Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -
Iekšējā audita departamenta Iekšējā audita politikas plānošanas nodaļas vecākais eksperts
Iekšējā audita departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un īsteno politiku iekšējā audita jomā, sniedz neatkarīgu un objektīvu vērtējumu un konsultācijas par ministrijas, tās padotības iestāžu un kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja, iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē, kvalifikācija revīzijas vai informācijas tehnoloģiju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- darba pieredze iekšējā vai ārējā auditā, tai skaitā, pieredze informācijas sistēmu (IS) audita jomā ne mazāk kā divus gadus
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- prasme savā darbībā pielietot Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskos standartus
- ļoti labas iemaņas datortehnikas lietošanā (Ms Office)
- labas analītiskās un komunikāciju spējas
- spēja plānot, organizēt savu darbu
- precizitāte, spēja veikt analītisku darbu, strādāt radoši un patstāvīgi
- teicamas komunikāciju prasmes, spēja argumentēt viedokli arī augstākās vadības pārstāvjiem
- CISA vai līdzīgs vispārēji atzīts sertifikāts audita jomā tiks uzskatīts par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sniegt ministrijām un iestādēm metodiski konsultatīvu palīdzību iekšējā audita jomā, kā arī informāciju tehnoloģiju sistēmu auditu jautājumos citiem auditoriem
- veikt ministriju un iestāžu iekšējā audita struktūrvienību darbības salīdzinošās pārbaudes un par to rezultātiem ziņot attiecīgās ministrijas valsts sekretāram
- piedalīties tiesību aktu projektu, vadlīniju un ieteikumu par iekšējo auditu izstrādē
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes līgumu un pakalpojumu uzraudzības departamenta Līgumu uzraudzības nodaļas inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība jurisprudencē, ekonomikā, medicīnā, veselības aprūpē vai vadības zinībās
- priekšroka pretendentiem ar augstāko medicīnisko izglītību - ārsta grādu
- vismaz viena gada pieredze ārstniecības iestādes administratīvajā, valsts pārvaldes vai pašvaldības darbā
- likumu un citu tiesību aktu valsts apmaksātās veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas jomā pārzināšana
- zināšanas datu analīzes, plānošanas un kontroles un uzraudzības darba organizēšanas pamatprincipos
- augsta atbildības sajūta, organizatora spējas, prasme rast risinājumus dažādās nestandarta situācijās un izvērtēt prioritātes
- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Microsoft, Outlook, vēlamas iemaņas Excel, Power Point programmās) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem;
- krievu, angļu vai citu svešvalodu zināšanas
GALVENIE PIENĀKUMI:
- veikt valsts garantēto veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanas un finansēšanas reglamentējošo normatīvo aktu un līgumu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestāžu un aptieku darbībā
- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu un valsts kompensējamo zāļu informācijas uzskaiti un apmaksas pamatotību elektroniskajā datu uzskaites sistēmā, identificēt neatbilstības normatīvajiem aktiem un līgumiem
- veikt veselības aprūpes darba organizācijas un pakalpojumu pieejamības pārbaudes līgumattiecībās ar valsti esošās ārstniecības iestādēs un aptiekās
- sagatavot kontroles rezultātu dokumentus un lēmumu projektus administratīvajās lietās
- izskatīt fizisku vai juridisku personu iesniegumus, priekšlikumus un sagatavot atbilžu projektus
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas.
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv www.vi.gov.lv.
Latvijas Nacionālais arhīvs izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa Latvijas Valsts vēstures arhīva Fondu analītikas daļas vadītāja amatu
Galvenie pienākumi:
- piedalīties arhīva uzziņu sistēmas attīstības stratēģijas izstrādē
- izstrādāt arhīva zinātniskās uzziņu sistēmas izveides un pilnveidošanas konceptuālos, metodiskos un normatīvos dokumentus
- vadīt arhīva uzziņu sistēmas izveides, pilnveidošanas un aktualizēšanas darbu
- vadīt arhīva tematisko rādītāju, rokasgrāmatu, katalogu u.c. uzziņu līdzekļu sagatavošanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība vēstures zinātnē, bibliotēku zinātnē, arhīvu pārvaldībā vai citā līdzīgā specialitātē
- darba pieredze arhīvos 13.-19. gs. dokumentu pārvaldības jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību
- svešvalodu zināšanas (vācu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
- prasme patstāvīgi plānot, vadīt un organizēt darbu
- datorprasmes (MS Office)
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas pretendentiem iesūtīt CV, motivētu pieteikuma vēstuli un konkursa pretendenta aptaujas lapu (pieejama mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā Aktualitātes, Vakances) uz e-pasta adresi: personals@arhivi.gov.lv, vai personīgi Rīgā, Šķūņu ielā 11, 308.kabinetā, tālrunis 67213472.
