Amatu konkursi
izsludina konkursu uz vakanto vietu:
Biznesa vadības un ekonomikas fakultātē
- docents – 1 vieta (zinātnes nozare Ekonomika; apakšnozare Reģionālā ekonomika)
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz rektorei adresēts iesniegums, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei, kabinets nr.C 204, Cēsu ielā 4, Valmierā, LV-4201, ar norādi "Konkurss uz akadēmisko amatu"; tālr. 26186555.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam uz noteiktu laiku
Funkciju izpildes departamenta Liepājas reģionālajā nodaļā
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju
- veikt personas paraksta apliecināšanu
- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju
- veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju
- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju
- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās ierakstīšanu koncesiju reģistrā
- veikt kontroles funkcijas (prasības pieteikumu tiesai sagatavošana, administratīvā pārkāpuma protokola sastādīšana u.c.)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības tiesībās
- zināšanas lietvedībā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darba vietu Liepājas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā Patērētāju kolektīvo interešu aizsardzības daļas juriskonsults
(darbs saistīts ar iestādes amatpersonu konsultēšanu patērētāju un juridisko personu iesniegumu izskatīšanā, administratīvo aktu (lēmumu) sagatavošanā, prasības pieteikumu tiesai gatavošanu, iestādes pārstāvēšanu tiesā, juridiskās palīdzības sniegšanu patērētājiem un uzņēmējiem)
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, ne mazāka par vienu gadu
- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- vēlama praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jomā
- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā patērētāju tiesību jomā
- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī.
Motivācijas vēstuli, vispusīgu CV, izglītības dokumenta kopiju, kā arī rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām prasībām un neatbilstību Valsts civildienesta ierēdņu disciplināratbildības likuma 11. panta 5. punktam sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam" Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Uzziņas pa tālruni 67388633.
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz vecākā referenta amata vietu (ierēdnis - personāla speciālists)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
augstākā izglītība personāla vadībā, tiesību zinātnē vai vadības zinībās
- vismaz divu gadu darba pieredze personālvadībā valsts pārvaldes iestādē
- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- teicamas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas, prasme argumentēt, saprotami izklāstīt viedokli
- teicamas lietotāja prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku
Veicamie amata pienākumi:
- nodrošināt personāla plānošanu, atlasi, uzskaiti un reģistrāciju
- izstrādāt personāla dokumentāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt darbinieku ikgadējās novērtēšanas procesu
izstrādāt darbinieku amatu aprakstus un aktualizēt tos
izstrādāt darbinieku darba laika uzskaites tabeles, atvaļinājuma grafikus
- organizēt darbinieku atlases procesu
Motivētu rakstveida pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un darbinieka darbības un tās rezultātu novērtēšanas novērtējuma kopiju (ja tāda ir) sūtīt pa pastu uz adresi Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi ,,Konkursam" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Latvijas Republikas MINISTRU KABINETS izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Cilvēktiesību tiesas ad hoc tiesneša amatu
Pretendentiem jāatbilst Eiropas Cilvēka tiesību un pamatbrīvību aizsardzības konvencijas 21.pantā noteiktajām obligātajām prasībām – personai jābūt ar augstām morālām īpašībām, atbilstošu kvalifikāciju, lai ieņemtu augstus tiesu varas amatus, vai autoritatīvam juristam. Pretendentam nepieciešamas labas angļu un (vai) franču valodas zināšanas un Eiropas Cilvēka tiesību un pamatbrīvību aizsardzības konvencijas un Eiropas Cilvēktiesību tiesas judikatūras zināšanas.
Konkursā pretendentu vērtēs atbilstoši šādiem kritērijiem:
1) labas zināšanas konstitucionālo tiesību, cilvēktiesību un (vai) starptautisko tiesību jomā
2) labas Latvijas tiesību sistēmas zināšanas
3) izpratne par Eiropas Cilvēktiesību tiesas darbu
4) izpratne par tiesu lietu iztiesāšanas procesu un vēlama pieredze tieslietu jomā
5) prasme formulēt un aizstāvēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus
6) labas angļu un (vai) franču valodas zināšanas.
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, dzīvesgaitas apraksts (CV) latviešu un angļu vai franču valodā, kura paraugs atrodams vietnē http://www.am.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) un citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) iesniedzami līdz 2011.gada 13.oktobrim, nosūtot pa pastu vai nogādājot personīgi komisijas sekretārei Ārlietu ministrijas Personāla attīstības un plānošanas nodaļas vadītāja vietniecei Vitai Majorei Rīgā, K.Valdemāra ielā 3, LV-1395. Pieteikumu var iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv.
Tālruņi uzziņām 67 016 169 vai 67 016 341.
