Piegādes un darbu izpildes pasūtījumi
Zemkopības ministrija, pamatojoties uz Zivju fonda padomes 2011.gada 2.marta lēmumu, izsludina projektu iesniegumu iesniegšanas otro kārtu šādam Zivju fonda pasākumam:
Dalība starptautiskos pasākumos, konferencēs un apmācībās saistībā ar zivju resursu pētījumiem, to racionālu un saudzīgu izmantošanu, atražošanu un aizsardzību, izņemot atbalstu profesionālajai apmācībai, partnerattiecībām, sadarbībai un pieredzes apmaiņai, kas tiek finansēta saskaņā ar normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā piešķir valsts un Eiropas Savienības atbalstu zivsaimniecības attīstībai atklātu projektu iesniegumu konkursu veidā profesionālajai apmācībai, partnerattiecību, sadarbības un pieredzes apmaiņas veicināšanai - 45 dienas (līdz 2011.gada 24.aprīlim) ar kopējo kārtai pieejamo atbalsta apmēru Ls 4500.
Projekta iesniegumu jāiesniedz Lauku atbalsta dienestā Rīgā, Republikas laukumā 2, 8.stāvā, 820.kabinetā (tālr. 67027687).
Projekta iesnieguma veidlapa un informācija par projektu iesniegšanas kārtību pieejama Lauku atbalsta dienesta mājaslapā www.lad.gov.lv.
Lauku atbalsta dienesta paziņojums
11.03.2011.
Latvijas Republikas Lauku atbalsta dienests, saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 8.decembra noteikumiem Nr.1415 "Kārtība, kādā tiek administrēti un uzraudzīti tirgus intervences pasākumi augkopības un lopkopības produktu tirgū, īstenojot Eiropas Komisijas programmu vistrūcīgākajām personām" (turpmāk – Noteikumi http://www.vestnesis.lv/?menu=doc&id=202005) izsludina komersantu pieteikšanos papildu graudaugu grupas pārtikas produktu komplektu piegādei labdarības organizācijām izdalīšanai vistrūcīgākajām personām (Identifikācijas nr.LV/LAD_11/03/2011_2). Programma pārtikas piegādei no intervences krājumiem vistrūcīgākajām personām tiek realizēta saskaņā ar Komisijas regulu (ES) Nr.807/2010, ar ko nosaka sīki izstrādātus noteikumus pārtikas piegādei no intervences krājumiem vistrūcīgākajām personām Savienībā, Komisijas regulu (ES) nr.945/2010, ar ko pieņem plānu par tādu resursu sadalījumu dalībvalstīm, kas jāiekļauj 2011.budžeta gadā pārtikas piegādei no intervences krājumiem vistrūcīgākajām personām ES, un atkāpjas no dažiem noteikumiem Regulā (ES) nr.807/2010.
Pieteikšanās priekšmets: Atbilstoši Noteikumu 41.1.- 41.4. apakšpunktos izvirzītajām prasībām - ne mazāk, kā 965 719 papildu graudaugu grupas pārtikas produktu komplektu piegāde labdarības organizācijām līdz 2011.gada 31.decembrim. Lauku atbalsta dienesta mājas lapā (www.lad.gov.lv) ir pieejamas (ne vairāk, kā 429) pārtikas produktu piegādes vietu adreses un tām piegādājamo papildu graudaugu grupas pārtikas komplektu skaits, kā arī Piedāvājuma iesnieguma forma, kas ir noteikta Noteikumu 1.pielikumā.
Piedāvājuma noformēšanas un iesniegšanas kārtību nosaka Noteikumi.
Piedāvājuma iesniegšanas termiņš: 2011.gada 11.aprīlī plkst.16.
Piedāvājumu atvēršana paredzēta 2011.gada 12.aprīlī plkst.12.
Kopā ar piedāvājumu jāiesniedz Piedāvājuma nodrošinājums, kas ir noteikts ekvivalents pieciem procentiem no piedāvājuma kopējās summas.
Piedāvājumu iesniegšanas adrese: Lauku atbalsta dienests, Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1981.
Aprēķināto finanšu līdzekļu maksimālā summa (kopā par produktiem): LVL 1 336 555,72. Noteikumu 41.1. – 41.4.apakšpunktā noteikto papildu graudaugu grupas pārtikas produktu komplektu vērtība nepārsniedz šādas maksimālās summas:
Produktu grupas | Produkts | Maksimālā papildu graudaugu grupas pārtikas produktu vērtība (LVL bez PVN) | |
Graudaugu | Miežu putraimi | 1,0 kg | 1 336 555,72 |
Kviešu milti | 1,0 kg | ||
Četrgraudu pārslas | 1,0 kg | ||
Auzu pārslas | 0,5 kg |
Tabulā minētiem produktiem, kas ir iepakoti kā viena vienība, jāatbilst Noteikumu 25.punkta prasībām un Noteikumu 4.pielikumā noteiktiem ražošanas un kvalitātes kritērijiem.
Samaksa par pārtikas produktu komplektiem ir paredzēta ar Kopienas intervences krājumu graudiem, kas atrodas intervences noliktavās Latvijā.
Intervences produkta maksimālais pieejamais daudzums – 18 597 029 t.
