Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
1. Finanšu tirgus politikas departamenta Regulējuma un politikas koordinācijas nodaļas vecākais eksperts uz noteiktu laiku
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnē;
- teicamas angļu valodas zināšanas
- iepriekšēja darba pieredze finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
- analītiskā domāšana, prasme argumentēt savu viedokli
- spēja nodrošināt sekmīgu koordināciju, viedokļu apmaiņu un vienotas pozīcijas formulēšanu starp vairākām institūcijām
- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās
- spēja strādāt komandā, komunikabilitāte un laba stresa noturība
- labas MS Office lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Latvijas Republikas nostājas un interešu definēšanu par iniciatīvām, kas saistītas ar Eiropas Savienības līmeņa finanšu tirgus jautājumiem, to sagatavošanas un apspriešanas procesā.
2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Eiropas Sociālā fonda uzraudzības nodaļas vecākais eksperts uz noteiktu laiku
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību, veic ES fondu uzraudzības un ziņošanas sistēmas pārraudzību, kā arī izstrādā priekšlikumus ES fondu apguves efektivitātes uzlabošanai
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
− augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā, vadībzinībās vai jurisprudencē)
− teicamas angļu valodas zināšanas
− pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
− pieredze darbā ar Eiropas Sociālā fonda līdzfinansēto aktivitāšu uzraudzību, kā arī citu Eiropas Savienības finanšu instrumentu ieviešanu un uzraudzību tiks uzskatīta par priekšrocību
− tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
− labas iemaņas datortehnikas lietošanā (Excel, Word, PowerPoint)
− labas analītiskās un komunikācijas sadarbības prasmes
− atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Sociālā fonda līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību izglītības jomā nodrošināšanu, nepieciešamās informācijas par ES fondu ieviešanas progresu starptautiskajām sadarbības organizācijām sagatavošanu, citu ES fondu vadībā iesaistīto institūciju sniegto priekšlikumu normatīvo aktu pilnveidošanai un procesu ES fondu ieviešanas sistēmas uzlabošanai analīzi.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
− karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
− darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
− un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecākā referenta amatu
Dokumentācijas pārvaldības departamenta, Diplomātiskā pasta nodaļā
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• labas svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas
• pieredze darbā ar lietvedību un sevišķo lietvedību
• spēja regulāri veikt smagu fizisku darbu (pārkraujot kravas, kas smagākas par 20 kg)
• iepriekšēja pieredze darbā Ārlietu ministrijā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Galvenie pienākumi:
• noformēt un nosūtīt dokumentus un informatīvos materiālus adresātiem Latvijā un ārvalstīs, kā arī sagatavot un noformēt diplomātisko pastu, liela formāta un svara kravas nosūtīšanai uz Latvijas diplomātiskajām un konsulārajām pārstāvniecībām
• veikt ar diplomātisko pastu un tā drošību saistīto normatīvo aktu analīzi, sniegt priekšlikumus dokumentu plūsmas organizēšanai
• sagatavot dokumentāciju, kas saistīta ar diplomātiskā pasta un kravu noformēšanu.
Pretendentus lūdzam CV un motivācijas vēstuli nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67016169.
Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Jūras negadījumu izmeklēšanas nodaļas vadītājs
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālais bakalaura grāds jūras transportā
- valodu prasme: latviešu, angļu un krievu valoda
- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Exel, Power Point u.c.)
- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze kapteiņa amatā uz kuģiem lielākiem par 3000BT, vai piecu gadu darba pieredze vecākā mehāniķa amatā uz kuģiem ar galvenā dzinēja jaudu lielāku par 3000 kW, vai piecu gadu darba pieredze vecākā stūrmaņa amatā
Galvenie pienākumi:
- organizēt un vadīt jūras negadījumu un incidentu izmeklēšanu
- veikt jūras negadījumu un incidentu izmeklēšanu
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojā, adrese: Brīvības ielā 58 (2.st., 209.kabinetā), Rīgā, LV-1011; tālr. uzziņām 67288178.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" (Zilupes novads) inspektors/re - veterinārajā jomā
Prasības pretendentiem (-ēm):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā
- autovadītāja apliecība B kategorija
Priekšrocība tiks dota pretendentiem ar darba pieredzi Pārtikas un veterinārajā dienestā.
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi valsts pārvaldē
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei.
Motivētu pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (elektroniskā formātā ir atrodama www.pvd.gov.lv sadaļā Vakances) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt pa pastu vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, 510.kab., Rīgā, LV - 1050. Tālr. informācijai 67027529, e-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv.
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina atkārtotu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu: Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa nacionālo kontu daļas vecākais referents
Pamatpienākumi: statistiskās un ekonomiskās informācijas analīze, iekšzemes kopprodukta rādītāju aprēķini un metodoloģijas pilnveidošana
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- ļoti labas analītiskās spējas
- darba pieredze ar ekonomiskās informācijas analīzi
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Excel - pieredzējuša lietotāja līmenī, Word, vēlams Access)
- spēja strādāt patstāvīgi un apgūt jaunas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- darba pieredze ar matemātisko statistiku tiks uzskatīta par priekšrocībua
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi.
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.
