• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2011. gada 5. jūlija rīkojums Nr. 294 "Grozījumi darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājumā". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 6.07.2011., Nr. 103 https://www.vestnesis.lv/ta/id/232661-grozijumi-darbibas-programmas-cilvekresursi-un-nodarbinatiba-papildinajuma

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta rīkojums Nr.295

Grozījumi darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājumā

Vēl šajā numurā

06.07.2011., Nr. 103

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: rīkojums

Numurs: 294

Pieņemts: 05.07.2011.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta rīkojums Nr.294

Rīgā 2011.gada 5.jūlijā (prot. Nr.36 22.§)

Grozījumi darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājumā

1. Izdarīt darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājumā (apstiprināts ar Ministru kabineta 2008.gada 9.aprīļa rīkojumu Nr.197 "Par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma apstiprināšanu") šādus grozījumus:

1.1. izteikt 186., 187., 188., 189. un 190.punktu šādā redakcijā:

"186. Apakšaktivitātes mērķis:

Pirmajā un otrajā projektu iesniegumu atlases kārtā – veicināt investīcijas cilvēkresursos un saimnieciskās darbības veicēju un biedrību (izņemot tādu biedrību, kas ir Latvijas darba devēju organizāciju apvienība un kam ir deleģētas tiesības darboties nacionālā līmenī) tiešo dalību tiem pieejamā darbaspēka kvalifikācijas celšanā, tādējādi sekmējot darba ražīgumu, veicinot darba tirgus un komercdarbības attīstību, kā arī ceļot ekonomikas konkurētspēju;

Trešajā projektu iesniegumu atlases kārtā – celt mikro un mazo komersantu produktivitāti un darba efektivitāti, paaugstinot to darbinieku kvalifikāciju un prasmes informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā, tādējādi nodrošinot komersanta konkurētspējas pieaugumu un veicinot tautsaimniecības attīstību.

187. Atbalsta veids:

Pirmajā un otrajā projektu iesniegumu atlases kārtā – atbalsts saimnieciskās darbības veicējiem un biedrībām (izņemot tādu biedrību, kas ir Latvijas darba devēju organizāciju apvienība un kam ir deleģētas tiesības darboties nacionālā līmenī) darbinieku kvalifikācijas celšanai un pārkvalifikācijai – vispārējām apmācībām (teorētiskai un praktiskai apmācībai, kura nav tieši saistīta ar konkrētā saimnieciskās darbības veicēja vai biedrības darbību un kurā iegūtās zināšanas un iemaņas izmantojamas arī citos saimnieciskās darbības veicējos vai citās darbības jomās);

Trešajā projektu iesniegumu atlases kārtā – atbalsts mikro un mazajiem komersantiem darbinieku kvalifikācijas celšanai informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā – vispārējām apmācībām (teorētiskai un praktiskai apmācībai, kura nav tieši saistīta ar konkrēto saimnieciskās darbības veicēju un kurā iegūtās zināšanas un iemaņas izmantojamas arī citos saimnieciskās darbības veicējos vai citās darbības jomās).

188. Mērķa grupa:

Pirmajā un otrajā projektu iesniegumu atlases kārtā – saimnieciskās darbības veicējos un biedrībās (izņemot tādu biedrību, kas ir Latvijas darba devēju organizāciju apvienība un kam ir deleģētas tiesības darboties nacionālā līmenī) nodarbinātās personas, darba devēji – saimnieciskās darbības veicēji un biedrības;

Trešajā projektu iesniegumu atlases kārtā – mikro un mazie komersanti.

189. Finansējuma saņēmēji:

Pirmajā un otrajā projektu iesniegumu atlases kārtā – biedrība, kas ir Latvijas darba devēju organizāciju apvienība un kam ir deleģētas tiesības darboties nacionālā līmenī, biedrība, kas ir Eiropas Tirdzniecības kameru apvienības biedrs, vai biedrība, kura pārstāv apstrādes rūpniecības, informāciju tehnoloģiju un telekomunikāciju, zinātniskās pētniecības, radošās industrijas, transporta un sakaru, izmitināšanas, vai automobiļu tirdzniecības un remonta nozares saimnieciskās darbības veicējus;

Trešajā projektu iesniegumu atlases kārtā – biedrība, kura pārstāv informāciju tehnoloģiju un telekomunikāciju nozares saimnieciskās darbības veicējus un kurai ir izglītības iestādes statuss.