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Sociālās statistikas departamenta Ienākumu un dzīves apstākļu statistikas daļas referents
Pamatpienākumi: apsekojuma "Kopienas statistika par ienākumiem un dzīves apstākļiem" (EU-SILC) sagatavošana, datu ievade, apstrāde, kontrole, publikāciju sagatavošana, dokumentos iekļautās statistiskās informācijas pareizības pārbaude
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzīgā jomā
- pieredze darbā ar statistiskās informācijas apstrādi un analīzi
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- piedalīšanās apsekojumu metodoloģiskajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi.
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: csb@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.
Konkurences padome aicina pieteikties uz vecākā ekonomista amatu
Mūsu prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā
- zināšanas un prasmes pētījumu vai tirgus analīzes veikšanā, darba pieredze profesijā vismaz 5 gadi
- prasme lietot kādu no statistiskās analīzes programmām
- prasme izmantot tirgus analīzē atziņas, ko sniedz mikroekonomikas un makroekonomikas zinātne
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas un prasmes konkurences ekonomikā, piedāvājuma, pieprasījuma analīzē, pašizmaksas aprēķināšanā tiks uzskatītas par priekšrocību
Jūsu pamatpienākumos ietilptu:
- sniegt metodoloģisku atbalstu Izpilddirekcijai ekonomiski sarežģītu lietu izmeklēšanā
- veikt ekonomisko analīzi lietās un tirgus uzraudzībās, piemērojot ekonometriskās un statistiskās metodes
- nodrošināt saikni starp Konkurences padomi un augstākās izglītības iestādēm
- pastāvīgi veikt tirgus uzraudzību
- organizēt un vadīt darbinieku apmācību ekonomiskās un statistiskās analīzes veikšanā
- Konkurences padomes interešu pārstāvniecība darba grupās, citās institūcijās
- sadarbība ar ārvalstu konkurences uzraudzības institūcijām
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- dinamisku darba vidi
- profesionālās izaugsmes iespējas
Motivācijas vēstuli, izglītības un iepriekšējā darba aprakstu (CV), lūdzam iesniegt Konkurences padomē Rīgā, Brīvības ielā 55 (2.ieeja) vai sūtīt pa e-pastu: konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.
Konkurences padome aicina pieteikties uz Eksperta amatu Analītiskajā departamentā
Mūsu prasības:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai ekonomikā
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze attiecīgajā profesijā, pētījumu vai tirgus analīzes veikšanā, vai pieredze ekonomisko noziegumu izmeklēšanā
- zināšanas vai izpratne par konkurences tiesību piemērošanu tiks uzskatītas par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām
- prasmes darboties ar datortehniku
Jūsu pamatpienākumos ietilptu:
- tirgus uzraudzības veikšana
- piedalīšanās Konkurences tiesību pārkāpumu lietu izmeklēšanā un pierādījumu iegūšanā
- Konkurences padomes interešu pārstāvniecība darba grupās, citās institūcijās
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- dinamisku darba vidi
- profesionālās izaugsmes iespējas
Motivācijas vēstuli, izglītības un iepriekšējā darba aprakstu (CV), lūdzam iesniegt Konkurences padomē Rīgā, Brīvības ielā 55 (2.ieeja) vai sūtīt pa e-pastu: konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.
Konkurences padome aicina pieteikties uz Vecākā eksperta amatu Analītiskajā departamentā
Mūsu prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā
- zināšanas un prasmes pētījumu vai tirgus analīzes veikšanā, darba pieredze profesijā vismaz 3 gadi
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredze administratīvo aktu izstrādē, ekonomisko noziegumu izmeklēšanā, zināšanas konkurences tiesībās un spēja darbā piemērot specializētas datorprogrammas tiks uzskatītas par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām
Jūsu pamatpienākumos ietilptu:
- tirgus uzraudzības veikšana
- konkurences tiesību pārkāpumu lietu izmeklēšana un Konkurences padomes lēmumu sagatavošana
- konsultāciju sniegšana konkurences tiesību piemērošanas jautājumos
- konkurences padomes interešu pārstāvniecība darba grupās, citās institūcijās
- sadarbība ar ārvalstu konkurences uzraudzības institūcijām
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- dinamisku darba vidi
- profesionālās izaugsmes iespējas
Motivācijas vēstuli, izglītības un iepriekšējā darba aprakstu (CV), lūdzam iesniegt Konkurences padomē Rīgā, Brīvības ielā 55 (2.ieeja) vai sūtīt pa e-pastu: konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.
Amatu konkursu rezultāti
Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsultes amatā ar 2012.gada 3.janvāri iecelta ANDA RIGASTE.
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 4.janvārī Humāno zāļu novērtēšanas nodaļas vecākās ekspertes amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) iecelta ILZE BLUĶE.
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 4.janvārī Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) iecelts ALEKSANDRS TEREŠEVS.
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Latgales reģiona nodaļas vecākās referentes amatā ar 2012.gada 9.janvāri ir iecelta LĪGA MASSALE.