• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.06.2011., Nr. 97 https://www.vestnesis.lv/ta/id/232135

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

22.06.2011., Nr. 97

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

 

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:

1. Budžeta departamenta Aizsardzības un tiesībsargājošo iestāžu finansēšanas nodaļas vecākais referents

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu valodas zināšanas

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem;

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- izskatīt un sagatavot Tieslietu ministrijas un Prokuratūras budžeta projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

 

2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vadītāja vietnieks

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību, veic ES fondu uzraudzības un ziņošanas sistēmas pārraudzību, kā arī izstrādā priekšlikumus ES fondu apguves efektivitātes uzlabošanai.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- praktiskā darba pieredze ar audita un pārbaužu jautājumiem un ārvalstu finanšu palīdzības vadības sistēmām

- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas darba organizācijas, plānošanas un vadības prasmes

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- vēlama pieredze sadarbībā ar Eiropas Komisijas institūcijām

- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt EEZ/Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices sadarbības programmas vadības un kontroles sistēmas izveidi un aktualizāciju

- koordinēt un nodrošināt ES fondu ietvaros veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamo metodoloģiju izstrādi un priekšlikumu izstrādi to aktualizācijai

- sniegt priekšlikumus fondu ietvaros veicamo kontroļu un pārbaužu uzlabošanai

- nodrošināt ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditu un revīziju koordināciju

 

3. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākais referents

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību, veic ES fondu uzraudzības un ziņošanas sistēmas pārraudzību, kā arī izstrādā priekšlikumus ES fondu apguves efektivitātes uzlabošanai.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas;

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem;

- vēlama pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmām

- vēlama pieredze sadarbībā ar Eiropas Komisijas institūcijām

- darba organizēšanas, koordinācijas, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt 2004-2006.gadu perioda Kohēzijas fonda projektu pēcuzraudzību (t.sk. dalība EK organizētajās uzklausīšanas procedūrās par iepriekšējo periodu Kohēzijas fonda projektiem)

- nodrošināt ES fondu ieviešanas sistēmas metodiku un vadlīniju izstrādi un pilnveidi

- piedalīties ES fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda sistēmas izveidē, ES līmeņa dokumentu izskatīšanā, Latvijas viedokļa par sistēmiskiem jautājumiem izstrādē u.tml.

 

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz  valsts civildienesta ierēdņa amatu -

Pašvaldību pārraudzības departamenta Pārraudzības nodaļas juriskonsults (uz noteiktu laiku)

Prasības:

* akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

* pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ilgāka par vienu gadu

* pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un informatīvo ziņojumu izstrādē un virzībā

* zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

* pieredze darbā ar pašvaldībām

* vienas svešvalodas zināšanas, kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai vajadzīgā apjomā(vēlams angļu vai krievu valoda)

* nepieciešamas zināšanas darbā ar datoru

* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pieteikties personīgi Personāla nodaļā (Rīgā, Peldu ielā 25, 201.kabinetā no plkst.14 līdz 16) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis"), iesniedzot CV, konkursa pretendenta aptaujas anketu un uzrādot augstākās izglītības apliecinošu dokumentu (oriģinālu). Konkursa pretendenta aptaujas anketu un amata aprakstu var atrast ministrijas mājas lapā: www.varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902.

 

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Valsts ieņēmumu dienesta  Finanšu policijas pārvaldes  Izmeklēšanas daļas

I nodaļas galvenā speciālista ierēdņa amatu  (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

* atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

* pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

* darba pieredze prokurora palīga vai ar lietvedības kārtošanu saistītos amatos

* vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

* prasme operatīvi pieņemt lēmumus un veikt uzdotos uzdevumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos

* prasmes darbā ar datoru

Galvenie pienākumi:

* veikt atsevišķus procesa virzītāju uzdevumus, kas nav izmeklēšanas darbības, bet ir saistītas ar kriminālprocesos pieņemto lēmumu izpildi vai to izpildes nodrošināšanu

* veikt pasākumus sakarā ar pārbaudes materiālu vai kriminālprocesu materiālu sakārtošanu, sastādot lietā esošo dokumentu sarakstu, sašujot un sanumurējot lietas materiālus

* procesa virzītāja uzdevumā sagatavot pieprasījumus kriminālprocesos, uzaicinājumus un citus dokumentus

* nogādāt procesa virzītāja sagatavotos dokumentus un materiālus adresātam un saņemt procesa virzītājiem paredzētos sūtījumus

* nodrošināt korespondences un citu Nodaļas saņemto Nodaļas izmeklētājiem novirzīto dokumentu  izpildes termiņu kontroli

Ierēdņa dienesta vieta: K.Valdemāra 1a, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

* pieteikuma vēstuli

* profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

* izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri būs iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz VID FPP galvenā speciālista amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67016915.

 

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Finanšu instrumentu attīstības nodaļas vadītāja amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

• augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai tiesību zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās vai jurisprudencē

• labas angļu valodas zināšanas

• vismaz 3 gadu darba pieredze tiešajā valsts pārvaldē

• vismaz 1 gads darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē

• izpratne par Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem ES fondu jomā un vismaz 1 gada pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā ES fondu 2007.-2013.gada plānošanas periodā

• izpratne par ES fondu plānošanas dokumentiem un ieviešanas prasībām, kā arī vēlamas zināšanas par citiem ārvalstu finanšu instrumentiem

• izpratne par kultūras nozares plānošanas dokumentiem

• spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, šādi dokumenti:

• motivēts pieteikums

• CV

• izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

• ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejams Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv).

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!