Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz
Finanšu ministrijas valsts sekretāra amatu
Amata pamatpienākumi: vadīt ministrijas administratīvo darbu, izstrādāt ministrijas stratēģiju un organizēt tās funkciju izpildi, lai nodrošinātu politisko lēmumu īstenošanu saskaņā ar vadības nostādnēm, īpaši tādu uzdevumu realizācijā kā cīņa ar ēnu ekonomiku, eiro ieviešanas īstenošana.
Prasības pretendentam:
· otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība (vēlams ekonomikā, finansēs vai citās sociālajās zinātnēs), maģistra vai doktora grāds amatam atbilstošās jomās tiks uzskatīts par priekšrocību
· ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
· vēlama pieredze valsts politikas vai uzņēmumu darbības stratēģiskajā plānošanā un pārmaiņu vadībā (norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)
· prasme analizēt sarežģītu un daudzpusīgu informāciju, pārzināt dažādas sfēras, pieņemt svarīgus lēmumus, pamatoti argumentēt un aizstāvēt viedokli
· svešvalodu zināšanas (angļu, franču vai vācu valodas zināšanas)
· vēlama pieredze valsts interešu pārstāvēšanā un reprezentēšanā starptautiskā līmenī
· prasme vadīt un organizēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pretendentus lūdzam iesniegt savu redzējumu par Finanšu ministrijas darbības prioritātēm un attīstības vīziju (ne vairāk kā uz 2 lapām).
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, aprakstu par Finanšu ministrijas prioritātēm un attīstības vīziju, atsauksmes vai rekomendācijas, kā arī citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus, lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informācija un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām atrodama Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Uzziņas pa tālr. 67095610 vai 67095401.
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Eiropas lietu departamenta vecākAIS/-Ā referentS/-E
(vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt nepieciešamās pārbaudes, lai nodrošinātu Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta, Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta, Šveices sadarbības programmas un ES fondu ietvaros veikto izdevumu sertificēšanu
- izvērtēt saņemtos finanšu kontroļu un auditu ziņojumus
- gatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem
- gatavot pārskatus par līdzekļu izlietojumu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības vai tiesību zinātnē
- darba pieredze finanšu vadībā, kontrolē vai grāmatvedībā (pieredze Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta, Norvēģijas valdības divpusējā finansēšu instrumenta, Šveices sadarbības programmas vai ES fondu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas angļu valodas zināšanas
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- spēja strādāt radoši un patstāvīgi, izrādot iniciatīvu, atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277,www.kase.gov.lv.
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
INFORMĀTIKAS DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRĒŠANAS DAĻAS SISTĒMU ADMINISTRATORS/-E
(vecākais/-ā eksperts/-e)
Galvenie amata pienākumi:
- administrēt, uzstādīt un konfigurēt informācijas sistēmas un to klienta aplikācijas
- uzraudzīt SAP datu noliktavas datu pārneses procesus
- nodrošināt informācijas sistēmu lietotāju kontu pārvaldību
- sniegt tehnisko atbalstu informācijas sistēmu lietotājiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama pieredze darbā ar SAP un/vai Oracle
- zināšanas par UNIX/Linux un Windows operētājsistēmām
- precizitāte, komunikabilitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi;
- angļu valodas zināšanas IT jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļas vecākais referents
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- profesionālā darba pieredze un pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 1 gads
- prasme veikt personāla uzskaites lietvedību: strādāt ar Personāla uzskaites datorsistēmu (FM PUD), ar VID elektronisko deklarēšanās sistēmu (EDS) un dokumentu pārvaldības sistēmu (doclogix)
- zināšanas par amatu klasifikācijas kārtību
- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kab.; tālr. uzziņām 67028218.