APP "Valsts Stendes graudaugu selekcijas institūts" izsludina konkursu uz vakanto vadošā pētnieka vietu Agroekoloģisko pētījumu nodaļā
Prasības pretendentam:
- doktora grāds bioloģijā, ķīmijā vai lauksaimniecībā
- pieredze projektu sagatavošanā un vadīšanā
- labas svešvalodas zināšanas darbam starptautiskos projektos.
Pieteikuma dokumentus: amata konkursa pretendenta motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), izglītības apliecinošu dokumentu kopijas l mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt APP "Valsts Stendes graudaugu selekcijas institūtā", ,,Dižzemes", p/n Dižstende, Talsu nov., LV-3258. Tālr. uzziņām 29265347 vai stende.selekcija@apollo.lv.
Veselības ministrijas Veselības inspekcija
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
Kontroles pārvaldes Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts eksperts
(trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds ārstniecības specialitātē
- ārstniecības personas sertifikāts kādā no medicīnas pamatspecialitātēm
- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā trīs gadi
- prasme strādāt ar MS Office programmām;
- latviešu un vēlams divu svešvalodu zināšanas (priekšrocības būs pretendentiem ar svešvalodu zināšanām)
- doties regulāros darba braucienos uz Rīgu, ja pēc pretendenta izvēles darba vieta tiek noteikta Inspekcijas reģionālā ofisa telpās.
GALVENIE PIENĀKUMI:
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos
- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē
- veikt veselības aprūpes kvalitātes un medicīnisko aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs;
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus;
- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par norādījumu izpildi.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā;
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV 1012 vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv
Veselības ministrijas Veselības inspekcija
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Veselības aprūpes nodaļas vecākais ārsts eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība – ārsta grāds
- sertifikāts vienā vai vairākās medicīnas pamatspecialitātēs, vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē
- vēlama pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu, kā arī normatīvo aktu izstrādē
- divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu val. u.c.) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes
GALVENIE PIENĀKUMI:
- piedalīties politikas dokumentu un tiesību aktu projektu izvērtēšanā un priekšlikumu sagatavošanā Nodaļas kompetences jautājumos
- izstrādāt Inspekcijas iekšējos normatīvos aktus un metodiskos dokumentus veselības aprūpes un darbspēju ekspertīzes jomā Nodaļas kompetences jautājumos, izvērtēt un pārraudzīt to ieviešanu
- uzraudzīt, lai izskatot sūdzības un iesniegumus, tiek objektīvi izvērtēta ārstniecības iestādēm saistošo normatīvo aktu izpilde medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes jomā
- analizēt Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas darba atskaites un ekspertīžu rezultātus medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes jomā
- izskatīt un analizēt pārsūdzību gadījumus veselības aprūpes un darbspēju ekspertīzes jomā, nepieciešamības gadījumā pieprasot papildus informāciju no Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārstiem – ekspertiem vai sūdzībā iesaistītajām ārstniecības iestādēm un ārstniecības personām.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012 vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv.
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz vecākā referenta amata vietu (darbinieks - informāciju sistēmu speciālists)
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju zinātnē
- izcilas prasmes darbā ar izklāj lapu un teksta redaktoriem
teicamas prasmes darbā ar MS SQL, MySQL, PHP saistīto programmatūru (t.sk. MS Access)
- labas prasmes darbā ar datortehnikas un datortīklu uzturēšanu pieredze darbā ar IBM SPSS vai Abbyy FormReader programmatūru tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas angļu un/vai vācu valodas zināšanas
- prasme racionāli organizēt darbu arī paaugstinātas spriedzes apstākļos
Veicamie amata pienākumi:
- piedalīties valsts pārbaudes darbu procesu dalībnieku reģistrēšanā, pārbaudē un korekcijā
- veikt valsts pārbaudes darbu pieteikumu datu analīzi
- piedalīties valsts pārbaudes darbu rezultātu reģistrēšanā un apkopošanā
- veidot statistikas pārskatu par valsts pārbaudes darbu rezultātiem
- nodrošināt valsts pārbaudes darbu pieteikumu un rezultātu elektronisko datu
- bāzu uzturēšanu, atjaunošanu, uzlabošanu, to savstarpējo savietojamību apkopot iestādes rīcībā esošos datus, sagatavot nepieciešamos datus struktūrvienību vajadzībām
Motivētu rakstveida pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un darbinieka darbības un tās rezultātu novērtēšanas novērtējuma kopiju (ja tāda ir) sūtīt pa pastu uz adresi Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV- 1050, ar norādi ,,Konkursam" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Amatu konkursu rezultāti
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas Kurzemes nodaļas Pensiju daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2011.gada 22.septembrī iecelta Daina Ūpe.