Amatu konkursi
Piedāvājam atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!
Piedāvātais amats -
Komunikācijas departamenta ierēdņa vakance
Ministru kabineta preses sekretārs
Galvenie pienākumi:
- komunikācijas stratēģijas gatavošana
- ministriju komunikācijas koordinācija, atspoguļojot valdības darba kārtības jautājumus
- žurnālistu darba organizēšana Ministru prezidenta un Ministru kabineta pasākumos
- ziņu gatavošana presei un informācijas sniegšana par valdības pieņemtajiem lēmumiem
- līdzdalība Ministru prezidenta un Ministru kabineta pasākumu organizēšanā, tajā skaitā foto un video nodrošināšana
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām
- augstākā izglītība (komunikācijas, politikas zinātnes vai līdzīgā jomā)
- 3 gadu darba pieredze žurnālistikā, komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā (pieredze vadošā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un komunikācijas stratēģiju valdības darba atspoguļošanā (mediju attiecības, sabiedriskās domas pētījumi, sociālais mārketings, krīžu komunikācija, sociālie tīkli u.c.)
- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus un netradicionālus risinājumus komunikācijas darba uzlabošanai valsts pārvaldē, izmantojot labākos pasaules prakses piemērus valdības komunikācijā, ieviešot jaunus komunikācijas taktiskos risinājumus atbilstoši mediju vides attīstībai
- izcilas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- plašs redzesloks, iemaņas analītiskā darbā, spēja pieņemt operatīvus lēmumus
- divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu)
- vēlamas profesionālas fotografēšanas prasmes
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520. Tālr. uzziņām 67082844.
VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu -
Budžeta un investīciju departamenta Grāmatvedības nodaļas vecākais grāmatvedis
(uz darbinieka prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā ekonomiskā izglītība
- zināšanas grāmatvedības uzskaites kārtošanā un grāmatvedības uzskaiti valsts budžeta iestādēs regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- praktiskā darba pieredze grāmatvedībā ne mazāka par 3 gadiem
- vēlama pieredze valsts budžeta iestāžu grāmatvedības organizācijā un finanšu datu analīzē
- prasme strādāt ar grāmatvedības datorprogrammām
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word)
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem
- precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē
- vēlamas svešvalodu prasmes
Galvenie pienākumi:
- plānot savlaicīgu ministrijas pamatbudžeta programmas "Nozares vadība" grāmatvedības uzskaites veikšanu un organizēšanu, lai sagatavotu nepieciešamās atskaites un finanšu pārskatus
- sagatavot maksājumus par akceptētiem darījumiem, atbilstoši pastāvošo tiesību aktu normām
- veikt grāmatojumus un kārtot grāmatvedības reģistrus, virsgrāmatu
- veikt debitoru, kreditoru prasību un saistību uzskaiti, atskaišu un informācijas sagatavošanu
- sagatavot ceturkšņa un gada finanšu pārskatus par budžeta programmu "Nozares vadība"
- sniegt priekšlikumus par finanšu līdzekļu racionālu izmantošanu, veikt ministrijas līdzekļu izlietojuma analīzi
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221. kab. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālr. 67876017.
LU aģentūra "Latvijas Universitātes Filozofijas un socioloģijas institūts" izsludina konkursu uz institūta direktora amatu
Konkursam iesniedzamie dokumenti: 1) iesniegums par piedalīšanos vēlēšanās, 2) Curriculum vitae, 3) dokumenti par zinātnisko kvalifikāciju, 4) zinātnisko publikāciju saraksts, 5) perspektīvās darbības programma.
Direktora amata pretendentam izvirzītas šādas prasības: filozofijas vai socioloģijas doktora zinātniskais grāds, vietēja un starptautiska mēroga zinātniskās publikācijas, pieredze zinātnisko projektu un programmu vadīšanā, organizatoriskā darba pieredze, spēja izstrādāt zinātniskās darbības stratēģiju filozofijas un socioloģijas zinātņu nozarēs.
Dokumenti mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas iesniedzami Latvijas Universitātes Filozofijas un socioloģijas institūta sekretariātā Rīgā, Akadēmijas laukumā 1, 506. telpā. Tālrunis uzziņām 67229208.
Amata konkursa rezultātu atsaukums
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs atsauc laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" 2011.gada 7.aprīlī laidienā nr.55 (4453) publicēto amata konkursa rezultātu par Artūra Daudiša iecelšanu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona kontroles un nodrošinājumu līdzekļu reģistrācijas nodaļas valsts notāra ierēdņa amatā no 2011.gada 5.aprīļa.
Amatu konkursu rezultāti
Kultūras ministrija informē, ka konkursa kārtībā no 2011.gada 28.marta Kultūrpolitikas departamenta Nozaru politikas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā iecelta SIGNE ADAMOVIČA.
Kultūras ministrija informē, ka konkursa kārtībā ar 2011.gada 23.marta rīkojumu Kultūrizglītības un nemateriālā mantojuma centra direktores ierēdnes amatā iecelta DACE MELBĀRDE.
Kultūras ministrija informē, ka konkursa kārtībā no 2011.gada 4.aprīļa Kultūrpolitikas departamenta Bibliotēku un arhīvu nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā iecelta INESE BLANKA.
Kultūras ministrija informē, ka konkursa kārtībā no 2011.gada 18.aprīļa Kultūrpolitikas departamenta Bibliotēku un arhīvu nodaļas ekspertes amatā iecelta LĪGA DIMANTE.