Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Tautsaimniecības analīzes departamenta Ārvalstu finanšu resursu analīzes nodaļas vecākais ekonomists (2 amata vietas)
Tautsaimniecības analīzes departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina sistemātisku, regulāru un profesionālu tautsaimniecības un valsts finanšu stāvokļa analīzi, izstrādā makroekonomiskās prognozes, kā arī novērtē fiskālās politikas ietekmi uz tautsaimniecību.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai matemātikā
- labas angļu valodas zināšanas
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas ekonometrijas zināšanas un laba makroekonomisko procesu izpratne
- vēlama pieredze ekonomiskajā modelēšanā EViews programmā
- izpratne par Eiropas Savienības Kohēzijas fonda un strukturālo fondu tiesisko regulējumu Latvijā
- spēja īsā laikā apgūt jaunas zināšanas, analītiskās un radošās spējas, vēlme un prasme veikt patstāvīgus pētījumus, iniciatīva, komunicēšanas prasme, spēja formulēt viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- analizēt Eiropas Savienības fondu makroekonomisko ietekmi, gatavot analītiskus apskatus un regulārus ziņojumus par ietekmes novērtēšanas rezultātiem
- piedalīties makroekonomiskās stabilitātes politikas koordinēšanā
- piedalīties horizontālās politikas normatīvo aktu un stratēģisko dokumentu sagatavošanā atbilstoši nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā;
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Liepājas reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Aizputē)
Galvenie pienākumi:
• sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
• pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās
• izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
• sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā
• valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
• darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās (vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientiem)
• prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
• prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
• spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
• labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
• pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
• iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
• atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus iesniegt: VSAA Liepājas reģionālā nodaļa, Graudu ielā 50, Liepājā, LV-3401 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"). Tālr. uzziņām 63422391, fakss 63407719, e-pasts: liepaja@vsaa.lv.
Juridiskās palīdzības administrācija izsludina konkursu uz vakanto Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja ierēdņa amatu
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai vadībzinībās
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
- pieredze vadošā amatā
- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un vadīšanā
- pieredze normatīvo aktu un līgumu izstrādē
- izpratne par informācijas tehnoloģiju jautājumiem
- spēja analizēt un prezentēt darbības rezultatīvos rādītājus
- spēja risināt saimnieciska rakstura jautājumus
- labas iemaņas darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski
- spējas strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas latviešu valodas un vēl vienas svešvalodas, kas ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt iestādes administratīvi saimniecisko darbību, tai skaitā risināt ar informācijas tehnoloģijām saistītos jautājumus
- nodrošināt valsts iepirkumu procedūru veikšanu
- nodrošināt iestādes darbības stratēģijas izstrādi un piedalīties attīstības politikas veidošanā
- izstrādāt ar administratīvo darbu saistītus normatīvos aktus
- vadīt vai koordinēt attīstības projektus
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Brīvības gatvē 214, LV-1039, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515290.
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, veselības zinātnēs, sociālajās zinātnēs) vai cita augstākā izglītība, ja pretendents apgūst vai ir apguvis papildus zināšanas iepriekš minētajās jomās
- zināšanas politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādē, izpratne par sabiedrības veselības jautājumiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem sabiedrības veselības politikas jomā un to realizācijas mehānismiem
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas (citu valodu zināšanas tiks vērtētas kā priekšrocība)
- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)
- darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā (vismaz 1 gads)
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības sistēmā (vismaz 2 gadi)
Pienākumi:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus saskaņā ar departamenta darba plānu un departamenta vadības norādījumiem
- izstrādāt un iesniegt priekšlikumus nodaļas vadītājam par starpnozaru sadarbības jautājumu risināšanu un politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādes uzlabošanu ministrijā
- nodaļas kompetences ietvaros sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
- sagatavot atzinumus par citu departamentu un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 220.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālr. 67876017.
Piedāvājam atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!
Vakance - Stratēģiskās analīzes departamenta konsultants
Galvenie pienākumi:
- sniegt atzinumus par sagatavotiem tiesību aktu projektiem un to anotācijām
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus un nodrošināt to virzību izskatīšanai Ministru kabinetā
- Ministru prezidenta uzdevumā analizēt atsevišķas sarežģītas un starpnozaru problēmas un piedāvāt ieteikumus to risināšanai
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā
- vismaz divu gadu darba pieredze ekonomikas vai finanšu jomā vai valsts pārvaldē
- iniciatīva un spēja piedāvāt jaunus risinājumus valsts pārvaldes procesu optimizēšanai
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski
- vēlams labas angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas
Vakance - Dokumentu aprites departamenta vecākais referents
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Ministru kabinetam, Ministru prezidentam un Valsts kancelejai iesniegto dokumentu izvērtēšanu, reģistrāciju un virzību atbilstoši Ministru kabineta kārtības rullim un Valsts kancelejā noteiktajai kārtībai
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālo vai humanitāro zinātņu jomā
- zināšanas lietvedībā
- prasme lietot praksē biroja tehniku (datortehnika, kopējamā tehnika, visu veidu komunikāciju tehnika)
- precizitāte un augsta atbildības sajūta;
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlamas svešvalodu zināšanas.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sakaru departamenta direktora vietnieks - Elektronisko sakaru un pasta nodaļas vadītājs
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša augstākā tehniskā izglītība
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē vai sakaru nozares uzņēmumos ne mazāka kā 5 gadi
- profesionālās prasmes un pieredze elektronisko sakaru jomā
- labas divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu)
- labas analītiskās spējas, augsta atbildība, precizitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- vēlamas zināšanas par Eiropas Savienības un starptautiskiem tiesību aktiem elektronisko sakaru un pasta nozarē
- vēlamas zināšanas par normatīvo aktu izstrādes procesu
- spēja vadīt kolektīvu, koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas.
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, LV-1743, 377.kabinets.
Tālr. uzziņām 67028218.
Amatu konkursu rezultāti
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas valsts notāra ierēdnes amatā no 2011. gada 1. decembra iecelta Elīna Jupatova.
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Integrētās administrēšanas un kontroles sistēmas attīstības daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku ar 2011.gada 28.novembri iecelta JANA MATVEJEVA.
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Pārtikas un veterinārā dienesta Vadības stratēģijas, ārējo attiecību un starptautiskās tirdzniecības departamenta Starptautiskās tirdzniecības daļas ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku 2011.gada 28.novembrī iecelta SIGNE ŽUGA-KRAMPUŽA.
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" inspektores amatā uz noteiktu laiku 2011.gada 1.decembrī iecelta ELITA TRIPANE.
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts probācijas dienesta Dobeles teritoriālās struktūrvienības vecākās referentes amatā ar 2011.gada 28.novembri uz noteiktu laiku iecelta AGNESE STĀRKA.
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts probācijas dienesta Jelgavas teritoriālās struktūrvienības vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku ar 2011.gada 1.decembri iecelta KRISTĪNE GORLANOVA un Valsts probācijas dienesta Jelgavas teritoriālās struktūrvienības vecākās referentes amatā uz noteiktu ar 2011.gada 1.decembri laiku iecelta MARIKA SIDOROVA.
Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursa kartība 2011.gada 14.novembn Izpilddirekcijas 2.analītiskā departamenta eksperta amatā ir iecelts KĀRLIS GŪTMANIS.