Amatu konkursi
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Elektronisko pakalpojumu nodaļas vecākā konsultanta (darbinieka) amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- Akadēmiskā (profesionālā) augstākā izglītība (vēlama ekonomikas, vadības zinātņu, informācijas tehnoloģijas, politoloģijas jomā vai tiesību zinātnē
- Vismaz viena gada darba pieredze specialitātē un/vai valsts pārvaldē
- Pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē
- Zināšanas informācijas tehnoloģiju un komunikāciju jomā, izpratne par procesu analīzi, ļoti labas analītiskās spējas
- Spēja identificēt problēmas, saprast tās un rast risinājumu
- Labas angļu valodas zināšanas
- Prasme strādāt ar datoru
- Prasme strādāt kolektīvā
Pieteikuma dokumentus (Konkursa pretendenta aptaujas anketu, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss: 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta aptaujas anketa un amata apraksts ir pieejami ministrijas mājas lapā: www.varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām: 67026902.
Valsts darba inspekcijas konkurss uz divām vakanto ierēdņu amata vietām Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā:
* inspektors-jurists uz nenoteiktu laiku (1 amata vieta),
* inspektors-jurists uz noteiktu laiku (1 amata vieta)
Darba vieta Valmierā.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā
(vismaz gads)
- praktiskā pieredze darbā ar administratīvo procesu un pieredze tiesu procesos
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama -angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484795 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā PROGRAMMU IEVIEŠANAS NODAĻAS PROJEKTU VADĪTĀJU (ierēdņa amats)
Pienākumi:
· nodrošināt Eiropas Savienības (turpmāk - ES) fondu 2007. - 2013.gada plānošanas periodā VRAA deleģēto aktivitāšu ieviešanu, t.i.:
- sagatavot atzinumus par ministriju un citu institūciju sagatavotajiem dokumentiem un normatīvajiem aktiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām tajos
- piedalīties metodisko norādījumu izstrādē projektu iesniegumu iesniedzējiem un finansējuma saņēmējiem
- izstrādāt un aktualizēt Nodaļas kompetencē esošos VRAA iekšējos normatīvos aktus
- veikt informācijas apkopošanu un ieviešanas ziņojumu sagatavošanu
· saskaņā ar deleģējumu piedalīties projektu iesniegumu vērtēšanā
· sagatavot VRAA viedokli par ES fondu Uzraudzības komitejā izskatāmajiem jautājumiem
· kompetences ietvaros piedalīties valsts un starptautisko projektu īstenošanā
Prasības:
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
· otrā līmeņa augstākā izglītība (uzņēmuma vadība, finanses, ekonomika, grāmatvedība, audits, tiesību zinātne), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
· vismaz divu gadu darba pieredze darbā ar ES struktūrfondu administrēšanu
· zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un ES normatīvos aktus, t.sk., Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Eiropas Sociālā fonda regulējošos normatīvos aktus
· zināšanas par ES fondu vadības sistēmu un izpratne par reģionālās attīstības jautājumiem
· ļoti labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (gan mutvārdos, gan rakstos)
· labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
· zināšanas un pieredze projektu vadībā
· pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
Piedāvājam:
· iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
· iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Vidzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektors uz nenoteiktu laiku
Darba vieta Valmierā.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484795 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.