• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 23.03.2011., Nr. 46 https://www.vestnesis.lv/ta/id/227586

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

23.03.2011., Nr. 46

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informātikas departamenta direktora vietnieka ierēdņa amatu un aicina pievienoties IT profesionāļu komandai un piedalīties valsts informācijas sistēmu attīstībā

Informātikas departamenta DIREKTORA VIETNIEKS/-CE

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt IT projektus, veikt sistēmu analīzi un izstrādāt programmēšanas uzdevumus Valsts Kases nozīmīgākajām informācijas sistēmām

- plānot Vienotā valsts budžeta plānošanas un izpildes informācijas sistēmas attīstību saskaņā ar iestādes noteikto stratēģiju un prioritātēm

- sniegt priekšlikumus iestādes vadībai par informācijas sistēmu attīstības stratēģijas izstrādi un ieviešanu

- veikt Valsts kases darbības procesu sistēmanalīzi un piedāvāt risinājumus to pilnveidošanā

- veikt struktūrvienības darba plānošanu un organizēšanu atbilstoši amata kompetencei, lai nodrošinātu reglamentā noteikto funkciju un uzdevumu izpildi

- veicināt efektīvu departamenta komunikāciju ar tās iekšējiem un ārējiem klientiem

- veicināt Valsts kases kvalitātes un risku vadības sistēmas attīstību un organizēt noteikto risku samazināšanu un novēršanu IT jomā

Prasības pretendentiem/ -ēm:

- pabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās vai līdzvērtīgā jomā

- vismaz trīs gadu darba pieredze informāciju sistēmu izstrādes vai ieviešanas jomā, (t.sk. vismaz divu gadu darba pieredze informācijas sistēmu ieviešanas projektu vadībā)

- darba pieredze klienta/pasūtītāja biznesa procesu analīzes veikšanā, prasību definēšanā

- prasmes sagatavot kvalitatīvu projekta dokumentāciju

- vēlamas zināšanas un iemaņas darbā šādām tehnoloģijām: relāciju datu bāzes un SQL, atskaišu izstrādes rīki (piemēram, Crystal Reports, Business Objects, Oracle Reports, Oracle BI Publisher)

- vēlama pieredze darbā ar datu noliktavām

- vēlama pieredze darbā ar SAP (ABAP) vai citām finanšu uzskaites vai maksājumu sistēmām

- labas angļu valodas zināšanas IT jomā

- labas komunikācijas prasmes un spēja argumentēt savu viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr.67094277, www.kase.gov.lv.

 

Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Jūras negadījumu izmeklēšanas nodaļas izmeklētājs

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā jūrniecības izglītība (profesionālais bakalaura grāds jūras transportā)

- vecākā stūrmaņa diploms uz kuģiem ar tilpību 3000BT un lielākiem (ne mazāk kā 18 mēnešu darba pieredze vecākā stūrmaņa amatā) vai

- mehāniķa diploms darbam uz kuģiem ar galvenā dzinēja jaudu 3000 kW un vairāk (ne mazāk kā 18 mēnešu darba pieredze otrā mehāniķa amatā) (prioritāte mehāniķiem)

- valodu prasme: latviešu valoda (spēja sastādīt ziņojumu par negadījuma izmeklēšanu, pielietojot jūrniecības terminoloģiju latviešu valodā), krievu valoda, angļu valoda (spēja brīvi sarunāties un piedalīties dažāda veida pārrunās, spēja lasīt ar darbu saistītus dokumentus, rakstiski sagatavot ziņojumus par jūras negadījumu izmeklēšanu)

- galveno starptautisko jūrniecības konvenciju un nacionālo jūrniecības normatīvo aktu pamatu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Exel, Power Point, Datorgrafika u.c.)

- autovadītāja "B" kategorijas tiesības

Darba apraksts:

- jūras avāriju (negadījumu) izmeklēšana: ziņojumu par jūras negadījuma izmeklēšanu sagatavošana pēc negadījuma apstākļu noskaidrošanas un iegūto materiālu izpētes un analīzes

- informācijas un statistikas par jūras negadījumiem sagatavošana publicēšanai interneta mājas lapā un citos izdevumos

- dalība starptautiskajos pasākumos saistībā ar jūras negadījumu izmeklēšanu

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēts pieteikums

- CV un izglītību apliecinošs dokuments vai kopija

- darba diploms vai kopija un apliecinošs dokuments par amatā nostrādāto laiku

- ar jūrniecību saistīto kursu sertifikāti (dažādi).

Dokumenti iesniedzami 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojā, adrese: Brīvības ielā 58 (2.stāvā, 209.kabinetā), Rīgā, LV-1011; tālrunis uzziņām 67288178.

