• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2011. gada 22. jūnija rīkojums Nr. 262 "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 30.06.2011., Nr. 100 https://www.vestnesis.lv/ta/id/232368

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta rīkojums Nr.264

Par Latvijas Republikas institūciju atbildības sadalījumu Ziemeļatlantijas līguma organizācijas komitejās, darba grupās un Ziemeļatlantijas līguma organizācijas padotībā esošajās organizācijās

Vēl šajā numurā

30.06.2011., Nr. 100

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: rīkojums

Numurs: 262

Pieņemts: 22.06.2011.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta rīkojums Nr.262

Rīgā 2011.gada 22.jūnijā (prot. Nr.39 60.§)

Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"

1. Finanšu ministrijai no valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" piešķirt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai 799 195 latus pārskaitīšanai pašvaldībām, lai segtu izdevumus, kas saistīti ar sniega radīto postījumu novēršanu un zaudējumu kompensēšanu pašvaldību īpašumā vai valdījumā esošajiem infrastruktūras objektiem, tai skaitā:

1.1. pašvaldībām, kurās tika izsludināta ārkārtas situācija:

1.1.1. Aknīstes novada pašvaldībai – 771 latu;

1.1.2. Ciblas novada pašvaldībai – 1 369 latus;

1.1.3. Dagdas novada pašvaldībai – 846 latus;

1.1.4. Daugavpils novada pašvaldībai – 9 577 latus;

1.1.5. Jaunjelgavas novada pašvaldībai – 8 589 latus;

1.1.6. Jēkabpils novada pašvaldībai – 1 340 latu;

1.1.7. Krustpils novada pašvaldībai – 1 099 latus;

1.1.8. Ludzas novada pašvaldībai – 16 716 latu;

1.1.9. Līvānu novada pašvaldībai – 25 226 latus;

1.1.10. Pļaviņu novada pašvaldībai – 21 839 latus;

1.1.11. Preiļu novada pašvaldībai – 72 569 latus;

1.1.12. Rēzeknes novada pašvaldībai – 20 107 latus;

1.1.13. Riebiņu novada pašvaldībai – 1 803 latus;

1.1.14. Salas novada pašvaldībai – 904 latus;

1.1.15. Ventspils novada pašvaldībai – 34 247 latus;

1.1.16. Viesītes novada pašvaldībai – 3 880 latu;

1.2. pašvaldībām, kas iesniedza informāciju par sniega radītajiem postījumiem:

1.2.1. Aizputes novada pašvaldībai – 9 562 latus;

1.2.2. Daugavpils pilsētas domei – 171 431 latu;

1.2.3. Dobeles novada pašvaldībai – 29 026 latus;

1.2.4. Jaunpils novada pašvaldībai – 8 364 latus;

1.2.5. Jelgavas pilsētas domei – 32 739 latus;

1.2.6. Jēkabpils pilsētas domei – 15 845 latus;

1.2.7. Kuldīgas novada pašvaldībai – 2 473 latus;

1.2.8. Ogres novada pašvaldībai – 38 912 latu;

1.2.9. Rēzeknes pilsētas domei – 172 926 latus;

1.2.10. Rīgas pilsētas domei – 9 931 latu;

1.2.11. Rūjienas novada pašvaldībai – 7 858 latus;

1.2.12. Salaspils novada pašvaldībai – 3 686 latus;

1.2.13. Saldus novada pašvaldībai – 9 868 latus;

1.2.14. Siguldas novada pašvaldībai – 17 245 latus;

1.2.15. Skrundas novada pašvaldībai – 1 744 latus;

1.2.16. Strenču novada pašvaldībai – 19 126 latus;

1.2.17. Tukuma novada pašvaldībai – 27 577 latus.

2. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai pārskaitīt finansējumu šā rīkojuma 1.punktā minētajām pašvaldībām tikai pēc tam, kad pašvaldība iesniegusi attiecīgus dokumentus (rēķinu, maksājumu uzdevumu, līgumu kopijas), kas apliecina, ka pašvaldība ir nodrošinājusi ne mazāk kā 30 % no finansējuma, kas nepieciešams sniega radīto postījumu novēršanai un zaudējumu kompensēšanai pašvaldību īpašumā vai valdījumā esošiem infrastruktūras objektiem.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministra vietā –
satiksmes ministrs U.Augulis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!