• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2011. gada 6. septembra noteikumi Nr. 694 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" un 3.8.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" projektu iesniegumu atlases otro kārtu". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 20.09.2011., Nr. 148 https://www.vestnesis.lv/ta/id/236276-noteikumi-par-darbibas-programmas-cilvekresursi-un-nodarbinatiba-papildinajuma-1-6-1-1-aktivitates-programmas-vadibas-un-atbals...

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.704

Grozījums Ministru kabineta 2011.gada 1.marta noteikumos Nr.173 "Kārtība, kādā tiek piešķirts valsts un Eiropas Savienības atbalsts lauksaimniecībai tiešā atbalsta shēmu ietvaros"

Vēl šajā numurā

20.09.2011., Nr. 148

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 694

Pieņemts: 06.09.2011.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.694

Rīgā 2011.gada 6.septembrī (prot. Nr.51 22.§)

Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" un 3.8.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" projektu iesniegumu atlases otro kārtu

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu
un Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" un 3.8.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" (turpmāk – Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes) projektu iesniegumu atlases otro kārtu;

1.2. sadarbības iestādi;

1.3. kompetences sadalījumu starp vadošo iestādi un sadarbības iestādi;

1.4. vadošās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu;

1.5. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus;

1.6. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem maksimāli pieejamo finansējuma sadalījumu.

2. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķis ir atbalstīt iesaistītās institūcijas darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība", "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un "Infrastruktūra un pakalpojumi" vadības funkciju, tiešā vadības procesa un atbalsta funkciju nodrošināšanā, līdzfinansējot dažādas atbalstāmās darbības. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu sasniedzamie uzraudzības rādītāji ir šādi:

2.1. iznākuma rādītājs – Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības atbalstu saņēmušo institūciju skaits;

2.2. rezultātu rādītājs – Eiropas Savienības fondu līdzekļu sekmīgas apguves vērtējums Latvijas iedzīvotāju vidū.

3. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķa grupa ir Eiropas Savienības fondu vadībā, ieviešanā, uzraudzībā, izvērtēšanā un kontrolē iesaistītās valsts pārvaldes institūcijas un Eiropas Savienības fondu uzraudzības komitejas sastāvā esošie sociālie partneri (institūcijas).

4. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā.

II. Vadošās iestādes un sadarbības iestādes funkcijas un kompetence

5. Vadošās iestādes kompetence:

5.1. nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu īstenošanas uzraudzību un kontroli;

5.2. analizēt problēmas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu īstenošanā un sagatavot priekšlikumus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu īstenošanas uzlabošanu;

5.3. sniegt sabiedrībai informāciju un nodrošināt publicitāti jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm;

5.4. lietot Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu darbības programmu uzraudzībai un uzkrāt tajā datus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm;

5.5. uzraudzīt pieejamā Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minēto principu izpildi Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu līmenī;

5.6. nodrošināt normatīvo aktu izstrādi par Eiropas Savienības fondu vadību.

6. Sadarbības iestādes funkcijas nodrošina Finanšu ministrijas funkcionālajā pārraudzībā esošā Centrālā finanšu un līgumu aģentūra.

7. Sadarbības iestādes kompetence:

7.1. izsludināt un veikt ierobežotu Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu atlasi;

7.2. izstrādāt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas nolikumu un iekšējo procedūru projektu iesniegumu vērtēšanai;

7.3. izstrādāt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanas metodiku;

7.4. nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanu;

7.5. pieņemt lēmumu par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu apstiprināšanu, noraidīšanu vai apstiprināšanu ar nosacījumu;

7.6. izstrādāt vienošanās projektu par Eiropas Savienības fondu projekta īstenošanu;

7.7. slēgt vienošanos ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma saņēmēju;

7.8. izvērtēt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma saņēmēja iepirkuma plānu, kā arī nodrošināt plānoto iepirkumu izlases veida pirmspārbaudes;

7.9. sagatavot un aktualizēt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu maksājumu prognozes;

7.10. izvērtēt iesniegto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu grozījumu pieprasījumus un pieņemt lēmumu par grozījumu izdarīšanu vai atteikumu izdarīt grozījumus;

7.11. pārbaudīt un saskaņot Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēja sagatavoto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta progresa pārskatu;

7.12. pārbaudīt un apstiprināt Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēja maksājumu pieprasījumus un sagatavot maksājumu rīkojumus par maksājumu pieprasījumos iekļautajām apstiprinātajām summām (Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēja maksājuma pieprasījuma izdevumu pamatojošos dokumentus sadarbības iestāde var pārbaudīt izlases veidā);

7.13. izvērtēt Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēja reprezentatīvo materiālu iepirkumus, kas tiek finansēti no Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības līdzekļiem elektronisko iepirkumu sistēmas ietvaros, un, ja nepieciešams, pieņemt lēmumu par neatbilstošu darījumu apturēšanu;

7.14. sagatavot izdevumu deklarācijas līdz brīdim, kad Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēma funkcionāli ļauj sertifikācijas iestādei izveidot un precizēt izdevumu deklarācijas. Ja Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējs saņem finansējumu vairāku Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu ietvaros, sagatavojot izdevumu deklarāciju, izmanto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu izdevumu deklarēšanas proporcijas (1.pielikums);

7.15. veikt pārbaudes Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanas vietās;

7.16. nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli;

7.17. analizēt problēmas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanā un iesniegt vadošajā iestādē priekšlikumus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanas uzlabošanu;

7.18. izmantot Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu un uzkrāt tajā datus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumiem un Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem;

7.19. sniegt sabiedrībai informāciju un nodrošināt publicitāti jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem;

7.20. uzraudzīt pieejamā Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minēto principu izpildi Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu līmenī.

III. Kārtība, kādā īsteno Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes

8. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm pieejamais finansējums laikposmā no 2012.gada 1.janvāra līdz 2015.gada 31.decembrim ir 43 985 244 lati, no kuriem 4 774 029 lati ir kopējā finansējuma rezerve. Finansējuma saņēmējiem sākotnēji ir pieejami 39 211 215 latu, tai skaitā:

8.1.  5 816 514 latu ir pieejami darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" ietvaros;

8.2.  8 356 189 lati ir pieejami darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" ietvaros;

8.3.  20 984 684 lati ir pieejami darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" ietvaros;

8.4.  4 053 828 lati ir pieejami darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.8.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" ietvaros.

9. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu ietvaros Eiropas Savienības fondu finansējums ir 100 % no kopējām attiecināmajām izmaksām.

