Amatu konkursi
Banku augstskola izsludina konkursu uz amatu -
ASOCIĒTAIS PROFESORS
Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 vieta
Ekonomikas nozares Grāmatvedības un uzskaites teorijas apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds
- vismaz 5 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā 240 stundas gada laikā)
- zinātniskā, akadēmiskā un praktiskā darba pieredze atbilstošajā jomā
- teicamas vismaz divu svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā,
zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas, organizatoriskās kompetences atbilstība 04.09.2001.MK noteikumu Nr.391 prasībām
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, CV un kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu: aija.lukstina@ba.lv vai iesūtīt pa pastu ar norādi "Personāla daļa - konkursam". Mūsu adrese: Rīgā, K.Valdemāra ielā 161, LV - 1013. Kontakttālrunis 67709299.
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kas šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļas finanšu ekonomists
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir struktūrvienība, kas sagatavo ministrijas izpildāmo valsts budžeta programmu un apakšprogrammu projektus, nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes analīzi, organizē ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izpildāmo programmu un apakšprogrammu finansēšanas plānu izstrādi, sagatavo un aktualizē visu ministrijas izpildāmo pasākumu tāmes, nodrošina regulāru ministrijai piešķirto līdzekļu izlietojuma analīzi, sagatavo un sniedz priekšlikumus līdzekļu pārdalei gan pasākumu ietvaros, gan starp pasākumiem, izvērtē un sniedz viedokli par normatīvo aktu projektiem budžeta plānošanas un uzskaites jomā.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā
- pieredze darbā valsts iestādē finanšu jomā (iestādes budžeta plānošana, budžeta izpildes analīze, analītisku finanšu materiālu sagatavošana)
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama
loģiskā domāšana, spēja patstāvīgi analizēt finanšu informāciju, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu
- labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlama pieredze darbā ar finanšu grāmatvedības sistēmu HORIZONT.
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sagatavot konkrētās sadaļas par Finanšu ministrijas centrālā aparāta izpildāmajām budžeta programmām un apakšprogrammām to iekļaušanai nākamā gada valsts budžeta projektā
- veikt analīzi un sagatavot informāciju par Finanšu ministrijas un tās padotības iestāžu kārtējā gada valsts budžeta izpildi atbilstoši noteikto termiņu, normatīvo aktu un metodisko norādījumu prasībām
- sagatavot ministrijas pasākumu detalizētus finanšu plānus, tāmes, organizēt to aktualizāciju
- regulāri gatavot analītisku materiālus par finanšu līdzekļu izlietojumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli (tai skaitā vienas A4 lapas apjomā Finanšu ministrijas komunikācijas analīze un vīzija par ministrijas komunikācijas stratēģisko attīstību), Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt līdz 2011.gada 16.septembrim Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Pārskatu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e
(1 vakance uz nenoteiktu laiku )
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt normatīvo aktu projektus privātās partnerības projektu grāmatvedības uzskaitei, budžeta iestāžu grāmatvedības uzskaitei un pārskatu sagatavošanai vispārējās valdības struktūrām
- sniegt konsultatīvus un metodoloģiskus norādījumus vispārējās valdības struktūrām grāmatvedības uzskaites jomā
- sekot izmaiņām un grozījumiem normatīvajos aktos budžeta politikas un budžeta plānošanas jomā
Prasības pretendentiem/ēm:
- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs
- atbilstoša darba pieredze ekonomista, finansista vai grāmatveža specialitātē
- padziļinātas zināšanas budžeta grāmatvedībā, Starptautiskajos publiskā sektora grāmatvedības standartos, Starptautiskajos grāmatvedības standartos
- teicamas datorprasmes (Word, Excel - padziļināti)
- angļu valodas prasmes (B1 - vidējais līmenis)
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas komunikācijas, organizatora spējas un analītiska domāšana
- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv , vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377,
Papildu informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists
Pretendentam izvirzītās prasības:
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
· akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
· pieredze un zināšanas administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu regulējošo normatīvo aktu piemērošanā; darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību
· pieredze juridiska rakstura dokumentu sastādīšanā
· labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
· augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Galvenie darba pienākumi:
· apstrīdētu administratīvu aktu pārskatīšana
· pārstāvība tiesā
· iesniegumu izskatīšana, atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem
Piedāvājam:
· atalgojumu Ls 400 pirms nodokļu nomaksas
· iespēju apgūt vides aizsardzības tiesības
· profesionālus un atsaucīgus darba kolēģus.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - juridiskās daļas jurists"), iesniegt personīgi 609.kabinetā vai sūtīt uz e-pastu: vvv@vvd.gov.lv.
Kontaktinformācija: tālr. 67084208, fakss 67084212.
Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Zinātnes projektu daļas vecākā referenta amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem: augstākā izglītība (ekonomikas un vadības zinātnēs, tiesību zinātnēs); valsts valodas prasme augstākajā līmenī; pieredze darbā valsts pārvaldē; pieredze darbā ar projektiem un zināšanas par finanšu vadību vai vērtēšanu; labas prasmes darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas, MS Excel jāpārzina ļoti labi); ar amata pienākumu pildīšanu saistīto normatīvo aktu pārzināšana; pieredze darbā ar klientiem; komunikabilitāte.
Mēs piedāvājam: interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu; mēneša darba algu Ls 300 apmērā (1.kvalifikācijas pakāpe).
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz personīgi vai jānosūta pa pastu Studiju un zinātnes administrācijai, Merķeļa ielā 11-531, Rīgā, LV-1050, tālr. 67702490.
Zāļu valsts aģentūra (ZVA) aicina pieteikties ekspertus, vēlams ar zinātnisko grādu un pieredzi zinātniskajā vai pedagoģiskajā darbā (medicīnas, farmācijas, bioloģijas, ķīmijas, statistikas u.c. jomās), lai kļūtu par ZVA āršta ekspertu un iesaistītos ar zālēm saistītu jautājumu risināšanā
Ekspertam nepieciešama:
· augstākā izglītība attiecīgajā veicamās ekspertīzes jomā (medicīna, farmācija, bioloģija, ķīmija, statistika utt.)
· ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze attiecīgajā nozarē pēc augstskolas beigšanas
· izpratne par uzticētā darba specifiku un ierobežotas pieejamības informācijas glabāšanu
· izpratne par Latvijas Republikas zāļu reģistrācijas normatīvo aktu prasībām un Eiropas Savienības likumdošanu un vadlīnijām, starptautiskajiem standartiem
· spēja precīzi un argumentēti sagatavot eksperta atzinumus
· interešu konflikta neesamība (tiek vērtētas konkrētas situācijas)
· labas angļu valodas zināšanas un prasme strādāt ar datoru
Piedāvājam:
Intersantu darbu, iespēju padziļināti analizēt ar farmācijas jomu saistītus kvalitātes, klīniskā vai tiesiskā aspekta jautājumus, atalgojumu par padarīto darbu.
Papildus informāciju var iegūt arī tīmekļa vietnēs:
1. www.zva.gov.lv
2. www.ema.europa.eu
3. http://ec.europa.eu/dgs/health_consumer/index_en.htm
4. http://ec.europa.eu/health/documents/eudralex/index_en.htm
5. http://www.hma.eu/
Pieteikties iespējams, rakstot uz e-pastu: ae@zva.gov.lv, nosūtot informāciju par sev vēlamo darbības jomu un CV.
Tālrunis papildu informācijai 67078459.
LR Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Personāla attīstības departamenta Sociālo lietu nodaļas vecākais eksperts
Pretendentam izvirzītās prasības:
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
· akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā)
Papildus izglītība veselības aprūpes/ ārstniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
· pieredze normatīvo aktu projektu un plānošanas dokumentu izstrādē valsts pārvaldē
· vismaz trīs gadu pieredze veselības aprūpes sistēmā
· iepriekšēja darba pieredze finanšu plānošanā tiks uzskatīta par priekšrocību
· labas datorprasmes
· vēlamas angļu valodas zināšanas
· labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
Galvenie amata pienākumi:
Izstrādāt normatīvo aktu un administratīvo aktu projektus
Normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nodrošināt atvaļināto karavīru veselības aprūpes izdevumu segšanu
Plānot nepieciešamos finanšu resursus un nodrošināt izpildes kontroli, gatavot pārskatus, atskaites par finanšu līdzekļu izlietojumu.
Pieteikuma anketu (anketu var saņemt AM Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļā vai ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā - Vakances), CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta LR Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV - 1473, vai dokumentu kopijas nosūtot uz e-pasta adresi: kristine.galauska@mod.gov.lv vai izmantojot faksu 67210412.
Uzziņas pa tālr. 67335198, 67335200.