Nodrošinājuma Valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto Bruņojuma un nodrošinājuma nodaļas materiālo rezervju daļas vadītāja/-s (ierēdņa/-es) amatu
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz divu gadu pieredze vadošā amatā (pieredze, kas saistīta ar valsts materiālo rezervju plānošanas jomu, tiks uzskatīta par priekšrocību)
- prasmes darbā ar datoru
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā, kā arī spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
VEICAMIE PIENĀKUMI:
- atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam, veikt darbības ar valsts materiālajām rezervēm un sagatavot pārskatus par darbībām ar valsts materiālajām rezervēm
- organizēt izņemto valsts materiālo rezervju resursu realizāciju un utilizāciju
- sagatavot glabājuma līgumu projektus ar atbildīgajiem glabātājiem par valsts materiālo rezervju resursu uzglabāšanu
- izvērtēt atbildīgo glabātāju priekšlikumus par valsts materiālo rezervju resursu norakstīšanu un atjaunināšanu
- koordinēt valsts materiālo rezervju uzglabāšanu, ar krimināllietām saistīto lietisko pierādījumu un arestētās mantas, kā arī administratīvo pārkāpumu lietā izņemtās mantas glabāšanu
- atbilstoši kompetencei nodrošināt informācijas sniegšanu un saraksti
- piedalīties valsts materiālo rezervju, izņemtās mantas administratīvo pārkāpumu lietās vai lietisko pierādījumu kriminālprocesos novērtēšanas, realizācijas vai iznīcināšanas komisijās
- savas kompetences ietvaros izstrādāt iekšējos normatīvos aktus
- plānot, organizēt un kontrolēt Bruņojuma un nodrošinājuma nodaļas Materiālo rezervju daļas darbu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Nodrošinājuma valsts aģentūrā (Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā «Latvijas Vēstnesis».
Tālr.uzziņām 67829078, 67829077, Fakss 67829082. Papildu informāciju iespējams saņemt arī elektroniski, sūtot jautājumus uz e-pastu: kanceleja@agentura.iem.gov.lv.
IZGLĪTĪBAS KVALITĀTES VALSTS DIENESTS izsludina atklātu konkursu uz vecākā inspektora (ierēdņa) amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku, 1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
· - kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
· - veikt pārbaudes izglītības iestādēs, zinātniskajās institūcijās
· - pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu
· - izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus
· - doties komandējumos un darba braucienos
· - veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā vai tiesību zinātnē
· - darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē vai izglītības iestādes vadībā, vai ar tiesību aktu izstrādi, kontroli saistītā jomā ne mazāk kā divi gadi
· - drasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
· - teicamas komunikācijas un argumentācijas prasmes, t.sk. teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos), labas krievu un vēl vienas svešvalodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
· - prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus
· - labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku
· - izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus
· - vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
· - labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus: pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, divas rekomendācijas (norādot rekomendāciju sniedzēju kontaktus), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050,divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Sazināsimies ar otrās kārtas pretendentiem, kuru izglītības, kvalifikācija un prasmes atbilst šajā amata sludinājumā noteiktajam.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz Ekonomiskās analīzes departamenta direktora amatu
Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-tēm uz
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs, vēlams maģistra grāds ekonomikā vai finansēs
- pieredze komercdarbības ekonomisko rādītāju analīzē, grāmatvedības vai audita jomā
- izpratne par regulējamo nozaru vides izmaiņu ietekmi uz Latvijas tautsaimniecību
- izpratne par vadības grāmatvedības principiem, izmaksu uzskaites un attiecināšanas metodēm, produktu un pakalpojumu pašizmaksas noteikšanas metodēm, finanšu prognozēšanu, investīciju projektu analīzi
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja pieņemt lēmumus
- prasme strādāt ar datoru
- par priekšrocību tiks uzskatīta izpratne un zināšanas par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem valstī un ES
- par priekšrocību tiks uzskatīta iepriekšējā darba pieredze valsts pārvaldē vai komercsabiedrībā kādā no regulējamām nozarēm.
Pretendentus aicinām līdz š.g. 5.aprīlim iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Brīvības ielā 55, LV – 1010, fakss 67097265) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir) un rakstisku konceptuālu izklāstu (uz 1 – 2 A4 formāta lapas) par departamenta darbību.
Papildu informācija pa tālruni 67 097 218.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta ELEKTRONISKO SAKARU UN PASTA LIETU nodaļas vadītāja amatu
Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, kas saistīta ar elektronisko sakaru un pasta nozari un regulēšanu
- izpratne un zināšanas sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas un elektronisko sakaru un pasta nozares likumdošanas jomā
- pieredze administratīvo aktu sagatavošanā, normatīvo aktu projektu izstrādē un analīzē (atzinumu gatavošana) elektronisko sakaru un pasta nozarē
- latviešu valodas un divu svešvalodu zināšanas
- datora lietošanas prasme
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un pieņemt lēmumus
- labas analītiskās spējas un augsts radošais potenciāls.
Pretendentus aicinām līdz š.g. 28.martam iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Brīvības ielā 55, LV – 1010, fakss 7097265) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir) un rakstisku konceptuālu izklāstu (uz 1 – 2 A4 formāta lapas) par nodaļas darbību.
Papildu informācija pa tālruni 67 097 218.
Amatu konkursa rezultāti
Vides pārraudzības valsts birojs paziņo, ka konkursa kārtībā ar 2011.gada 14.martu Sākotnējā izvērtējuma daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā tiek iecelta Ilze Viškere.