Amatu konkursi
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļa izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās (vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientiem
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Sludinājumi" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus iesniegt: ADRESE: VSAA Rīgas pilsētas Latgales nodaļa, Fridriķa iela 9, Rīga, LV-1019. Tālr. uzziņām 67038901, fakss 67038943, e-pasts: Diana.Djackova@vsaa.lv
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļa izsludina konkursu uz Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Sludinājumi" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus iesniegt: ADRESE: VSAA Rīgas pilsētas Latgales nodaļa, Fridriķa iela 9, Rīga, LV-1019. Tālr. uzziņām 67038901, fakss 67038943, e-pasts: Diana.Djackova@vsaa.lv
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas juriskonsults
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 3 gadi
- pieredze tiesību aktu izstrādāšanā
- vēlamas zināšanas par elektronisko sakaru un pasta nozares regulējumu nacionālajās un starptautiskajās tiesībās
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar datorprogrammām: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel
- iniciatīva, spēja argumentēt savu viedokli
Galvenie pienākumi:
- elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu projektu izstrādāšanas pārraudzība un metodiskā vadība
- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu projektus un sagatavot tos virzīšanai noteiktajā kārtībā izskatīšanai Ministru kabinetā
- sagatavot atzinumus un priekšlikumus par tiesību aktu projektiem, kuri attiecas uz elektronisko sakaru un pasta nozari
- izskatīt iesniegumus, kas saistīti ar elektronisko sakaru un pasta nozares jautājumu tiesisko regulējumu
- sagatavot un izvērtēt dokumentus no juridiskā aspekta
- sniegt konsultācijas par elektronisko sakaru un pasta nozares, kā arī ar valsts pārvaldi saistītiem juridiskiem jautājumiem
- pārstāvēt ministriju valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām juridiskos jautājumos
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā; tālr.uzziņām 67028218.
Valsts aģentūra "Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra" izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Tehniskās uzraudzības nodaļas inspektors Rīgā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlama specializācija - lauksaimniecības mehanizācijā (priekšroka pretendentam ar augstāko izglītību inženierzinātnēs)
- praktiskā vai profesionālā darba pieredze lauksaimniecības mehanizācijā ilgāka par vienu gadu
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- precizitāte un atbildības sajūta
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības (ne mazāk kā 3 gadi)
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt darba nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām
- reģistrēt traktortehniku un tās piekabes, izsniegt traktortehnikas un tās piekabju valsts reģistrācijas numura zīmes
- veikt traktortehnikas un tās piekabju valsts tehniskās apskates
- atestēt traktortehnikas vadītājus un izsniegt traktortehnikas vadīšanas tiesības
- nodrošināt un veikt attiecīgo datu un informācijas ievadīšanu Traktortehnikas un tās piekabju informatīvajā sistēmā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopiju sūtīt vai personīgi iesniegt VA ,,Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra" Administratīvajai nodaļai Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1010, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Fakss 67027444, e-pasts: valentins.kohanovics@vtua.gov.lv, tel. informācijai 67027486.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Starptautiskās sadarbības departamenta vecākās referentes ierēdnes amatā 01.02.2011. iecelta MARGARITA ČERKOVSKA.