10.  Iesaistītajām institūcijām, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, izņemot Kurzemes plānošanas reģionu, Latgales plānošanas reģionu, Rīgas plānošanas reģionu, Vidzemes plānošanas reģionu un Zemgales plānošanas reģionu, aprēķinātais maksimāli pieejamais finansējuma apmērs laikposmam no 2012.gada 1.janvāra līdz 2015.gada 31.decembrim ir norādīts Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma sadalījumā (2.pielikums).

11. Ja nepieciešams, pēc šo noteikumu 14.punktā minētās institūcijas iniciatīvas var veikt grozījumus projektā ar mērķi līdz 10 % palielināt vai samazināt šo noteikumu 2.pielikumā norādīto institūcijai maksimāli pieejamā tehniskās palīdzības finansējuma apmēru, ņemot vērā finansējuma apguves rezultātus projektos un finansējuma atlikumu aktivitātē, tai skaitā šo noteikumu 8.punktā noteiktās rezerves apjomā, sadarbības iestādei saskaņojot ar vadošo iestādi attiecīgos grozījumus projektā. Maksimāli pieejamā tehniskās palīdzības finansējuma apmēru var palielināt līdz 20 % šo noteikumu 14.punktā minētajām institūcijām, kam kopējais maksimāli pieejamā finansējuma apmērs nesasniedz 1 000 000 latu.

12. Kurzemes plānošanas reģionam, Latgales plānošanas reģionam, Rīgas plānošanas reģionam, Vidzemes plānošanas reģionam un Zemgales plānošanas reģionam maksimāli pieejamā finansējuma apmērs ir aprēķināts laikposmam no 2012.gada 1.janvāra līdz 2013.gada 31.decembrim un norādīts Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma sadalījumā (2.pielikums).

13. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes ietvaros ir attiecināmas izmaksas par saistībām, kas uzņemtas līdz 2011.gada 31.decembrim (tai skaitā par saņemtajiem pakalpojumiem līdz 2011.gada 31.decembrim), par kurām veikta samaksa šo noteikumu 20.punktā norādītajā izmaksu attiecināmības periodā atbilstoši šo noteikumu nosacījumiem.

14. Iesaistītās institūcijas, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, ir šādas:

14.1. darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1.aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana":

14.1.1. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra;

14.1.2. Ekonomikas ministrija;

14.1.3. Finanšu ministrija;

14.1.4. Iepirkumu uzraudzības birojs;

14.1.5. Izglītības un zinātnes ministrija;

14.1.6. Labklājības ministrija;

14.1.7. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;

14.1.8. Nodarbinātības valsts aģentūra;

14.1.9. Sabiedrības integrācijas fonds;

14.1.10. Valsts izglītības attīstības aģentūra;

14.1.11. Valsts kanceleja;

14.1.12. Valsts kase;

14.1.13. Valsts reģionālās attīstības aģentūra;

14.1.14. Veselības ministrija;

14.1.15. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija;

14.1.16. Kurzemes plānošanas reģions;

14.1.17. Latgales plānošanas reģions;

14.1.18. Rīgas plānošanas reģions;

14.1.19. Vidzemes plānošanas reģions;

14.1.20. Zemgales plānošanas reģions;

14.2. darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1.aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana":

14.2.1. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra;

14.2.2. Ekonomikas ministrija;

14.2.3. Finanšu ministrija;

14.2.4. Iepirkumu uzraudzības birojs;

14.2.5. Izglītības un zinātnes ministrija;

14.2.6. Labklājības ministrija;

14.2.7. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;

14.2.8. Valsts izglītības attīstības aģentūra;

14.2.9. Valsts kanceleja;

14.2.10. Valsts kase;

14.2.11. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija;

14.2.12. Kurzemes plānošanas reģions;

14.2.13. Latgales plānošanas reģions;

14.2.14. Rīgas plānošanas reģions;

14.2.15. Vidzemes plānošanas reģions;

14.2.16. Zemgales plānošanas reģions;

14.3. darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1.aktivitātē un 3.8.1.1.aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana":

14.3.1. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra;

14.3.2. Ekonomikas ministrija;

14.3.3. Finanšu ministrija;

14.3.4. Iepirkumu uzraudzības birojs;

14.3.5. Izglītības un zinātnes ministrija;

14.3.6. Kultūras ministrija;

14.3.7. Labklājības ministrija;

14.3.8. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;

14.3.9. Satiksmes ministrija;

14.3.10. Valsts izglītības attīstības aģentūra;

14.3.11. Valsts kanceleja;

14.3.12. Valsts kase;

14.3.13. Valsts reģionālās attīstības aģentūra;

14.3.14. Veselības ministrija;

14.3.15. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija;

14.3.16. Kurzemes plānošanas reģions;

14.3.17. Latgales plānošanas reģions;

14.3.18. Rīgas plānošanas reģions;

14.3.19. Vidzemes plānošanas reģions;

14.3.20. Zemgales plānošanas reģions.

15. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes atbalstāmās, ar Eiropas Savienības fondu aktivitātes mērķu sasniegšanu saistītās darbības ir:

15.1. Eiropas Savienības fondu administrēšana;

15.2. Eiropas Savienības fondu izvērtēšana;

15.3. Eiropas Savienības fondu uzraudzība;

15.4. Eiropas Savienības fondu informatīvie un publicitātes pasākumi;

15.5. informācijas sistēmas izveide vai attīstīšana, sasaiste un uzturēšanas nodrošināšana, tai skaitā:

15.5.1. 2007.–2013.gada Eiropas Savienības fondu plānošanas periodā:

15.5.1.1. Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas funkcionalitātes nodrošināšana;

15.5.1.2. ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu tieši saistītu esošu Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzības informācijas sistēmu attīstīšana, uzturēšana, drošības pasākumu nodrošināšana;

15.5.2. 2014.–2020.gada Eiropas Savienības fondu plānošanas periodā:

15.5.2.1. Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveide vai attīstīšana;

15.5.2.2. ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu tieši saistītu esošu Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzības informācijas sistēmu pielāgošana šo noteikumu 15.5.2.1.apakšpunktā minētās sistēmas lietošanai;

15.6. Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanas nodrošināšana;

15.7. Eiropas Savienības fondu finanšu kontroles un revīzijas nodrošināšana;

15.8. mācības, konferences, semināri, komitejas, darba grupas un citi pasākumi;

15.9. horizontālās politikas koordinēšanas funkciju nodrošināšana;

15.10. Eiropas Savienības nākotnes kohēzijas politikas, tai skaitā ekonomiskās, sociālās un teritoriālās kohēzijas, stratēģiskā plānošana.

16. Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības aktivitātes attiecināmās izmaksas ir:

16.1. atlīdzība (darba samaksa, sociālās garantijas un atvaļinājumi), kā arī obligāto veselības pārbaužu izmaksas, kas ir noteiktas saskaņā ar spēkā esošo normatīvo aktu regulējumu par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzību, kā arī attiecīgās iestādes iekšējiem normatīvajiem aktiem par darba pienākumu veikšanu;

16.2. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta vadības personāla atlīdzības izmaksas, ja tās radušās uz uzņēmuma līguma pamata;

16.3. izmaksas par pakalpojumiem, kuru mērķis ir uzlabot Eiropas Savienības fondu atbalsta kvalitāti un efektivitāti:

16.3.1. Eiropas Savienības fonda projektu iesniegumu vērtēšanas pakalpojumi;

16.3.2. pakalpojumi Eiropas Savienības projektu izdevumu attiecināmības un nepieciešamās pārliecības gūšanai par deklarējamo izdevumu atbilstību normatīvo aktu prasībām Eiropas Savienības fondu vadības jomā, pārbaudei un apstiprināšanai, attiecīgā Eiropas Savienības fonda finanšu kontroles, audita un revīzijas nodrošināšanai, izvērtējumam, tai skaitā pakalpojumi juridiskajos, iepirkumu, tehniskās ekspertīzes jautājumos;

16.3.3.  Eiropas Savienības fondu izvērtēšanas pakalpojumi;

16.3.4. citi pakalpojumi, piemēram, ar Eiropas Savienības fondu aktivitātēm saistītu dokumentu, tai skaitā pētījumu, koncepciju, stratēģiju izstrādes nodrošināšana, ja pirms izdevumu rašanās tie ir oficiāli saskaņoti ar sadarbības iestādi;

16.4. izmaksas par pārbaudēm projekta īstenošanas vietā nepieciešamā specifiskā aprīkojuma un apģērba iegādi;

16.5. ar attiecīgo Eiropas Savienības fondu saistīto mācību, konferenču, semināru, komiteju, darba grupu un citu pasākumu organizēšanu un piedalīšanos saistītas izmaksas;

16.6. Eiropas Savienības fondu darbības programmu uzraudzības komitejas un tās apakškomiteju, ikgadējās tikšanās ar Eiropas Komisiju darbības nodrošināšanai nepieciešamās izmaksas;

16.7. Eiropas Savienības fondu informatīvo un publicitātes pasākumu (tai skaitā semināri, konferences) izdevumi, kā arī komunikācijas plānošanas un īstenošanas izmaksas saskaņā ar Eiropas Savienības fondu komunikācijas stratēģiju 2007.–2015.gadam (tai skaitā izmaksas par šo noteikumu 14.punktā minēto institūciju tīmekļa vietņu Eiropas Savienības fondu sadaļu un Eiropas Savienības fondu tīmekļa vietnes (www.esfondi.lv) uzturēšanu), kas tieši saistīti ar attiecīgo Eiropas Savienības fondu. Reprezentatīvo materiālu iegādes izdevumi ir attiecināmi, ja attiecīgais iepirkums veikts tikai elektronisko iepirkumu sistēmas ietvaros un pret tā virzību elektronisko iepirkumu sistēmā nav iebildusi sadarbības iestāde;

16.8. izmaksas, kas saistītas ar Eiropas Savienības nākotnes kohēzijas politikas stratēģisko plānošanu;

16.9. šo noteikumu 16.5., 16.6., 16.7. un 16.8.apakšpunktā norādīto darbību un pasākumu nodrošināšanai ir attiecināmas šādas izmaksas:

16.9.1. telpu un biroja tehnikas noma;

16.9.2. ēdināšanas izdevumi (ja plānotie izdevumi pārsniedz vidēji 10 latu dienā par vienu attiecīgā pasākuma dalībnieku, šādi izdevumi pirms to veikšanas projektā oficiāli jāsaskaņo ar sadarbības iestādi);

16.9.3. kancelejas preces;

16.9.4. kopēšanas un izdrukas izmaksas;

16.9.5. lektoru izmaksas;

16.9.6. transporta izmaksas;

16.9.7. dalības maksa;

16.9.8. tulkošanas izmaksas;

16.9.9. pasta sakaru pakalpojumu izmaksas;

16.9.10. citas pasākuma organizēšanai nepieciešamās izmaksas;

16.10. administratīvās izmaksas:

16.10.1. ierēdņiem, darbiniekiem, kuru darba pienākumi ir saistīti tikai ar Eiropas Savienības fondu vadības funkciju nodrošināšanu:

16.10.1.1. izmaksas par telpu nomu vai īri, ja šīs izmaksas veiktas, pamatojoties uz noslēgtu nomas vai īres līgumu;

16.10.1.2. telpu apsaimniekošanas līguma ietvaros veiktās izmaksas, kā arī izmaksas par  sanitāro kopšanu un apsardzes pakalpojumiem, pamatojoties uz noslēgtajiem līgumiem;

16.10.1.3. izmaksas par komunālajiem pakalpojumiem (apkure, elektrība, ūdensapgāde, atkritumu izvešana);

16.10.1.4. kancelejas preču izmaksas, bet ne vairāk kā vidēji 180 latu uz vienu ierēdni vai darbinieku gadā, ņemot vērā darbinieku skaitu, kuriem tiek veiktas šo noteikumu 16.1.apakšpunktā minētās atlīdzības izmaksas;

16.10.2. Eiropas Savienības fondu vadības funkciju nodrošināšanai:

16.10.2.1. aprīkojuma iegādes vai nomas izmaksas – ne vairāk kā 2000 latu vidēji uz vienu ierēdni vai darbinieku, ņemot vērā darbinieku skaitu, kuriem tiek veiktas šo noteikumu 16.1.apakšpunktā minētās atlīdzības izmaksas, visā projekta īstenošanas laikā (biroja mēbeles un inventārs darba telpu iekārtošanai, biroja tehnika, sakaru tehnika, datorprogrammas un licences, tai skaitā to ikgadējās uzturēšanas izmaksas);

16.10.2.2. tikai Eiropas Sociālā fonda vadības funkciju nodrošināšanai paredzētās aprīkojuma izmaksas, kas minētas šo noteikumu 16.10.2.1.apakšpunktā, izņemot inventāru, ir attiecināmas tikai kā nomas vai amortizācijas izmaksas;

