Amatu konkursi
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības, ārvalstu investīciju un eksporta nodaļas vecākā referenta amatu
Darbs saistīts ar uzņēmēju konkurētspējas veicināšanas un ārvalstu investīciju piesaistes pasākumu izstrādi, ieviešanas koordinēšanu, efektivitātes novērtēšanu.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, uzņēmējdarbībā vai finansēs)
- zināšanas par uzņēmumu konkurētspējas un ārvalstu investīciju piesaistes politiku
- zināšanas un pieredze projektu vadībā
- zināšanas finanšu analīzē un plānošanā
- analītiska domāšana un izpratne par Latvijas ekonomisko attīstību
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības politikas īstenošanu, izstrādājot uzņēmējdarbību un ārvalstu investīciju piesaisti veicinošus atbalsta pasākumus, veicot to īstenošanas izvērtēšanu
- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu līdzfinansētiem instrumentiem, uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai
Motivācijas vēstuli, aprakstu (līdz 2 lpp.) par uzņēmējdarbības vides pilnveidošanas, uzņēmumu konkurētspējas un ārvalstu investīciju piesaisti veicinošiem faktoriem un nepieciešamiem valsts atbalsta politikas uzlabojumiem šajās jomās un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013127.
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz sabiedrisko attiecību speciālista amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- augstākā izglītība
- vismaz 3 gadu pieredze darbā mediju un/vai sabiedrisko attiecību jomā
- zināšanas un izpratne par politiskajiem un kultūras procesiem Latvijā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar lielu informācijas apjomu, analizēt materiālus, apkopot informāciju un gatavot tekstus
- pieredze informācijas presei sagatavošanā
- spēja intensīvi un operatīvi strādāt
- vēlamas iemaņas mājas lapas satura veidošanā un rediģēšanā
- prasme strādāt ar datorprogrammām MS office
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijā, Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, šādi dokumenti:
- motivēts pieteikums
- CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv)
NODROŠINĀJUMA VALSTS AĢENTŪRA IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ VAKANTO IZŅEMTO LIETU PĀRŅEMŠANAS NODAĻAS VADĪTĀJA VIETNIEKA/CES (IERĒDŅA) AMATU
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze iekšlietu sistēmā)
- vismaz viena gada pieredze vadošā amatā (pieredze, kas saistīta ar uzskaites darbu, tiks uzskatīta par priekšrocību)
- prasme izmantot datorprogrammas (Ms Office produkti, Administratīvo un krimināllietu informācijas sistēma (AKLIS)
- vismaz divu svešvalodu zināšanas
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā, kā arī spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
VEICAMIE PIENĀKUMI:
- organizēt un kontrolēt administratīvo pārkāpumu lietās un krimināllietās izņemto mantu un dokumentu pārņemšanu atbilstoši nodaļas kompetencei
- organizēt un kontrolēt administratīvo pārkāpumu lietās izņemto mantu atdošanu, kā arī lietisko pierādījumu un arestētās mantas atgriešanu attiecīgajām personām atbilstoši nodaļas kompetencei
- organizēt un kontrolēt ar krimināllietām saistīto lietisko pierādījumu vai administratīvo pārkāpumu lietās izņemto mantu iznīcināšanu saskaņā ar procesa virzītāja nolēmumu vai atbildīgās institūcijas (amatpersonas) lēmumu atbilstoši nodaļas kompetencei
- organizēt sadarbību ar citām aģentūras struktūrvienībām, procesa virzītājiem, atbildīgajām iestādēm (amatpersonām), citām valsts pārvaldes iestādēm un privātpersonām par normatīvajos aktos noteiktajām darbībām ar lietiskajiem pierādījumiem un arestēto mantu, kas saistīta ar krimināllietām, administratīvo pārkāpumu lietās izņemto mantu un dokumentiem atbilstoši nodaļas kompetencei
- nodrošināt klientu apkalpošanas standartu, kas noteikti normatīvajos aktos par darbībām ar lietiskajiem pierādījumiem un arestēto mantu, kas saistīta ar krimināllietām, administratīvo pārkāpumu lietās izņemto mantu un dokumentiem, ievērošanu atbilstoši nodaļas kompetencei
- kontrolēt nodaļas nodarbināto darba atbilstību iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām, veikt pasākumus nodaļas iekšējās kontroles sistēmas uzlabošanai
- kontrolēt nodaļas nodarbināto sagatavoto informāciju par kontroles lietās par kriminālprocesa ietvaros ar pārņemšanas, uzglabāšanas, realizācijas un iznīcināšanas procesiem saistīto esošo mantu faktisko izmaksu apjomiem
- organizēt nodaļas saraksti, sagatavot sarakstes un citu dokumentu projektus amata kompetences ietvaros
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Nodrošinājuma valsts aģentūrā (Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālruņi uzziņām: 67829077, 67241668. Faksa numurs: 67829082.
Valsts meža dienests izsludina konkursu uz Personāla daļas personāla speciālista amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (vēlams personālvadībā vai juridiskā)
- darba pieredze personālvadībā ne mazāka par 1 gadu (vēlams valsts pārvaldes iestādē)
- nepieciešamas labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Galvenie pienākumi:
- piedalīties iestādes personālvadības politikas izstrādē un realizācijā
- koordinēt iekšējo un ārējo apmācību procesu
- darbs ar personāla lietvedību un personāla uzskaites datu bāzēm
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas – personīgi 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas iesniegt Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā 303.kabinetā, tālruņi uzziņām: 67211386, 67220027.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā 2011.gada 12.jūlijā iecelta INGA DMITRIJEVA.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Ziemeļu Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā 2011.gada 12.jūlijā iecelta INEse Priede.