• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2011. gada 5. aprīļa noteikumi Nr. 271 "Noteikumi par izvērtēšanas ziņojumā iekļaujamās informācijas apjomu un tā sastādīšanas un sniegšanas kārtību". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 20.04.2011., Nr. 62 https://www.vestnesis.lv/ta/id/228928

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.290

Grozījumi Ministru kabineta 2009.gada 22.decembra noteikumos Nr.1498 "Makšķerēšanas noteikumi"

Vēl šajā numurā

20.04.2011., Nr. 62

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 271

Pieņemts: 05.04.2011.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.271

Rīgā 2011.gada 5.aprīlī (prot. Nr.22 41.§)

Noteikumi par izvērtēšanas ziņojumā iekļaujamās informācijas apjomu un tā sastādīšanas un sniegšanas kārtību

Izdoti saskaņā ar Valsts probācijas dienesta likuma 15.panta ceturto daļu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka izvērtēšanas ziņojumā iekļaujamās informācijas apjomu, kā arī izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanas un sniegšanas kārtību.

2. Izvērtēšanas ziņojumu sastāda rakstiski pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma.

3. Izvērtēšanas ziņojumu pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma sastāda Valsts probācijas dienesta (turpmāk – dienests) teritoriālā struktūrvienība atbilstoši probācijas klienta deklarētajai dzīvesvietai vai tiesas vai prokurora norādītajai dzīvesvietai, ja probācijas klients nav deklarējis dzīvesvietu.

4. Izvērtēšanas ziņojumu pēc brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma sastāda dienesta teritoriālā struktūrvienība, kuras darbības teritorijā atrodas brīvības atņemšanas iestāde.

5. Ja probācijas klients šo noteikumu 3.punktā minētā izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanas laikā maina dzīvesvietu vai pastāvīgi uzturas ārpus deklarētās dzīvesvietas, dienesta vadītājam vai viņa deleģētajai amatpersonai ir tiesības izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanai noteikt citu dienesta teritoriālo struktūrvienību.

6. Par darbībām, kas saistītas ar izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanu, dienesta amatpersona (turpmāk – amatpersona) izdara ierakstu probācijas klienta lietā un dienesta datubāzē atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka probācijas klienta lietas izveidošanas, noformēšanas, izbeigšanas, atjaunošanas un glabāšanas kārtību un datubāzē iekļaujamās informācijas apjomu, kā arī informācijas iekļaušanas un izmantošanas kārtību.

II. Izvērtēšanas ziņojumā iekļaujamās informācijas apjoms

7. Izvērtēšanas ziņojumā pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma iekļauj informāciju par:

7.1. izvērtēšanas ziņojuma pieprasītāju (norāda tiesas vai prokuratūras nosaukumu, tiesneša vai prokurora vārdu un uzvārdu, pieprasījuma saņemšanas datumu un krimināllietas numuru) un sastādītāju (norāda amatpersonas vārdu, uzvārdu, amatu un dienesta teritoriālās struktūrvienības nosaukumu);

7.2. probācijas klientu (norāda vārdu, uzvārdu, personas kodu, deklarēto adresi vai tiesas vai prokurora norādīto adresi, ja probācijas klients nav deklarējis savu dzīvesvietu);

7.3. noziedzīgo nodarījumu, par kuru celta apsūdzība (apraksta veidā) un atbilstošo Krimināllikuma pantu, daļu un punktu;

7.4. izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanā izmantotajiem informācijas avotiem (norāda probācijas klienta, cietušā un to probācijas klienta un cietušā ģimenes locekļu, probācijas klienta draugu, probācijas klienta darba devēju un citu personu vārdu, uzvārdu un statusu attiecībā pret probācijas klientu (turpmāk – informācijas sniedzēji), kas var sniegt informāciju par probācijas klientu, kā arī iestāžu nosaukumus un dokumentus);

