Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu vakantajiem amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākais referents
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību, veic ES fondu uzraudzības un ziņošanas sistēmas pārraudzību, kā arī izstrādā priekšlikumus ES fondu apguves efektivitātes uzlabošanai.
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- vēlamas juridiskās zināšanas un pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmām
- pieredze darbā ar Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta līdzfinansēto individuālo projektu, programmu un grantu shēmu uzraudzību, kā arī citu Eiropas Savienības finanšu instrumentu ieviešanu un uzraudzību tiks uzskatīta par priekšrocību
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā ar audita un pārbaužu jautājumiem
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- labas iemaņas datortehnikas lietošanā (Ms Office)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta vadības un kontroles sistēmas ieviešanas nodrošināšanu, informācijas par abu instrumentu sistēmas un projektu ietvaros veiktajiem auditiem un pārbaudēm analīzi, citas nepieciešamās informācijas par abu instrumentu ieviešanas sistēmas jautājumu sagatavošanu.
2. Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļas vadītājs
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros vada valsts fiskālās politikas izstrādi un veido politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju, finanšu stabilitāti un disciplīnu, kā arī nodrošina ar to saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu nozarē vai vadības zinībās
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- pieredze valsts pārvaldē un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanas par ES institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama prasme vadīt kolektīvu, spēja analizēt plaša profila informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes, kā arī koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm
- prasme argumentēt, saprotami izklāstīt viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas (īpaši Windows Word, Excel un PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar nodaļas darba organizēšanu, nodrošinot, ka:
- tiek sagatavota valsts fiskālās politikas stratēģija un koordinēta tās realizācija, kā arī tiek organizēta Latvijas Konverģences programmas sagatavošana;
- tiek noteiktas ministrijas prioritātes par ES jautājumiem, nodrošināta vadības dalība ES Ekonomikas un finanšu lietu komitejās un ES ministru padomēs, kā arī attiecīgo dokumentu virzība apstiprināšanai Ministru kabinetā un izskatīšanai Saeimas Eiropas lietu komisijā;
- tiek organizēta informācija par sadarbību ar citām valstīm, sagatavoti vadības materiāli par fiskālās politikas, vispārējiem ekonomiskās politikas, ekonomiskas stabilizācijas un izaugsmes jautājumiem ES un starptautiskā līmenī ārvalstu delegāciju uzņemšanai vai vadības vizītēm ārvalstīs.
3. Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros vada valsts fiskālās politikas izstrādi un veido politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju, finanšu stabilitāti un disciplīnu, kā arī nodrošina ar to saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu nozarē vai vadības zinībās
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- vēlama pieredze valsts pārvaldē, izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem tiks vērtēta kā priekšrocība
- zināšanas par ES institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama prasme analizēt plaša profila informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes, kā arī koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm
- prasme argumentēt, saprotami izklāstīt viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas (īpaši Windows Word un PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas viedokļa izstrādi par vispārējiem ekonomiskās politikas, ekonomiskas stabilizācijas un izaugsmes jautājumiem ES un starptautiskā līmenī, kā arī sadarbības nodrošināšanu ar ES institūcijām, organizācijām un citām dalībvalstīm, īpašu uzmanību pievēršot Baltijas jūras valstu reģionam.
4. Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļas vecākais referents
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros vada valsts fiskālās politikas izstrādi un veido politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju, finanšu stabilitāti un disciplīnu, kā arī nodrošina ar to saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- zināšanas par ES institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu tiks uzskatītas par priekšrocību
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama prasme analizēt plaša profila informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes, kā arī operatīvi koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm
- prasme argumentēt, saprotami izklāstīt viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas (īpaši Windows Word, Excel un PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar fiskālās politikas stratēģijas veidošanu un ministrijas viedokļa izstrādi (t.i. pozīcijas, tēzes, informācija un prezentācijas) par ekonomiskās politikas pārvaldības jautājumiem nacionālajā un ES līmenī, kā arī darbs ar atsevišķiem starptautiskās aizdevuma programmas jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -Kurzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektors uz nenoteiktu laiku
Darba vieta Ventspilī
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī
kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 29441429; 26597374 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta direktora vietnieks, Licencēšanas un tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
· augstākā juridiskā izglītība
· pieredze juridiskā specialitātē vismaz 3 gadi
· pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi (darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)
· pieredze tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā, zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību
· zināšanas (pieredze) par administratīvo procesu iestādē un tiesā
· vēlamas svešvalodu zināšanas ( angļu, krievu valoda)
· prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī, biroja tehniku
Amata pienākumi:
· vadīt, plānot un nodrošināt nodaļas kompetencē esošo uzdevumu izpildi
· pārstāvēt aģentūras intereses tiesā, prokuratūrā un citās tiesībsargājošās institūcijās un attīecībās ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām un juridiskām personām
· administratīvā procesa nodrošināšana iestādē, apstrīdēto iestādes darbinieku lēmumu izskatīšana
· komersantu - darbiekārtošanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanas un uzraudzības procesa nodrošināšana, juridiska rakstura sūdzību un iesniegumu izskatīšana par komersantu sniegto pakalpojumu kvalitāti
· izskatīt juridiska rakstura fizisko un juridisko personu iesniegumus
· organizēt nodaļas sagatavoto normatīvo aktu un citu juridiska rakstura dokumentu projektu izvērtēšanu, kā arī izskatītu citu aģentūras struktūrvienību sagatavoto normatīvo aktu projektus
· organizēt juridiska rakstura dokumentu projektu sagatavošanu
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 409.kabinetā, vai nosūtot uz e-pastu: Ilva.Sakne@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021819, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Attīstības nodaļas eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
· akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā, vadībzinībās vai Eiropas studijās)
· izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem
· darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
· vēlama darba pieredze projektu vadībā
· labas sadarbības, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un analītiķa prasmes
· angļu valodas zināšanas
· pieredze darbā ar datoru (īpaši MS Excel eksperta līmenī) un biroja tehniku
Amata pienākumi:
· sagatavot darba tirgus īstermiņa prognozes
· koordinēt Eiropas Sociālā fonda projekta darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" 1.3.1.7.aktivitātes "Darba tirgus pieprasījuma īstermiņa un ilgtermiņa prognozēšanas un uzraudzības sistēmas attīstība" īstenošanu, tai skaitā organizēt projekta vadības grupas darbu
· koordinēt un metodiski vadīt pašvaldību un NVA sadarbību
· izstrādāt un aktualizēt metodiku filiāļu sadarbībai ar darba devējiem organizēšanai un īstenot procesa pārraudzību praksē
· piedalīties projektu izstrādē, kas orientēti uz jaunas pieredzes apguvi un Aģentūras darbības uzlabošanu darba tirgus izpētes, darba devējiem sniegto pakalpojumu attīstības jautājumos
· iepazīt un analizēt Eiropas Savienības valstu un citu valstu pieredzi sadarbības ar darba devējiem organizēšanā, izmantot šo pieredzi pakalpojumu attīstībā un pilnveidē
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 14 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 409.kabinetā, vai nosūtot uz e-pastu: Ilva.Sakne@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021819, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.
Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
Kontroles pārvaldes Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts eksperts
(trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds ārstniecības specialitātē
- ārstniecības personas sertifikāts kādā no medicīnas pamatspecialitātēm
- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā trīs gadi
- prasme strādāt ar MS Office programmām
- latviešu un vēlams divu svešvalodu zināšanas (priekšrocības būs pretendentiem ar svešvalodu zināšanām)
- doties regulāros darba braucienos uz Rīgu, ja pēc pretendenta izvēles darba vieta tiek noteikta Inspekcijas reģionālā ofisa telpās
GALVENIE PIENĀKUMI:
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos
- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē
- veikt veselības aprūpes kvalitātes un medicīnisko aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus;
- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par norādījumu izpildi.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā;
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas vēstnesis". Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv
Amatu konkursu rezultāti
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona kontroles un nodrošinājuma līdzekļu reģistrācijas nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā no 2011.gada 11.aprīļa iecelta SNIEDZĪTE GARĀ.