16.10.2.3. elektronisko sakaru pakalpojumu (tai skaitā mobilā telefona abonēšanas un mobilā telefona sakaru pakalpojumu maksa ne vairāk kā 75 lati uz vienu ierēdni vai darbinieku ceturksnī, ņemot vērā darbinieku skaitu, kuriem tiek veiktas šo noteikumu 16.1.apakšpunktā minētās atlīdzības izmaksas) un pasta sakaru pakalpojumu izmaksas;

16.10.2.4. transporta izmaksas (izmaksas par degvielu, transportlīdzekļu nomu, transporta pakalpojumu pirkšanu, sabiedriskā transporta izmantošanu, autostāvvietu). Projektam nepieciešamās izmaksas par transportlīdzekļu nomu vai transporta pakalpojumu pirkšanu, kuras kopā pārsniedz 500 latu mēnesī vai 1500 latu ceturksnī, pirms to veikšanas oficiāli saskaņo ar sadarbības iestādi;

16.10.2.5. pamatkapitāla un inventāra, kas iegādāts par 2004.–2006.gada plānošanas perioda un 2007.–2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējumu, uzturēšanas un remonta izmaksas, tai skaitā uzturēšanas nodrošināšanai nepieciešamo uzturēšanas materiāla un rezerves daļu iegādes izdevumi;

16.10.2.6. datubāzu un specifisko informatīvo materiālu izmantošanas, abonēšanas un ieguves izmaksas;

16.11.  informācijas sistēmas izstrādes, ieviešanas un sasaistes nodrošināšanas izdevumi:

16.11.1. 2007.–2013.gada Eiropas Savienības fondu plānošanas perioda uzraudzības nodrošināšanai:

16.11.1.1. Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas attīstīšanai, uzturēšanai, drošības pasākumu nodrošināšanai un sasaistes nodrošināšanai ar citām informācijas sistēmām;

16.11.1.2. ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu tieši saistītu esošu Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzības informācijas sistēmu attīstīšanai, uzturēšanai un drošības pasākumu nodrošināšanai;

16.11.2. 2014.–2020.gada Eiropas Savienības fondu plānošanas periodā:

16.11.2.1. Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidei vai attīstīšanai;

16.11.2.2. ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu tieši saistītu esošu Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzības informācijas sistēmu pielāgošanai šo noteikumu 16.11.2.1.apakšpunktā minētās sistēmas lietošanai, ja izmaksas pirms to veikšanas ir oficiāli saskaņotas ar sadarbības iestādi;

16.12. komandējumu izmaksas (tai skaitā ceļa izmaksas), kas saistītas ar attiecīgo Eiropas Savienības fondu saistīto pasākumu apmeklēšanu.

17. Iesniedzot Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu vai priekšlikumus par grozījumiem projektā, šo noteikumu 15.2., 15.5.2. un 15.10.apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības, kā arī 16.3.3., 16.6., 16.8., 16.11.1.1. un 16.11.2.1.apakšpunktā minētās attiecināmās izmaksas norāda tikai Finanšu ministrija. Pārējās šo noteikumu 14.punktā minētās institūcijas var norādīt šo noteikumu 15.2. un 15.10.apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības un attiecināmās izmaksas, ņemot vērā, ka šo noteikumu 16.3.3. un 16.8.apakšpunktā minētās izmaksas ir attiecināmas, ja izmaksas pirms rašanās ir oficiāli saskaņotas ar vadošo iestādi. 

18. Šo noteikumu 15.1., 15.2., 15.4., 15.5.2., 15.8. un 15.10.apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības, 16.1., 16.2., 16.3.3., 16.5., 16.7., 16.8., 16.10. un 16.12.apakšpunktā minētās izmaksas ir attiecināmas arī saistībā ar sagatavošanos Eiropas Savienības fondu 2014.–2020.gada plānošanas periodam.

19. Šo noteikumu 18.punktā minētās atbalstāmās darbības un attiecināmās izmaksas norāda tikai Finanšu ministrija. Pārējās šo noteikumu 14.punktā minētās institūcijas var norādīt šo noteikumu 18.punktā minētās atbalstāmās darbības un attiecināmās izmaksas, ņemot vērā, ka izmaksas uz minētajām darbībām ir attiecināmas, ja izmaksas pirms rašanās ir oficiāli saskaņotas ar vadošo iestādi.

20. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu ietvaros radušās izmaksas ir attiecināmas no 2012.gada 1.janvāra. Sākot ar 2012.gada 1.janvāri, izmaksas, kas minētas šo noteikumu 16.1., 16.3.3., 16.5., 16.7., 16.10. un 16.12.apakšpunktā, ir attiecināmas arī tad, ja tās saistītas ar 2004.–2006.gada plānošanas perioda Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Kohēzijas fonda slēgšanas procesa nodrošināšanu, tai skaitā dokumentācijas arhivēšanu, kā arī projektu pēcpārbaužu veikšanu. Šo noteikumu 16.3.3. un 16.7.apakšpunktā minētās izmaksas, kas saistītas ar Eiropas Savienības fondu 2004.–2006.gada plānošanas perioda slēgšanu, norāda tikai Finanšu ministrija.

21. Šo noteikumu 16.1.apakšpunktā minētās izmaksas ir attiecināmas pilnu darba laiku nodarbinātajiem vai nepilnu darba laiku nodarbinātajiem, kuri papildus šo noteikumu 15.punktā noteiktajām Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes atbalstāmām darbībām neveic citus darba vai amata pienākumus tajā pašā institūcijā.

22. Ņemot vērā Eiropas Parlamenta un Padomes 2006.gada 5.jūlija Regulu (EK) Nr.1081/2006 par Eiropas Sociālo fondu un Regulas (EK) Nr.1784/1999 atcelšanu, veicot atmaksas sadalījumu aprīkojuma iegādes izmaksām ierēdņiem un darbiniekiem, kuri iesaistīti Eiropas Reģionālās attīstības fonda, Kohēzijas fonda un Eiropas Sociālā fonda vadības funkciju nodrošināšanā, sadarbības iestāde nodrošina, ka atmaksa no Eiropas Sociālā fonda netiek veikta, un piemēro maksāšanas proporciju, kas veidojas, summējot šo noteikumu 2.pielikumā noteikto darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" un 3.8.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" maksimāli pieejamā finansējuma apmēru laikposmam no 2012.gada 1.janvāra līdz 2015.gada 31.decembrim, kura tiek izteikta 100 % apmērā un proporcionāli sadalīta. 

23. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā izmaksas nav attiecināmas, ja tās nav minētas šo noteikumu 16.punktā, tās neatbilst šo noteikumu 15.punktā minētajām atbalstāmajām darbībām, kā arī drošas finanšu vadības principam (drošas finanšu vadības principu veido saimnieciskuma princips, kurš saistīts ar to, lai resursi būtu pieejami noteiktā laikā, pienācīgā apmērā un par zemāko cenu, lietderības princips, kurš saistīts ar labāko attiecību starp izmantotajiem resursiem un gūto rezultātu, un efektivitātes princips, kurš saistīts ar konkrētu izvirzīto mērķu un paredzēto rezultātu sasniegšanu) vai izmaksas pārsniedz šo noteikumu 16.punktā noteiktos ierobežojumus, tai skaitā:

23.1. maksa par izklaides pakalpojumiem un ziedojumi;

23.2. izmaksas, kas saistītas ar darba vietas telpu pielāgošanu (kosmētiskais un kapitālais remonts, kā arī rekonstrukcija un renovācija);

23.3. šo noteikumu 16.2.apakšpunktā minētās izmaksas, ja uzņēmuma līgums tiek slēgts ar personu, kura ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma saņēmēju ir darba tiesiskajās vai valsts civildienesta attiecībās;

23.4. šo noteikumu 16.3.3., 16.5. un 16.8.apakšpunktā minētās izmaksas, kas saistītas ar 2014.–2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu vadības nodrošināšanu un veikšanu, ja tās pārsniedz 15 % apjomu no kopējām attiecināmajām izmaksām un izmaksas pirms rašanās nav oficiāli saskaņotas ar vadošo iestādi.

24. Izmaksas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta vadītāja atlīdzībai ir Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes neattiecināmās izmaksas, ja tās radušās, pamatojoties uz darba tiesiskajām vai valsts civildienesta attiecībām.

25. Valsts budžeta iestādei ir tiesības pieprasīt šo noteikumu 24.punktā minētās un pamatotās neattiecināmās izmaksas vienam Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta vadītājam no 74.resora "Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" 80.00.00 programmas "Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai".

26. Rīgas plānošanas reģions, Kurzemes plānošanas reģions, Latgales plānošanas reģions, Vidzemes plānošanas reģions un Zemgales plānošanas reģions, iesniedzot Eiropas Savienības fondu projekta iesniegumu (3.pielikums) vai priekšlikumus grozījumiem projektā, norāda tikai šo noteikumu 16.1., 16.2., 16.5., 16.7., 16.10. un 16.12.apakšpunktā norādītās attiecināmās izmaksas.

27. Sadarbības iestāde triju darbdienu laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās nosūta uzaicinājumu iesniegt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu (3.pielikums) šo noteikumu 14.punktā minētajām institūcijām.

28. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniedzējs 20 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 27.punktā minētā uzaicinājuma saņemšanas sagatavo un iesniedz sadarbības iestādē Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu.

29. Šo noteikumu 14.punktā minētās institūcijas, kas nodrošina horizontālās politikas koordinēšanas funkcijas, var iesniegt divus Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumus. Iesniedzot divus projekta iesniegumus, viens iesniegums ir par horizontālās politikas īstenošanu. Papildus Finanšu ministrija kā revīzijas iestāde atsevišķi iesniedz projekta iesniegumu.

30. Šo noteikumu 14.punktā norādītā institūcija iesniedz Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu sadarbības iestādē vienā no šādiem veidiem:

30.1. papīra formā (divos eksemplāros, no kuriem viens ir oriģināleksemplārs un viens ir kopija, ar attiecīgām norādēm "oriģināls" vai "kopija") atbilstoši normatīvajiem aktiem par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu;

30.2. elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu atbilstoši Elektronisko dokumentu likuma 3.panta otrajai un trešajai daļai).

31. Šo noteikumu 27.punktā minētajā uzaicinājumā norādītais Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigu datums ir pēdējā diena, kad projekta iesniedzējs projekta iesniegumu var iesniegt personīgi, elektroniski vai nosūtot pa pastu. Ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniski, par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku uzskatāms brīdis, kad projekta iesniegums ir nosūtīts pa elektronisko pastu vai izmantojot sadarbības iestādes pārziņā esošās speciālās tiešsaistes formas. Ja starp sadarbības iestādi un projekta iesniedzēju rodas domstarpības par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku, projekta iesniedzējam jāpierāda, ka projekta iesniegums ir nosūtīts līdz projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigām. Ja sadarbības iestāde apgalvo, ka projekta iesniegums nav saņemts, tai minētais apgalvojums jāpamato. Ja projekta iesniegumu sūta pa pastu, par projekta iesnieguma iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu.

32. Sadarbības iestāde ne vēlāk kā pēc visu termiņā iesniegto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu saņemšanas izveido Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju.

33. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijā iekļauj pārstāvjus no sadarbības iestādes, vadošās iestādes un Valsts kancelejas. Valsts kancelejas, sadarbības iestādes un vadošās iestādes pārstāvis nevar piedalīties savas institūcijas iesniegtā projekta iesnieguma vērtēšanā.

34. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumus vērtē saskaņā ar šajos noteikumos noteiktajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem (4.pielikums).

35. Sadarbības iestāde Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu nevērtē, ja ir konstatēts vismaz viens no šādiem nosacījumiem:

35.1. projekta iesniegums nav iesniegts noteiktajā termiņā;

35.2. projekta iesniedzējs nav uzaicināts iesniegt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu.

36. Sadarbības iestādes vadītājs, pamatojoties uz Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas atzinumu, pieņem vienu no šādiem pārvaldes lēmumiem:

36.1. par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu vai noraidīšanu. Pārvaldes lēmumu par projekta iesniegumu noraidīšanu pieņem, ja tas neatbilst Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijam (4.pielikuma 1.1., 3.1. un 3.2.apakšpunkts);

36.2. par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu. Pārvaldes lēmuma nosacījumu izpildes termiņš ir 10 darbdienas pēc attiecīgā lēmuma saņemšanas.

37. Šo noteikumu 36.2.apakšpunktā minētajā lēmumā var iekļaut nosacījumu par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma precizēšanu, ja tas neatbilst projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijiem (4.pielikuma 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., 2.6., 2.7., 3.3., 3.4., 3.5., 3.6., 3.7., 3.8. un 3.9.apakšpunkts).