190. Minimālais un maksimālais projekta finansējuma apjoms:

Pirmajā un otrajā projektu iesniegumu atlases kārtā – projekta maksimālā atbalsta summa ir EUR 1 422 872 (LVL 1 000 000);

Trešajā projektu iesniegumu atlases kārtā – projekta minimālā atbalsta summa nav ierobežota. Projekta maksimālā atbalsta summa ir EUR 1 595 572 (LVL 1 121 374).";

1.2. izteikt 202.punktu šādā redakcijā:

"202. Minimālais un maksimālais projekta finansējuma apjoms: Minimālā attiecināmo izmaksu kopsumma nav ierobežota, maksimālā attiecināmo izmaksu kopsumma 1.kārtas projektam ir EUR 16 377 090, 2.kārtas projektam – EUR 67 938 781 un 3.kārtas projektam – EUR 652 589, un kārtas ietvaros finansējuma saņēmējs organizē pasākumus atbilstoši apakšaktivitātes mērķim.";

1.3. papildināt darbības programmas papildinājumu ar 208.7, 208.8, 208. 9, 208.10, 208.11 un 208.12  punktu šādā redakcijā:

"208.7 1.3.1.1.6.apakšaktivitāte. Atbalsts darba vietu radīšanai.

208.8 Apakšaktivitātes mērķis: Veicināt jaunu darba vietu izveidi.

208.9 Atbalsta veids: Atbalsts komersantiem, kuri rada vismaz 50 jaunas darba vietas un kuri investē ne mazāk kā EUR 5 milj. (LVL 3,5 milj.) vai kuri rada vismaz 50 jaunas darba vietas un kuru saistīto personu grupas kopējā bilances vērtība ir vismaz EUR 355 milj. (LVL 250 milj.) Atbalstu piešķir par tām jaunradītām darba vietām, kuras ir tieši saistītas ar veiktajām investīcijām un kuru atalgojuma līmenis ir vismaz par 20 % augstāks par vidējo tautsaimniecībā.

208.10 Mērķa grupa: Komersanti.

208.11 Finansējuma saņēmēji: Komersanti.

208.12 Minimālais un maksimālais projekta finansējuma apjoms: Projekta minimālā atbalsta summa nav ierobežota. Projekta maksimālā summa ir EUR 4 268 616 (LVL 3 000 000). Projekta maksimālā atbalsta summa par katru jaunradīto darba vietu ir EUR 17 074 (LVL 12 000).";

1.4. izteikt 271.punktu šādā redakcijā:

"271. Valsts atbalsts tiks sniegts šādu aktivitāšu īstenošanā:

● 1.3.1.1.1.apakšaktivitātes "Atbalsts nodarbināto apmācībām komersantu konkurētspējas veicināšanai – atbalsts partnerībās organizētām apmācībām" pirmās un otrās projektu iesniegumu atlases kārtas un 1.3.1.1.4.apakšaktivitātes "Atbalsts nodarbināto apmācībām komersantu konkurētspējas veicināšanai – atbalsts komersantu individuāli organizētām apmācībām" ietvaros valsts atbalsts pieļaujams atbilstoši Komisijas 2008.gada 6.augusta Regulai (EK) Nr.800/2008, kas atzīst noteiktas atbalsta kategorijas par saderīgām ar kopējo tirgu, piemērojot Līguma 87. un 88.pantu (vispārējā grupu atbrīvojuma regula);

● 1.3.1.1.1.apakšaktivitātes "Atbalsts nodarbināto apmācībām komersantu konkurētspējas veicināšanai – atbalsts partnerībās organizētām apmācībām" trešās projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros valsts atbalsts pieļaujams atbilstoši Komisijas 2006.gada 15.decembra Regulai (EK) Nr.1998/2006 par Līguma 87. un 88.panta piemērošanu de minimis atbalstam;

