Amatu konkursi
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļas vecākā referenta amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Darba apraksts:
· sagatavot rīkojumu, vēstuļu un izziņu projektus par personālsastāva jautājumiem
· kārtot personu lietas un veikt to aktualizāciju
· aktualizēt datus personāla uzskaites programmā
· veikt darbinieku novērtēšanas rezultātu apkopošanu
· veikt amata aprakstu projektu izstrādi
· piedalīties konkursu organizēšanā uz vakantajiem amatiem
· piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē
Prasības pretendentiem/ - ēm:
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
· augstākā izglītība tiesību vai sociālajās zinātnēs
· vismaz viena gada profesionālā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē, kas saistīta ar personālvadības un personāllietvedības pārzināšanu
· izpratne par darba tiesisko attiecību regulēšanu, Darba likuma, Valsts civildienesta likuma un Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma piemērošanu
· izpratne par valsts pārvaldes un tiesu sistēmu
· ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, grāmatvedības programmas "Horizon" personāla moduļa pārzināšana)
· labas komunikācijas spējas
Mēs piedāvājam:
· darbu profesionālā kolektīvā
· profesionālās izaugsmes iespējas
· labus darba apstākļus
· interesantu un atbildīgu darbu.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV pēc Europass formas) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļā (Ūnijas ielā 8, k-9, 2.stāvā, Rīgā, LV-1084) vai nosūtīt uz e-pastu: Ieva.Jekabsone@ta.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67063854 vai 67063852.
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Zāļu izplatīšanas informācijas nodaļas vecākais eksperts (uz laiku no 2011.gada 1.oktobra līdz 2012.gada 16.septembrim)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā farmaceitiskās izglītība
- labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes, sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- pilnu darba slodzi
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- stabilitāti
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumentu kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam") e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina konkursu uz vakantajiem Klientu apkalpošanas daļas inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatiem -
1 vakance uz noteiktu laiku + 1 vakance uz nenoteiktu laiku (ar dienesta vietu Rīgā, Lāčplēša ielā 70a);
1 vakance uz nenoteiktu laiku (ar dienesta vietu Olainē, Zemgales ielā 33);
1 vakance uz nenoteiktu laiku (ar dienesta vietu Salaspilī, Skolas ielā 7)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās (vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientiem)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi" - Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Adrese: VSAA Pierīgas nodaļa, Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu "). Tālr. uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss 67970110 , e-pasts: sigulda@vsaa.lv.
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm - 2 zinātniskā asistenta vietām mežkopības un meža resursu pētījumu virzienā, 1 zinātniskā asistenta vietu meža selekcijas un ģenētikas pētījumu virzienā
Nosacījumi: bakalaura, maģistra vai doktora grāds meža zinātnēs, iepriekšēja pieredze zinātniskās izpētes darbā attiecīgajā pētniecības virzienā tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums konkursa komisijai (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi);
- dzīves gājuma apraksts (CV);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma laikrakstā Konkursa komisijas sekretārei Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217.istabā, vai nosūtāmi pa pastu, adrese: LVMI "Silava", Rīgas iela 111, Salaspils, Salaspils nov., LV-2169 (ar norādi - akadēmisko amatu konkursam).
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rēzeknes reģionālā nodaļa izsludina konkursus uz vakanto Pensiju un pabalstu daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku, ar dienesta vietu Rēzeknē)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas.
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā:
www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi" - Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz amata konkursu iesniegt VSAA Rēzeknes reģionālā nodaļā, Viļānu ielā 8, Rēzeknē, LV-4601 (ar norādi "Konkursam"), Tālr. uzziņām 64607341, fakss 64623517, e-pasts: rezekne@vsaa.lv.
VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Budžeta un investīciju departamenta Budžeta plānošanas nodaļas vecākais referents
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai matemātikā)
- zināšanas makroekonomikā xm ar valsts budžeta plānošanu saistītos jautājumos
- darba pieredze plānošanas un finansēšanas jautājumos, kā arī darbā ar institūciju ieņēmumu - izdevumu tāmēm
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel,MS Word, MS PowerPoint)
- angļu valodas zināšanas
- prasme orientēties valsts budžeta ieņēmumu un izdevumu klasifikācijā atbilstoši ekonomiskajām kategorijām
- pamatzināšanas normatīvo aktu projektu sagatavošanas jautājumos
Galvenie pienākumi:
- organizēt valsts budžeta izpildinstitūciju ieņēmumu un izdevumu tāmju sagatavošanu un apstiprināšanu, sagatavot programmu, apakšprogrammu un kopsavilkuma tāmes, kā arī sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām sagatavot ministrijas tāmi atbilstoši likumam par valsts budžetu vai tā grozījumiem
- sagatavot nozares budžeta projekta (budžeta grozījumu projekta) atsevišķas daļas atbilstoši Ministru kabineta akceptētiem kontrolskaitļiem un laika grafikam
- nodaļas kompetences ietvaros sagatavot rīkojumu, instrukciju, ieteikumu, normatīvo un. citu tiesību aktu projektus, kā arī sagatavot atzinumus par citu ministriju izstrādātajiem likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu normatīvo aktu projektiem
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un. profesionālus kolēģus.
Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221. kab. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - galvenais finansists uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ( vēlams grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu vadībā)
- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai nepieciešamā finansējuma plānošanai valsts budžetā
- darba pieredze finanšu plānošanas jautājumos vismaz 1 gads
- prasme kritiski analizēt, redzēt attīstības perspektīvas, formulēt savu viedokli, kā arī kvalitatīvi veikt amata pienākumus ierobežotos termiņos
- labas organizatoriskās, komunikācijas un saskarsmes prasmes
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, iniciatīva
- spēja strādāt komandā
- prasme labi plānot savu darbu
- labas datortehnikas un biroja tehnikas lietošanas prasmes, lietvedības zināšanas
- spējas un vēlme apgūt jaunas zināšanas
Galvenie veicamie uzdevumi:
- nodrošināt ERAF projekta "Valsts darba inspekcijas informatīvās sistēmas pilnveidošana un e-pakalpojumu ieviešana" finanšu plāna pārskatīšanu, saskaņošanu un akceptēšanu
- nodrošināt Valsts darba inspekcijas īstenoto projektu, tajā skaitā Eiropas struktūrfondu projektu finanšu atskaišu sagatavošanu
- veikt Valsts darba inspekcijas budžeta finanšu līdzekļu plānošanu un pārraudzību, tostarp finanšu analīzi
- sagatavot projektu Valsts darba inspekcijas finansēšanas plānam un tāmes kārtējam gadam, iesniegšanai Labklājības ministrijā
- sagatavot mēneša, ceturkšņa un gada budžeta izpildes pārskatus un skaidrojumus par Valsts darba inspekcijas veiktajiem pasākumiem un sasniegtajiem rezultātiem, iesniegšanai Labklājības ministrijā.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 67021645, e-pasts: kristine.blausa@lm.gov.lv.
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas referents
Pamatpienākumi: Statistiskās informācijas datu avotu analīze. Darbs ar datu bāzēm.
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzīgā jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze ar plaša apjoma informācijas analīzi
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, Excel, Access)
- prasmes darbā ar datu bāzēm laba lietotāja līmenī
- labas saskarsmes prasmes un spēja strādāt komandā
- pieredze darbā ar statistiskās informācijas apstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi.
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu attīstības nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (uz darbinieka prombūtnes laiku)
Pienākumi:
• plānot un nodrošināt Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas (ĢIS) un ģeoportāla izveidi un attīstību
• veikt ĢIS datu turētāju un ģeoportālu lietotāju vajadzību izpēti, apkopot un izvērtēt prasības, plānot to īstenošanu
• izskatīt, sniegt atzinumus un pieņemt ārpakalpojumu sniedzēju nodevumus (dokumentus un lietojumus)
• sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
• izvērtēt normatīvajos aktos noteikto prasību izpildi saistībā ar ĢIS un ģeoportālu, izstrādāt priekšlikumus par šo prasību izpildes nodrošināšanai nepieciešamajiem pasākumiem un finansējumu
Prasības:
• otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikas vai vadībzinību vai informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju zinātnē
• vēlama pieredze GIS izstrādē, ieviešanā un attīstībā
• vismaz viena gada darba pieredze ar informācijas tehnoloģijām saistītos projektos (informāciju sistēmu vai elektronisko pakalpojumu izveidē un attīstībā)
• latviešu un angļu valodas zināšanas
• ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
• spēja orientēties lielā informācijas apjomā
• labas analītiskās un komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
• Atbildīgu darbu valsts pārvaldē
• Neatsveramu darba pieredzi
• Kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
• Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 15 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV – 1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: mailto:darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
Amatu konkursa rezultāti
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts probācijas dienesta Liepājas teritoriālās struktūrvienības vecākā referenta amatā ar 2011.gada 5.septembri iecelts AIGARS PARĀDNIEKS.
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts probācijas dienesta Jelgavas teritoriālās struktūrvienības vecākā referenta amatā ar 2011.gada 5.septembri iecelts OSKARS ŠULCS.
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts meža dienesta Personāla daļas personāla speciālistes ierēdnes amatā ar 06.09.2011. iecelta Līga Siņica-Siņavska.