38. Sadarbības iestāde pārvaldes lēmumu par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu, noraidīšanu vai apstiprināšanu ar nosacījumu piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas nosūta Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniedzējam.

39. Pēc lēmuma pieņemšanas par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu vai apstiprināšanu ar nosacījumu, ja ir izpildīti attiecīgie nosacījumi, sadarbības iestāde ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma saņēmēju slēdz vienošanos.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Finanšu ministra vietā – tieslietu ministrs,
iekšlietu ministra pienākumu izpildītājs A.Štokenbergs

 

 

1.pielikums
Ministru kabineta
2011.gada 6.septembra
noteikumiem Nr.694

Darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" un 3.8.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" projektu iesniegumu atlases otrās kārtas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu izdevumu deklarēšanas proporcijas

1. Ja Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējs saņem finansējumu vairāku Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu ietvaros, sagatavojot izdevumu deklarāciju, sadarbības iestāde katram Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējam piemēro individuālu izdevumu deklarēšanas proporciju.

2. Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējiem, kuri nodrošina horizontālo politiku koordinēšanu, sadarbības iestāde, sagatavojot izdevumu deklarāciju, piemēro atsevišķu horizontālās politikas koordinēšanas izdevumu deklarēšanas proporciju.

Nr.p.k.

Iesaistītās institūcijas

1.DPP

2.DPP

3.DPP

3.DPP

KOPĀ

1.6.1.1.aktivitāte

2.4.1.1.aktivitāte

3.7.1.1.aktivitāte

3.8.1.1.aktivitāte

%

1. Ekonomikas ministrija

2,439448 %

80,781183 %

13,190721 %

3,588649 %

100,000000 %

2 Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra

4,160854 %

67,470439 %

22,771434 %

5,597273 %

100,000000 %

3. Finanšu ministrija, kopā:

13,612376 %

20,008080 %

53,464281 %

12,915264 %

100,000000 %

3.1. ES fondu aktivitāšu administrēšana

13,612377 %

20,008089 %

53,464264 %

12,915271 %

100,000000 %

3.2. Finanšu ministrija (par horizontālās politikas "Makroekonomiskā stabilitāte" koordinēšanu)

13,612000 %

20,008000 %

53,465000 %

12,915000 %

100,000000 %

3.3. Revīzijas iestāde

13,612400 %

20,008067 %

53,464267 %

12,915267 %

100,000000 %

4. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra

2,394392 %

3,172526 %

90,737528 %

3,695553 %

100,000000 %

5. Valsts kase

2,474559 %

25,852490 %

47,154452 %

24,518499 %

100,000000 %

6. Iepirkumu uzraudzības birojs

13,612443 %

20,007919 %

53,464253 %

12,915385 %

100,000000 %

7. Valsts kanceleja:

70,771728 %

6,769476 %

18,089042 %

4,369754 %

100,000000 %

7.1. ES fondu aktivitāšu administrēšana

100,000000 %

0,000000 %

0,000000 %

0,000000 %

100,000000 %

7.2. Finansējums horizontālo apmācību nodrošināšanai

13,612333 %

20,008000 %

53,464333 %

12,915333 %

100,000000 %

8. Sabiedrības integrācijas fonds

100,000000 %

0,000000 %

0,000000 %

0,000000 %

100,000000 %

9. Labklājības ministrija, kopā:

59,247144 %

1,680367 %

37,987826 %

1,084663 %

100,000000 %

9.1. ES fondu aktivitāšu administrēšana

63,431198 %

0,000000 %

36,568802 %

0,000000 %

100,000000 %

9.2. Labklājības ministrija (par horizontālās politikas "Vienlīdzīgas iespējas" koordinēšanu)

13,612000 %

20,008000 %

53,465000 %

12,915000 %

100,000000 %

10. Nodarbinātības valsts aģentūra

100,000000 %

0,000000 %

0,000000 %

0,000000 %

100,000000 %

11. Izglītības un zinātnes ministrija

11,229070 %

40,497886 %

48,273044 %

0,000000 %

100,000000 %

12. Valsts izglītības attīstības aģentūra

17,923391 %

32,920188 %

49,156421 %

0,000000 %

100,000000 %

13. Veselības ministrija

4,784564 %

0,000000 %

95,215436 %

0,000000 %

100,000000 %

14. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kopā:

1,370112 %

1,425673 %

68,762216 %

28,441999 %

100,000000 %

14.1. ES fondu aktivitāšu administrēšana

0,430890 %

0,000000 %

69,935849 %

29,633261 %

100,000000 %

14.2. Horizontālās politikas "Teritorijas līdzsvarota attīstība" koordinēšana

13,612000 %

20,008000 %

53,465000 %

12,915000 %

100,000000 %

14.3. Horizontālās politikas "Rīgas starptautiskā konkurētspēja" koordinēšana

13,612000 %

20,008000 %

53,465000 %

12,915000 %

100,000000 %

14.4. Horizontālā politikas "Informācijas sabiedrība" koordinēšana

13,612000 %

20,008000 %

53,465000 %

12,915000 %

100,000000 %

14.5. Horizontālās politikas "Ilgtspējīga attīstība" koordinēšana

13,612000 %

20,008000 %

53,465000 %

12,915000 %

100,000000 %

15. Valsts reģionālās attīstības aģentūra

1,565074 %

0,000000 %

98,434926 %

0,000000 %

100,000000 %

16. Kultūras ministrija

0,000000 %

0,000000 %

100,000000 %

0,000000 %

100,000000 %

17. Satiksmes ministrija

0,000000 %

0,000000 %

53,445667 %

46,554333 %

100,000000 %

18. Kurzemes plānošanas reģions

13,612667 %

20,008000 %

53,464000 %

12,915333 %

100,000000 %

19. Latgales plānošanas reģions

13,612667 %

20,008000 %

53,464000 %

12,915333 %

100,000000 %

20. Rīgas plānošanas reģions

13,612667 %

20,008000 %

53,464000 %

12,915333 %

100,000000 %

21. Vidzemes plānošanas reģions

13,612667 %

20,008000 %

53,464000 %

12,915333 %

100,000000 %

22. Zemgales plānošanas reģions

13,612667 %

20,008000 %

53,464000 %

12,915333 %

100,000000 %

Finanšu ministra vietā – tieslietu ministrs,
iekšlietu ministra pienākumu izpildītājs A.Štokenbergs

 

 

2.pielikums
Ministru kabineta
2011.gada 6.septembra
noteikumiem Nr.694

Darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" un 3.8.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" projektu iesniegumu atlases otrajai kārtai maksimāli pieejamais finansējuma apmērs laikposmam no 2012.gada 1.janvāra līdz 2015.gada 31.decembrim*

Nr.p.k.

