• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 15.02.2011., Nr. 25 https://www.vestnesis.lv/ta/id/225822

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

15.02.2011., Nr. 25

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Amatu konkursi

 Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrijas viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir izstrādāt valsts un pašvaldību budžetu kārtējam gadam. Tāpat valsts finanšu vadošā iestāde atbild par valsts finanšu politikas izstrādi, tās koordinēšanu un īstenošanu.

 

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Audita un revīzijas departamenta Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības sistēmu auditu nodaļas vecākais auditors (uz noteiktu laiku)

Audita un revīzijas departaments ir struktūrvienība, kuras darbības mērķis ir sniegt neatkarīgu un objektīvu vērtējumu un konsultācijas par iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti, izstrādāt un īstenot politiku iekšējā audita jomā, nodrošināt Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības revīzijas iestādes funkciju izpildi, sniedzot neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbību.

 

Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs (vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu, vadībzinību vai jurisprudences specialitātē)

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālās prasmes nozarei atbilstošā jomā vismaz divi gadi

- labas praktiskas un teorētiskas zināšanas grāmatvedībā, auditā, projektu vadībā vai finanšu analīzē un kontrolē

- pieredze darbā vai zināšanas par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļu administrēšanu, Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana Eiropas Savienības fondu jomā

- teicamas datorprasmes (MS Office)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- veikt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Solidaritātes un migrācijas plūsmu pārvaldīšanas pamatprogrammas fondu vadības un kontroles sistēmas auditus fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un uzraudzīt auditu rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu

- veikt Eiropas Ekonomikas zonas divpusējā finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta vadības un kontroles sistēmas auditus un uzraudzīt auditu rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu;

- veikt Latvijas - Šveices sadarbības programmas vadības un kontroles sistēmas auditus un uzraudzīt auditu rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu

- veikt 2004.-2006.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības Kohēzijas fonda (turpmāk - Kohēzijas fonds) projektu ietvaros iepriekš veikto auditu un pārbaužu rezultātu un to ietvaros izteikto ieteikumu ieviešanas gaitas izvērtēšanu

- veikt Kohēzijas fonda projektu noslēguma izdevumu deklarāciju neatkarīgas pārbaudes

- sagatavot nosūtīšanai Eiropas Komisijai ziņojumu par veiktajām Kohēzijas fonda projektu noslēguma izdevumu deklarāciju pārbaudēm un atzinumu atbilstoši Padomes 1994.gada 16.maija Regulas Nr.1164/1994 par Kohēzijas fonda izveidi prasībām.

 

2. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas juriskonsults (uz noteiktu laiku)

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību;

- vēlama pieredze tiesību aktu izstrādē un analīzē

- izpratne par finanšu tirgus jautājumiem

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- labas analītiskās un komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

 

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar:

- tiesību aktu izstrādi finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanai un saskaņošanai ar ES tiesību aktiem

- ministrijas viedokļa un atzinumu sagatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un normatīvo aktu projektiem, kā arī Eiropas Savienības iniciatīvām

- valsts īpašumā esošo finanšu tirgus institūciju darbības un tālākas attīstības jautājumiem.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.

 

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.

 

Satiksmes ministrija izsludina konkursu

uz vakantu darbinieka amatu - Grāmatvedības nodaļas vadītājs

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā vai ar ekonomiku vai finansēm saistītā nozarē

- pieredze finanšu un grāmatvedības jomā vadošā amatā (vēlams galvenā grāmatveža amatā valsts pārvaldē) ne mazāka kā 4 gadi

- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ne mazāka kā 4 gadi

- prasme strādāt ar grāmatvedības uzskaites programmu HORIZON

- teicamas datorprasmes (Word, Excel - padziļināti)

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā. Tālr. uzziņām 67028218.

 

Meklējat radošu, interesantu un atbildīgu darbu?

Konkurences padome ir valsts pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt brīvu un godīgu konkurenci, veicinot konkurences attīstību visos tautsaimniecības sektoros tirgus dalībnieku un sabiedrības interesēs.

Ja jūs esat:

1) uzņēmīgs un mērķtiecīgs, ar vēlmi un spēju patstāvīgi plānot un organizēt darbu un uzņemties iniciatīvu;

2) ar labām angļu valodas zināšanām;

3) ar labām komunikācijas un analītiskajām spējām.

Konkurences padome aicina pieteikties

uz valsts civildienesta ierēdņa - juriskonsulta amatu Juridiskajā departamentā

Mūsu prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- juridiskā darba pieredze, pieredze valsts pārvaldē, zināšanas Konkurences tiesībās, pieredze administratīvo lietu izmeklēšanā, datorprasmes augstā līmenī tiks uzskatītas par priekšrocību

Jūsu pamatpienākumos ietilptu:

- izpilddirekcijas sagatavoto dokumentu projektu tiesiskuma izvērtēšana

- konsultāciju sniegšana Konkurences likuma, ES konkurences tiesību, Reklāmas likuma u.c. tiesību normu piemērošanas jautājumos

- piedalīšanās politikas dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādē, darba grupu ietvaros vietējā un starptautiskajā mērogā

- Konkurences padomes interešu pārstāvniecība darba grupās, citās institūcijās, tiesā

- sadarbība ar ārvalstu konkurences uzraudzības institūcijām

Mēs piedāvājam

- labus darba apstākļus

- dinamisku darba vidi

- profesionālas un karjeras izaugsmes iespējas

Motivācijas vēstuli, izglītības un iepriekšējā darba aprakstu (CV), lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā 55 (2.ieeja), Rīgā, LV-1010, vai sūtīt pa e-pastu: konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67282844.

 

Meklējat radošu, interesantu un atbildīgu darbu?

Konkurences padome ir valsts pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt brīvu un godīgu konkurenci, veicinot konkurences attīstību visos tautsaimniecības sektoros tirgus dalībnieku un sabiedrības interesēs.

Ja jūs esat:

1) uzņēmīgs un mērķtiecīgs, ar vēlmi un spēju patstāvīgi plānot un organizēt darbu un uzņemties iniciatīvu;

2) ar labām angļu valodas zināšanām;

3) ar labām komunikācijas un analītiskajām spējām.

Konkurences padome aicina pieteikties

uz valsts civildienesta ierēdņa eksperta amatu Analītiskajā departamentā

Mūsu prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai ekonomikā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā, pieredze valsts pārvaldē, pētījumu vai tirgus analīzes veikšanā, pieredze administratīvo lietu izmeklēšanā, datorprasmes augstā līmenī tiks uzskatītas par priekšrocību

Jūsu pamatpienākumos ietilptu:

- konkurences lietu izmeklēšanas un pierādījumu iegūšanas nodrošināšana

- lēmumu projektu sagatavošana un tirgus uzraudzības veikšana

- konsultāciju sniegšana konkurences tiesību piemērošanas jautājumos

- Konkurences padomes interešu pārstāvniecība darba grupās, citās institūcijās

- sadarbība ar ārvalstu konkurences uzraudzības institūcijām

Mēs piedāvājam

- labus darba apstākļus

- dinamisku darba vidi

- profesionālas un karjeras izaugsmes iespējas

Motivācijas vēstuli, izglītības un iepriekšējā darba aprakstu (CV), lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā 55 (2.ieeja), Rīgā, LV-1010, vai sūtīt pa e-pastu: konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67282844.

 

Amatu konkursu rezultāti

Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Uzraudzības departamenta vecākās inspektores amatā 2001.gada 8.februārī ir iecelts AGNESE GAILE.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!