● 1.3.1.1.6.apakšaktivitātes "Atbalsts darba vietu radīšanai" ietvaros valsts atbalsts pieļaujams atbilstoši Komisijas 2008.gada 6.augusta Regulai (EK) Nr.800/2008, kas atzīst noteiktas atbalsta kategorijas par saderīgām ar kopējo tirgu, piemērojot Līguma 87. un 88.pantu (vispārējā grupu atbrīvojuma regula);

● 1.3.1.2.aktivitātes "Atbalsts pašnodarbinātības un uzņēmējdarbības uzsākšanai" ietvaros valsts atbalsts pieļaujams atbilstoši Komisijas 2008.gada 6.augusta Regulai (EK) Nr.800/2008, kas atzīst noteiktas atbalsta kategorijas par saderīgām ar kopējo tirgu, piemērojot Līguma 87. un 88. pantu (vispārējā grupu atbrīvojuma regula), un Komisijas 2006.gada 15.decembra Regulai (EK) Nr.1998/2006 par Līguma 87. un 88.panta piemērošanu de minimis atbalstam;

● 1.3.1.3.2.apakšaktivitātes "Darba attiecību un darba drošības normatīvo aktu praktiska piemērošana nozarēs un uzņēmumos" un 1.3.1.8.aktivitātes "Atbalsts labāko inovatīvo risinājumu meklējumiem un labas prakses piemēru integrēšanai darba tirgus politikās un ieviešanas instrumentārijos" ietvaros valsts atbalsts pieļaujams atbilstoši Komisijas 2006.gada 15.decembra Regulai (EK) Nr.1998/2006 par Līguma 87. un 88.panta piemērošanu de minimis atbalstam;

● 1.3.1.5.aktivitātes "Vietējo nodarbinātības veicināšanas pasākumu plānu ieviešanas atbalsts" 2.kārtas ietvaros valsts atbalsts pieļaujams atbilstoši Komisijas 2008.gada 6.augusta Regulai (EK) Nr.800/2008, kas atzīst noteiktas atbalsta kategorijas par saderīgām ar kopējo tirgu, piemērojot Līguma 87. un 88.pantu (vispārējā grupu atbrīvojuma regula);

● 1.3.1.9.aktivitātes "Augstas kvalifikācijas darbinieku piesaiste" ietvaros valsts atbalsts pieļaujams atbilstoši Komisijas 2006.gada 15.decembra Regulai (EK) Nr.1998/2006 par Līguma 87. un 88.panta piemērošanu de minimis atbalstam.";

1.5. izteikt 1.3.1.pasākuma "Nodarbinātība" tabulas "Ieviešana" pirmo rindu "1.3.1.1.1." šādā redakcijā:

"1.3.1.1.1.

Atbalsts nodarbināto apmācībām komersantu konkurētspējas veicināšanai – atbalsts partnerībās organizētām apmācībām

Atklāta projektu atlase (pirmā un otrā projektu iesniegumu atlases kārta) Ekonomikas ministrija

1. ES fondu plānošanas dokumentu izstrāde (nozares kompetences ietvaros)

2. Ieviešanas nosacījumu (kritēriju, MK noteikumu u.c.) izstrādāšana

3. Finanšu plānošana

4. Uzraudzība prioritātes līmenī

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra 1. Ieviešanas nosacījumu izstrādāšana

2. Projektu atlase un apstiprināšana (kopā ar EM)

3. Projektu ieviešanas vadība, līgumu slēgšana, izpildes uzraudzība

4. Kontrole un pārbaudes projektu īstenošanas vietās

5. Maksājumu pieprasījumu pārbaude un apstiprināšana, izdevumu deklarāciju sagatavošana

6. Informācijas un publicitātes pasākumi apakšaktivitāšu līmenī

Ierobežota projektu atlase (trešā projektu iesniegumu atlases kārta) Ekonomikas ministrija 1. ES fondu plānošanas dokumentu izstrāde (nozares kompetences ietvaros)

2. Ieviešanas nosacījumu (kritēriju, MK noteikumu u.c.) izstrādāšana

3. Finanšu plānošana

4. Uzraudzība prioritātes līmenī

 

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra 1. Ieviešanas nosacījumu izstrādāšana

