• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.07.2011., Nr. 114 https://www.vestnesis.lv/ta/id/233483

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

22.07.2011., Nr. 114

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Veselības aprūpes nodaļas vecākais ārsts eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība – ārsta grāds

- sertifikāts vienā vai vairākās medicīnas pamatspecialitātēs, vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- vēlama pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu, kā arī normatīvo aktu izstrādē

- divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu val. u.c.) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- piedalīties politikas dokumentu un tiesību aktu projektu izvērtēšanā un priekšlikumu sagatavošanā Nodaļas kompetences jautājumos

- izstrādāt Inspekcijas iekšējos normatīvos aktus un metodiskos dokumentus veselības aprūpes un darbspēju ekspertīzes jomā Nodaļas kompetences jautājumos, izvērtēt un pārraudzīt to ieviešanu

- uzraudzīt, lai izskatot sūdzības un iesniegumus,  tiek objektīvi izvērtēta ārstniecības iestādēm sais­tošo normatīvo aktu izpilde medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes jomā

- analizēt Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas darba atskaites un ekspertīžu rezultātus medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes jomā

- izskatīt un analizēt pārsūdzību gadījumus veselības aprūpes un darbspēju ekspertīzes jomā, nepieciešamības gadījumā pieprasot papildus informāciju no Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārstiem – ekspertiem vai sūdzībā iesaistītajām ārstniecības iestādēm un ārstniecības personām

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012 vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv

 

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kontroles pārvaldes Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts eksperts (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds ārstniecības specialitātē

- ārstniecības personas sertifikāts kādā no medicīnas pamatspecialitātēm

- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā trīs gadi

- prasme strādāt ar MS Office programmām

- latviešu un vēlams divu svešvalodu zināšanas (priekšrocības būs pretendentiem ar svešvalodu zināšanām)

- doties regulāros darba braucienos uz Rīgu, ja pēc pretendenta izvēles darba vieta tiek noteikta Inspekcijas reģionālā ofisa telpās.

Galvenie pienākumi:

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos

- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē

- veikt veselības aprūpes kvalitātes un medicīnisko aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus

- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par norādījumu izpildi

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv , mājaslapa: www.vi.gov.lv

 

Viduslatvijas reģionālā lauksaimniecības pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas vadītāja vietnieks (1 vakance, darba vieta - Jēkabpilī) uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt administratīvo aktu tiesiskuma pārbaudi

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par pārvaldes kompetences jautājumiem

- pārstāvēt nepārstrādātās lauksaimniecības produkcijas ražotāju intereses tiesā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- izpratne par Eiropas Savienības lauksaimniecības un lauku attīstības politiku

- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas saskarsmes spējas

- spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel)

- pieredze darbā valsts iestādē, darbā ar Eiropas Savienības projektiem tiks uzskatīti par priekšrocību

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- interesantu, radošu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Tvaika ielā 2, Jēkabpilī, 16.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 65237653.

 

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:

1. Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais eksperts

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (turpmāk – ES fondi) vadošās iestādes plānošanas funkciju izpildi.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

– augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

– teicamas angļu valodas zināšanas

– izpratne par ES fondu ieviešanas jautājumiem

Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama darba pieredze politikas plānošanas jautājumos un publisko iepirkumu jomā

– vēlama darba pieredze pētījumu veikšanā vai vadībā

– spēja analītiski domāt, strādāt dinamiski un spriedzes apstākļos

– augsta atbildība un precizitāte

– komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

– piedalīties ar ES fondu programmu tematisko izvērtēšanu saistītu pasākumu izpildē

– piedalīties ES fondu vadībā iesaistīto institūciju organizēto pētījumu un izvērtējumu iepirkumu komisijās

– piedalīties Latvijas pozīcijas formulēšanā un izstrādē attiecībā uz ES Kohēzijas politiku

2. Iekšējā audita departamenta Iekšējā audita politikas plānošanas nodaļas vecākais eksperts

Iekšējā audita departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un īsteno politiku iekšējā audita jomā, sniedz neatkarīgu un objektīvu vērtējumu un konsultācijas par ministrijas, tās padotības iestāžu un kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja, iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

– augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē (revīzijas vai informācijas tehnoloģiju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

– labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

– darba pieredze iekšējā vai ārējā auditā, tai skaitā, pieredze IS audita jomā ne mazāk kā divi gadi

– pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem;

– prasme savā darbībā pielietot Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskos standartus

– ļoti labas iemaņas datortehnikas lietošanā (Ms Office);

– labas analītiskās un komunikāciju spējas

– spēja plānot, organizēt savu darbu

– precizitāte, spēja veikt analītisku darbu, strādāt radoši un patstāvīgi

– teicamas komunikāciju prasmes, spēja argumentēt viedokli arī augstākās vadības pārstāvjiem

– CISA vai līdzīgs vispārēji atzīts sertifikāts audita jomā

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

– sniegt ministrijām un iestādēm metodiski konsultatīvu palīdzību iekšējā audita jomā, kā arī informāciju sistēmu auditu jautājumos citiem auditoriem

– veikt ministriju un iestāžu iekšējā audita struktūrvienību darbības salīdzinošās pārbaudes un par to rezultātiem ziņot attiecīgās ministrijas valsts sekretāram

– piedalīties tiesību aktu projektu, vadlīniju un ieteikumu par iekšējo auditu izstrādē

3. Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Publiskās infrastruktūras plānošanas nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošās iestādes plānošanas funkciju izpildi.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

– augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

– labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

– labas analītiskās un komunikāciju spējas

– zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

– pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

– pieredze nodarbinātības un sociālo pakalpojumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

– datora lietotāja līmeņa prasmes

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim koordinēt darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" pasākuma "Nodarbinātības un sociālo pakalpojumu infrastruktūra" īstenošanu attiecībā uz plānošanas dokumentu, noteikumu par aktivitātes īstenošanu un projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju izstrādi.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

– karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

– darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

– un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.

 

Amatu konkursu rezultāti

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā ar 2011. gada 18.jūliju konkursa kārtībā iecelta Linda Strazdiņa.

 

Veselības inspekcija informē, ka Kontroles pārvaldes Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārstes ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā 2011.gada 18.jūlijā konkursa kārtībā iecelta Jeļena Čižikova.

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu aizsardzības departamenta Vides un ekotoksikoloģijas daļas referentes amatā iecelta Laila Mizga.

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu aizsardzības departamenta Vides un ekotoksikoloģijas daļas referenta amatā iecelta Vents Ezers.

 

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!