• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par dzelzceļa projekta "Rail Baltica" nozīmību. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 5.05.2011., Nr. 69 https://www.vestnesis.lv/ta/id/229597

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Par Uzbekistānas vēstnieka vizīti Saeimā

Vēl šajā numurā

05.05.2011., Nr. 69

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Par dzelzceļa projekta "Rail Baltica" nozīmību

"Rail Baltica" dzelzceļa projekts ir būtisks visa Baltijas reģiona attīstībai, un, cerams, ka arī Latvijas valdība paudīs tam skaidru atbalstu, 18.aprīlī, tiekoties Varšavā, akcentēja Baltijas valstu un Polijas parlamentu Eiropas lietu komisiju priekšsēdētāji.

"Parlamentārieši no jauna apliecināja, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija Baltijas valstīm un Polijai ir vitāli svarīga," norāda Saeimas Eiropas lietu komisijas priekšsēdētājs Imants Lieģis.

""Rail Baltica" projektam ir nepārprotams politisks vēstījums par prioritārajiem sadarbības virzieniem. Uz kurieni Latvija vēlas brauktuz Maskavu vai uz Berlīni?" vaicā Eiropas lietu komisijas priekšsēdētājs.

"Tuvākajā laikā izšķirsies, vai arī Latvija vēlēsies un spēs piedalīties "Rail Baltica" projektā, lai veidotu ātrgaitas dzelzceļa savienojumu ar Rietumeiropu. Diemžēl Latvijas amatpersonas pagaidām nav sniegušas skaidru apliecinājumu, ka mums "Rail Baltica" projekts ir nozīmīgs," norāda I.Lieģis.

Komisijas priekšsēdētājs vērš uzmanību uz "Rail Baltica" projekta koordinatora Pāvela Teličkas sniegto informāciju par Latvijas vilcināšanos pildīt savas starptautiskās saistības. "Projekta koordinatora sniegtais vēstījums ir patiesi satraucošs. Viņš uzsvēra, ka Latvijas rīcība neliecina par nepārprotamu atbalstu "Rail Baltica" projektam un līdz ar to mūsu valsts nepilda savas starptautiskās saistības. Vilcināšanās un neizlēmības dēļ Latvija var zaudēt projektam atvēlētos 22,3 miljonus eiro."

2010.gada jūnijā Saragosā Latvijas valdība apņēmās sākt darbu pie "Rail Baltica" līniju uzlabošanas Latvijas teritorijā, atgādina I.Lieģis. Ja līdz 2011.gada beigām sliežu ceļu uzlabošanas darbi netiks sākti, Latvija ne tikai zaudēs 22,3 miljonus eiro lielo ES finansējumu, bet tam būs arī slikta ietekme uz Latvijas tēlu. Šāda vilcināšanās negatīvi ietekmēt Latvijas pozīcijas sarunās par ES jauno daudzgadu budžetu, ES kopējās lauksaimniecības politikas reformu un ES kohēzijas politikas nākotni.

Saeimas preses dienests

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!