 

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz Tiesu un zemesgrāmatu departamenta Zemesgrāmatu informācijas sistēmas nodaļas vadītāja amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats)

Darba apraksts:

- nodrošināt valsts vienotās datorizētās zemesgrāmatas uzturēšanu

- kontrolēt valsts vienotās datorizētās zemesgrāmatas datu izplatīšanu

- nodrošināt sistēmas pakalpojumu attīstību

- veikt normatīvo aktu projektu izstrādi zemesgrāmatu jomā

- sniegt priekšlikumus par zemesgrāmatu sistēmas attīstību

Prasības pretendentiem/ - ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- nodaļas specifikai atbilstoša vismaz viena gada profesionālā un vadošā darba pieredze valsts pārvaldē

- valsts informācijas sistēmu un nekustamā īpašuma nostiprināšanas regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes, tiesu sistēmu un zemesgrāmatu darbību

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- augsta atbildība un labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV pēc Europass formas) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības departamentā Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, vai nosūtīt uz e-pastu: Ieva.Jekabsone@ta.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67063852, 67063854.

 

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu uz ierēdņa prombūtnes laiku

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās

- pieredze darbā autortiesību un blakustiesību jomā

- pieredze ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē un politikas plānošanas dokumentu izstrādē un virzībā Ministru kabinetā

- svešvalodu zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijā, Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, šādi dokumenti:

- motivēts pieteikums

- CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa, kas publicēta Kultūras ministrijas mājas lapā: www.km.gov.lv

- apliecinājums (publicēts Kultūras ministrijas mājas lapā: www.km.gov.lv) par pretendenta atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

 

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieka ierēdņa amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās

- pieredze struktūrvienības vadīšanā tiešajā valsts pārvaldē

- vismaz 3 gadu darba pieredze tiešajā valsts pārvaldē

- vismaz 3 gadu pieredze darbā kultūras jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- pieredze ar valsts kapitālsabiedrību pārvaldīšanu saistīto dokumentu projektu sagatavošanā

- pieredze dokumentu projektu sagatavošanā iesniegšanai administratīvajā tiesā

- pieredze par ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā un pieredze un izpratne dokumentu aprites jautājumos tiešajā valsts pārvaldē, tajā skaitā dokumentu apritē ar Ministru kabinetu

- svešvalodu zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijā, Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, šādi dokumenti:

- motivēts pieteikums

- CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieka ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa, kas publicēta Kultūras ministrijas mājas lapā: www.km.gov.lv

- apliecinājums (publicēts Kultūras ministrijas mājas lapā: www.km.gov.lv) par pretendenta atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

 

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Komunikācijas nodaļas sabiedrisko attiecību speciālists (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā

izglītība sabiedriskajās attiecībās vai komunikācijas zinātnē

- vismaz 2 gadu darba pieredze specialitātē

- prasme pielietot praksē valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošos normatīvos aktus, Inspekcijas kompetences normatīvos aktus

- sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja strādāt patstāvīgi, prasme uzstāties publiski

- teicamas latviešu valodas prasmes gan mutiski, gan rakstiski

- divu svešvalodu prasme (angļu, krievu vai vācu valoda)

- datorzināšanas lietotāja līmenī (MS Office)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Inspekcijas ārējās komunikācijas stratēģiju / plānu konkrētam laika periodam un veikt to aktualizāciju un realizāciju

- nodrošināt sabiedrības informēšanu par Inspekcijas darbību:

· sagatavot un nosūtīt masu medijiem paredzētus informatīvos materiālus un preses relīzes

· atbildēt un organizēt atbilžu sniegšanu uz masu mediju pārstāvju, nevalstisko organizāciju vai iedzīvotāju konkrētiem jautājumiem, kas saistīti ar Inspekcijas darbību

· organizēt tikšanās un intervijas ar Inspekcijas amatpersonām

· plānot un organizēt preses konferences / preses brīfingus par aktualitātēm Inspekcijas kompetences jomās

- veidot un uzturēt datu bāzi par Inspekcijas darbības atspoguļojumu masu medijos:

- veikt Inspekcijas ārējo klientu - konkrētas Inspekcijas mērķauditorijas - apmierinātības aptauju, analizēt tās rezultātus un izstrādāt priekšlikumus Inspekcijas klientu apkalpošanas kultūras uzlabošanas ietvaros

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, www.vi.gov.lv

 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka 2011.gada 25.janvārī laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto ierēdņa amatu Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļā noslēdzies ar šādu rezultātu: Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā 2011.gada 17.martā konkursa kārtībā iecelta ELĪNA ZĀLĪTE.

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka 2011.gada 25.janvārī laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto ierēdņa amatu Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļā noslēdzies ar šādu rezultātu: valsts civildienesta ierēdnes amatā 2011.gada 17.martā konkursa kārtībā iecelta EGITA GARĀ, konkurss uz otro vakanci noslēdzās bez rezultāta.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!