Iesaistītās institūcijas

1.DPP

2.DPP

3.DPP

3.DPP

KOPĀ

1.6.1.1.aktivitāte

2.4.1.1.aktivitāte

3.7.1.1.aktivitāte

3.8.1.1.aktivitāte

LVL

1. Ekonomikas ministrija

67 002

2 218 740

362 297

98 566

2 746 605

2. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra

138 001

2 237 759

755 249

185 642

3 316 651

3. Finanšu ministrija, kopā:

642 375

944 192

2 523 009

609 478

4 719 054

3.1. ES fondu aktivitāšu administrēšana

410 965

604 055

1 614 115

389 919

3 019 054

3.2. Finanšu ministrija (par horizontālās politikas "Makroekonomiskā stabilitāte" koordinēšanu)

27 224

40 016

106 930

25 830

200 000

3.3. Revīzijas iestāde

204 186

300 121

801 964

193 729

1 500 000

4. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra

115 314

152 789

4 369 923

177 978

4 816 004

5. Valsts kase

6 320

66 027

120 432

62 620

255 399

6. Iepirkumu uzraudzības birojs

60 167

88 435

236 312

57 086

442 000

7. Valsts kanceleja:

627 523

60 024

160 393

38 746

886 686

7.1. ES fondu aktivitāšu administrēšana

586 686

0

0

0

586 686

7.2. Finansējums horizontālo apmācību nodrošināšanai

40 837

60 024

160 393

38 746

300 000

8. Sabiedrības integrācijas fonds

667 500

0

0

0

667 500

9. Labklājības ministrija, kopā:

705 451

20 008

452 318

12 915

1 190 692

9.1. ES fondu aktivitāšu administrēšana

691 839

0

398 853

0

1 090 692

9.2. Labklājības ministrija (par horizontālās politikas "Vienlīdzīgas iespējas" koordinēšanu)

13 612

20 008

53 465

12 915

100 000

10. Nodarbinātības valsts aģentūra

1 573 986

0

0

0

1 573 986

11. Izglītības un zinātnes ministrija

329 299

1 187 624

1 415 635

0

2 932 558

12. Valsts izglītības attīstības aģentūra

626 389

1 150 499

1 717 925

0

3 494 813

13. Veselības ministrija

44 482

0

885 216

0

929 698

14. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kopā:

76 913

80 032

3 860 055

1 596 628

5 613 628

14.1. ES fondu aktivitāšu administrēšana

22 465

0

3 646 195

1 544 968

5 213 628

14.2. Horizontālās politikas "Teritorijas līdzsvarota attīstība" koordinēšana

13 612

20 008

53 465

12 915

100 000

14.3. Horizontālās politikas "Rīgas starptautiskā konkurētspēja" koordinēšana

13 612

20 008

53 465

12 915

100 000

14.4. Horizontālā politikas "Informācijas sabiedrība" koordinēšana

13 612

20 008

53 465

12 915

100 000

14.5. Horizontālās politikas "Ilgtspējīga attīstība" koordinēšana

13 612

20 008

53 465

12 915

100 000

15. Valsts reģionālās attīstības aģentūra

33 697

0

2 119 364

0

2 153 061

16. Kultūras ministrija

0

0

322 880

0

322 880

17. Satiksmes ministrija

0

0

1 282 696

1 117 304

2 400 000

18. Kurzemes plānošanas reģions

20 419

30 012

80 196

19 373

150 000

19. Latgales plānošanas reģions

20 419

30 012

80 196

19 373

150 000

20. Rīgas plānošanas reģions

20 419

30 012

80 196

19 373

150 000

21. Vidzemes plānošanas reģions

20 419

30 012

80 196

19 373

150 000

22. Zemgales plānošanas reģions

20 419

30 012

80 196

19 373

150 000

KOPĀ:

5 816 514

8 356 189

20 984 684

4 053 828

39 211 215

Piezīme. * Kurzemes plānošanas reģionam, Latgales plānošanas reģionam, Rīgas plānošanas reģionam, Vidzemes plānošanas reģionam un Zemgales plānošanas reģionam maksimāli pieejamais finansējuma apmērs laikposmam no 2012.gada 1.janvāra līdz 2013.gada 31.decembrim.

Finanšu ministra vietā – tieslietu ministrs,
iekšlietu ministra pienākumu izpildītājs A.Štokenbergs

 

 

Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā

3.pielikums
Ministru kabineta
2011.gada 6.septembra
noteikumiem Nr.694

Finanšu ministra vietā – tieslietu ministrs,
iekšlietu ministra pienākumu izpildītājs A.Štokenbergs

 

 

4.pielikums
Ministru kabineta
2011.gada 6.septembra
noteikumiem Nr.694

Projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji

Darbības programmas nosaukums un numurs

1.

2.

3.

Cilvēkresursi un nodarbinātība

Uzņēmējdarbība un inovācijas

Infrastruktūra un pakalpojumi

Prioritātes nosaukums un numurs

1.6.

2.4.

3.7.

3.8.

Tehniskā palīdzība

Tehniskā palīdzība

Tehniskā palīdzība Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) ieviešanai

Tehniskā palīdzība Kohēzijas fonda (KF) ieviešanai

Pasākuma nosaukums un numurs

1.6.1.

2.4.1.

3.7.1.

3.8.1.

Atbalsts darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" vadībai

Atbalsts darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" vadībai

Atbalsts darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" vadībai

Atbalsts Kohēzijas fonda vadībai

Aktivitātes nosaukums un numurs

1.6.1.1.

2.4.1.1.

3.7.1.1.

3.8.1.1.

Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana

Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana

Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana

Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana

Projektu atlases veids

1.6.1.1.

2.4.1.1.

3.7.1.1.

3.8.1.1.

Ierobežota

Ierobežota

Ierobežota

Ierobežota

Vadošā iestāde

1.6.1.1.

2.4.1.1.

3.7.1.1.

3.8.1.1.