Intervences graudi noteikti jāpārņem savā īpašumā ne vēlāk, kā līdz 2011.gada 31.augustam. 70% no piešķirtajiem intervences graudiem ir jāpārņem savā īpašumā līdz 2011.gada 31.maijam.
Pārņemtos graudus var piedāvāt Kopienas tirgū, bet tos turpmāk nevar piedāvāt intervencē.
Intervences noliktavu adreses ir pieejamas Lauku atbalsta dienesta mājas lapā.
Par pārtikas produktu transportēšanas izmaksām uz labdarības organizāciju izdales vietām Dienests veic samaksu Latvijas latos, maksājumā neiekļaujot pievienotās vērtības nodokli, Komisijas regulas (ES) nr.945/2010 piešķirtā finansējuma ietvaros, bet ne vairāk kā 4,5 % no piegādājamo produktu komplektu vērtības.
Piedāvājumu, t.sk. pārtikas produktu transportēšanas uz labdarības organizācijas izdales vietām izvērtēšanas kārtību un kritērijus nosaka Noteikumu 2. un 3.pielikums.
Pirms līguma slēgšanas, komersants, kurš izvēlēts pārtikas produktu piegādei organizācijai un intervences produktu transportēšanu no citas Eiropas Savienības dalībvalsts, iesniedz Lauku atbalsta dienestā nodrošinājumu, kas vienāds LVL 106,41 par vienu piešķirto intervences graudu tonnu.
Kontaktpersonas:
Lauku atbalsta dienesta Tirgus kopējās organizācijas departamenta direktore Olga Ziņkovska, tālrunis 67027888, fakss 67027892, e-pasts: olga.zinkovska@lad.gov.lv;
Lauku atbalsta dienesta Tirgus kopējās organizācijas departamenta Tirgus stabilizēšanas pasākumu daļas vecākā referente Oksana Miloševska, tālrunis 67027898, fakss 67027892, e-pasts: oksana.milosevska@lad.gov.lv.
Konkurss
Valsts a/s "Latvijas dzelzceļš" izsludina atklātu konkursu par pārbrauktuvju plātņu piegādi 2011. gadā
Konkursa priekšmets ir dzelzsbetona pārbrauktuvju plātnes - 231 gab.
Pretendenti konkursa nolikumu var saņemt
valsts a/s "Latvijas dzelzceļš" Iepirkumu birojā, Rīgā, Turgeņeva ielā 14, 5.stāvā, 533. kabinetā, uzrādot maksas dokumentu par pārskaitījumu 50,00 LVL un PVN 22% (Latvijas rezidentiem), uz IBAN norēķinu kontu LV29RIKO0002013099850 AS DnB NORD Banka, bankas kods RIKOLV2X, ar atzīmi "Konkursam par pārbrauktuvju plātņu piegādi 2011.gadā", saņēmējs - valsts a/s "Latvijas dzelzceļš", reģistrācijas nr. LV 40003032065. Ja maksājumu par dokumentu saņemšanu veic cita fiziskā vai juridiskā persona, dokumentā par samaksu norāda konkursa pretendenta nosaukumu. Rēķinu par dalības maksu var izrakstīt Rīgā, Gogoļa ielā 3, 441.kabinetā (Sandra Zeberiņa, tālrunis 67232509).
Konkursa piedāvājumu atvēršana notiks: 2011.gada 30.martā plkst.11.10 Rīgā, Gogoļa ielā 3, 301.kabinetā. Visi piedāvājumu dokumenti konkursam iesniedzami aizlīmētās aploksnēs līdz 2011.gada 30.martam plkst.10.50 Rīgā, Turgeņeva ielā 14, 5.stāvā, 533. kabinetā (valsts a/s "Latvijas dzelzceļš" Iepirkumu birojs) un no 10.50 līdz 11.10 Rīgā, Gogoļa ielā 3, 227. kabinetā. Uzziņas pa tālr. 67234086.
Konkurss
Valsts a/s "Latvijas dzelzceļš" izsludina atklātu konkursu par signalizācijas, centralizācijas un bloķēšanas ierīču piegādi 2011.gadā
Signalizācijas, centralizācijas un bloķēšanas ierīču saraksts ir pieejams mājas lapā internetā: www.ldz.lv.
Pretendenti konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Turgeņeva ielā 14, 533.kabinetā, uzrādot maksas dokumentu par pārskaitījumu uz AS "DnB NORD Banka", norēķinu konts LV29RIKO0002013099850, kods RIKOLV2X, ar atzīmi "Konkursam par signalizācijas, centralizācijas un bloķēšanas ierīču piegādi 2011.gadā" LVL 100 un PVN 22% (Latvijas rezidentiem), saņēmējs - valsts a/s "Latvijas dzelzceļš", reģistrācijas nr. LV40003032065. Ja maksājumu par dokumentu saņemšanu veic cita fiziskā vai juridiskā persona, dokumentā par samaksu norāda konkursa pretendenta nosaukumu.
Konkursa piedāvājumu atvēršana notiks 2011.gada 30.martā plkst.10.30 Rīgā, Gogoļa ielā 3, 301.kabinetā.
Pieteikumi iesniedzami līdz 2011. gada 30.martam plkst.10 Rīgā, LV-1547, Turgeņeva ielā 14, 5.stāvā, 533.kabinetā.
Uzziņas pa tālr. 67234931, 67234607.