma projektu, Ministru kabineta tiesību aktu projektu izstrādi, saskaņošanu un iesniegšanu Valsts kancelejā

- organizēt ministra un valsts sekretāra starptautisko pasākumu norisi, ministra un valsts sekretāra oficiālo ārzemju vizīšu norisi, kā arī ārvalstu oficiālo delegāciju uzņemšanu

- koordinēt informācijas apriti un aktualizēšanu par situāciju ar pārņemtajām un nepārņemtajām direktīvām, kas ir Veselības ministrijas kompetencē

- savas kompetences jomā nodrošināt citu Ministrijas struktūrvienību un valsts pārvaldes institūciju sagatavoto nacionālo pozīciju, instrukciju, politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektu izvērtēšanu, atzinumu sniegšanu un saskaņošanu

Mēs piedāvājam:

* iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

* karjeras izaugsmes iespējas

* darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas

* draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.

Informācijai: Pretendentu atlase notiks 2 kārtās: 1) iesniegto dokumentu izvērtēšana; 2) rakstiska zināšanu pārbaude un intervija.

 

Amatu konkursu atsaukumi

Valsts ieņēmumu dienests atsauc 2010.gada 19.janvārī "Latvijas Vēstnesī" nr.10 (4408) publicēto sludinājumu uz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Latgales nodokļu administrēšanas daļas Krāslavas klientu apkalpošanas centra Datu ticamības novērtējuma nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ar ierēdņa dienesta vietu Skolas iela 9, Krāslava (1 vakance).

 

Valsts ieņēmumu dienests atsauc 2010.gada 19.janvārī "Latvijas Vēstnesī" nr.10 (4408) publicēto sludinājumu uz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Vidzemes nodokļu administrēšanas daļas Limbažu klientu apkalpošanas centra Datu ticamības novērtējuma nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ar ierēdņa dienesta vietu Cēsu iela 28, Limbaži (1 vakance uz noteiktu laiku).

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!