• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 24.08.2011., Nr. 132 https://www.vestnesis.lv/ta/id/234904

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

24.08.2011., Nr. 132

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informātikas departamenta direktora vietnieka ierēdņa amatu un aicina pievienoties IT profesionāļu komandai un piedalīties valsts informācijas sistēmu attīstībā

informātikas departamenta DIREKTORA VIETNIEKS/-CE

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt IT projektus, veikt sistēmu analīzi un izstrādāt programmēšanas uzdevumus Valsts kases nozīmīgākajām informācijas sistēmām

- plānot Vienotā valsts budžeta plānošanas un izpildes informācijas sistēmas attīstību saskaņā ar iestādes noteikto stratēģiju un prioritātēm

- sniegt priekšlikumus iestādes vadībai par informācijas sistēmu attīstības stratēģijas izstrādi un ieviešanu

- veikt Valsts kases darbības procesu sistēmanalīzi un piedāvāt risinājumus to pilnveidošanā

- veikt struktūrvienības darba plānošanu un organizēšanu atbilstoši amata kompetencei, lai nodrošinātu reglamentā noteikto funkciju un uzdevumu izpildi

- veicināt efektīvu departamenta komunikāciju ar tās iekšējiem un ārējiem klientiem

- veicināt Valsts kases kvalitātes un risku vadības sistēmas attīstību un organizēt noteikto risku samazināšanu un novēršanu IT jomā

Prasības pretendentiem/ -ēm:

- pabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās vai līdzvērtīgā jomā

- vismaz trīs gadu darba pieredze informāciju sistēmu izstrādes vai ieviešanas jomā, (t.sk. vismaz divu gadu darba pieredze informācijas sistēmu ieviešanas projektu vadībā)

- darba pieredze klienta/pasūtītāja biznesa procesu analīzes veikšanā, prasību definēšanā

- prasmes sagatavot kvalitatīvu projekta dokumentāciju;

- vēlamas zināšanas un iemaņas darbā šādām tehnoloģijām: relāciju datu bāzes un SQL, atskaišu izstrādes rīki (piemēram, Crystal Reports, Business Objects, Oracle Reports, Oracle BI Publisher)

- vēlama pieredze darbā ar datu noliktavām

- vēlama pieredze darbā ar SAP (ABAP) vai citām finanšu uzskaites vai maksājumu sistēmām

- labas angļu valodas zināšanas IT jomā

- labas komunikācijas prasmes un spēja argumentēt savu viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā,

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr.67094277, www.kase.gov.lv.

 

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -

Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas juriskonsults

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-. akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 3 gadi

- pieredze tiesību aktu izstrādāšanā

- vēlamas zināšanas par elektronisko sakaru un pasta nozares regulējumu nacionālajās un starptautiskajās tiesībās

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar datorprogrammām: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel

- iniciatīva, spēja argumentēt savu viedokli

Galvenie pienākumi:

- elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu projektu izstrādāšanas pārraudzība un metodiskā vadība

- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu projektus un sagatavot tos virzīšanai noteiktajā kārtībā izskatīšanai Ministru kabinetā

- sagatavot atzinumus un priekšlikumus par tiesību aktu projektiem, kuri attiecas uz elektronisko sakaru un pasta nozari

- izskatīt iesniegumus, kas saistīti ar elektronisko sakaru un pasta nozares jautājumu tiesisko regulējumu

- sagatavot un izvērtēt dokumentus no juridiskā aspekta

- sniegt konsultācijas par elektronisko sakaru un pasta nozares, kā arī ar valsts pārvaldi saistītiem juridiskiem jautājumiem

- pārstāvēt ministriju valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām juridiskos jautājumos

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets; tālr. uzziņām 67028218.