2. Projektu atlase un apstiprināšana (kopā ar EM)

3. Projektu ieviešanas vadība, līgumu slēgšana, izpildes uzraudzība

4. Kontrole un pārbaudes projektu īstenošanas vietās

5. Maksājumu pieprasījumu pārbaude un apstiprināšana, izdevumu deklarāciju sagatavošana

6. Informācijas un publicitātes pasākumi apakšaktivitāšu līmenī"

1.6. papildināt 1.3.1.pasākuma "Nodarbinātība" tabulu "Ieviešana" aiz ceturtās rindas "1.3.1.1.5." ar rindu "1.3.1.1.6." šādā redakcijā:

"1.3.1.1.6. Atbalsts darba vietu radīšanai Atklāta projektu atlase Ekonomikas ministrija 1. ES fondu plānošanas dokumentu izstrāde (nozares kompetences ietvaros)

2. Ieviešanas nosacījumu (kritēriju, MK noteikumu u.c.) izstrādāšana

3. Finanšu plānošana

4. Uzraudzība prioritātes līmenī

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra 1. Ieviešanas nosacījumu izstrādāšana

2. Projektu atlase un apstiprināšana (kopā ar EM)

3. Projektu ieviešanas vadība, līgumu slēgšana, izpildes uzraudzība

4. Kontrole un pārbaudes projektu īstenošanas vietās

5. Maksājumu pieprasījumu pārbaude un apstiprināšana, izdevumu deklarāciju sagatavošana

6. Informācijas un publicitātes pasākumi apakšaktivitāšu līmenī"

1.7. izteikt 1.3.1.pasākuma "Nodarbinātība" tabulas "Paskaidrojums projektu atlases veida izvēlei" pirmo rindu "1.3.1.1.1." šādā redakcijā:

"1.3.1.1.1.

Atbalsts nodarbināto apmācībām komersantu konkurētspējas veicināšanai – atbalsts partnerībās organizētām apmācībām (pirmā un otrā projektu iesniegumu atlases kārta) APIA Tā kā projekta iesniedzēju loks nav iepriekš noteikts, izvēlēta atklāta projekta iesniegumu atlase, paredzot brīvu konkurenci starp projekta iesniedzējiem saskaņā ar projekta iesniegumu vērtēšanas kritērijiem un citiem noteikumiem atbilstoši normatīvajam aktam par apakšaktivitātes īstenošanu
Atbalsts nodarbināto apmācībām komersantu konkurētspējas veicināšanai – atbalsts partnerībās organizētām apmācībām (trešā projektu iesniegumu atlases kārta) IPIA

Ierobežots projektu iesniegumu atlases veids izvēlēts, tā kā ir ierobežots projekta iesniedzēju loks – biedrības, kuras pārstāv informāciju tehnoloģiju un telekomunikāciju nozares saimnieciskās darbības veicējus un kurām ir izglītības iestādes statuss"

1.8. papildināt 1.3.1.pasākuma "Nodarbinātība" tabulu "Paskaidrojums projektu atlases veida izvēlei" aiz ceturtās rindas "1.3.1.1.5." ar rindu "1.3.1.1.6." šādā redakcijā:

"1.3.1.1.6. Atbalsts darba vietu radīšanai APIA Tā kā projekta iesniedzēju loks nav iepriekš noteikts, izvēlēta atklāta projekta iesniegumu atlase, paredzot brīvu konkurenci starp projekta iesniedzējiem saskaņā ar projekta iesniegumu vērtēšanas kritērijiem un citiem noteikumiem atbilstoši normatīvajam aktam par apakšaktivitātes īstenošanu"

1.9. izteikt 1.3.1.pasākuma "Nodarbinātība" tabulu "Finanšu plāns" šādā redakcijā:

"Finanšu plāns

Gads/Investīciju joma

Kopā, (EUR)

Publiskais finansējums, (EUR)

ESF, (EUR)

Nacionālais publiskais finansējums, (EUR)

Privātais finansējums, (EUR)

 

1 = 2 + 5

2 = 3 + 4

3

4

5

1.3.1. Nodarbinātība

258 678 219

220 520 797

200 812 722

19 708 075

38 157 422

1.3.1.1. Darbspējas vecuma iedzīvotāju konkurētspējas paaugstināšana darba tirgū, t.sk. nodarbināto pārkvalifikācija un aktīvie nodarbinātības pasākumi

