• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par publisko pakalpojumu sistēmu. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 2.03.2011., Nr. 34 https://www.vestnesis.lv/ta/id/226562

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Valsts kanceleja: Par Ministru prezidenta biroja darbinieku algām

Vēl šajā numurā

02.03.2011., Nr. 34

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Par publisko pakalpojumu sistēmu

25.februārī Valsts kancelejā vairāk nekā 120 valsts pārvaldes un pašvaldības iestāžu pārstāvju apsprieda publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidošanas risinājumus un iepazinās ar Rīgas pašvaldības pieredzi publisko pakalpojumu sniegšanas organizēšanā.

Pasākumu atklāja Valsts kancelejas direktore Elita Dreimane, norādot, ka valsts pārvaldes un pašvaldību iestāžu kopīgais mērķis ir paaugstināt to sniegto publisko pakalpojumu kvalitāti un pieejamību, veicināt pakalpojumu sniegšanas ekonomiskumu, kā arī mazināt administratīvo slogu iedzīvotājiem un komersantiem.

Tā kā publisko pakalpojumu kvalitātes uzlabošana ir tieši saistīta ar administratīvajām procedūrām un to vienkāršošanu, tad projekta īstenošanas rezultātā ir jāsamazinās administratīvajam slogam, publiskos pakalpojumus sniedzot efektīvāk, ātrāk, ērtāk un padarot tos kopumā pieejamākus.

Spraigā diskusijā tika pārrunāti tādi jautājumi kā publisko pakalpojumu un saistīto jēdzienu definēšana, publisko pakalpojumu vieta valsts pārvaldes iekārtas sistēmā, pakalpojumu pārvaldības un sniegšanas principi, to teritoriālā pieejamība, vienas pieturas aģentūras princips, kā arī iestāžu sadarbība pakalpojumu sniegšanā, savstarpējie norēķini. Tika secināts, ka vairākās iestādēs jau daudz kas ir paveikts pakalpojumu sniegšanas pilnveidošanā, piemēram, veikta uz pakalpojumu sniegšanu orientēta iekšējo procesu sakārtošana, izveidotas klientu apkalpošanas zāles, notiek pakalpojumu elektronizācija u.tml.

Valsts kancelejas
Stratēģiskās analīzes departaments

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!