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās
- vismaz 3 gadu darba pieredze valsts pārvaldē un tiesību aktu projektu izstrādē
- pieredze administratīvo lēmumu projektu sagatavošanā
- izpratne par kultūras nozari reglamentējošajiem tiesību aktiem un politikas dokumentiem
- svešvalodu zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, šādi dokumenti:
- motivēts pieteikums
- CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa, kas publicēta Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv
- apliecinājums (publicēts Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv) par pretendenta atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta publisko iepirkumu jautājumos ierēdņa amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās
- vismaz 3 gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz 3 gadu darba pieredze publisko iepirkumu jomā valsts pārvaldē
- pieredze uzņēmuma, saimniecisko un citu līgumu sagatavošanā
- izpratne par kultūras nozari reglamentējošajiem tiesību aktiem un politikas dokumentiem
- svešvalodu zināšanas;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, šādi dokumenti:
- motivēts pieteikums
- CV;
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieka ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa, kas publicēta Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv
- apliecinājums (publicēts Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv) par pretendenta atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras
Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz
ZIEMEĻU Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu
( 1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās (vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientiem)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darba vietu Tilta ielā 11/1, Rīgā
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Adrese: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Ziemeļu Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu "). Tālr. uzziņām: 67600652 vai 67600628, fakss: 67600639, e-pasts: zemgale@vsaa.lv.
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām -
Juridiskās nodaļas juriskonsults uz nenoteiktu laiku un noteiktu laiku - ierēdņa prombūtnes laiku (2 vakances)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā juridiskā izglītība
- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze jurista amatā, kas saistīts ar administratīvo aktu izdošanu un dokumentu (tajā skaitā līgumu) tiesiskuma analīzi
- administratīvo procesu, darba tiesiskās attiecības un publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, Lotus notes) labā lietotāja līmenī
- komunikācijas un sadarbības prasmes un oratora spējas
- attīstīta loģiskā domāšana un spēja plānot un organizēt savu darbu
- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana par apstrīdētajiem administratīvajiem aktiem
- paskaidrojumu sagatavošana tiesai, kā arī iestādes pārstāvēšana tiesas sēdēs
- līgumu un citu dokumentu juridiskā analīze
- konsultāciju sniegšana administratīvā procesa, darba tiesisko attiecību un publisko iepirkumu jomā
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 67021645, e-pasts: kristine.blausa@lm.gov.lv.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amatu -
Valsts attīstības plānošanas departamenta
Teritoriju attīstības novērtēšanas nodaļas vecākais referents
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai politikas zinātnē, kas papildināta ar studijām vai papildus izglītību jomās, kas ir saistošas reģionālai attīstībai
- vismaz viena gada pieredze specialitātē
- zināšanas par Latvijas un ES reģionālās politikas jautājumiem
- zināšanas par tiesību aktu sagatavošanu un virzīšanu izskatīšanai Ministru kabinetā
- zināšanas attīstības plānošanas dokumentu izstrādē un to uzraudzības un novērtēšanas jautājumos;
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikties personīgi Personāla nodaļā (Rīgā, Peldu ielā 25, 201.kabinetā, no plkst.14 līdz 16) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis"), iesniedzot CV, konkursa pretendenta aptaujas anketu un uzrādot augstākās izglītības apliecinošu dokumentu (oriģinālu). Konkursa pretendenta aptaujas anketu un amata aprakstu var atrast ministrijas mājas lapā: www.varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902.
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm -
1 vadošā pētnieka vietu meža atjaunošanas un ieaudzēšanas pētījumu virzienā, 1 pētnieka vietu meža atjaunošanas un ieaudzēšanas pētījumu virzienā, 1 pētnieka vietu medniecības un faunas menedžmenta pētījumu virzienā, 1 pētnieka vietu mežkopības un meža resursu pētījumu virzienā, 3 zinātniskā asistenta vietām meža selekcijas un ģenētikas pētījumu virzienā; 2 zinātniskā asistenta vietām mežkopības un meža resursu pētījumu virzienā.
Nosacījumi -
vadošajam pētniekam:
- doktora zinātniskais grāds, pieredze zinātniskās izpētes projektu vadībā, publikācijas anonīmi recenzētos zinātniskajos izdevumos
pētniekam:
- maģistra grāds (vai tam pielīdzināta izglītība) vai doktora grāds meža zinībās, pieredze zinātniskās izpētes darbā, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā attiecīgajā pētniecības virzienā, doktora grāds vai studijas doktorantūrā tiks uzskatīta par priekšrocību;
zinātniskajam asistentam:
- augstākā izglītība, maģistra vai doktora grāds meža vai vides zinībās, iepriekšēja pieredze zinātniskās izpētes darbā attiecīgajā pētniecības virzienā tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums konkursa komisijai (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)
- dzīvesgājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma laikrakstā Konkursa komisijas sekretārei Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217.istabā vai nosūtāmi pa pastu, adrese: LVMI "Silava", Rīgas iela 111, Salaspils, Salaspils nov., LV-2169 (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).