155 305 833

129 856 448

120 746 933

9 109 515

25 449 385

1.3.1.1.1. Atbalsts nodarbināto apmācībām komersantu konkurētspējas veicināšanai – atbalsts partnerībās organizētām apmācībām

39 782 352

25 809 321

25 809 321

0

13973031

1.3.1.1.3. Bezdarbnieku un darba meklētāju apmācība

84 968 460

84 968 460

77 192 914

7 775 546

0

1.3.1.1.4. Atbalsts nodarbināto apmācībām komersantu konkurētspējas veicināšanai – atbalsts komersantu individuāli organizētām apmācībām

16 312 189

9 104 451

9 104 451

0

7 207 738

1.3.1.1.5. Atbalsts bezdarba riskam pakļauto personu apmācībai

5 705 600

5 705 600

4 371 631

1 333 969

0

1.3.1.1.6. Atbalsts darba vietu radīšanai

8 537 232

4 268 616

4 268 616

0

4 268 616

1.3.1.2. Atbalsts pašnodarbinātības un uzņēmējdarbības uzsākšanai

32 804 650

20 368 750

17 313 438

3 055 312

12 435 900

1.3.1.3. Darba attiecību un darba drošības normatīvo aktu praktiska piemērošana un uzraudzības pilnveidošana

10 557 460

10 557 460

8973840

1583620

0

1.3.1.3.1. Darba attiecību un darba drošības normatīvo aktu uzraudzības pilnveidošana

898 084

898 084

763 371

134 713

0

1.3.1.3.2. Darba attiecību un darba drošības normatīvo aktu praktiska piemērošana nozarēs un uzņēmumos

9 659 376

9 659 376

8 210 469

1 448 907

0

1.3.1.4. Kapacitātes stiprināšana darba tirgus institūcijām

3 596 515

3 596 515

3 057 038

539 477

0

1.3.1.5. Vietējo nodarbinātības veicināšanas pasākumu plānu ieviešanas atbalsts

54 446 615

54 446 615

49 239 895

5 206 720

0

1.3.1.6. Atbalsts dzimumu līdztiesības veicināšanai darba tirgū

0

0

0

0

0

1.3.1.7. Darba tirgus pieprasījuma īstermiņa un ilgtermiņa prognozēšanas un uzraudzības sistēmas attīstība

1 422 872

1 422 872

1 209 441

213 431

0

1.3.1.8. Atbalsts labāko inovatīvo risinājumu meklējumiem un labas prakses piemēru integrēšanai darba tirgus politikās un ieviešanas instrumentārijos

0

0

0

0

0

1.3.1.9. Augstas kvalifikācijas darbinieku piesaiste

544 274

272 137

272 137

0

272 137"

1.10. izteikt 1.3.1.pasākuma "Nodarbinātība" tabulu "Uzraudzības rādītāji" šādā redakcijā:

"Uzraudzības rādītāji

Rādītājs

Bāzes vērtība

Kvantifikācija 2009. gadā

Kvantifikācija 2013.gadā

Saiknes ar investīciju virzienu pamatojums

Aprēķina skaidrojums

Iznākuma rādītāji

Apmācībās iesaistīto nodarbināto personu skaits

4744 (2006.g.)

6 080

 

28 400

 

1.3.1.1. aktivitāte Vidējās vienas personas apmācību izmaksas plānotas 2000 EUR
Modulārās apmācībās, pārkvalifikācijas un tālākizglītības pasākumos atbalstu saņēmušo bezdarbnieku un darba meklētāju skaits

17897 (2006.g.)

13 374

36 000

1.3.1.1.3. apakšaktivitāte Modulārajā apmācībā tiks iesaistīti 25 500 darba meklētāju un bezdarbnieku (vidēji 460,74 EUR uz vienu personu); profesionālo apmācību pabeigušo bezdarbnieku skaits –10500 (vidēji 2017 EUR vienas personas atbalstam; mācības uzsākušo skaits ir lielāks, tiek pieņemts, ka kursus pabeidz 90 % no uzsākušajiem). Pieņemot, ka NVA piešķirs bezdarbnieka statusu vidēji 85 000 personām gadā, ESF atbalstu būs iespējams sniegt aptuveni 6 % no bezdarbnieka statusu saņēmušo personu skaita
Atbalstīto bezdarba riskam pakļauto personu skaits