7.5. pašreizējiem apstākļiem, kas raksturo probācijas klienta ģimenes dzīves vēsturi un sociālos apstākļus, izglītību, nodarbināšanas vēsturi, ienākumus un finanšu vadību, intereses, vaļaspriekus, brīvā laika nodarbes, draugus, paziņu loku, uzvedību, emocionālo stabilitāti, fizisko un garīgo veselību, alkohola, narkotisko, psihotropo un toksisko vielu lietošanu vai procesu (azartspēļu un jauno tehnoloģiju) atkarības, kā arī dienesta vērtējumu par minēto apstākļu saistību ar jauna noziedzīga nodarījuma izdarīšanas iespējamību;

7.6. cietušā aizskartajām tiesībām vai likumiskajām interesēm un to atjaunošanu vai tās iespēju;

7.7. probācijas klienta iepriekšējiem likumpārkāpumiem un sodu izpildes gaitu (informācijā ietver iepriekšējo likumpārkāpumu vēsturi, informāciju par brīvības atņemšanas iestādēs pavadīto laiku, iepriekšējās uzraudzības vēsturi, attieksmi pret iepriekš veiktajiem likumpārkāpumiem un attieksmi pret izskatīšanā esošo noziedzīgo nodarījumu).

8. Šo noteikumu 7.punktā minētā izvērtēšanas ziņojuma kopsavilkumā ietver informāciju par apstākļiem, kuri veicina jauna noziedzīga nodarījuma izdarīšanas iespējamību, resursiem, kas veicina probācijas klienta iekļaušanos sabiedrībā, neizdarot jaunus noziedzīgus nodarījumus, kā arī dienesta viedokli par probācijas klientam nosakāmo sodu vai probācijas klienta uzraudzības pienākumiem, ņemot vērā šo noteikumu 7.5., 7.6. un 7.7.apakšpunktu.

9. Izvērtēšanas ziņojumā pēc brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma iekļauj informāciju par:

9.1. probācijas klientu (norāda vārdu, uzvārdu, personas kodu, ieslodzījuma vietas nosaukumu, iepriekšējo sodāmību skaitu, soda termiņu un dzīvesvietu pirms soda izciešanas);

9.2. noziedzīgo nodarījumu, par kuru probācijas klients ir notiesāts (apraksta veidā) un atbilstošo Krimināllikuma vai Kriminālkodeksa pantu, daļu un punktu;

9.3. izvērtēšanas ziņojuma sastādītāju (norāda amatpersonas vārdu, uzvārdu, amatu un dienesta teritoriālās struktūrvienības nosaukumu);

9.4. izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanā izmantotajiem informācijas avotiem (norāda informācijas sniedzēju vārdu, uzvārdu un statusu attiecībā pret probācijas klientu), kā arī iestāžu nosaukumus un dokumentus;

9.5. dzīvesvietu (norāda probācijas klienta dzīvesvietu pirms ieslodzījuma, probācijas klienta plānus par iespējamo dzīvesvietu pēc atbrīvošanas no ieslodzījuma, iespējamās dzīvesvietas sociālās vides raksturojumu, kā arī dienesta vērtējumu par to, kā probācijas klienta uzturēšanās izvēlētajā dzīvesvietā var ietekmēt probācijas klienta uzvedību un jauna noziedzīga nodarījuma izdarīšanas iespējamību);

9.6. izglītību un nodarbošanos (norāda probācijas klienta izglītību, nodarbinātības pieredzi, brīvā laika nodarbes pirms ieslodzījuma, probācijas klienta plānus par iespējamo nodarbošanos pēc atbrīvošanas no ieslodzījuma vietas, apstiprinošo avotu informāciju, kā arī dienesta vērtējumu par minēto jomu ietekmi uz jauna noziedzīga nodarījuma izdarīšanas iespējamību un probācijas klienta iekļaušanos sabiedrībā);

9.7. uzvedību, emocionālo stabilitāti un dienesta vērtējumu par probācijas klienta uzvedības un domāšanas veida ietekmi uz jauna noziedzīga nodarījuma izdarīšanas iespējamību;

