Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Tautsaimniecības analīzes departamenta Makroekonomikas nodaļas makroekonomikas analītiķis
Tautsaimniecības analīzes departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina sistemātisku, regulāru un profesionālu tautsaimniecības un valsts finanšu stāvokļa analīzi, veic makroekonomisko rādītāju prognozes, kā arī valsts īstenotās fiskālās politikas ietekmes uz tautsaimniecību novērtējumu.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās (vēlams finanšu, makroekonomikas vai analītikas novirzienos)-
labas angļu valodas zināšanas
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama izpratne par makroekonomiskiem procesiem un kopsakarībām
- iepriekšēja darba pieredze ekonomisko procesu analīzē tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiskā domāšana, iniciatīva, spēja strādāt komandā
- labas datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- analizēt ārējās tirdzniecības, finanšu tirgus un monetāro rādītāju tendences un sagatavot ārējās tirdzniecības attīstības prognozes
- sagatavot ikmēneša apskatu un prezentācijas par savas kompetences jautājumiem
- uzturēt makroekonomisko rādītāju datubāzes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kadastra un reģistru departamenta Kadastra metodikas daļas vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt daļas darbu, kā arī atbildēt par Kadastra metodikas daļai uzticēto uzdevumu izpildi
- veidot Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas (turpmāk – NĪVK IS) attīstības stratēģiju
- metodiski vadīt kadastra datu reģistrācijas un aktualizācijas procesu NĪVK IS atbilstoši normatīvajiem aktiem, sniegt priekšlikumus procesa pilnveidošanai un izmaiņām nozari reglamentējošajos normatīvajos aktos
- izvērtēt priekšlikumus NĪVK IS programmatūras izmaiņām un attīstībai, sagatavot programmas izmaiņu pieprasījumus, sniegt konsultācijas programmatūras izstrādātājiem programmatūru specifikāciju izstrādē
- sniegt priekšlikumus par jauniem darba veidiem un procesa organizāciju, kas saistīti ar normatīvo aktu izmaiņām un izmaiņām NĪVK IS programmatūrā
- organizēt dienesta reģionālo nodaļu speciālistu apmācības (seminārus) par daļas kompetences jautājumiem
- organizēt un veikt pārraudzības braucienus uz dienesta reģionālajām nodaļām un birojiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība
- angļu valodas prasme
- pārzināt nekustamo īpašumu reģistrācijas kārtību, principus, juridisko un tiesisko pamatojumu
- pārzināt ar Kadastra sistēmu un nekustamo īpašumu formēšanas procesu saistītos normatīvos aktus
- pārzināt NĪVK IS datu bāzes struktūru un sasaisti ar citām valsts informācijas sistēmām
- prasme noformēt analīzes un atskaišu materiālus, izmantojot attiecīgās programmas (Word, Excel, Powerpoint)
- prasme organizēt darbu, noteikt prioritātes
- prasme vadīt kolektīvu
Piedāvājam:
- profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
- darbu Rīgas centrā – 11.novembra krastmalā 31
- izaugsmes un attīstības iespējas.
Pretendentiem konkursa pieteikuma veidlapu (pieejama Valsts zemes dienesta mājas lapā: www.vzd.gov.lv sadaļā "Vakances"), Curriculum Vitae (CV), motivācijas vēstuli un izglītības dokumentu kopijas iesniegt Valsts zemes dienesta Personāla daļā Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, 424.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67038614.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists/-e (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas un kasācijas sūdzības, blakus sūdzības, kā arī paskaidrojumus un citus procesuālu dokumentu projektus
- pārstāvēt Valsts zemes dienestu tiesvedības procesos atbilstoši pilnvarojumam
- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un sagatavot atbildes vēstuļu vai administratīvo aktu projektus
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Valsts zemes dienesta amatpersonām par Valsts zemes dienesta kompetencē esošiem jautājumiem
- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu sadarbībā ar citām Valsts zemes dienesta struktūrvienībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā
- spēja sastādīt procesuālus dokumentus tiesai
- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- prasme uztvert un analizēt plašu un daudzveidīgu informāciju
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- pārvaldīt vienu svešvalodu
Piedāvājam:
- profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
- darbu Rīgas centrā – 11.novembra krastmalā 31
- izaugsmes un attīstības iespējas.
Pretendentiem konkursa pieteikuma veidlapu (pieejama Valsts zemes dienesta mājas lapā www.vzd.gov.lv sadaļā "Vakances"), Curriculum Vitae (CV), motivācijas vēstuli un izglītības dokumentu kopijas iesniegt Valsts zemes dienesta Personāla daļā Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, 424.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67038614.
Amatu konkursu rezultāti
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu daļas vadītāja vietnieces ierēdnes amatā 05.12.2011. iecelta NATAĻJA DUBKOVA.