0

2000

5 600

1.3.1.1.5. apakšaktivitāte Apmācībā tiks iesaistītas 5 600 bezdarba riskam pakļautas personas (vidēji 1037 EUR uz vienu personu)
Apmācības par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju risinājumiem saņēmušo personu skaits

0

0

5 000

1.3.1.1.1. apakšaktivitāte Apmācībās tiks iesaistītas 5 000 personas (vidēji 142,28 EUR uz vienu personu)
Jaunradītās darba vietas

0

0

250

1.3.1.1.6. apakšaktivitāte Vienas darba vietas izveidei maksimāli pieļaujamais finansējums 24 mēnešos ir 17 074,46 EUR
Apmācības uzņēmējdarbības un pašnodarbinātības uzsākšanai saņēmušo personu skaits

527 (2006.g.))

1 200

5 000

1.3.1.2. aktivitāte Vidējās vienas personas apmācību izmaksas plānotas 350 EUR. 25 % no apmācību beigušajiem saņem finansiālu atbalstu saimnieciskās darbības uzsākšanai. Maksimālais atbalsts, uz ko var pretendēt viena persona, ir konsultācijas līdz 5000 EUR, aizdevums līdz 76 800 EUR, granti līdz 8100 EUR
Apmācībās un kvalifikācijas celšanas pasākumos iesaistīto darba tirgus institūciju, kas īsteno valsts politiku darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības jomā, darbinieku un amatpersonu skaitss

Dati netika apkopoti

100

280

1.3.1.3.1. apakšaktivitāte 1 amatpersonas apmācību izmaksas vidēji 2000 EUR;;

1 inspektora apmācības izmaksas vidēji 800 EUR;

1 jaunpieņemtās amatpersonas vai darbinieka pamatapmācības vidējās izmaksas 500 EUR;

1 pieredzējušas amatpersonas vai darbinieka kvalifikācijas paaugstināšana izmaksas 500 EUR

Darba vietu skaits, kam veikts darba vides risku novērtējums

Bāzes vērtību veido kopējais darba vietu skaits bīstamajās nozarēs 2006.gadā – aptuveni 80 tūkst., kas palielināsies pēc izmaiņām normatīvajos aktos

400000

100000

1.3.1.3.2. apakšaktivitāte Vidēji 20 EUR vienas darba vietas novērtēšanaii
Darba tirgus institūciju, kas īsteno valsts politiku bezdarbnieku un darba meklētāju atbalsta jomā un karjeras attīstības atbalsta sistēmas jomā, apmācīto darbinieku skaits gadā

Dati netika apkopoti

200

200

1.3.1.4. aktivitāte Katru gadu tiek apmācīti 200 esošie un jaunpieņemtie darbinieki. Vidējās viena darbinieka apmācību izmaksas 1900 EUR
Sabiedrībai derīgos darbos iesaistīto bezdarbnieku skaits

9 622 (2006.g.) (algotos pagaidu darbos iesaistīto bezdarbnieku skaits pēc Nodarbinātības valsts aģentūras 2006.gada publiskā pārskata datiem)

19 3000

88 000

1.3.1.5. aktivitāte Vidējās viena bezdarbnieka iesaistes izmaksas 787 EUR (vienu bezdarbnieku plānots nodarbināt vidēji 4,5 mēnešus)
Darba tirgus pētījumu, aptauju un sagatavoto darba tirgus prognožu skaits

16

50

1.3.1.7. aktivitāte Vienas aptaujas vidējās izmaksas 35300 EUR; ilgtermiņa prognozes sagatavošanas vidējās izmaksas 200 000 EUR
Atbalstīto inovatīvo risinājumu meklējumu un labas prakses piemēru integrēšanas darba tirgū projektu skaits

Uzsākti 10 Eiropas Kopienas iniciatīvas EQUAL projekti

2

15

1.3.1.8. aktivitāte Viena projekta vidējās izmaksas 300000 EUR
Piesaistīto augstas kvalifikācijas darbinieku skaits jaunradītās darba vietās uzņēmumos

0

60 280 1.3.1.9. aktivitāte Viena darbinieka vidējās izmaksas 25 000 EUR

Rezultāta rādītāji

Ekonomiski aktīvo uzņēmumu īpatsvars procentos, kuri apmācījuši darbiniekus ar ESF atbalstu

