• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 12.08.2011., Nr. 126 https://www.vestnesis.lv/ta/id/234361

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

12.08.2011., Nr. 126

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

 

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

 

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:

1. Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļas vecākais eksperts uz noteiktu laiku

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros vada valsts fiskālās politikas izstrādi un veido politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju, finanšu stabilitāti un disciplīnu, kā arī nodrošina ar to saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu nozarē vai vadības zinībās

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski

- vēlama pieredze valsts pārvaldē, izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem tiks vērtēta kā priekšrocība;

- zināšanas par ES institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama prasme analizēt plaša profila informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes, kā arī koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm

- prasme argumentēt, saprotami izklāstīt viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas (īpaši Windows Word un PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas viedokļa izstrādi par vispārējiem ekonomiskās politikas, ekonomiskas stabilizācijas un izaugsmes jautājumiem ES un starptautiskā līmenī, kā arī sadarbības nodrošināšanu ar ES institūcijām, organizācijām un citām dalībvalstīm, īpašu uzmanību pievēršot Baltijas jūras valstu reģionam.

 

2. Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļas vecākais referents

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros vada valsts fiskālās politikas izstrādi un veido politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju, finanšu stabilitāti un disciplīnu, kā arī nodrošina ar to saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski

- zināšanas par ES institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu tiks uzskatītas par priekšrocību

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama prasme analizēt plaša profila informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes, kā arī operatīvi koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm

- prasme argumentēt, saprotami izklāstīt viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas (īpaši Windows Word, Excel un PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar fiskālās politikas stratēģijas veidošanu un ministrijas viedokļa izstrādi (t.i., pozīcijas, tēzes, informācija un prezentācijas) par ekonomiskās politikas pārvaldības jautājumiem nacionālajā un ES līmenī, kā arī darbs ar atsevišķiem starptautiskās aizdevuma programmas jautājumiem

 

3. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta vecākais eksperts

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās komercdarbības atbalsta kontroles institūcijas funkciju, t.i., veikt valsts un pašvaldības institūciju plānoto atbalsta pasākumu komercdarbībai sākotnējo izvērtēšanu

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās

- teicamas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības institūcijām

- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- izvērtēt plānotās komercdarbības atbalsta programmas un projektus

- gatavot atzinumus par valsts un pašvaldības institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem

- gatavot ikgadējo pārskatu par sniegto atbalstu rūpniecībai un citiem sektoriem

 

4. Fiskālās politikas departamenta Eiropas Savienības finanšu nodaļas vecākais referents

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros vada valsts fiskālās politikas izstrādi un veido politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju, finanšu stabilitāti un disciplīnu, kā arī nodrošina ar to saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tās darbības principiem

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības finanšu jautājumiem

- prasme darbā ar datorprogrammām (Excel, PowerPoint)

- labas analītiskās un komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim apkopot informāciju un sagatavot Finanšu ministrijas viedokli par klimata pārmaiņu finansēšanas jautājumiem, kā arī par inovatīvo finansējumu un citām ES iniciatīvām finansējumam.

 

5. Budžeta departamenta Aizsardzības un tiesībsargājošo iestāžu finansēšanas nodaļas vecākais referents

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu valodas zināšanas

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- izskatīt un sagatavot Tieslietu ministrijas un Prokuratūras budžeta projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

 

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.

 

Valsts probācijas dienests izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Tukuma teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapāwww.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Tukuma teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Pils iela 14, Tukums, LV-3101. Informācija pa tālr. 63124773 vai 67021181 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

 

Veselības norēķinu centrs izsludina konkursu uz vecākā referenta (ierēdņa) amatu Veselības aprūpes pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu daļā (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt ambulatori sniegto pakalpojumu analīzi un detalizēti skaidrot iegūtos rezultātus

- sagatavot pārskatus par ambulatori sniegtajiem pakalpojumiem

- prognozēt un plānot primārai veselības aprūpei nepieciešamos finanšu līdzekļus

- darbs ar vadības informācijas sistēmu

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem

- sniegt informāciju un skaidrojumus veselības aprūpes speciālistiem par ambulatoro pakalpojumu apmaksu

- sagatavot rīkojumu un iekšējo noteikumu projektus

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (priekšroka pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai ekonomikā)

- pieredze darbā ar datubāzēm

- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL, Word, PowerPoint)

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- pieredze tiesību aktu projektu un administratīvo aktu izstrādē

- vēlama darba pieredze veselības aprūpes jomā

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- atalgojumu no Ls 478,- (bruto)

- labus darba apstākļus

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais referents Ambulatoro pakalpojumu daļā" sūtīt Veselības norēķinu centra Juridiskā departamenta Personāla daļai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, vai pa e-pastu olita.auzina@vnc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67043742, kā arī Veselības norēķinu centra mājaslapā www.vnc.gov.lv.

 

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja amata vietu

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- trīs gadu pieredze pirmstiesas izmeklēšanā

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus, spēja strādāt ar augstu darba intensitāti un augstu atbildības sajūtu

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, regulāra zināšanu papildināšana nozarei atbilstošā jomā

- laba rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties rakstītos tekstos, prasme strādāt ar datoru

- divu svešvalodu zināšanas

- darba pieredze ar korupcijas novēršanu un/vai apkarošanu saistītā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un materiālus, veicot resoriskās pārbaudes

- veikt pirmstiesas izmeklēšanu

- atbilstoši nodaļas kompetencei, piedalīties normatīvo aktu izstrādē, kā arī atzinumu sagatavošanā par normatīvo aktu projektiem

 Pretendentiem jāiesniedz:

- motivācijas vēstule ar īsu redzējumu par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja izmeklētāja darba specifiku

- CV ar pašreizējā darbavietā veicamo pienākumu īsu aprakstu

- izglītības dokumenta kopiju

Minētos dokumentus 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1001 (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356139.

 

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas galvenā speciālista (jurista) amata vietu

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze juridiskajā darbā valsts pārvaldē (ne mazāka par gadu)

- zināšanas administratīvā procesa jautājumos

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli

- laba rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties rakstītos tekstos, prasme strādāt ar datoru

- divu svešvalodu (krievu, angļu, vācu vai franču) zināšanas

- pieredze tiesvedības īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- tiesvedības dokumentu sagatavošana un Biroja interešu pārstāvēšana tiesā

- administratīvo aktu projektu sagatavošana

- biroja darbinieku sagatavoto dokumentu izvērtēšana

- skaidrojumu sagatavošana par normatīvo aktu piemērošanu

- normatīvo aktu projektu izstrādāšana un atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem

Pretendentiem jāiesniedz:

- motivācijas vēstule

- CV ar pašreizējā darbavietā veicamo pienākumu īsu aprakstu

- izglītības dokumenta kopija

Minētos dokumentus 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1001 (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356139.

 

Amatu konkursu rezultāti

Veselības norēķinu centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku 2011.gada 8.augustā ir iecelta KLINTA KOKOREVIČA.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!