Finanšu ministrija

Finanšu ministrija

Finanšu ministrija

Finanšu ministrija

1. Kvalitātes kritēriji

Vērtēšanas sistēma
Punktu skaits

1.1. Projekta ieguldījums horizontālo prioritāšu īstenošanā

Maksimālais punktu skaits – 6 punkti

1.1.1. Horizontālā prioritāte "Vienādas iespējas"
Projekta ietvaros paredzētās aktivitātes sekmē vienlīdzīgu iespēju principu ievērošanu:

0–3

 
1.1.1.1. Projektā paredzētas aktivitātes vienlīdzīgu iespēju principa ievērošanai, nodrošinot vides un informācijas pieejamību personām ar funkcionēšanas ierobežojumiem, – 2 punkti
1.1.1.2. Projekta iesniedzējs apņemas projekta īstenošanā ievērot vienlīdzīgu iespēju principus (nepieļaut diskrimināciju dzimuma, rases, etniskās izcelsmes, reliģijas, invaliditātes un citu faktoru dēļ) – 1 punkts
1.1.1.3. Projektā nav paredzēta šā punkta 1.1.1.1. un 1.1.1.2.apakšpunktā minēto vienlīdzīgu iespēju principu ievērošana – 0 punktu
Ja iegūtais vērtējums ir 0 punktu, Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu noraida
1.1.2. Horizontālā prioritāte "Informācijas sabiedrība"
Projekta ietvaros paredzēts veicināt elektronisko pakalpojumu pieejamību Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējam:

1–3

1.1.2.1. elektronisko pakalpojumu nodrošināšana Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējiem visos projekta ieviešanas posmos (sagatavošanā, iesniegšanā, īstenošanā) un (vai) interesentu elektronisko pieteikšanās (vai pierakstīšanās) Eiropas Savienības fondu aktualitāšu saņemšanai un semināru apmeklēšanai – 2 punkti
1.1.2.2. aktuālās informācijas par Eiropas Savienības fondiem pieejamība mājaslapā internetā – 1 punkts
Iespējams saņemt vērtējumu atbilstoši vairākiem šā pielikuma 1.1.1. un 1.1.2.apakšpunktā minētajiem kvalitātes kritērijiem.
Ja vērtējumā par atbilstību šā pielikuma 1.1.1. un 1.1.2.apakšpunktā minētajiem kvalitātes kritērijiem saņemti 3 punkti vai mazāk, Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu noraida
2. Atbilstības kritēriji – projekts pēc būtības atbilst aktivitātei

Atbilst/neatbilst

2.1. Projekta iesniegumā paredzētās aktivitātes atbilst Ministru kabineta noteikumos par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu īstenošanu atbalstītajām darbībām  

P*

2.2. Starp projekta nepieciešamības pamatojumā definēto mērķi, plānotajām aktivitātēm un to rezultātiem ir skaidri parādīta savstarpējā saistība  

P

2.3. Projekta iesniegumā ir norādīti objektīvi pārbaudāmi plānoto aktivitāšu rezultāti skaitliskā izteiksmē  

P

2.4. Projekta iesniegumā plānotās aktivitātes ir pamatotas, un tām ir detalizēts skaidrojums, aktivitātes ir samērīgas ar plānoto laika grafiku un nodrošina plānoto rezultātu sasniegšanu  

P

2.5. Projekta iesniegumā aktivitātēm plānotais finansējums ir pamatots un samērīgs ar plānotajiem rezultātiem, atbilstoši plānotajām aktivitātēm skaidri sadalīts pa pozīcijām projekta iesnieguma budžeta tāmē

P

2.6. Projekta iesniegumā iespējamie riski ir izvērtēti, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai ir izstrādāts, tai skaitā ir veikta projekta īstenošanas termiņu, projekta īstenošanas finanšu, kā arī projekta aktivitāšu rezultātu un uzraudzības rādītāju izpildes risku analīze  

P

2.7. Projekta iesniegumā ir raksturots projekta vadības, ieviešanas un uzraudzības mehānisms un projekta īstenošanai nepieciešamie resursi (cilvēkresursi, to kvalifikācija un pienākumi, pieejamā materiāltehniskā bāze), un tie ir atbilstoši un pietiekami projekta vajadzībām

P

3. Tehniskie un administratīvie kritēriji

Atbilst/neatbilst

-

3.1. Projekta iesnieguma iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu ierobežotai projektu iesniegumu atlasei  

N**

3.2. Projekta iesniegums ir iesniegts sadarbības iestādes noteiktajā termiņā  

N

3.3. Projekta iesniegums ir iesniegts atbilstoši noteiktajām projekta iesnieguma noformēšanas prasībām:  

P

3.3.1. projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši iesnieguma veidlapai    
3.3.2. projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts
3.3.3. ir iesniegts nepieciešamais projekta iesnieguma eksemplāru (kopiju) skaits (ja attiecināms)
3.3.4. projekta iesniegums ir cauršūts (caurauklots) (ja attiecināms)
3.3.5 projekta iesniegumu ir parakstījusi projekta iesniedzēja atbildīgā persona
3.4. Projekta iesnieguma finansēšanas plāns un budžeta tāme ir aritmētiski pareizas  

P

3.5. Projekta iesniegumā plānotās attiecināmās izmaksas nepārsniedz Ministru kabineta noteikumos*** noteiktos attiecināmo izmaksu pozīciju apmēra ierobežojumus  

P

3.6. Projekta iesniegumā norādītais aktivitāšu ieviešanas grafiks ir detalizēts un atspoguļo visas plānotās aktivitātes  

P

3.7. Projekta iesniegumā norādītās attiecināmo izmaksu pozīcijas atbilst Ministru kabineta noteikumos*** noteiktajām attiecināmajām izmaksām  

P

3.8. Projekta iesniegumā plānotais aktivitāšu īstenošanas laiks nepārsniedz Ministru kabineta noteikumos*** noteikto maksimāli atļauto laikposmu  

P

3.9. Projekta iesniegumā pieprasītā attiecināmā finansējuma apjoms nepārsniedz Ministru kabineta noteikumos*** noteikto maksimālo projekta iesniedzējam pieejamo individuālo limitu  

P

Piezīmes.
1. * P – kritērijs ir precizējams.
2. ** N – kritērijs nav precizējams.
3. *** Ministru kabineta 2011.gada 6.septembra noteikumi Nr.694 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" un 3.8.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta funkciju nodrošināšana" projektu iesniegumu atlases otro kārtu".

Finanšu ministra vietā – tieslietu ministrs,
iekšlietu ministra pienākumu izpildītājs A.Štokenbergs

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!