Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.11.2011., Nr. 176 (4574) https://vestnesis.lv/ta/id/239078

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

08.11.2011., Nr. 176 (4574)

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Valsts zinātniskais institūts "Fizikālās enerģētikas institūts" izsludina konkursu uz institūta direktora amatu

Amata vietas pretendentiem jāiesniedz pieteikuma vēstule, zinātniskā grāda apliecinoša dokumenta kopija, CV, publicēto darbu saraksts, kā arī citi pretendentu raksturojoši dokumenti pēc paša izvēles.

Konkursa dokumenti mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz Fizikālās enerģētikas institūtā, Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 236. vai 238. telpā.

Tālrunis uzziņām 67558680 vai 67552011.

E-pasts: fei@edi.lv.

 

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes līgumu un pakalpojumu uzraudzības departamenta Līgumu uzraudzības nodaļas inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība jurisprudencē, ekonomikā, medicīnā, veselības aprūpē vai vadības zinībās

- priekšroka pretendentiem ar augstāko medicīnisko izglītību - ārsta grādu

- vismaz viena gada pieredze ārstniecības iestādes administratīvajā, valsts pārvaldes vai pašvaldības darbā

- likumu un citu tiesību aktu valsts apmaksātās veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas jomā pārzināšana

- zināšanas datu analīzes, plānošanas un kontroles un uzraudzības darba organizēšanas pamatprincipos

- augsta atbildības sajūta, organizatora spējas, prasme rast risinājumus dažādās nestandarta situācijās un izvērtēt prioritātes

- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Microsoft, Outlook, vēlamas iemaņas Excel, Power Point programmās) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- krievu, angļu vai citu svešvalodu zināšanas

GALVENIE PIENĀKUMI:

- veikt valsts garantēto veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanas un finansēšanas reglamentējošo normatīvo aktu un līgumu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestāžu un aptieku darbībā

- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu un valsts kompensējamo zāļu informācijas uzskaiti un apmaksas pamatotību elektroniskajā datu uzskaites sistēmā, identificēt neatbilstības normatīvajiem aktiem un līgumiem

- veikt veselības aprūpes darba organizācijas un pakalpojumu pieejamības pārbaudes līgumattiecībās ar valsti esošās ārstniecības iestādēs un aptiekās

- sagatavot kontroles rezultātu dokumentus un lēmumu projektus administratīvajās lietās

- izskatīt fizisku vai juridisku personu iesniegumus, priekšlikumus un sagatavot atbilžu projektus.

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas.

Kopā ar pieteikuma dokumentiem jāiesniedz mājas darbs "Kontroles plāna projekts par tām darbībām, kādas būtu jāveic pirms kontroles un kontroles laikā ģimenes ārsta praksē atbilstoši Ministru kabineta 2006.gada 19.decembra noteikumu Nr.1046 "Veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtība" 147.2 punktam".

Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, www.vi.gov.lv.

 

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļas vecākais referents (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (maģistra grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ārstniecībā, inženiertehniskā vai ķīmijā

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi

- darba pieredze medicīnas ierīču drošuma jautājumos vismaz 1 gads;

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu val. u.c.) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

GALVENIE PIENĀKUMI:

- analizēt Latvijas Republikas un starptautiskos politikas plānošanas dokumentus medicīnisko ierīču drošuma jomā, kā arī informāciju par situāciju valstī šajā nozarē

- izskatīt medicīnisko ierīču uzraudzības tiesību aktu projektus un sagatavot priekšlikumus

- sagatavot informatīvo ziņojumu un pārskatu projektus par politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas, Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām

- sadarbībā ar Inspekcijas struktūrvienībām izstrādāt Inspekcijas darbības stratēģijas (turpmāk tekstā -IDS) programmu un citus stratēģiskās plānošanas dokumentus medicīnisko ierīču uzraudzības jomā, sagatavot priekšlikumus to aktualizācijai

- metodiski vadīt Inspekcijas kontroles nodaļu medicīnisko ierīču uzraudzības jomā

- piedalīties inspektoru profesionālās apmācības plānošanā un realizācijā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV 1012 vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv , mājas lapa: www.vi.gov.lv.

 

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kontroles pārvaldes Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas Inspektors (veselības aprūpes jomā)

(trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku, ar darba vietu Rīgā)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz trīs gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- latviešu un divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu vai citu valodu) zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office programmām un lietvedības prasmes

- vēlama "B" kategorijas autovadītāja apliecība

GALVENIE PIENĀKUMI:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, kā arī konsultēt fiziskas un juridiskas personas atbilstoši kompetencei

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv www.vi.gov.lv.

 

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra nodarbinātības aģents (1 amata vieta uz noteiktu laiku un 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

• augstākā izglītība (izglītība sociālajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību);

• vēlama pieredze klientu konsultēšanā

• iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē (īpaši nodarbinātības jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

• zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos

• vēlamas svešvalodas zināšanas (angļu, krievu valodā)

• prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata pienākumi:

• veikt bezdarbnieku un darba meklētāju reģistrāciju, pieņemt lēmumus par statusu

• sniegt konsultācijas par darba iekārtošanos, par dalību aktīvajos nodarbinātības pasākumos un preventīvajos bezdarba samazināšanas pasākumos

• palīdzēt klientiem iesaistīties darba tirgū

• klientu datu apstrāde.

Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija (20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis") jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē (adrese: Jēzusbaznīcas iela 11, Rīga, LV-1050) nosūtot uz e-pastu: Tamara.Ozola@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.

 

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Humāno zāļu novērtēšanas nodaļas vecākais eksperts

Prasības pretendentiem/- ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība

- vēlama darba pieredze zāļu reģistrācijas jomā

- teicamas latviešu valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes, sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas celšanas iespējas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru, Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078457 vai 67078424; fakss: 67078428.

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Iekšējā audita departamenta informācijas sistēmu auditors

Prasības:

-pretendentam jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība informācijas sistēmās vai datorzinātnēs

-apmācība informāciju sistēmu audita jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vismaz 2 gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu analīzē, zināšanas un pieredze informāciju tehnoloģiju jomā

-vēlamas zināšanas par LVS ISO/IEC 27000:2009 "Informācijas tehnoloģija. Drošības paņēmieni. Informācijas drošības pārvaldības sistēmas. Pārskats un vārdnīca" un Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem standartiem;

-zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem saistībā ar informācijas sistēmām un tehnoloģijām , kā arī iekšējo auditu

-pieredze darbā ar lielu informācijas apjomu

-angļu valodas zināšanas

-labas komunikācijas prasmes.

Pieteikuma dokumentus (Konkursa pretendenta pieteikumu un Aptaujas lapu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un Aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas mājas lapā: www.varam.gov.lv. Sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām - 67026902.

 

Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Bioloģisko un ķīmisko ekspertīžu departamenta tiesu eksperts

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā

- Tiesu ekspertu likumā noteiktajā kārtībā apliecināta tiesu eksperta kvalifikācija daktiloskopiskās identifikācijas ekspertīzēs

- gadu tiesu eksperta palīga darba pieredze

- augsta atbildības sajūta, koncentrēšanās spēja

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un argumentēt savu viedokli

- svešvalodu zināšanas (krievu, angļu)

- prasme strādāt ar datoru

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību un tiesu eksperta tiesības apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Fakss 67517749, e-pasts administration@vteb.gov.lv.

 

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas juriskonsulta amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 3 gadi

- pieredze tiesību aktu izstrādāšanā

- zināšanas par elektronisko sakaru un pasta nozares regulējumu nacionālajās un starptautiskajās tiesībās

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar datorprogrammām: Microsoft Office, Word, Microsoft Office Excel

- iniciatīva, spēja argumentēt savu viedokli

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. Kabinetā, tālr.uzziņām 67028218.

 

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sauszemes transporta departamenta Autosatiksmes nodaļas vecākais referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība autotransporta, ekonomikas vai juridiskajā specialitātē

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem;

- vēlamas zināšanas autotransporta un ar tā darbību saistīto Latvijas Republikas un starptautisko likumdošanu

- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets.

Tālr. uzziņām 67028218.

 

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Sauszemes transporta departamenta Autosatiksmes nodaļas juriskonsults

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītībā tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze ne mazāka kā 2 gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

-vēlama profesionālā darba pieredze autotransporta jomā

-labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā.

Tālr. uzziņām 67028218.

 

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Privatizācijas procesa nodrošinājuma dienesta Dzīvojamo māju pārvaldīšanas sektora juriskonsulta amatu

Prasības:

• otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā juridiskā izglītība (jurista kvalifikācija)

• labas juriskonsulta prasmes

• teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas (vēlamas labas angļu valodas zināšanas)

• vēlama juriskonsulta darba pieredze dzīvojamo māju pārvaldīšanas jomā

• izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un dokumentu apriti

• labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes

• labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti un tiesu prakse

Iesniedzamie dokumenti:

• dzīves apraksts (CV)

• pieteikuma vēstule

• izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

• valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

• atsauksmes no iepriekšējās darba vietas vai iepriekšējās darba vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

• citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2011.gada 22.novembra plkst.17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā: www.pa.gov.lv. Uzziņas pa tālruni 67021349.

 

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Privatizācijas procesa nodrošinājuma dienesta Dzīvokļu privatizācijas un atsavināšanas sektora speciālistavecākā īpašuma aģenta amatu

Prasības:

• augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs)

• teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas (vēlamas labas angļu valodas zināšanas)

• izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti

• darba pieredze dzīvojamo māju vai nekustamo īpašumu privatizācijas un atsavināšanas jomā

• praktiska pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

• labi pārzina darba izpildei nepieciešamos normatīvos aktus

• labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes

Iesniedzamie dokumenti:

• dzīves apraksts (CV)

• pieteikuma vēstule

• izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

• valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

• citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2011.gada 22.novembra plkst.17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā: www.pa.gov.lv. Uzziņas pa tālruni 67021349.

 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Programmu ieviešanas nodaļas projektu vadītājas amatā ar 2011.gada 1.novembri ir iecelta AGNESE JĒKABSONE.

 

Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka 2011.gada 9.sepembra laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Uzraudzības departamenta inspektora amatu noslēdzies bez rezultātiem.

 

Veselības inspekcija informē, ka Kontroles pārvaldes Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatā 2011.gada 1.novembrī konkursa kārtībā iecelta JEĻENA VILKRISTE.

 

Veselības inspekcija informē, ka Kontroles pārvaldes Kurzemes kontroles nodaļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatā 2011.gada 1.novembrī konkursa kārtībā iecelts ZIGURDS ŠTEGMANIS.

 

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!