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku -
EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU FINANŠU DEPARTAMENTA DEBITORU ADMINISTRĒŠANAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Pienākumi:
· Veikt debitoru administrēšanu Eiropas Savienības un valsts subsīdiju programmu finansētajiem pasākumiem saskaņā ar Lauku atbalsta dienesta darbības pamatprincipiem un kompetenci
· Piedalīties debitoru administrēšanai nepieciešamo procedūru un instrukciju izstrādē un aktualizēšanā
· Sadarboties ar Informācijas tehnoloģijas speciālistiem, lai uzturētu un aktualizētu vienotu Eiropas Savienības atbalstu un valsts subsīdiju debitoru administrēšanas sistēmu
Prasības:
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
· augstākā izglītība ekonomikas, grāmatvedības vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
· profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
· vēlamas zināšanas par valsts budžeta iestāžu grāmatvedības uzskaites pamatprincipiem
· izpratne par Eiropas Savienības institucionālās un tiesību sistēmas uzbūvi
· izpratne par Kopējās lauksaimniecības politikas pamatprincipiem un mehānismiem tiks uzskatīta par priekšrocību
· labas angļu valodas zināšanas
· labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
· spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmums nestandarta situācijās
· labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
· iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
· iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
· darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības, ārvalstu investīciju un eksporta nodaļas vecākā referenta amatu (2 vakances)
Darbs saistīts ar uzņēmējdarbības vides pilnveidošanas, uzņēmēju konkurētspējas veicināšanas pasākumu izstrādi, ieviešanas koordinēšanu, efektivitātes novērtēšanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, uzņēmējdarbībā vai jurisprudencē)
- zināšanas par uzņēmumu konkurētspējas, eksporta veicināšanas un ārvalstu investīciju piesaistes politiku
- zināšanas un pieredze projektu vadībā
- zināšanas finanšu analīzē
- analītiska domāšana un izpratne par Latvijas ekonomisko attīstību
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības politikas īstenošanu, atbalsta pasākumu izstrādi uzņēmējdarbības attīstībai, eksporta veicināšanai un ārvalstu investīciju piesaistei, administratīvā sloga uzņēmējiem mazināšanu
- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu līdzfinansētiem instrumentiem uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai.
Motivācijas vēstuli, aprakstu (līdz 2 lpp.) par uzņēmējdarbības vides pilnveidošanas, uzņēmumu konkurētspēju veicinošiem faktoriem un nepieciešamiem valsts atbalsta politikas uzlabojumiem šajās jomās un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183; 67013099.
SIA "Institute of Chromatography" izsludina atklātu konkursu uz Zinātniskās komercsabiedrības akadēmiskā valdes vadošā pētnieka un pētnieku amatiem
Pieteikšanās termiņš - 30 dienas no sludinājuma publicēšanas.
Prasības kandidātiem:
· doktora diploms dabaszinātnēs
· pieredze darbā analītiskās ķīmijas jomā.
CV un diplomu kopijas lūdzu sūtīt uz e-pastu: institute@chromsword.com.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora - Valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- dokumentu apstrāde saistībā ar sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem, piemērojot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu un starpvalstu līgumus
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām institūcijām
- konsultēt klientus (gan fiziskas, gan juridiskas personas) par personu tiesībām saņemt valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumus un valsts sociālos pabalstus saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu un starpvalstu līgumiem sociālajā jomā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- teicamas valsts valodas zināšanas, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- labas iemaņas saskarsmē ar klientiem
- prasme strādāt ar MS Word, MS Excel
- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību
- LR un ES likumdošanas zināšanās sociālās apdrošināšanas jomā
- prasme pielietot normatīvus aktus
Piedāvājam:
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- interesantu un atbildīgu darbu
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- darba vietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/69.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc iesniegto dokumentu atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
ADRESE: VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļa, Citadeles ielā 7/69, Rīga, LV-1010 (ar norādi "Konkursam"). Tālr. uzziņām 67095118, fakss 67027808, e-pasts: Tatjana.Locmele@vsaa.lv
Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Kontroles pārvaldes Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas Inspektors (veselības aprūpes jomā)
(četras amata vietas uz nenoteiktu laiku, ar darba vietu Rīgā)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz trīs gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)
- latviešu un divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu vai citu valodu) zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office programmām un lietvedības prasmes
- vēlama"B" kategorijas autovadītāja apliecība
GALVENIE PIENĀKUMI:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, kā arī konsultēt fiziskas un juridiskas personas atbilstoši kompetencei;
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā;
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv www.vi.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākā inspektora (Daugavpils) amatā 2011.gada 5.septembrī ir iecelta EDĪTE MILEVSKA.
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kartībā Valsts probācijas dienesta Jelgavas teritoriālās struktūrvienības vecākās referentes amatā ar 2011 .gada 29.augustu iecelta SANDA PUNCULE.
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts probācijas dienesta Limbažu teritoriālās struktūrvienības vecākās referentes amatā ar 201l.gada 30.augustu iecelta HELGA RUDZĪTE.
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākās referentes amatā ar 2011.gada 1.septembri iecelta ELGA ĒRMANE.
Austrumlatgales reģionālā lauksaimniecības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā ES Tiešo maksājumu daļas vecākās referentes amatā (uz noteiktu laiku) iecelta KRISTĪNE STEPANOVA.
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu reģistrācijas daļas referentes amatā iecelta SILVIJA ŠVALKOVSKA.
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģijas un metodoloģijas departamenta vecākās personāla inspektores amatā iecelta BAIBA BRASLIŅA.
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka Juridiskā departamenta Licencēšanas un tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2011.gada 1.septembrī iecelta ILONA REŽĢE.
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka Cēsu filiāles nodarbinātības organizatores amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2011.gada 5.septembrī iecelta IVETA PURMALE.