• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Finanšu ministrija: Par dzelzceļa pasažieru pārvadājumu sistēmas modernizāciju. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 11.03.2011., Nr. 40 https://www.vestnesis.lv/ta/id/227027

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Satiksmes ministrija: Par satiksmes drošības uzlabošanos pagājušajā gadā

Vēl šajā numurā

11.03.2011., Nr. 40

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Finanšu ministrija: Par dzelzceļa pasažieru pārvadājumu sistēmas modernizāciju

Eiropas Komisija (EK) ir apstiprinājusi Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda (KF) lielo satiksmes nozares projektu par Rīgas piepilsētas dzelzceļa pasažieru pārvadājumu sistēmas modernizāciju un dīzeļvilcienu ritošā sastāva atjaunošanu par 144 miljoniem latu. No projekta kopējām izmaksām KF finansējums ir 100 miljoni latu.

Projekta ietvaros, lai aizstātu novecojušo aprīkojumu, AS “Pasažieru vilciens” iepirks 34 elektrovilcienu sastāvus un 7 dīzeļvilcienu sastāvus. Plānots, ka vienas elektrovilces vienības pasažieru pārvadājuma jauda būs vismaz 450, bet vienas dīzeļvilces vienības pasažieru pārvadājuma jauda – 400 pasažieru.

Jaunie vilcieni būs ērti pasažieru iekāpšanai un izkāpšanai, tiks uzlabots pasažieru apkalpošanas serviss cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, kā arī tiks nodrošināts ergonomisks aprīkojums, komfortablākas sēdvietas, speciālas vietas bērnu ratiņiem un velosipēdu novietošanai, gaisa kondicionēšana vagonā, moderni sanitārie mezgli, elektroniskā informācijas sistēma, apgaismojums un pārredzamība vagonos. Ir plānots, ka vilcienu ātrums sasniegs līdz 140 km/h.

Jaunie vilcieni būs jaunās integrētās pasažieru pārvadājumu sistēmas pamatā, tādējādi uzlabojot Latvijas sabiedriskā transporta sistēmas kvalitāti, pieprasījumu, rentabilitāti un ilgtspēju, kā arī samazinot transportlīdzekļu darbības izmaksas un negadījumu skaitu.

Latvija šobrīd ir vienīgā no visām ES dalībvalstīm, kas EK apstiprināšanai iesniegusi visus plānotos 2007.–2013.gada plānošanas perioda KF lielos projektus – sešus satiksmes nozarē un vienu vides nozarē.

No septiņiem iesniegtajiem projektiem EK šobrīd ir apstiprinājusi piecus projektus – par autoceļa E22 posma Ludza–Terehova būvniecību, autoceļa E22 posma Rīga (Tīnūži)–Koknese būvniecību, otrā sliežu ceļa būvniecību Skrīveri–Krustpils, Inčukalna sērskābā gudrona dīķa sanāciju un jau minēto Rīgas dzelzceļa pasažieru pārvadājumu sistēmas modernizāciju.

Savukārt projektu iesniegumus, kas paredz lidostas “Rīga” infrastruktūras attīstību un Krievu salas infrastruktūras attīstību, EK šobrīd izvērtē.

Ministrijas Komunikācijas departaments

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!