Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:
1. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību, veic ES fondu uzraudzības un ziņošanas sistēmas pārraudzību, kā arī izstrādā priekšlikumus ES fondu apguves efektivitātes uzlabošanai.
Mūsu piedāvātajam amatam Tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā, profesionālas iemaņas saskarsmē
- prasme strādāt ar datoru (MS Office)
- liela apjoma informācijas vienlaicīgas analīzes spējas, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saitīti ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda finansēto pasākumu, aktivitāšu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā īstenošanas gaitu
2. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas vecākā referenta amats
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai tiesību zinātnēs
-darba pieredze valsts pārvaldē vai finanšu sektorā ne mazāk kā divi gadi iepriekšēja pieredze finanšu sektorā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze vai izpratne par tiesību aktu izstrādi
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar:
- normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi finanšu tirgus politikas jomā
- valsts atbalsta programmu finanšu tirgus darbībai izstrādi, saskaņošanu un uzraudzību
- valsts īpašumā esošo finanšu tirgus institūciju darbības un tālākas attīstības jautājumiem
3. Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas juriskonsults
Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu tiesiskuma papildpārbaudi, valsts resursu politikas izstrādi, Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas kompetencē esošajos jautājumos.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, krievu un angļu valodas zināšanas
- pieredze valsts pārvaldes iestādē un profesionālās iemaņas specialitātei atbilstošos amatos ne mazāk kā 2 gadus
- izpratne par valsts resursu politiku un tās tendencēm
- profesionālā darba pieredze valsts resursu (finanšu līdzekļi, nekustamais īpašums) politikas dokumentu izstrādē un ieviešanā
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama darba pieredze normatīvo aktu un citu tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā, kā arī tiesību aktu projektu izvērtēšanā
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- augsta atbildības sajūta un komunikācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- prasmes darbā ar datorprogrammām: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sagatavot atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtajiem politikas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem un tiesību aktu projektiem valsts resursu (t.sk. nekustamie īpašumi, publiskā privātā partnerība, publiskais iepirkums) politikas jomā
- izstrādāt politikas dokumentus, informatīvos ziņojumus un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Naturalizācijas pārvaldes vecākā referenta ierēdņa amatu.
Prasības pretendentam:
1. atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
2. pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par 3 gadiem)
3. augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
4. izpratne par Latvijas pilsonības iegūšanas jautājumiem
5. darba pieredze informācijas izvērtēšanā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē
6. angļu un krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā (angļu - labi, krievu - teicami)
7. zināšanas projektu vadībā
8. teicamas prasmes darbā ar Microsoft Office
9. pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, tālr. 67829791) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas iesniegt CV, izglītības dokumenta kopiju, pieteikuma vēstuli.
Salaspils novada dome izsludina atklātu konkursu uz vakanto pašvaldības iestādes
"Salaspils bērnu sporta skola" direktora amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
· izglītība saskaņā ar MK 03.10.2000. noteikumos Nr.347 "Noteikumi par prasībām pedagogiem nepieciešamajai izglītībai un profesionālajai kvalifikācijai" noteiktajām prasībām
· atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām
· pieredze vadošā amatā ne mazāk kā pieci gadi, t.sk. personāla vadīšanā (vismaz 20 darbinieku kolektīvu)
· pedagoģiskais darba stāžs (vismaz pieci gadi)
· zināšanas par sporta izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
· zināšanas darba likumdošanā, izglītības iestāžu darbību un pašvaldību darbību reglamentējošajos normatīvajos aktos
· projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā
· pieredze sadarbībā ar sporta nozaru asociācijām
· teicamas latviešu valodas zināšanas
· svešvalodu zināšanas - vienas ES oficiālās valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
· prasmes darbā ar datoru
· prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus
· komunikācijas un sadarbības prasmes
Pretendentiem/-ēm iesniedzamie dokumenti:
· rakstveida priekšlikumi par Salaspils bērnu sporta skolas darbības attīstību tuvāko piecu gadu laikā (apjoms līdz 3 lapām A4 formātā)
· pieteikuma vēstule
· profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae)
· izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt personīgi domes Klientu apkalpošanas centrā vai nosūtīt pa pastu Salaspils novada domes Administrācijai Līvzemes ielā 8, Salaspilī, LV-2169, ar norādi "Pieteikums atklātam konkursam uz Salaspils bērnu sporta skolas direktora amatu". Uzziņas pa tel.29472492.
Pieteikums iesniedzams 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Amatu konkursu rezulāti
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rēzeknes reģionālās nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2011. gada 16. augusta iecelta Violetta Beinaroviča-Šeslere.