9.8. probācijas klienta fizisko un garīgo veselību, alkohola, narkotisko, psihotropo un toksisko vielu lietošanu un procesu (azartspēļu un jauno tehnoloģiju) atkarībām un dienesta vērtējumu par minēto faktoru ietekmi uz jauna noziedzīga nodarījuma izdarīšanas iespējamību;

9.9. probācijas klienta iepriekšējiem likumpārkāpumiem un sodu izpildes gaitu (norāda iepriekšējo likumpārkāpumu vēsturi, sodu izpildes gaitu, probācijas klienta attieksmi pret iepriekš veiktajiem likumpārkāpumiem);

9.10. citiem būtiskajiem apstākļiem (ietver cietušā sniegto informāciju, probācijas klienta attieksmi pret iespējamiem uzraudzības pienākumiem un citu informāciju par apstākļiem, kas nav minēti izvērtēšanas ziņojuma sadaļās, bet var ietekmēt jauna noziedzīga nodarījuma izdarīšanas iespējamību).

10. Šo noteikumu 9.punktā minētā izvērtēšanas ziņojuma kopsavilkumā ietver informāciju par apstākļiem, kuri veicina jauna noziedzīga nodarījuma izdarīšanas iespējamību, un resursiem, kas veicina probācijas klienta iekļaušanos sabiedrībā, neizdarot jaunus noziedzīgus nodarījumus, kā arī dienesta viedokli par probācijas klientam piemērotiem uzraudzības pienākumiem, ņemot vērā šo noteikumu 9.5., 9.6., 9.7., 9.8., 9.9. un 9.10.apakšpunktu.

III. Izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanas kārtība

11. Pēc tam kad saņemts šo noteikumu 7.punktā minētā izvērtēšanas ziņojuma pieprasījums, amatpersona ne vēlāk kā triju darbdienu laikā:

11.1. nosūta uzaicinājumu probācijas klientam pa pastu ierakstītā vēstulē uz minētās personas deklarēto dzīvesvietu, bet, ja tā neatbilst faktiskajai dzīvesvietai, arī uz tiesas vai prokurora norādīto adresi, izņemot gadījumu, ja probācijas klients atrodas ieslodzījuma vietā;

11.2. nosūta uzaicinājumu probācijas klienta likumiskajam pārstāvim pa pastu ierakstītā vēstulē uz minētās personas deklarēto dzīvesvietu, bet, ja tā neatbilst faktiskajai dzīvesvietai, arī uz tiesas vai prokurora norādīto adresi, ja probācijas klients ir nepilngadīgs;

11.3. nosūta informācijas pieprasījumus valsts un pašvaldības iestādēm, kuras var sniegt nozīmīgu informāciju izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanai, izņemot gadījumu, ja informāciju iegūst, personīgi tiekoties ar valsts vai pašvaldības iestādes pārstāvi.

12. Uzaicinājumā norāda:

12.1. probācijas klienta vārdu, uzvārdu un personas kodu;

12.2. ja probācijas klients ir nepilngadīgs, – probācijas klienta likumiskā pārstāvja, vārdu, uzvārdu un personas kodu;

12.3. dienesta teritoriālo struktūrvienību, kur jāierodas saskaņā ar uzaicinājumu;

12.4. ierašanās vietu un laiku;

12.5. amatpersonas vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru;

12.6. ierašanās iemeslu;

12.7. informāciju, ka dienesta teritoriālajā struktūrvienībā jāierodas ar personu apliecinošu dokumentu.

13. Uzaicinājumā norādītais ierašanās termiņš nedrīkst pārsniegt 10 dienas pēc uzaicinājuma nodošanas pastā.

14. Ja amatpersonai izdevies sazināties ar probācijas klientu un izsniegt uzaicinājumu personīgi, amatpersona šo noteikumu 11.1. un 11.2.apakšpunktā minētās darbības neveic. Uzaicinājuma saņemšanu probācijas klients apliecina ar parakstu.

15. Probācijas klientam izsniedz uzaicinājumu katrai nākamajai tikšanās reizei. Uzaicinājuma saņemšanu probācijas klients apliecina ar parakstu.

