Par radošo konkursu Latvijas "Facebook" lapas izveidei
Valsts kanceleja un valsts aģentūra "Latvijas institūts" izsludina bezbudžeta radošu konkursu, lai izveidotu valsts oficiālo "Facebook" lapu. Konkursā aicinātas piedalīties dažādas komandas (no 1 līdz 3 cilvēkiem), kuras jāpiesaka līdz piektdienai, 9.septembrim, plkst.12.00. Komandu uzdevums ir radīt vienreizīgu un saistošu "Facebook" lapu angļu valodā, ar kuras starpniecību starptautiskā arēnā komunicēt par Latviju. Lapas mērķauditorija ir "Facebook" lietotāji, kas interesējas vai varētu interesēties par Latviju.
Komandām būs jāpiedāvā lapas koncepcija, radošais risinājums, sākumlapas izkārtojums, kā arī jāizstrādā lapas uzturēšanas plāns ilgtermiņā un jāizveido lapas uzturēšanas komanda. Labākā piedāvājuma autoriem paredzētas balvas. Konkursā iesniegtos darbus vērtēs profesionāļu žūrija, kā arī jebkurš interesents, piedaloties interneta aptaujā.
Latvijas "Facebook" lapas saturā jāietver informācija par Latvijas sasniegumiem, unikāliem notikumiem sabiedriskajā un politiskajā dzīvē, inovatīviem uzņēmumiem un notikumiem kultūras un sporta jomā, kā arī cita saistoša informācija starptautiskai auditorijai.
Precīzs konkursa nolikums, kā arī informācija par balvām tiks paziņota piektdien, 9.septembrī, plkst.17.00 Latvijas institūta telpās. Rīkotāji būs uz vietas, lai atbildētu uz dalībnieku jautājumiem, kā arī kopā smeltos radošu iedvesmu.
Līdz 19.septembrim komandām ir jāizveido Latvijas oficiālās "Facebook" lapas sākumlapa jeb "landing page", piereģistrējot to "Facebook.com" (bez lietotājvārda jeb "username"), kā arī lapas attīstības koncepcija. Šai koncepcijai jābūt izklāstītai divās A4 lapās un jāietver šādi elementi:
• lapas informācijas klāsts (kāda informācija tiek sniegta),
• lapas struktūra un iespējamās sadaļas vai apakšsadaļas,
• satura stils un informācijas atjaunināšanas biežums,
• satura administrēšanas shēma,
• satura veidotāju un uzturēšanas komanda ilgtermiņā,
• aktivitāšu plāns tiešraidēm un īpašiem pasākumiem (gada attīstības vīzija),
• iespējamās video, foto sērijas, integrējamas aplikācijas,
• lapas popularizēšanas plāns un kampaņas.
Komandām konkursa darbi jāatsūta līdz 19.septembrim Latvijas institūtam uz e-pasta adresi rihards.kalnins@li.lv. Konkursa pieteikumus izvērtēs žūrijas komisija, kuru veido sabiedrisko attiecību, reklāmas un dizaina jomas pārstāvji, nevalstisko organizāciju pārstāvji, ārvalstu ziņu aģentūru korespondenti, sociālo mediju speciālisti, blogeri, kā arī Latvijas institūta un Valsts kancelejas pārstāvji. Žūrijas vērtējums veidos 50% no gala vērtējuma, savukārt interneta aptaujas vērtējums – 50%.
Žūrija izvērtēs darbus un sniegs savu atzinumu par labāko risinājumu līdz 26.septembrim. Valsts kanceleja un Latvijas institūts slēgs vienošanos ar konkursa uzvarētājiem par turpmāko sadarbību.
Rihards Kalniņš, LI sabiedrisko attiecību speciālists;
Zanda Šadre, Ministru kabineta preses sekretāre