• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 20.04.2011., Nr. 62 https://www.vestnesis.lv/ta/id/228960

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

20.04.2011., Nr. 62

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Liepājas Universitāte izsludina konkursu uz vakantajam štata vietām: Humanitāro un mākslas zinātņu fakultātē

• asoc. profesors mākslas zinātnē, audio vizuālajā mediju mākslā - 1 vieta (nepilna slodze)

Dabas un sociālo zinātņu fakultātē

• profesors matemātikā, skaitliskās analīzes apakšnozarē - 1 vieta (nepilna

slodze)

Mākslas pētījumu laboratorijā

• pētnieks mākslas zinātnē, audio vizuālajā mediju mākslā - 1 vieta (nepilna slodze)

Vadībzinātņu institūtā

• vadošais pētnieks vadībzinātnē, uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

Kurzemes Humanitārajā institūtā

• pētnieks valodniecībā, latviešu diahroniskās valodniecības apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

Matemātikas zinātņu un informācijas tehnoloģiju institūtā

• pētnieks informācijas tehnoloģijas zinātnē, sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē -1 vieta

pētnieks fizikas nozarē, cietvielu fizikas apakšnozarē - 1 vieta

vadošais pētnieks fizikas nozarē, teorētiskās fizikas apakšnozarē - 2 vietas

pētnieks matemātikas nozarē, matemātiskās fizikas apakšnozarē - 1 vieta

Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielā ielā 14, 301.kabinetā) šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā

- dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un/vai akadēmiskos grādus, profesionālo kvalifikāciju, augstāko izglītību

- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV -3401.

Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļā).

 

Jelgavas novada pašvaldības Jaunsvirlaukas pagasta pārvalde izsludina amatu konkursu uz Jelgavas novada pašvaldības Jaunsvirlaukas pagasta sociālās mājas "Zariņi" vadītāja amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (var būt pēdējā kursa students/-e, ja augstākā izglītība tiks iegūta 2011.gadā)

- darba pieredze sociālo pakalpojumu sniegšanas jomā

- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām

- prasme strādāt komandā

- prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- vēlamās prasmes: labas krievu valodas zināšanas; B kategorijas autovadītāja apliecība

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Sociālās mājas "Zariņi" vadītāja amata konkursam" sūtīt Jelgavas novada pašvaldības Jaunsvirlaukas pagasta pārvaldei, adrese: "Kraujas", Staļģene, Jaunsvirlaukas pagasts, Jelgavas novads, LV-3031, vai darba laikā iesniegt personīgi Jelgavas novada pašvaldības Jaunsvirlaukas pagasta pārvaldē līdz 2011.gada 11.maijam. Informācija pa tālr. 63085795, 26309131.

Ar amata konkursa nolikumu var iepazīties Jelgavas novada pašvaldības mājaslapā www.jelgavasnovads.lv un darba laikā Jelgavas novada pašvaldības Jaunsvirlaukas pagasta pārvaldē.

 

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas juriskonsults

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 3 gadi

- pieredze tiesību aktu izstrādāšanā

- vēlamas zināšanas par elektronisko sakaru un pasta nozares regulējumu nacionālajās un starptautiskajās tiesībās

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar datorprogrammām: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel

- iniciatīva, spēja argumentēt savu viedokli

Galvenie pienākumi:

- elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu projektu izstrādāšanas pārraudzība un metodiskā vadība

- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu projektus un sagatavot tos virzīšanai noteiktajā kārtībā izskatīšanai Ministru kabinetā

- sagatavot atzinumus un priekšlikumus par tiesību aktu projektiem, kas attiecas uz elektronisko sakaru un pasta nozari

- izskatīt iesniegumus, kas saistīti ar elektronisko sakaru un pasta nozares jautājumu tiesisko regulējumu

- sagatavot un izvērtēt dokumentus no juridiskā aspekta

- sniegt konsultācijas par elektronisko sakaru un pasta nozares, kā arī ar valsts pārvaldi saistītiem juridiskiem jautājumiem

- pārstāvēt ministriju valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām juridiskos jautājumos

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā, tālr.uzziņām 67028218.

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Jūrmalā)

Galvenie pienākumi:

· sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

· pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

· izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

· sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā

· valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

· darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās (vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientiem)

· prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

· prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

· spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

· labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

· pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

· iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

· atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Sludinājumi" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

ADRESE: VSAA Tukuma reģionālā nodaļa, Raudas iela 12a, Tukums, LV-3101 (ar norādi "Konkursam").

Tālr. uzziņām 63107307 vai 63107306 , fakss 63122306, e-pasts: tukums@vsaa.lv

 

Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādu ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta vecākais referents-jurists

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība, augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izpratne par Valsts pārvaldi

- prasme labi strādāt ar datoru Windows vidē

- precizitāte un analītiska domāšana

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- pieredze tiesvedībā un darbā ar juridisko dokumentu (atzinumu, lēmumu projektu) sagatavošanu

Darba pamatpienākumi saistīti ar: piedalīšanos sūdzību (iesniegumu) izskatīšanas komisijas darbā un sūdzību (iesniegumu) izskatīšanas komisijas lēmumu projektu sagatavošanu.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā pēc šī sludinājuma publicēšanas uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, pa e-pastu pasts@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720.

 

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Administrācijas Personāla nodaļas vecākais referents (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinībās, personālvadībā vai tiesību zinātnē, darba aizsardzības speciālista sertifikāts (pamatlīmeņa zināšanas - 160 h apjomā)

- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze darbā ar resursu vadības programmas "Horizon" Personāla moduli

- latviešu valodas un divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- lietvedības zināšanas un labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

GALVENIE PIENĀKUMI:

- koordinēt, organizēt un piedalīties personāla darbības un tās rezultātu novērtēšanas procesos; izstrādāt un veikt personāla darbības un tās rezultātu novērtēšanu atbilstoši kompetenču pieejas sistēmai; apkopot un analizēt novērtēšanas rezultātus

- izstrādāt Inspekcijas personāla apmācības sistēmu atbilstoši kompetenču pieejai; plānot, organizēt un kontrolēt Inspekcijas personāla iekšējo un ārējo apmācību

- organizēt darba aizsardzības sistēmas uzturēšanu Inspekcijā sadarbībā ar kompetentu speciālistu darba aizsardzības jomā; informēt Inspekcijas personālu par darba aizsardzības jautājumiem sadarbībā ar kompetentu speciālistu darba aizsardzības jomā

- izstrādāt rīkojumus un citus iekšējos normatīvos aktus Nodaļas kompetences jautājumos, kontrolēt šo rīkojumu un citu iekšējo normatīvo aktu izpildi 

- nodrošināt ar Inspekcijas personālu saistīto datu ievadi resursu vadības sistēmas "Horizon" Personāla modulī

- konsultēt personālu civildienesta un darba tiesisko attiecību jautājumos

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv,  20 dienu laikā no publicēšanas laikrakstā "Latvijas vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv www.vi.gov.lv

 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts valodas centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts valodas centra Valodas kontroles nodaļas vecākās inspektores amatā Lielrīgas reģionā (Jūrmalā, Ādažu novadā, Babītes novadā, Baldones novadā, Carnikavas novadā, Engures novadā, Garkalnes novadā, Inčukalna novadā, Jaunpils novadā, Kandavas novadā, Ķekavas novadā, Mālpils novadā, Mārupes novadā, Ropažu novadā, Saulkrastu novadā, Sējas novadā, Siguldas novadā, Stopiņu novadā, Tukuma novadā) ar 2011.gada 18.aprīli iecelta Ritma Sproģe.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!