Latvijas Lauksaimniecības universitātes aģentūra
"Biotehnoloģijas un veterinārmedicīnas zinātniskais institūts "Sigra""
izsludina konkursu uz vadošo pētnieku akadēmiskajiem amatiem -
- lauksaimniecības zinātnes nozares lopkopības apakšnozarē - 2 vietas
- veterinārmedicīnas zinātnes nozares
- iekšķīgo slimību apakšnozarē - 1 vieta
- pārtikas higiēnas apakšnozarē - 1 vieta
- morfoloģijas apakšnozarē - 1 vieta
- bioloģijas zinātnes nozares
- mikrobioloģijas apakšnozarē - 1 vieta
- bioķīmijas apakšnozarē - 2 vietas
- biotehnoloģijas apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds lauksaimniecībā, veterinārmedicīnā, bioloģijā vai ķīmijā
- pētnieciskā darba pieredze vismaz 5 gadi
- pieredze zinātnisko projektu sagatavošanā, īstenošanā un vadīšanā
- zinātniskās publikācijas
- svešvalodu zināšanas
uz pētnieka akadēmisko amatu:
- veterinārmedicīnas zinātnes nozares dzemdniecības un ginekoloģijas apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora vai maģistra grāds veterinārmedicīnā
- pētnieciskā darba pieredze vismaz 3 gadi
- pieredze zinātnisko projektu realizēšanā
- zinātniskās publikācijas
- svešvalodu zināšanas
uz zinātnisko asistentu akadēmiskajiem amatiem:
- lauksaimniecības zinātnes nozares lopkopības apakšnozarē - 1 vieta
- bioloģijas zinātnes nozares bioķīmijas (dzīvnieku) apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- maģistra grāds vai specializētā augstākā izglītība
- motivēta vēlme strādāt pētniecisko darbu
- publikācijas
- par priekšrocību tiks uzskatītas studijas doktorantūrā
- svešvalodu zināšanas
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, 1 mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas LLU Biotehnoloģijas un veterinārmedicīnas zinātniskā institūta "Sigra" Personāldaļā jāiesniedz direktoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā, izglītību, akadēmiskos vai zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus), dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kurā norādīta pētnieciskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu laikā publicēto darbu saraksts. Adrese: Institūta iela 1, Peltes, Siguldas pagasts, Siguldas novads, LV-2150, tālr. 67976307, e-pasts: sigra@lis.lv.
Veselības ministrijas Veselības inspekcija
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Kontroles pārvaldes Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas
Vecākais tehniskās uzraudzības inspektors
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā tehniskā izglītība
- darba pieredze darbā ar medicīnisko ierīču tehnisko uzraudzību un medicīnas tehnoloģijām vismaz 3 gadi
- valsts pārvaldi darbību reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un piemērošanas prasmes
- svešvalodu (angļu, vācu, krievu vai cita) zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes
Galvenie pienākumi:
- kontrolēt ekspluatācijā esošo medicīnisko ierīču un ar tām saistīto pakalpojumu atbilstību normatīvo aktu prasībām
- kontrolēt medicīnisko ierīču ražošanu (izgatavošanu), kā arī uzraudzīt apgrozībā un ekspluatācijā esošo medicīnisko ierīču atbilstību normatīvo aktu prasībām
- saskaņā ar tiesībām, kas Preču un pakalpojumu drošuma likumā noteiktas tirgus uzraudzības iestādēm, uzraudzīt medicīnisko ierīču izplatīšanu
- sniegt konsultācijas ārstniecības iestādēm un ārstniecības personām par testēto medicīnisko ierīču veiktspēju un turpmāku izmantošanu veselības aprūpē
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem, sastādīt to raksturojumu un periodiski to aktualizēt/pārskatīt
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv mājaslapa: www.vi.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kartība Teritoriālās sadarbības projektu kontroles departamenta Pārrobežu sadarbības projektu kontroles nodaļas finanšu eksperta amatā ar 2011.gada 30.maiju ir iecelts INGMĀRS KĀLIS.
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija informē, ka Vidzemes reģionālās nodaļas valsts inspektora amatā uz noteiktu laiku (aizstājot prombūtnē esošo ierēdni) 2011.gada 24.maijā konkursa kārtībā iecelts ARSENIJS ŠENROKS.