Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Fiskālās politikas departamenta Tautsaimniecības un fiskālās pārvaldības nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros veido un vada fiskālās politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā līmenī, kā arī nodrošina saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, matemātikā, statistikā vai vadības zinībās
- labas angļu valodas zināšanas
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama izpratne par valsts fiskālo politiku un fiskālo risku prognozēšanu vidējā termiņā
- analītiskās spējas, prezentācijas un sadarbības prasmes
- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties fiskālo risku prognozēšanā vidējā termiņā, izstrādāt procedūras fiskālo risku prognozēšanai un sekot to ieviešanai
- piedalīties fiskālās disciplīnas stiprināšanā un bilances nosacījuma aprēķināšanas metodes izstrādāšanā
- piedalīties stratēģisko fiskālās politikas dokumentu (piemēram, Konverģences programmas) sagatavošanā
2. Budžeta departamenta Valsts budžeta kopsavilkuma nodaļas vecākais referents
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finansu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.
Mūsu piedāvātajam amatam Tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par Tavā kompetencē esošiem jautājumiem
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- pieredze darbā ar SAP vai citām uzskaites sistēmām tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus par finansējumu 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu darbības programmas papildinājumos norādīto aktivitāšu īstenošanai, lai nodrošinātu ar budžeta likumprojekta izstrādi saistītu lēmumu pieņemšanu
- piedalīties gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un paskaidrojumu sagatavošanā
- pēc gadskārtējā valsts budžeta likuma pieņemšanas sagatavot rīkojuma projektus par 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu darbības programmas papildinājumos norādīto aktivitāšu īstenošanai noteiktās apropriācijas pārdali starp ministrijām, citām centrālajām valsts iestādēm, programmām, apakšprogrammām un budžeta izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām vai apropriācijas palielināšanu Likumā par budžetu un finanšu vadību noteiktajos gadījumos
3.Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas juriskonsults
Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu tiesiskuma papildpārbaudi, valsts resursu politikas izstrādi, Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas kompetencē esošajos jautājumos.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, krievu un angļu valodas zināšanas
- pieredze valsts pārvaldes iestādē un profesionālās iemaņas specialitātei atbilstošos amatos ne mazāk kā 2 gadus
- izpratne par valsts resursu politiku un tās tendencēm
- profesionālā darba pieredze valsts resursu (finanšu līdzekļi, nekustamais īpašums) politikas dokumentu izstrādē un ieviešanā
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama darba pieredze normatīvo aktu un citu tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā, kā arī tiesību aktu projektu izvērtēšanā
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- augsta atbildības sajūta un komunikācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- prasmes darbā ar datorprogrammām: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sagatavot atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtajiem politikas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem un tiesību aktu projektiem valsts resursu (t.sk. nekustamie īpašumi, publiskā privātā partnerība, publiskais iepirkums) politikas jomā
- izstrādāt politikas dokumentus, informatīvos ziņojumus un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu departamenta Uzraudzības nodaļas vecākā eksperta/-es (ierēdņa/-nes) amatu uz noteiktu laiku (ierēdņa prombūtnē)
Galvenie amata pienākumi:
- izglītībai un zinātnei piešķirtā ES struktūrfondu finansējuma apguves plānošana un analīze, ņemot vērā saistošajos Eiropas Savienības un Latvijas Republikas tiesību aktos noteikto, kā arī Saprašanās memoranda starp Latvijas Republiku un Eiropas Kopienu kontekstāi
- uz iepriekšēju analīzi balstītu priekšlikumu sniegšana par nepieciešamajiem uzlabojumiem ES struktūrfondu finanšu apguvē
- analītisku pārskatu sagatavošana par ES struktūrfondu finanšu plānošanas un apguves jautājumiem izglītības un zinātnes jomā, tajā skaitā IZM kā ES struktūrfondu atbildīgās iestādes pusgada ziņojumam par ES struktūrfondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu ieviešanu
- izglītības un zinātnes sektora pārzināšana un tā vajadzību analīze, lai nodrošinātu ES struktūrfondu līdzekļu izmantošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši plānošanas dokumentos un normatīvajos aktos noteiktajam
- tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde vai dalība to izstrādē, lai nodrošinātu ES struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu, atzinumu sniegšana par savā kompetencē esošajiem tiesību aktu projektiem, plānošanas dokumentiem un citiem jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par diviem gadiem)
- pieredze darbā ar finanšu un budžeta jautājumiem (ilgāka par diviem gadiem)
- pieredze projektu vadības vai ES struktūrfondu administrēšanas jomā (ilgāka par diviem gadiem)
- zināšanas par normatīvajiem aktiem ES struktūrfondu jomā
- zināšanas par ES struktūrfondu programmēšanu, īstenošanu, uzraudzību un projektu vadību
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru, tai skaitā ļoti labas iemaņas darbā ar Ms Exce.
- prasme strādāt ar datu bāzēm
- spēja precīzi strādāt ar lielu informācijas apjomu, tajā skaitā ar finanšu informāciju, analizēt to, saskatīt kopsakarības un izdarīt secinājumus
Pretendentiem/-ēm iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai Vaļņu ielā 2, 403.kabinetā, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Uzziņas pa tālruni 67047879 vai 67047892.
