Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par sadarbību ar Kalugas apgabalu loģistikā un tranzītā. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 7.06.2011., Nr. 88 (4486) https://vestnesis.lv/ta/id/231297

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Par sadarbību ar Ukrainu lauksaimniecības produktu tirdzniecībā

Vēl šajā numurā

07.06.2011., Nr. 88 (4486)

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Par sadarbību ar Kalugas apgabalu loģistikā un tranzītā

3.jūnijā satiksmes ministrs Uldis Augulis tikās ar Krievijas Kalugas apgabala gubernatora vietnieku Maksimu Akimovu un iepazīstināja viņu ar Latvijas tranzīta priekšrocībām.

Kalugas apgabala vicegubernators norādīja, ka, ņemot vērā apgabalā esošo rūpnīcu vajadzības, tiek meklēta iespēja attīstīt loģistiku un tranzīta ceļus. Tur izvietotas tādu autobūves koncernu kā, piemēram, Audi, Volkswagen, Škoda, Peugeot u.c., ražotnes, tādēļ iespēja ātri un izdevīgi turp nogādāt rezerves daļas ir aktuāls jautājums. Pēc viņa vārdiem, Maskavas loģistikas centri ir sasnieguši savu maksimālo kravu apstrādes jaudu, tādēļ Kalugā plānots veidot augstas klases loģistikas centru.

U.Augulis norādīja, ka Latvija būtu izdevīgs ceļš kravām starp Kalugas apgabalu un Eiropu vai Skandināvijas valstīm un tai ir vērā ņemama pieredze konteinerkravu apstrādē. Tāpat dzelzceļa infrastruktūra ir ērti savienota ar ostām, kā arī veiksmīgi attīstās kravu pārvadājumi pa dzelzceļu austrumu virzienā uz Krieviju un Baltkrieviju. VAS “Latvijas dzelzceļš” papildināja, ka veiksmīgus rezultātus ir parādījis konteinervilciens “Baltika–Tranzit”, kas dodas no Latvijas uz Kazahstānu caur Maskavu. “Baltika–Tranzit” reisu biežums ir atkarīgs no kravu apjoma, taču tas kursē vismaz trīs reizes nedēļā; pašlaik, kravu apjomam pieaugot, tas kursē piecas reizes nedēļā.

M.Akimovs norādīja, ka viens no aspektiem, kas ietekmē tranzīta ceļu izvēli, ir dzelzceļa tarifu konkurētspēja, kā arī kravu apstrādes kapacitāte. Tikšanās laikā abu valstu amatpersonas atzina, ka šie jautājumi varētu tikt pārrunāti Latvijas un Krievijas starpvaldību komisijas (SVK) laikā. SVK Transporta darba grupas sēde norisināsies 7. un 8.jūnijā Rīgā. 9. un 10.jūnijā SVK sēde paredzēta Liepājā.

U.Augulis ir gandarīts, ka jau pašlaik Kalugas apgabalā izvietoto autobūves uzņēmumu apgādei tiek izmantots Latvijas tranzīta koridors un ir redzama iespēja šo sadarbību attīstīt.

Kalugas delegācija iepazinās arī ar Ventspils ostas priekšrocībām un piedāvātajiem pakalpojumiem. Tā ir neaizsalstoša osta, tāpēc spēj nodrošināt nepārtrauktu kravu apstrādi visu gadu. Tāpat tā ir dziļākā osta Baltijas valstīs – 17,5 metri, kas ļauj apkalpot lielākus kuģus un prāmjus.

Ar U.Auguli tikās arī Kalugas apgabala ekonomiskās attīstības ministrs Ruslans Zaļivackis, Kalugas muitas priekšnieks Igors Erošins un SIA “Industriālā loģistika” ģenerāldirektors Sergejs Služajevs.

Vizītes laikā Latvijā Kalugas apgabala delegācija apmeklēja arī Ekonomikas ministriju, Rīgas brīvostu, Baltijas konteineru termināli un Rīgas tirdzniecības ostu.

Pagājušā gada nogalē Latvijas delegācija un Satiksmes ministrijas pārstāvji piedalījās vizītē Kalugas apgabalā, kuras laikā Kalugas apgabala pārstāvji tika aicināti iepazīties ar Latvijas tranzīta koridora izmantošanas iespējām klātienē.

Satiksmes ministrijas Sabiedrisko attiecību nodaļa

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!