Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem -
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz vakantiem amatiem -
1. Budžeta departamenta Izglītības, zinātnes, kultūras un sporta finansēšanas nodaļas vadītājs (vakance uz noteiktu laiku)
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu valodas zināšanas
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā un izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- vadīt, plānot, organizēt un koordinēt nodaļas darbu, kas virzīts uz gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšanu un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi, nodrošinot Izglītības un zinātnes ministrijas, Kultūras ministrijas, Radio un televīzijas un Sabiedrības integrācijas fonda finansēšanas pārraudzību
- vadīt un koordinēt valsts budžeta līdzekļu piešķiršanas nepieciešamības izvērtēšanu un precizēšanu gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta sagatavošanas procesā
- nodrošināt atzinumu sagatavošanu par ministriju iesniegtajiem politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz valsts budžetu, atbilstību pieejamajiem resursiem un valstī realizētajai valsts budžeta izdevumu politikai
- piedalīties likumdošanas iniciatīvu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes darba grupās par nodaļas kompetencē ietilpstošajiem jautājumiem
2. Iekšējā audita departamenta Ministrijas sistēmu iekšējā audita nodaļas vecākais auditors
Iekšējā audita departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un īsteno politiku iekšējā audita jomā, sniedz neatkarīgu un objektīvu vērtējumu un konsultācijas par ministrijas, tās padotības iestāžu un kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti. Iekšējā audita departaments nodrošina arī vērtējuma sniegšanu par citu ministriju un iestāžu iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti ES fondu sistēmā.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās, tiesību vai komerczinībās (revīzijas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- darba pieredze iekšējā vai ārējā auditā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama prasme pielietot Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskos standartus
- ļoti labas iemaņas datortehnikas lietošanā (Ms Office)
- labas analītiskās un komunikāciju spējas
- precizitāte, spēja veikt analītisku darbu, strādāt radoši un patstāvīgi
- teicamas komunikāciju prasmes, spēja argumentēt viedokli arī augstākās vadības pārstāvjiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim veikt ES fondu iekšējos auditus gan Finanšu ministrijā, tās padotības iestādēs, gan atbildīgajās un sadarbības iestādēs.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Rīgas pašvaldības aģentūra "Rīgas pieminekļu aģentūra" izsludina konkursu galvenā restaurācijas speciālista amatam
Darba vieta: Rīga.
Darba laiks: uz nenoteiktu laiku, 32 stundas nedēļā. Pieteikšanās termiņš: 05.02.2012.
Nosacījumi galvenajam restaurācijas speciālistam: zināšanām, prasmēm un profesionālajām kompetencēm jāatbilst Restauratora profesijas standartā noteiktajām prasībām (Ministru kabineta 2010.gada 18.maija noteikumu Nr.461 "Noteikumi par Profesiju klasifikatoru, profesijai atbilstošiem pamatuzdevumiem un kvalifikācijas pamatprasībām un Profesiju klasifikatora lietošanas un aktualizēšanas kārtību" 2.pielikuma 2.12.punkts), vēlams restauratora sertifikāts, zināšanas un pieredze restaurācijas dokumentācijas izstrādāšanā; iepriekšējā pieredze restauratora darbā un darbā pašvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Konkursam iesniedzamie dokumenti - iesniegums konkursa komisijai, motivācijas vēstule, dzīves gājuma apraksts (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma laikrakstā konkursa komisijas sekretārei vai nosūtāmi pa pastu: Gaujas ielā 19, Rīgā, LV-1006.
Amatu konkursu rezultāti
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu vadības nodaļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku ar 2012.gada 3.janvāri iecelta GUNTA GOLDE.
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Programmu vadības un uzraudzības departamenta vecākā referenta amatā uz noteiktu laiku ar 2012.gada 2.janvāri iecelts DĀVIS DEDUMETS.
Valsts zemes dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts zemes dienesta Kadastra un reģistru departamenta Kadastra metodikas daļas vadītāja ierēdņa amatā (uz noteiktu laiku) ar 2012.gada 3.janvāri iecelts OSKARS GABRUSENOKS.