0,3 %

0,35 %

0,4 %

1.3.1.1.1., 1.3.1.1.4. apakšaktivitāte

Bāzes vērtību 0,3 % veido 2004.–2006.gada plānošanas periodā noslēgto aptuveni 180 līgumu par nodarbināto apmācību īpatsvars no kopējā ekonomiski aktīvo uzņēmumu skaita Latvijā (aptuveni 53 tūkst.). Plānots, ka 2007.–2013.g. plānošanas periodā ekonomiski aktīvo uzņēmumu skaits pieaugs (līdz aptuveni 65 tūkst.) un ka atbalstu saņems vismaz 260 uzņēmumi (260 no 65000 ir 0,4 %)

Atbalstu saņēmušo bezdarbnieku un darba meklētāju īpatsvars, kas iekārtojas darbā sešu mēnešu laikā pēc saņemtajām apmācībām

36 % (2005.g.)

37 %

40 %

1.3.1.1.3. apakš-aktivitāte Sasniedzamā rādītāja kvantifikācija noteikta, izmantojot empīriskos datus par līdzvērtīgu projektu īstenošanas rezultātiem 2005.gadā. Augstāks darbā iekārtošanās rādītājs sagaidāms pārkvalifikācijas un tālākizglītības programmas beigušo personu vidū, savukārt zemāks – personu konkurētspējas paaugstināšanas pasākumos iesaistīto personu vidū
Pašnodarbinātību un komercdarbību uzsākušo personu īpatsvars no konsultācijas un apmācības saņēmušajām personām

20 %

25 %

1.3.1.2. aktivitāte Sasniedzamā rādītāja kvantifikācija noteikta, izmantojot informāciju par citu ES dalībvalstu pieredzi līdzīgu pasākumu īstenošanā
Atklāto darba attiecību un darba tirgus normatīvo aktu pārkāpumu skaita samazinājums Valsts darba inspekcijas apsekotajos uzņēmumos

3,67 pārkāpumi vienā apsekojumā (2004.g.)

samazinājums par
5 %

samazinājums par 15 %

1.3.1.3. aktivitāte Projekta gaitā sniedzot konsultatīvo atbalstu darba attiecību un darba drošības likumdošanas piemērošanā līdz 15 % strādājošo un darba devēju, izvirzīts rezultāta rādītājs par proporcionālu konstatēto darba attiecību un darba tirgus likumdošanas pārkāpumu skaita samazināšanos"

1.11. izteikt 1.3.1.pasākuma "Nodarbinātība" tabulu "Uzraudzības rādītāju teritoriālais sadalījums" šādā redakcijā:

"Uzraudzības rādītāju teritoriālais sadalījums

Iznākuma rādītāji

Plānošanas reģions

Kvantifikācija 2004.gadā

Kvantifikācija 2009.gadā

Kvantifikācija 2013.gadā

Apmācībās iesaistīto nodarbināto personu skaits

Rīga

4744

3600

16811

Vidzeme

507

2357

Kurzeme

707

3301

Zemgale

533

2506

Latgale

733

3425

Modulārās apmācības, pārkvalifikācijas un tālākizglītības un tālākizglītības pasākumos atbalstu saņēmušo bezdarbnieku un darba meklētāju skaits

Rīga

17897

4279

11518

Vidzeme

1432

3855

Kurzeme

1777

4783

Zemgale

1620

4361

Latgale

4266

11483

Atbalsts bezdarba riskam pakļauto personu skaits Rīga

0

638

2055

Vidzeme

313

737

Kurzeme

343

903

Zemgale

285

697

Latgale

421

1208

Apmācības par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju risinājumiem saņēmušo personu skaits Rīga

0

0

2960

Vidzeme

415

Kurzeme

581

Zemgale

444

Latgale

600

Jaunradīto darba vietu skaits Rīga

0

0

50

Vidzeme

50

Kurzeme

50

Zemgale

50

Latgale

50

Apmācības uzņēmējdarbības un pašnodarbinātības uzsākšanai saņēmušo personu skaits Rīga

