![](/img/logo.png)
AMATU KONKURSI
Sanitārā robežinspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakantajām valsts sanitārā robežinspektora ierēdņa amata vietām Rīgā, kontroles punktā "Muitas noliktavas" (4 vietas, veterinārārsti); Ainažos (1 vieta, ārsts)
Prasības pretendentiem (ēm):
atbilstība LR likuma "Par valsts civildienestu" 6.panta prasībām;
augstākā izglītība veterinārmedicīnā;
pieredze darbā ar datoru;
svešvalodu zināšanas.
Pieteikumu konkursam, CV un izglītību apliecinošu dokumentu (kopiju) iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Sanitārās robežinspekcijas Personāla daļā Rīgā, Republikas laukumā 2 (17.stāvā), LV1981. Tālrunis informācijai 7027669.
Jēkabpils virsmežniecība izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa kandidāta vietu:* mežziņa vietnieks Ābeļu mežniecībā
Nepieciešama augstākā mežsaimniecības izglītība, iemaņas lietvedībā un darbā ar datoru.
Kandidātiem jāatbilst likuma "Par valsts civildienestu" prasībām. Pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Jēkabpils virsmežniecībā Jēkabpilī, Mežrūpnieku ielā 2a, tālr. 31541.
Sakarā ar valsts civiliestāžu reorganizāciju LR VZD Zemgales reģionālā nodaļa izsludina konkursu
uz šādiem valsts civildienesta ierēdņu amtiem:* Vietnieks finansu un darbaspēka vadības jautājumos
Izvirzītās prasības:
ierēdņa kandidāta statuss;
augstākā zemes ierīcības vai radniecīgas specialitātes izglītība;
praktiskā darba pieredze zemes reformas realizācijā un normatīvo aktu pārzināšana;
Valsts zemes dienesta finansēšanas sistēmas pārzināšana;
orientēšanās Valsts zemes dienesta piekrītošo darbu metodikā un organizācijā.
* Iekšējā audita un kontroles daļas vadītājs
Izvirzītās prasības:
ierēdņa kandidāta statuss;
augstākā zemes ierīcības vai būvniecības specialitātes izglītība;
praktiskā darba pieredze zemes reformas realizācijā un normatīvo aktu pārzināšana;
darba organizācijas, finansu, iekšējā audita un kontroles prasību pārzināšana.
* Personāla un lietvedības daļas vadītājs
Izvirzītās prasības:
ierēdņa kandidāta statuss;
augstākā juridiskā vai ar specializāciju tiesību zinībās izglītība;
valsts civildienesta normatīvo aktu un Darba likumu kodeksa pārzināšana;
lietvedības noteikumu pārzināšana;
Valsts zemes dienesta štatu struktūras pārzināšana;
praktiskā darba pieredze darbā ar personālu;
teicama datorprogrammu WORD un EXCEL pārzināšana.
* Vadītāja vietnieks Dobeles filiāles vadītājs
Izvirzītās prasības:
ierēdņa kandidāta statuss;
augstākā zemes ierīcības vai radniecīgas specialitātes izglītība;
praktikā darba pieredze zemes reformas realizācijā un normatīvo aktu pārzināšana;
vadītāja darba iemaņas.
* Dobeles filiāles Kadastra daļas vadītājs,
* Dobeles filiāles Kadastra daļas Kadastra reģistra sektora vadītājs.
* Bauskas filiāles Kadastra daļas Kadastra reģistra sektora vadītājs,
* Jelgavas filiāles Kadastra daļas Kadastra reģistra sektora vadītājs
Izvirzītās prasības:
ierēdņa kandidāta statuss;
augstākā zemes ierīcības vai radniecīgas specialitātes izglītība;
praktiskā darba pieredze zemes reformas realizācijā un normatīvo aktu pārzināšana;
teicamas datorizināšanas un speciālo programmu pārzināšana.
* Finansu un grāmatvedības daļas Jelgavas sektora vadītājs
Izvirzītās prasības:
ierēdņa kandidāta statuss;
augstākā ekonomiskā ar specializāciju grāmatvedībā un finansēs izglītība;
Valsts zemes dienesta finansēšanas pārzināšana;
teicamas zināšanas darbā ar WORD , EXCEL un grāmatvedības datorprogrammām;
praktiskā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem.
Iesniegumi uz minētajiem amatiem iesniedzami 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
* Informātikas daļas vadītājs
Izvirzītās prasības:
augstākā izglītība datorzinātnēs;
praktiskās iemaņas programmēšanā;
labas tehniskās zināšanas datortīklu un datortehnikas jomā;
gatavība iesaistīties nodaļas datorizācijas stratēģijas un taktikas plānošanā.
Iesniegumi uz minēto amatu iesniedzami 30 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Iesniegumus atbilstoši LR likuma "Par valsts civildienestu" 8.panta prasībām iesniegt personīgi VZD Zemgales reģionālās nodaļas vadītājam pirmdienās no pulksten 9 līdz 12, 507.kabinetā Jelgavā Akadēmijas ielā 19.