• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 11.10.2011., Nr. 160 https://www.vestnesis.lv/ta/id/237447

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

11.10.2011., Nr. 160

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem -

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem -

1. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta vecākais eksperts

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās komercdarbības atbalsta kontroles institūcijas funkciju, t.i., veikt valsts un pašvaldības institūciju plānoto atbalsta pasākumu komercdarbībai sākotnējo izvērtēšanu

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās

- teicamas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības institūcijām

- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- izvērtēt plānotās komercdarbības atbalsta programmas un projektus

- gatavot atzinumus par valsts un pašvaldības institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem

- gatavot ikgadējo pārskatu par sniegto atbalstu rūpniecībai un citiem sektoriem

 

2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākais eksperts

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību, veic ES fondu uzraudzības un ziņošanas sistēmas pārraudzību, kā arī izstrādā priekšlikumus ES fondu apguves efektivitātes uzlabošanai.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmām

- vēlama pieredze sadarbībā ar Eiropas Komisijas institūcijām

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- komunikācijas un argumentācijas prasmes

- prasme strādāt ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt 2004-2006.gadu perioda Kohēzijas fonda projektu pēcuzraudzību (t.sk. dalība EK organizētajās uzklausīšanas procedūrās par iepriekšējo periodu Kohēzijas fonda projektiem)

- nodrošināt ES fondu ieviešanas sistēmas metodiku un vadlīniju izstrādi un pilnveidi

- piedalīties ES fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda sistēmas izveidē, ES līmeņa dokumentu izskatīšanā, Latvijas viedokļa par sistēmiskiem jautājumiem izstrādē u.tml.

 

3. Iekšējā audita departamenta Iekšējā audita politikas plānošanas nodaļas vecākais eksperts

Iekšējā audita departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un īsteno politiku iekšējā audita jomā, sniedz neatkarīgu un objektīvu vērtējumu un konsultācijas par ministrijas, tās padotības iestāžu un kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja, iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāt.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē (revīzijas vai informācijas tehnoloģiju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama darba pieredze iekšējā vai ārējā auditā, tai skaitā, pieredze IS audita jomā ne mazāk kā divi gadi

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- prasme savā darbībā pielietot Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskos standartus

- ļoti labas iemaņas datortehnikas lietošanā (MS Office)

- labas analītiskās un komunikāciju spējas

- spēja plānot, organizēt savu darbu

- precizitāte, spēja veikt analītisku darbu, strādāt radoši un patstāvīgi

- CISA vai līdzīgs vispārēji atzīts sertifikāts audita jomā tiks uzskatīts par priekšrocību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- sniegt ministrijām un iestādēm metodiski konsultatīvu palīdzību iekšējā audita jomā, kā arī informāciju sistēmu auditu jautājumos citiem auditoriem

- veikt ministriju un iestāžu iekšējā audita struktūrvienību darbības salīdzinošās pārbaudes un par to rezultātiem ziņot attiecīgās ministrijas valsts sekretāram

- piedalīties tiesību aktu projektu, vadlīniju un ieteikumu par iekšējo auditu izstrādē

 

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.

 

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība

- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze jurista amatā, kas saistīts ar administratīvo aktu izdošanu un dokumentu (tajā skaitā līgumu) tiesiskuma analīzi

- administratīvo procesu, darba tiesiskās attiecības un publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, Lotus notes) labā lietotāja līmenī

- komunikācijas un sadarbības prasmes, un oratora spējas

- attīstīta loģiskā domāšana un spēja plānot un organizēt savu darbu

- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie darba pienākumi:

- apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana par apstrīdētajiem administratīvajiem aktiem

- paskaidrojumu sagatavošana tiesai, kā arī iestādes pārstāvēšana tiesas sēdēs

- līgumu un citu dokumentu juridiskā analīze

- konsultāciju sniegšana administratīvā procesa, darba tiesisko attiecību un publisko iepirkumu jomā

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām nosūtīt pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.

Tālrunis uzziņām 67021645, e-pasts: kristine.blausa@lm.gov.lv.

 

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņu amatiem -

Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta Klientu apkalpošanas daļas vecākais/-ā eksperts/-e (2 vakances)

Galvenie pienākumi:

- laipna un kvalitatīva klientu apkalpošana

- klientu konsultēšana par Valsts kases sniegtajiem pakalpojumiem

- klientu iesniegto dokumentu apstrāde

- klientu vajadzību izzināšana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība ar ekonomiku, finanšu vadību vai grāmatvedību saistītā jomā

- vismaz 2 gadu pieredze klientu apkalpošanā

- pieredze telefonoperatora vai klientu menedžera darbā finanšu pakalpojumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja profesionāli konsultēt klientus - teicamas saskarsmes un pārliecināšanas iemaņas

- izpratne un pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas budžeta grāmatvedībā

- angļu un krievu valodu zināšanas sarunvalodas līmenī

- MS Office programmas zināšanas pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas analītiskās prasmes, atbildības sajūta un precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 30 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377,

Papildu informācija pa tālr. 67094277. www.kase.gov.lv.

 

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu

Informācijas sistēmu attīstības un atbalsta nodaļas vadītāja amatam

Galvenie pienākumi:

- vadīt, attīstīt un kontrolēt informācijas komunikāciju un tehnoloģiju (turpmāk - IKT) funkciju iestādē

- koordinēt sadarbību ar Informācijas sistēmu izstrādātāju un uzturētāju programmatūras izstrādes un pilnveidošanas jomā

- plānot un uzraudzīt datorsistēmu un programmnodrošinājuma attīstības virzienu, datortehnikas atjaunošanas politiku kompetences ietvaros

- plānot un sniegt priekšlikumus Informācijas sistēmu un programmatūras pilnveidošanai

- pārvaldīt nepieciešamos IKT resursus Uzņēmumu reģistrā

- pārstāvēt Uzņēmumu reģistra IKT intereses ārpus organizācijas visos sadarbības un attīstības projektos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- zināšanas un prasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām (procesiem, arhitektūru, infrastruktūru, programmatūru, likumdošanu)

- sapratne un zināšanas par klientu apkalpošanas procesiem

- zināšanas un praktiskās iemaņas starptautiski atzītu metodiku un standartu pielietošanā informācijas komunikāciju un tehnoloģiju pārvaldībā, projektu vadībā

- 3-5 gadu pieredze informācijas komunikāciju un tehnoloģiju struktūrvienības vadītāja amatā vai vecākā informācijas tehnoloģiju administratora (grupas vadītāja) darbā vai 5 gadu pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadītāja amatā

- zināšanas un praktiskās iemaņas lietvedībā, personāla vadībā, zināšanas par valsts pārvaldi

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.

 

Amatu konkursu rezultāti

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2011.gada 7.oktobrī Zāļu izplatīšanas informācijas nodaļas vecākās ekspertes amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) iecelta Marita Tazāne.

 

Veselības norēķinu centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Veselības aprūpes pakalpojumu departamenta Ambulatorās pakalpojumu daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku 2011.gada 20.septembrī ir iecelta EGIJA EGLE.

 

Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Uzraudzības departamenta vecākās inspektores amatā 2011.gada 3.oktobrī iecelta SARMĪTE ANTIŅA.

 

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!