 

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu -

Administratīvās nodaļas ERAF projekta vadītājs uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ( biznesa vadībā vai ekonomikā)

- pieredze un izpratne darbā ar Eiropas Savienības un/vai citām starptautiskām programmām

- zināšanas par projektu izstrādes un vadīšanas instrumentiem

- projekta īstenošanas procesa pieredze (vismaz 1 līdzīga apjoma projekta vadīšanas pieredze)

- prasme argumentēt savu viedokli

- labas organizatoriskās, komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, iniciatīva

- spēja strādāt komandā

- prasme strādāt ar datoru

- spējas un vēlme apgūt jaunas zināšanas

Darba pienākumi:

- vadīt, kontrolēt un uzraudzīt projekta īstenošanas procesu

- piedalīties projekta plānošanā un VDI personāla iesaistīšanas organizēšanā, t.sk.

veikt šī personāla vadīšanu

- regulāri sasaukt un vadīt projekta vadības grupas apspriedes

- uzraudzīt kopējā projekta progresu

- apmeklēt projekta uzraudzības padomes sanāksmes

- nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu projekta atskaišu un ziņojumu sagatavošanu, ievērojot vienošanās starp sadarbības iestādi un struktūrfondu finansējumu saņēmēju noteiktās prasības

- nodrošināt projekta plāna pārskatīšanu, saskaņošanu un akceptēšanu

- organizēt projekta nodevumu pārbaudes un akceptēšanas;

- nodrošināt projekta kontrolpunktu (milestones) pārbaudīšanu un akceptēšanu

- organizēt projekta nodevumu galīgo akceptēšanu

- nodrošināt VDI vadītāja, struktūrvienību vadītāju informēšanu par projekta virzību

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.

 

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Valmieras reģionālā nodaļa

izsludina konkursu uz inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu

(1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

· konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

· izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

· sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā

· valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

· darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās

· prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

· prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

· spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

· labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

· pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

· iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

· atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

· Darba vietu -Vaļņu ielā 13, Cēsīs.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus iesniegt: ADRESE: VSAA Valmieras reģionālā nodaļa, Vaļņu ielā 13, Cēsīs, LV-4101 (ar norādi "Konkursam uz inspektora amatu"), e-pasts: cesis@vsaa.lv.

Tālr. uzziņām 64107736, fakss 64122785.

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa

izsludina konkursu uz Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu

(1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

· konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

· izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

· sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā

· valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

· darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās

· prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

· prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

· spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

· labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

· pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

· iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

· atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

· Darba vietu - Šveices ielā 12, Siguldā

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus iesniegt: ADRESE: VSAA Pierīgas nodaļa, Šveices ielā 12, Siguldā, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu inspektora amatu"), e-pasts: sigulda@vsaa.lv.

Tālr. uzziņām 64107736, fakss 64122785.

 

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā

TERITORIĀLĀS SADARBĪBAS PROJEKTU KONTROLES DEPARTAMENTA

FINANŠU EKSPERTU/-I (ierēdņa amats)

Pienākumi: nodrošināt pirmā līmeņa finanšu kontroli Eiropas Kopienas Teritoriālās sadarbības programmu finansētajiem projektiem Latvijā, kas ietver sevī projekta progresa pārskata un finanšu dokumentu audita veikšanu, pārbaudi projekta īstenošanas vietā un atzinuma izsniegšanu.

Prasības:

· augstākā izglītība (uzņēmējdarbības, finanšu, ekonomikas, grāmatvedības un/vai audita nozarē, tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

· labas angļu valodas zināšanas

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· vēlama vismaz viena gada profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai (Eiropas Savienības Struktūrfondu projektu īstenošanas kontrole, audits, grāmatvedība)

· vēlamas zināšanas ārējā vai iekšējā audita jomā

· labas datora lietošanas prasmes

Piedāvājam:

· interesantu, radošu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

· neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē

· kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

· stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

· darbu Rīgas Klusajā centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā. Adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, e-pasts: vraa@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2011.gada 1.augustā Ziemeļkurzemes virsmežniecības Ventspils mežniecības mežsarga amatā iecelta LĀSMA ČAVARE.

 

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2011.gada 15.augustā Ziemeļkurzemes virsmežniecības Vandzenes mežniecības mežsarga amatā iecelts ANDRIS SVĀRUPS.

 

Valsts zemes dienests paziņo, ka konkursa kartība Valsts zemes dienesta Rīgas reģionālas nodaļas Rīgas biroja vadītāja vietnieces amatā ar 2011.gada 8.augustu iecelta JULIANNA VORONCOVA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!