527

576

2400

Vidzeme

120

500

Kurzeme

156

650

Zemgale

156

650

Latgale

192

800

Apmācībās un kvalifikācijas celšanas pasākumos iesaistīto darba tirgus institūcijas, kas īsteno valsts politiku darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības jomā, darbinieku un amatpersonu skaits Rīga

Dati netika apkopoti

32

92

Vidzeme

17

47

Kurzeme

17

47

Zemgale

17

47

Latgale

17

47

Darba vietu skaits, kam veikts darba vides risku novērtējums

Rīga

Bāzes vērtību veido kopējais darba vietu skaits bīstamajās nozarēs 2006.gadā – ap 80 tūkst., kas palielināsies pēc izmaiņām normatīvajos aktos

28400

71000

Vidzeme

2800

7000

Kurzeme

3600

9000

Zemgale

2400

6000

Latgale

2800

7000

Darba tirgus institūciju, kas īsteno valsts politiku bezdarbnieku un darba meklētāju atbalsta jomā un karjeras attīstības atbalsta sistēmas jomā, apmācīto darbinieku skaits gadā Rīga

Dati netika apkopoti

68

68

Vidzeme

33

33

Kurzeme

33

33

Zemgale

33

33

Latgale

33

33

Sabiedrībai derīgos darbos iesaistīto bezdarbnieku skaits

Rīga

9 622 (2006.g.) (algotos pagaidu darbos iesaistīto bezdarbnieku skaits pēc Nodarbinātības valsts aģentūras 2006.gada publiskā pārskata datiem)

3 797

18 480

Vidzeme

2 901

13 200

Kurzeme

3 537

16 720

Zemgale

2 496

12 320

Latgale

6 569

27 280

Darba tirgus pētījumu, aptauju un sagatavoto darba tirgus prognožu skaits Rīga

16 nacionālas nozīmes darba tirgus pētījumi, aptaujas un darba tirgus prognozes

50 nacionālas nozīmes darba tirgus pētījumi, aptaujas un darba tirgus prognozes

Vidzeme
Kurzeme
Zemgale
Latgale
Atbalstīto inovatīvo risinājumu meklējumu un labas prakses piemēru un bīstamo iekārtu tehniskās uzraudzības jomā darbinieku un amatpersonu skaits Rīga

Uzsākti 10 Eiropas Kopienas iniciatīvas EQUAL projekti

2 nacionālas nozīmes projekti

15 nacionālas nozīmes projekti

Vidzeme
Kurzeme
Zemgale
Latgale

Rezultāta rādītāji

Ekonomiski aktīvo uzņēmumu īpatsvars procentos, kuri apmācījuši darbiniekus ar ESF atbalstu Rīga  

0,35 %

0,4 %

Vidzeme  

0,35 %

0,4 %

Kurzeme  

0,35 %

0,4 %

Zemgale  

0,35 %

0,4 %

Latgale  

0,35 %

0,4 %

Atbalstu saņēmušo bezdarbnieku un darba meklētāju īpatsvars, kas iekārtojas darbā
6 mēnešu laikā pēc saņemtajām apmācībām
Rīga

36 %

37 %

40 %

Vidzeme

37 %

40 %

Kurzeme

37 %

40 %

Zemgale

37 %

40 %

Latgale

37 %

40 %

Pašnodarbinātību un komercdarbību uzsākušo personu īpatsvars no konsultācijas un apmācības saņēmušajām personām Rīga  

20 %

25 %

Vidzeme  

20 %

25 %

Kurzeme  

20 %

25 %

Zemgale  

20 %

25 %

Latgale  

20 %

25 %

Atklāto darba attiecību un darba tirgus likumdošanas pārkāpumu skaita samazinājums Valsts darba inspekcijas apsekotajos uzņēmumos Rīga  

samazinājums par 5 %

samazinājums par 15 %

Vidzeme  

samazinājums par 5 %

samazinājums par 15 %

Kurzeme  

samazinājums par 5 %

samazinājums par 15 %

Zemgale  

samazinājums par 5 %

samazinājums par 15 %

Latgale  

samazinājums par 5 %

samazinājums par 15 %"

2. Finanšu ministrijai nedēļas laikā iesniegt precizēto darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājumu Valsts kancelejā.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Finanšu ministrs A.Vilks

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!