Amatu konkursi
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu darbinieka amatu -
Juridiskā departamenta Valsts kapitāla daļu pārvaldes un publisko līgumu nodaļas vecākais referents
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība (finanšu vai grāmatvedības jomā)
- pieredze darbā par bilancspējīgu grāmatvedi un finanšu plānošanā (ilgāka par trim gadiem)
- pieredze darbā, kas saistīta ar dažādu finanšu atskaišu gatavošanu un izvērtēšanu (ilgāka par trim gadiem)
- pieredze kapitālsabiedrību gada pārskatu un finanšu darbības rezultātu izvērtēšanā
- vēlams zināšanas (pieredze) par valsts kapitālsabiedrību pārvaldes sistēmu, tās darbības jautājumiem un dokumentu apriti
- zināšanas par tiesību aktiem nodokļu jomā
- pieredze darbā ar datoru lietotāja līmenī (Excel)
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
- angļu valodas zināšanas
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā, tālr. uzziņām 67028218.
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Finanšu un attīstības plānošanas departamenta vecākais referents
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām
- zināšanas transporta politikas jautājumos
- zināšanas un pieredze teritorijas plānošanas jomā, pieredze darbā ar ģeogrāfiskām informācijas sistēmām (ĢIS), ģeogrāfisko datu uzturēšanu, atjaunošanu
- vēlama pieredze projektu vadīšanā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasmes strādāt ar datoru
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā, tālr. uzziņām 67028218.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu
uz valsts notāra ierēdņa amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
kontroles un nodrošinājuma līdzekļu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- izskatīt iesniegtos dokumentus nodrošinājuma līdzekļu reģistrācijai un izdot attiecīgu administratīvo aktu
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto subjektu reģistrācijas lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām konstatēt trūkumus
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegto iestāžu un privātpersonu iesniegumus, un sagatavot uz tiem atbildes projektus
- kārtot administratīvo pārkāpumu lietas
- gatavot prasības pieteikumus tiesām par komersantu darbības izbeigšanu un pārstāvēt Uzņēmumu reģistru kā prasītāju tiesā
Galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildība, precizitāte, labas saskarsmes spējas, spēja strādāt augstas intensitātes apstākļos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793, vai e-pastu darbs@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz
Pašvaldību pakalpojumu un Dzelzceļa transporta departamenta Dzelzceļa nodaļas vadītāja amatu
Konkursa beigu datums: 25.02.2011.
Darba pienākumi:
- vadīt un organizēt nodaļas darbu
- izstrādāt un pilnveidot publiskās lietošanas dzelzceļa izmantošanas maksas aprēķināšanas metodiku
- analizēt un izvērtēt iesniegtos publiskās lietošanas dzelzceļa izmantošanas maksas projektus
- izstrādāt administratīvo un normatīvo aktu projektus, nodrošinot to atbilstību normatīvo aktu un Eiropas Savienības tiesību aktu, kā arī citu starptautisko organizāciju prasībām
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem
- veikt dzelzceļa nozares komersantu pārbaudes
- izskatīt iesniegumus un sūdzības
Papildu prasības:
- augstākā izglītība transporta nozarē vai ekonomikā
- vismaz 3 gadu administratīvā darba pieredze
- iepriekšēja darba pieredze, kas saistīta ar dzelzceļa nozari
- pieredze darbā ar sabiedrisko pakalpojumu nozaru reglamentējošiem normatīvajiem dokumentiem, administratīvo aktu sagatavošanu un normatīvo aktu projektu izstrādi un analīzi (atzinumu sagatavošana)
- izpratne un zināšanas tarifu metodiku izstrādē, tarifu veidojošo izmaksu analīzē un investīciju projektos
- latviešu valodas un divu svešvalodu zināšanas
- datora lietošanas prasme
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un pieņemt lēmumus
- māka risināt konfliktsituācijas
Kontaktinformācija:
Papildinformācija - pretendentus/-tes aicinām iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, prasmju apliecinošu sertifikātu kopijas (ja ir) un rakstisku konceptuālu izklāstu (uz 1-2 A4 formāta lapām) par attiecīgās nodaļas darbību.
Tālr. 67097218, fakss 67097265.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka 2010.gada 22.decembrī laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakantajiem Klientu apkalpošanas daļas (KAD) inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatiem (2 vakances uz nenoteiktu laiku Tukumā) noslēdzies ar šādiem rezultātiem: konkursa kārtībā uz vienu no vakancēm 2011.gada 8.februārī iecelta EVITA TURĶE, konkurss uz otro vakanci noslēdzās bez rezultāta.
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Finanšu vadības un grāmatvedības departamenta direktora vietnieces, Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas vadītājas ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku ar 2011.gada 7.februāri iecelta Rita Riherte.
Latvijas Hidroekoloģijas institūts paziņo, ka konkursa kārtībā direktores amatā ar 2011.gada 1.februāri uz 5 gadiem ievēlēta Anda Ikauniece.
Juridiskās palīdzības adminsitrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsultes amatā ar 2011.gada 7.februāri iecelta Zane Actiņa un Viktorija Seņkova.