16. Šo noteikumu 14. un 15.punktā minētie nosacījumi attiecināmi arī uz probācijas klienta likumisko pārstāvi, ja probācijas klients ir nepilngadīga persona.

17. Ja pārrunas ar valsts vai pašvaldības iestādes pārstāvi notiek personīgās tikšanās laikā, amatpersona sagatavo sarunas aprakstu. Pēc pārrunām valsts vai pašvaldības iestādes pārstāvi iepazīstina ar sarunas apraksta saturu. Valsts vai pašvaldības iestādes pārstāvis ar parakstu apliecina, ka sarunas aprakstā iekļautā informācija ir korekta un atbilst pārrunās paustajai informācijai.

18. Pēc tam kad saņemts šo noteikumu 9.punktā minētā izvērtēšanas ziņojuma pieprasījums, dienesta amatpersona ne vēlāk kā triju darbdienu laikā nosūta informācijas pieprasījumu valsts un pašvaldības iestādēm, kuras var sniegt izvērtēšanas ziņojumam nozīmīgu informāciju. Pieprasījumus nenosūta, ja informāciju iegūst, personīgi tiekoties ar valsts vai pašvaldības iestādes pārstāvi. Šādu sarunu dokumentē atbilstoši šo noteikumu 17.punktā minētajiem nosacījumiem.

19. Amatpersona pārbauda informāciju par probācijas klientu Latvijas Republikā reģistrētajās personas datu apstrādes sistēmās, lai iegūtu izvērtēšanas ziņojumam nepieciešamu ticamu informāciju.

20. Amatpersona sazinās ar cietušo (ja ir zināma viņa kontaktinformācija), lai iegūtu informāciju par cietušā aizskarto tiesību vai likumisko interešu atjaunošanu vai tās iespēju.

21. Amatpersona netiekas ar cietušo, ja tiesa vai prokurors norāda, ka tikšanās ar cietušo nav vēlama, vai amatpersona uzskata, ka pārrunas ar cietušo nav lietderīgas vai var atstāt negatīvu iespaidu uz cietušo.

22. Pēc tam kad saņemts šo noteikumu 7.punktā minētā izvērtēšanas ziņojuma pieprasījums, amatpersona ne vēlāk kā triju darbdienu laikā nosūta uzaicinājumu cietušajam (ja ir zināma viņa kontaktinformācija) pa pastu ierakstītā vēstulē uz minētās personas deklarēto dzīvesvietu, bet, ja tā neatbilst faktiskajai dzīvesvietai, arī uz tiesas vai prokurora norādīto adresi. Ja cietušais ir nepilngadīga persona, uzaicinājumu šajā punktā noteiktajā kārtībā nosūta arī viņa likumiskajam pārstāvim. Uzaicinājumu nenosūta, ja amatpersonai izdevies sazināties ar cietušo un viņa likumisko pārstāvi un izsniegt uzaicinājumu personīgi.

23. Uzaicinājumā norāda:

23.1. cietušā vārdu, uzvārdu un personas kodu;

23.2. ja cietušais ir nepilngadīgs, – viņa likumiskā pārstāvja vārdu, uzvārdu un personas kodu;

23.3. dienesta teritoriālo struktūrvienību, kurā jāierodas;

23.4. ierašanās vietu un laiku;

23.5. amatpersonas vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru;

23.6. ierašanās iemeslu;

23.7. informāciju, ka dienesta teritoriālajā struktūrvienībā jāierodas ar personu apliecinošu dokumentu.

24. Pirms pārrunām amatpersona pārliecinās par informācijas sniedzēja identitāti, personības noskaidrošanai pārbaudot personu apliecinošu dokumentu.

25. Ja probācijas klients atrodas ieslodzījuma vietā, par personas identitātes atbilstību izvērtēšanas ziņojuma pieprasījumā norādītajai personai ir atbildīga attiecīgā ieslodzījuma vieta.

26. Izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanai ar probācijas klientu veic individuālas pārrunas, kuru laikā sagatavo sarunas aprakstu. Pēc individuālām pārrunām probācijas klientu iepazīstina ar sarunas apraksta saturu. Probācijas klients ar parakstu apliecina, ka sarunas aprakstā iekļautā informācija ir korekta un atbilst pārrunās paustajai informācijai.

27. Amatpersona rakstiski saskaņo ar probācijas klientu informācijas sniedzēju loku, ar kuriem plāno veikt pārrunas izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanai.

28. Šo noteikumu 27.punkts neattiecas uz pārrunām ar cietušo, cietušā ģimenes locekļiem un valsts vai pašvaldības iestādēm.

29. Ja cietušais ir nepilngadīga persona, individuālas pārrunas veic likumiskā pārstāvja klātbūtnē. Individuālas pārrunas ar nepilngadīgo cietušo veic bāriņtiesas pārstāvja klātbūtnē, ja nepilngadīgās personas likumiskais pārstāvis:

29.1. ir apsūdzēts tajā pašā kriminālprocesā, kurā par cietušo atzīts nepilngadīgais;

29.2. kriminālprocesā nav pārstāvējis nepilngadīgo personu, kas tika atzīta par cietušo;

29.3. nevar piedalīties individuālajās pārrunās pamatotu iemeslu dēļ, kā arī tad, ja ir izlemjams jautājums par likumiskā pārstāvja iecelšanu.

30. Ja probācijas klients ir nepilngadīga persona, ar viņu veic individuālas pārrunas, piedaloties likumiskajam pārstāvim, izņemot gadījumu, ja vienīgais likumiskais pārstāvis ir apsūdzētais tajā pašā kriminālprocesā, kurā ir apsūdzēts nepilngadīgais probācijas klients, vai likumiskais pārstāvis nevar piedalīties individuālajās pārrunās pamatotu iemeslu dēļ.

31. Šo noteikumu 30.punktā minētajos izņēmuma gadījumos amatpersona pārrunas ar nepilngadīgo probācijas klientu veic bāriņtiesas pārstāvja klātbūtnē.

32. Ja izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanas laikā ir jāizlemj jautājums par likumiskā pārstāvja iecelšanu nepilngadīgajam probācijas klientam, individuālas pārrunas ar nepilngadīgo probācijas klientu veic bāriņtiesas pārstāvja klātbūtnē.

33. Ja nepilngadīgā probācijas klienta likumiskais pārstāvis pamatotu iemeslu dēļ nevar piedalīties individuālajās pārrunās kopā ar probācijas klientu, amatpersona noskaidro probācijas klienta likumiskā pārstāvja viedokli par šo noteikumu 7.5.apakšpunktā minēto informāciju.

34. Ja nepilngadīgais probācijas klients atrodas ieslodzījuma vietā un viņa likumiskais pārstāvis pamatotu iemeslu dēļ nevar piedalīties individuālajās pārrunās kopā ar probācijas klientu, amatpersona noskaidro probācijas klienta likumiskā pārstāvja viedokli par iespēju sadarboties ar dienestu gadījumā, ja probācijas klients nosacīti tiek pirms termiņa atbrīvots no soda izciešanas.

35. Ja probācijas klients ir nepilngadīga persona, amatpersona saskaņo informācijas sniedzēju loku ar probācijas klienta likumisko pārstāvi, izņemot šo noteikumu 30. un 32.punktā minētos gadījumus. Šādos gadījumos amatpersona informācijas sniedzēju loku saskaņo ar bāriņtiesu.

36. Ja izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanas laikā amatpersona konstatē, ka nepilngadīgā probācijas klienta ģimenes vai bērnu aprūpes iestādes apstākļi nelabvēlīgi ietekmē nepilngadīgo, amatpersona nekavējoties, bet ne vēlāk kā triju darbdienu laikā par to rakstiski informē pašvaldības sociālo dienestu un bāriņtiesu.