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz:
Struktūrfondu departamenta Finansēšanas un projektu nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa/-nes) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- informācijas sagatavošana ikgadējā konsolidētā budžeta sagatavošanai programmas "Eiropas Savienības politiku instrumenti un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansētie projekti" ietvaros
- informācijas sagatavošana par IZM kompetencē esošo struktūrfondu Darbības programmas "Uzņēmējdarbības un inovācijas" papildinājuma un "Infrastruktūra un pakalpojumi" (turpmāk - 2. un 3.DPP) aktivitāšu projektu īstenošanai nepieciešamā finansējuma plānošanu attiecīgajā valsts budžeta apakšprogrammā un valsts budžeta līdzekļu pieprasījumu izstrādes nodrošināšana struktūrfondu projektu īstenošanai
- IZM pārziņā esošo struktūrfondu 2. un 3.DPP aktivitāšu ietvaros iesniegto projektu finansēšanas plānu, projektu pamatbudžeta ieņēmumu un plānoto izdevumu tāmju pārbaudes un apkopošanas nodrošināšana struktūrvienības kompetencē esošajā programmā
- budžeta pieprasījuma sagatavošanas nodrošināšana Vienotās valsts budžeta plānošanas un izpildes informācijas sistēmā
- konsultāciju sniegšana finansējuma saņēmējiem par projektu īstenošanai nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu plānošanu IZM kompetencē esošo struktūrfondu 2. un 3.DPP aktivitāšu ietvaros
- informācijas nodrošināšana IZM kā atbildīgās iestādes ziņojumam par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu ieviešanu par IZM kompetencē esošo 2. un 3.DPP aktivitāšu ietvaros īstenoto projektu ieviešanu Nodaļas kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā izglītības, finanšu vai ekonomikas jomā
- pieredze darbā ar projektu vadību vai ES struktūrfondu administrēšanu
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- zināšanas par politikas plānošanas dokumentu analīzi un izstrādi
- angļu vai vācu vai franču valodu zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildei
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai Vaļņu ielā 2, 403.kabinetā, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Uzziņas pa tālruni 67047879 vai 67047892.
Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kontroles pārvaldes Zāļu kontroles nodaļas inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā
izglītība farmācijā, bioloģijā, ķīmijā vai ārsta grāds
- vismaz 3 gadu darba pieredze specialitātē
- vēlams Farmaceita profesionālās kvalifikācijas sertifikāts
- valsts pārvaldi darbību reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un piemērošanas prasmes
- labas krievu valodas zināšanas, prasme strādāt ar tekstiem oriģinālvalodā - krievu un angļu valodā
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes
Galvenie pienākumi:
- kontroles nolūkā apmeklēt farmaceitiskās darbības uzņēmumus, medikamentu muitas noliktavas, laboratorijas, kas veic darbības ar II un III saraksta vielām, jebkuru fizisku vai juridisku personu, kas veic darbības ar zālēm
· sastādīt kontroles aktus
· iztaujāt atbildīgās personas un darbiniekus par jautājumiem, kas saistīti ar zāļu izplatīšanu
· normatīvos aktos paredzētos gadījumos izdarīt zāļu un farmaceitisko produktu atlasi un to izņemšanu laboratoriskai kvalitātes kontrolei
· konfiscēt vai aizliegt izplatīt un uzdot nodot iznīcināšanai zāles, ja to izplatīšana tiek veikta bez attiecīgas licences
· apturēt vai aizliegt zāļu izplatīšanu, ja konstatēts, ka tās ir nekvalitatīvas, vai ir radušas šaubas par to
· dot konkrētus norādījumus, kā novērst konstatētos farmaceitiskās darbības pārkāpumus un kontrolēt, kā izpilda adresētos rīkojumus un lēmumus zāļu izplatīšanas jomā
- nepieciešamības gadījumā veikt pārbaudāmo objektu telpu, iekārtojuma un dokumentācijas farmaceitiskās darbības atbilstības pārbaudes
- regulāri papildināt pārbaudāmo objektu datu bāzi par uzraudzībā esošajos objektos veiktajām pārbaudēm
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv , 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā Latvijas Vēsatnesis. Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākais (-ā) referents (-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (Dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150. Informācija pa tālruni 67800308 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu departamenta Uzraudzības nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa/-nes) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi IZM kompetencē esošo Darbības programmas (turpmāk - DP) papildinājumu pasākumos un aktivitātēs:
- Eiropas Savienības struktūrfondu (turpmāk - ES struktūrfondi) apguves rādītāju izpildes uzraudzība un analīze un priekšlikumu sagatavošana izpildes progresa uzlabošanai.
- analītiskas informācijas sagatavošana par ES struktūrfondu apguves rādītāju progresu, tajā skaitā IZM kā atbildīgās iestādes ziņojumam par ES struktūrfondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu ieviešanu
- datu uzkrāšana un apkopošana, t.sk. ievade, pārbaude vai labošana ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmā un IZM projektu vadības informācijas sistēmā saskaņā ar starpresoru vienošanos par ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izmantošanu
- Apkopojošas informācijas sagatavošana par ES struktūrfondu ieviešanu, t.sk. aktivitāšu ieviešanas un finanšu apguves progresu, kā arī par uzraudzības rādītāju progresu
- IZM kompetencē esošo DP papildinājumu aktivitāšu izglītības un zinātnes jomā ieviešanas uzraudzība un kontrole un priekšlikumu sniegšana aktivitāšu finanšu un uzraudzības rādītāju izpildes uzlabošanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze darbā ar projektu vadību vai ES struktūrfondu administrēšanu (ilgāka par vienu gadu).
- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas (tajā skaitā finanšu) apstrādi un analīzi
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē ES struktūrfondu programmēšanu, īstenošanu, uzraudzību un projektu vadību
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildei
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (labas iemaņas darbā ar Ms Excel un datu bāzēm)
Pretendentiem/-ēm iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai Vaļņu ielā 2, 403.kabinetā, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Uzziņas pa tālruni 67047879 vai 67047892.
Amatu konkursu rezultāti
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka Jūrmalas filiāles nodarbinātības aģentes amatā 2011.gada 23.maijā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku iecelta GUNDEGA BĒRIŅA.