37. Ja informācijas sniedzējs ir nepilngadīga persona, individuālas pārrunas ar viņu veic likumiskā pārstāvja klātbūtnē. Ja nepilngadīgā informācijas sniedzēja likumiskais pārstāvis nevar piedalīties individuālajās pārrunās pamatotu iemeslu dēļ vai ir izlemjams jautājums par likumiskā pārstāvja iecelšanu, individuālas pārrunas veic bāriņtiesas pārstāvja klātbūtnē.

38. Amatpersona pirms pārrunām informē informācijas sniedzēju, ka viņa sniegtā informācija tiks izmantota izvērtēšanas ziņojumā un nodota tiesai, prokuroram vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijai.

39. Amatpersona pārrunu laikā ar informācijas sniedzēju sagatavo sarunas aprakstu. Pēc pārrunām informācijas sniedzēju iepazīstina ar sarunas apraksta saturu. Informācijas sniedzējs ar parakstu apliecina, ka sarunas aprakstā iekļautā informācija ir korekta. Ja informācijas sniedzējs ir nepilngadīga persona, to, ka sarunas aprakstā iekļautā informācija ir korekta, ar parakstu apliecina arī nepilngadīgā informācijas sniedzēja likumiskais pārstāvis.

40. Pārrunas ar probācijas klientu, kurš atrodas apcietinājumā, amatpersona veic ar procesa virzītāja atļauju.

IV. Izvērtēšanas ziņojuma sniegšanas kārtība

41. Amatpersona 15 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 2.punktā minētās informācijas saņemšanas sastāda izvērtēšanas ziņojumu un nosūta to tiesai, prokuroram vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijai pa pastu ierakstītā vēstulē, nogādā to personīgi vai nosūta, izmantojot elektronisko pastu atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtību valsts un pašvaldību iestādēs un kārtību, kādā notiek elektronisko dokumentu aprite starp valsts un pašvaldību iestādēm.

42. Ja tiesa vai prokurors pieprasa sastādīt izvērtēšanas ziņojumu par 15 darbdienām īsākā laikā, amatpersona izvērtē, vai šādā termiņā var iegūt izvērtēšanas ziņojumam nepieciešamo informāciju. Ja informāciju izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanai var iegūt par 15 darbdienām īsākā laikā, amatpersona sastāda izvērtēšanas ziņojumu. Ja informāciju izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanai šādā termiņā nevar iegūt, amatpersona sazinās ar tiesu vai prokuroru un informē par iemesliem, kuru dēļ izvērtēšanas ziņojumu nav iespējams sastādīt par 15 darbdienām īsākā laikā.

43. Ja izvērtēšanas ziņojuma pieprasījumā norādītais iesniegšanas termiņš noteikts ilgāks par 15 darbdienām, amatpersona veic visas šiem noteikumiem atbilstošās darbības un par iegūto ziņu aktualitāti pārliecinās 15 darbdienas pirms izvērtēšanas ziņojuma iesniegšanas.

44. Ja izvērtēšanas ziņojums tiek pieprasīts atkārtoti sešu mēnešu laikā no iepriekšējā izvērtēšanas ziņojuma sastādīšanas, dienesta amatpersona var sastādīt papildinājumus iepriekš sastādītajam izvērtēšanas ziņojumam, kuros raksturo aktuālās izmaiņas.

45. Ja pēc izvērtēšanas ziņojuma nosūtīšanas tiesai, prokuroram vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijai amatpersona saņem tādu informāciju par probācijas klientu, kura ietekmē izvērtēšanas ziņojumā ietverto dienesta vērtējumu, amatpersona sazinās ar pieprasītāju, lai vienotos par papildinājumu iesniegšanas termiņu. Izvērtēšanas ziņojumā iekļaujamo informāciju aktualizē atbilstoši šiem noteikumiem.

46. Tiesai, prokuroram vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijai iesniegtā izvērtēšanas ziņojuma kopiju dienests izsniedz probācijas klientam pēc viņa rakstiska pieprasījuma.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Tieslietu ministrs A.Štokenbergs

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!